abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:47:37 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136971898
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Vond Bojan gister beter dan Fischer.
Ja dat is dan ook een keuze tussen de lamme en de blinde
pi_136971922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Vond Bojan gister beter dan Fischer.
Er zijn ook mensen die Bojan beter vinden dan Sigthorsson. Maar die discussie kun je blijven voeren. Ik blijf er bij dat Bojan niet eens bij een degradatieclub had gespeeld als hij niet toevallig bij Barcelona/Milan had gezeten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:49:35 #253
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136971976
Cuenca vond ik ook niet bijzonder goed maar dat was tenminste nog een teamspeler
pi_136972045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca vond ik ook niet bijzonder goed maar dat was tenminste nog een teamspeler
Het verschil is dat Cuenca wist dat hij niet op zijn niveau speelde. Bojan denkt dat hij de man is bij Ajax en dat Ajacieden dolgelukkig moeten zijn dat hij zich heeft neergedaald naar het niveau Ajax om ons allen een plezier te doen.
pi_136972050
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuance zat met die blessure, 10 wedstrijden verder en hij was de beste op het veld geweest. Ik had hem graag gezien bij Ajax.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:52:44 #256
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136972117
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Cuance zat met die blessure, 10 wedstrijden verder en hij was de beste op het veld geweest. Ik had hem graag gezien bij Ajax.
Ik had elke rechtsbuiten die niet compleet gehandicapt is graag bij Ajax gezien dit seizoen
pi_136972118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat is wel wat overdreven natuurlijk. Maar vergeleken met Bojan zou Cuenca een wereldspeler zijn ja
pi_136972459
Ik wist niet dat Tadic naast een briljante voetballer ook een volleerde troll was.

quote:
Tadic: "Ik kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust"

Dusan Tadic maakt een uitstekend seizoen door met FC Twente. De Tukkers strijden mee om de Nederlandse landstitel, Tadic zelf kan prima cijfers weerleggen: elf goals en elf assists heeft de aanvaller achter zijn naam staan.

Niet alleen vanwege zijn voetballende kwaliteiten is Tadic geliefd in Enschede, ook de persoon Tadic ligt uitstekend bij de Tukkers. "Ik praat veel en let goed op mijn lichaam. In de vier jaar tijd dat ik nu in Nederland zit ben ik misschien zes keer wezen stappen. Ik kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust. Ik ga wel vaak uit eten. In Hengelo en Borne zitten twee goede restaurants. Meer heb ik niet nodig", zegt Tadic in gesprek met Sp!ts.

Tadic verruilde FC Groningen enkele seizoenen eerder voor de club uit Enschede met maar één doel voor ogen: kampioen worden. "Ik dacht dat hier die mogelijkheid het grootst was... Ik sta achter mijn keuzes. Maar het is tot nu toe anders gelopen dan verwacht. Vorig seizoen stonden we halverwege bovenaan. Ik dacht dat we kampioen zouden worden", aldus Tadic, die momenteel met FC Twente op een tweede plek achter Ajax in de Eredivisie staat.

"We schreeuwen het alleen niet van de daken"
"Teleurgesteld ben ik niet", zegt Tadic, met zijn ervaring belangrijk binnen de jonge ploeg van FC Twente. "We zijn dan wel niet dé titelfavoriet, maar we kunnen de titel wél winnen. We schreeuwen het alleen niet van de daken. We bekijken het van wedstrijd tot wedstrijd. Dat is genoeg druk voor een jonge ploeg. We moeten, mochten we winnen van Feyenoord, er dan ook voor waken niet vooruit te kijken naar 30 maart (Ajax – FC Twente, red.)."

Tadic lijkt bezig aan zijn laatste maanden als speler van FC Twente. De interesse in de Serviër groeit met de dag. Een transfer lijkt komende zomer onafwendbaar. "Daar ben ik echt niet mee bezig. Of mijn tijd bij Twente mislukt is zonder titel? Zo wil ik niet denken. Iedere speler wil prijzen pakken en wij hebben de mogelijkheid om dat te doen", besluit Tadic in Sp!ts.

http://www.voetbalprimeur(...)k-hou-van-rust-.html
pi_136972806
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:00 schreef huffderobot het volgende:
Ik wist niet dat Tadic naast een briljante voetballer ook een volleerde troll was.

[..]

oke
pi_136973019
Voor mij was het toch ook duidelijk dat klaasen + de jong verstoppertje speelden. Wat dat betekent: een te grote afstand tussen de verdedigers en het middenveld. Vervolgens had je ook nog een uber slechte linksback.

De verdediging werd op eigen 16 onder druk gezet en het middenveld( op blind na) stond rond de middenlijn. Dat de boer niet tegen de aanval zei dat ze compacter moesten gaan spelen spreekt nou niet echt van geweldig inzicht.

When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:14:57 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136973125
Oke Kenneth
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:33:43 #262
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136973957
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Van Rhijn gaf gisteren wel een paar goede crosspasses trouwens.
Dat waren dan ook de hoogtepunten van onze kant :{
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:36:07 #263
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136974081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Een creatieve middenvelder en een buitenspeler zijn geen overbodige luxe.
Ik zou me eerder richten op een linksback/controlerende middenvelder. Ongelooflijk dat een blessure van de linksback zo veel invloed heeft op het spel.
pi_136974198
quote:
Daley Blind heeft donderdagavond complimenten gegeven aan VAK410. Het sfeervak was weer ouderwets in vorm en zelfs bij een 0-3 achterstand werd de thuisploeg gesteund. Dat kregen ook de Ajax-spelers mee, zo blijkt nu.

'Ik moet trouwens complimenten geven aan Vak 410, ze hebben ons volledig gesteund', vertelt Blind tijdens een interview met Ajax Life. 'Dat deed mij goed, het hele team, denk ik. In de kleedkamer werd gezegd dat het fijn was. We gaan gewoon weer door. Ik heb alweer zin in zondag.'

'Als zij drie keer scoren, kunnen wij het ook', vervolgt Blind. 'We gaan er zeker heen om iets te forceren, niet met het idee dat het een oefenpotje is. Dat zit niet in ons, zeker niet in mij. Er kan iets geks gebeuren. Ik heb genoeg zwaktepunten gezien. Als wij snel van kant wisselden, stond Fischer of Bojan één-tegen-één. We kwamen alleen niet tot dat punt. Maar als we ons beter onder de druk vandaan voetballen, moet dat wat kunnen.'
In de spiegel? O-)
pi_136974344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En teveel krediet naar Blind. Die speelde net zo goed zijn slechtste wedstrijd in tijden en maakte ook nauwelijks korte sprintjes om aan de bal te komen.
Vooral dat gefrustreerde viel me tegen, die overtreding, het interview na afloop. Ik dacht dat hij koel was. :N
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:42:43 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136974394
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Vooral dat gefrustreerde viel me tegen, die overtreding, het interview na afloop. Ik dacht dat hij koel was. :N
Ben het een keer met je eens
pi_136974450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik had elke rechtsbuiten die niet compleet gehandicapt is graag bij Ajax gezien dit seizoen
pi_136974680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ben het een keer met je eens
Dikke smakkerd. *;

Zal jullie verder alleen laten met de rouwverwerking. Onthoud dat Ajax niet zo slecht was, maar Red Bull zo goed. :Y
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:48:29 #269
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136974727
Ik heb de situatie vlak voor de penalty even in de Piero gezet.

Blind dekt de verkeerde man, Veltman wijst dat veel te laat aan, De Jong kijkt om zich heen om te kijken of zijn vorm ergens op de grond ligt.

Van Rhijn doet vervolgens vrij weinig al had hij ook niet veel kunnen doen, en Veltman geeft de penalty weg.

Vervolgens bij de 0-2 wordt er eerst heel matig druk gezet, Fischer en Sigi rond de 16 en de rest nog bij de middencirkel. Bojan verneukt de bal, Klaassen kan niet meer doen dan een kutballetje geven en dus inleveren, Duarte ziet zijn man weglopen, sjokt er eerst achteraan, en beseft zich dan pas dat hij best wat harder mag lopen.

Ik zou godverdomme analist moeten worden. Wie heeft het nummer van FOX?
pi_136976100
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Die overtreding had hij veel eerder moeten maken. Gewoon eens een rotschop uitdelen als die gasten beter zijn. Is soms nodig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136976494
quote:
Schöne er 2 tot 3 weken uit

Van onze Telesportredactie
De enkelblessure die Ajacied Lasse Schöne donderdagavond het Europa League-treffen met Red Bull Salzburg kostte (0-3 nederlaag), is minder erg dan in eerste instantie werd gedacht.

Hoewel maandag een definitieve diagnose wordt gesteld, is de verwachting dat Schöne er twee tot drie weken uitligt.
Schöne viel al uit in de warming up en werd vervangen door Kolbeinn Sigthorsson. Naar nu blijkt heeft Schöne een beschadiging aan zijn linker enkelband opgelopen. Dat bleek bij onderzoek in het ziekenhuis.
Gevreesd werd in eerste instantie voor schade aan het bot. Dit omdat Ajax-trainer Frank de Boer na afloop van het duel vertelde dat de Deen wat hoorde knakken in zijn enkel.
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_136976569
Het dekken is sowieso van een laag niveau. Je ziet bij aanvallen van de tegenstander continu "speler wordt aangespeeld" 2 sec later komt ajax speler erbij "net daar voor bal naar de volgende"
Je moet er direct op zitten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_136976601
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En hoe staat dat precies is verband met de blamage van gisteren? Gewoon nietszeggend omdat er geen hout gesneden is in de CL en nu ook in de EL weer niet. Die derde plaats had dus geen functie en was het nietszeggend allemaal snap je?
Waarom zou ik niet mogen verwijzen naar de prestaties die met exact ditzelfde team eerder dit seizoen geleverd zijn? Zo kun je elke wedstrijd die niet leidt tot een beker of eerste plaats wel als nietszeggend bestempelen.

Het was een zaadwestrijd en een blamage, maar zolang het geen gewoonte wordt, houd ik me vast aan de wedstrijden die goed tot uitstekend waren.
pi_136976741
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het verschil is dat Cuenca wist dat hij niet op zijn niveau speelde. Bojan denkt dat hij de man is bij Ajax en dat Ajacieden dolgelukkig moeten zijn dat hij zich heeft neergedaald naar het niveau Ajax om ons allen een plezier te doen.
Op basis van wat kom je tot deze toch wat vreemde conclusie?
pi_136976824
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Dikke smakkerd. *;

Zal jullie verder alleen laten met de rouwverwerking. Onthoud dat Ajax niet zo slecht was, maar Red Bull zo goed. :Y
Waren wel degelijk slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')