quote:
Ja dus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Lemsterr het volgende:
Dat Salzburg Bayern pakkie heeft gegeven wordt hard overdreven. Pep was aan het experimenteren met drie verdedigers.
We gaan daar gewoon 0-4 winnenquote:Daley Blind heeft donderdagavond complimenten gegeven aan VAK410. Het sfeervak was weer ouderwets in vorm en zelfs bij een 0-3 achterstand werd de thuisploeg gesteund. Dat kregen ook de Ajax-spelers mee, zo blijkt nu.
'Ik moet trouwens complimenten geven aan Vak 410, ze hebben ons volledig gesteund', vertelt Blind tijdens een interview met Ajax Life. 'Dat deed mij goed, het hele team, denk ik. In de kleedkamer werd gezegd dat het fijn was. We gaan gewoon weer door. Ik heb alweer zin in zondag.'
'Als zij drie keer scoren, kunnen wij het ook', vervolgt Blind. 'We gaan er zeker heen om iets te forceren, niet met het idee dat het een oefenpotje is. Dat zit niet in ons, zeker niet in mij. Er kan iets geks gebeuren. Ik heb genoeg zwaktepunten gezien. Als wij snel van kant wisselden, stond Fischer of Bojan één-tegen-één. We kwamen alleen niet tot dat punt. Maar als we ons beter onder de druk vandaan voetballen, moet dat wat kunnen.'
Is een veel te makkelijke conclusiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Mavcovic het volgende:
We verloren omdat Klaassen en De Jong verstoppertje speelden... Vanaf Blind of de backs kon de bal niet meer verder naar voren.
Dat is natuurlijk alles wat mis ging gister. Helder, dank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Mavcovic het volgende:
We verloren omdat Klaassen en De Jong verstoppertje speelden... Vanaf Blind of de backs kon de bal niet meer verder naar voren.
Bedankt, ik geef het door. Klaassen en de Jong er uit en we winnen met 0-6 volgende week.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Mavcovic het volgende:
Ook wel benieuwd naar zijn antwoord. Lekker roeptoeteren...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil dat verstoppertje spelen eigenlijk zeggen
Is ook zo'n kreet al is De Jong zeker niet in goeie doenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil dat verstoppertje spelen eigenlijk zeggen
Je hoort het nu ook al over Klaassenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo'n kreet al is De Jong zeker niet in goeie doen
Goed uitgelegd alleen klopt het niet, ze maken de loopacties echt wel maar of te vroeg of te laat of de bal komt niet, ik heb de statistieken niet van de afgelegde meters maar ze zullen echt hun meters wel gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:30 schreef Mavcovic het volgende:
Wat verstoppertje spelen inhoud? Dat ze niet vrijlopen en zich al helemaal niet aanbieden.
In hun hoofdje zit het op dit moment zo: "Geef mij de bal maar niet, straks verspeel ik hem nog"
En een fatsoenlijke buitenspeler en rechtsback ook toevallig?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
Klaassen heeft een balvaste spits voor zich en een creatieve middenvelder naast zich nodig.
Speelde niet het slechtste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Van Rhijn gaf gisteren wel een paar goede crosspasses trouwens.
Misschien dat Boerrigter terug wilt komen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En een fatsoenlijke buitenspeler en rechtsback ook toevallig?
xDquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien dat Boerrigter terug wilt komen?
Ja en dan verkopen we ook nog eens Boerrigter en Babel en wie komt er voor terug? Bojanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Tyron het volgende:
Maar je hebt wel een punt, onze buitenspelers zijn echt droevig. Komen niemand voorbij en als dat het geval is lijkt het meer 'per ongeluk'. Bojan had gister 1 geslaagde actie.
Babel was ook nog nuttig. Hoopte eigenlijk dat Ajax hem een contract zou aanbieden. Maar volgens mij is dat nooit het plan geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Tyron het volgende:
Maar je hebt wel een punt, onze buitenspelers zijn echt droevig. Komen niemand voorbij en als dat het geval is lijkt het meer 'per ongeluk'. Bojan had gister 1 geslaagde actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |