Beter kijken pik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij raakt de bal niet hoor, heb je een boom in je oog of zo?
De bal was aan de rechtervoet van de Salzburgspeler en veltman haalt 'm bij z'n linkerbeen onderuit.quote:
Ik vind Bottegin ook beter dan De Vrij en zeker dan Veltman in zijn huidige vorm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die Veltman beter dan de Vrij vonden
En hij raakt eerst de bal (licht)quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal was aan de rechtervoet van de Salzburgspeler en veltman haalt 'm bij z'n linkerbeen onderuit.
Wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gwailow heeft toch meer inzicht dan ik dacht.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM: Veltman gaat mee naar het WK.
Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom kijkt Cillessen altijd alsof hij net gehuild heeft.
Iedereen is beter dan Veltman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Bottegin ook beter dan De Vrij en zeker dan Veltman in zijn huidige vorm.
Als je echt wil dat ze winnen moet je eigenlijk je tv uitzettenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want ik ga nu bier pakken en als ik niet kijk valt er meestal wel een goal
Als Salzburg nog 3x scoort heb ik gewonnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze scoren vast nog wel 4 x op rij. Gewoon puur om jou te zieken
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Mahahahaha!
Jammer voor het Nederlandse voetbal maar het blijft heerlijk om de arrogante ajaciedjes op de bek te zien gaan
Dekte zijn man niet vlak voor de penaltyquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
Blind werd ook wel erg gemakkelijk uitgespeeld hè.
Ik zie geen significant verschilquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.
Mooi, nu weet ik dat Ajax dit gaat winnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Mahahahaha!
Jammer voor het Nederlandse voetbal maar het blijft heerlijk om de arrogante ajaciedjes op de bek te zien gaan
Dit verrast mij niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.
Yup, eig te hopen dat Ajax het nogg gaat veranderen.quote:
Daar zullen de kantinedame, de materiaalman en de mascotte erg content mee zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen is beter dan Veltman.
Jinx.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Mahahahaha!
Beier München?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef CANARIS het volgende:
Misschien begrijpt Men in Amsterdam Nu waarom Beier München van Salzburg verloor?!
Je bent natuurlijk genoeg gekweld met bijvoorbeeld die onverdiende verliespartij van Grunn bij Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Yup, eig te hopen dat Ajax het nogg gaat veranderen.
Maar ja als er een kans is om de arrogante ajaciedjes op de bek te zien gaan
Dan is dit voor nu wel mooi
Walzburg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Monolith het volgende:
Ff opwarmen nog. Tweede helft zijn ze kapot en dan walst Ajax er overheen.
Ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Paul het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar Redbull geeft Salzburg echt vleugels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker geen redbull gedronken voor de wedstrijdquote:
Even rustig nu weer Paul. Het is de sponsor maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Paul het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar Redbull geeft Salzburg echt vleugels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef S0nic het volgende:
We missen onze Zuid-Afrikaanse strijder niet, maar Schone.
Ah, nu snap ik het!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Juist..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook mijn standaard reactie op al jouw "XD" posts.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Helemaal klaar met deze wedstrijd, doei
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh dat gaat me te verquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je echt wil dat ze winnen moet je eigenlijk je tv uitzetten
Op teletekst zijn nog genoeg andere clubs te vinden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
Ajax komt er echt totaal niet uit
Als je het niet meer aan kunt, kom ik wel naar Delft toe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Duarte ZO FUCKING TRAAG
Echt hem aantrekken dan ben je echt godverdomme geschift
Nog 4 clubs en dan ben je wel kampioenquote:
Cruijff Schaal, Kampioenschap, Beker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat de tripple niet meer worden denk ik zo.
quote:
/Koeman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef muzas het volgende:
Onterechte pingel en buitenspel. Het zal niet. Altijd pech.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nog 4 clubs en dan ben je wel kampioen
Nou nou nou.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
Van Rhijn jij fucking idioot ook jezus de tering
Meen je dit? We worden gewoon weggetikt en afgejaagd. Niks op af te dingen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef muzas het volgende:
Onterechte pingel en buitenspel. Het zal niet. Altijd pech.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef Plasterk het volgende:
AjaxNederland niks in Europa te zoeken blijkt wel weer.
Kijk je wel? Ajax domineert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Meen je dit? We worden gewoon weggetikt en afgejaagd. Niks op af te dingen.
Zeker niet in de EL.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef Plasterk het volgende:
Ajax niks in Europa te zoeken blijkt wel weer.
Lach niet, ik heb Utrecht ook niet uitgelachen toen ze er tegen een Luxemburgse club uitvlogen.quote:
Lekker persoonlijk wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Aldus de zolderkamer autist.
Door de spelers van Ajax wel ja. Ziet ook hoe laks ze zijn aan de bal (Duarte en Veltman)quote:
Niveautje FC Basel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Salzburg dan beter als Barcelona ??
Gezien "onterechte penalty" lijkt het me onmogelijk dat het geen grappenmaker is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Meen je dit? We worden gewoon weggetikt en afgejaagd. Niks op af te dingen.
Met Schone ja...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef FRseezu het volgende:
Iedereen was ervan overtuigd dat Ajax makkelijk een ronde doorkwamen.
Ja ik bonkte al met mijn hoofd tegen de muur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent net weer terug en ze scoren...
Je hebt een slechte invloed op de wedstrijd
Ja hee eh wel even rekening mee houden dat Salzburg een topclub is en Liberec een lachertje he. Red Bull geld!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eague-bereiken.dhtmlquote:De Boer wil halve finales Europa League bereiken
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Ensiferum het volgende:
Ik gun dit de Ajax supporters van harte, maar de club en het Nederlands voetbal niet
Successupporter hier, kijk natuurlijk alleen als Ajax het goed doetquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier niet van genieten
Anti Voetballert
Dat wist iedereen toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Salzburg een hele goeie ploeg is. Ik ga nooit meer hem uitlachen.
Dirk Scheringa. Hij is er dan wel niet meer, maar ze plukken er nog steeds de vruchten van.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja hee eh wel even rekening mee houden dat Salzburg een topclub is en Liberec een lachertje he. Red Bull geld!!Wat een onzin anders deed Manchester CIty toch ook mee in de EL tog jij weet niks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun dit de ajax supporters wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Vreselijke trolls
Jammer dat jullie eigen clubje nog nooit zo ver is gekomen
Mahaha typisch een ajacied.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je komt duidelijk niet van de TU\equote:
Ik heb die ploeg nog nooit zien voetballen in deze samenstelling. Vooraf vond ik het ietwat makkelijk om ze als goeie ploeg te bestempelen gezien de tegenstand die ze hebben gehad.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel hoor, heeft al vaak genoeg de CL gewonnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Vreselijke trolls
beter dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Siem op het middenveldquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
Dat midden veld van Ajax staat ook helemaal verkeerd.
Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Vreselijke trolls
Naast dat de meesten fan zijn van clubs die wel verder zijn gekomen, is dat natuurlijk een bizar slecht argument.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Vreselijke trolls
Alles staat verkeerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
Dat midden veld van Ajax staat ook helemaal verkeerd.
Bedanktquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal iedere eredivisie club overkomen.quote:
Die zie je hier de komende tijd niet.quote:
zóquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef Scorpie het volgende:
Ach, Europees eruit, dan maar het kampioenschap.
hahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Salzburg kan er inderdaad geen reet van
Je hebt gelijk. PSV en Twente zijn veul verder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat de meesten fan zijn van clubs die wel verder zijn gekomen, is dat natuurlijk een bizar slecht argument.
TR gemacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ziet de boer ook eindelijk dat de helft vd selectie moet opkankeren.
Ja jij zou dit PSV ook wel een beetje gunnenquote:
Ah, een successupporter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel hoor, heeft al vaak genoeg de CL gewonnen
Huh? Hij was toch het Deense wonderkind? VBL / Viktor Fischer #1: Het Deense wonderkindquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ah Fischer, ons atletisch mannetje.
Klopt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit zal iedere eredivisie club overkomen.
Voor altijd de eerste, en nog steeds de laatstequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Vreselijke trolls
Hij zei ooit, dat is dus wel het geval.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. PSV en Twente zijn veul verder.
Jij bent allerminst arrogant. Topgozerquote:
Daar ga je mis. Dat is namelijk niet waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. PSV en Twente zijn veul verder.
Denk het wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat PSV nog voor de 2e plek eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ga je mis. Dat is namelijk niet waar.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:36 schreef Tassendief het volgende:
niveau psv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ah nog een jodenploeg dat verliestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie comeback.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat PSV nog voor de 2e plek eigenlijk?
Die willen, net als Ajax, niet in de EL spelen, dus verliezen ze expres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Die kunnen het nog wijten aan de lastige naam. Ik zou het ook moeilijk hebben tegen Dnipro Dnipropetrovsk. (Dat is 'm toch?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
10 jaar geleden wel.quote:
Tegen Joden altijd hè.quote:
....quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die willen, net als Ajax, niet in de EL spelen, dus verliezen ze expres.
Gelijk contract ontbinden, beetje zijn team in de steek laten en Ajacieden die het toelatenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:37 schreef TLC het volgende:
Lasse Schone met zn tattoos op de cover van de VI
wij willen de Europa League winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |