Jinx.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Mahahahaha!
Jammer voor het Nederlandse voetbal maar het blijft heerlijk om de arrogante ajaciedjes op de bek te zien gaan
Beier München?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef CANARIS het volgende:
Misschien begrijpt Men in Amsterdam Nu waarom Beier München van Salzburg verloor?!
Je bent natuurlijk genoeg gekweld met bijvoorbeeld die onverdiende verliespartij van Grunn bij Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Yup, eig te hopen dat Ajax het nogg gaat veranderen.
Maar ja als er een kans is om de arrogante ajaciedjes op de bek te zien gaan
Dan is dit voor nu wel mooi
Walzburg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Monolith het volgende:
Ff opwarmen nog. Tweede helft zijn ze kapot en dan walst Ajax er overheen.
Ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Paul het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar Redbull geeft Salzburg echt vleugels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker geen redbull gedronken voor de wedstrijdquote:
Even rustig nu weer Paul. Het is de sponsor maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Paul het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar Redbull geeft Salzburg echt vleugels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef S0nic het volgende:
We missen onze Zuid-Afrikaanse strijder niet, maar Schone.
Ah, nu snap ik het!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Juist..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook mijn standaard reactie op al jouw "XD" posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |