wat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Duarte daar?
Littlerabbit?
Nee hoor. In de rust een blikje Red Bull en gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat druk zetten houden ze maar een half uur vol. Daarna maakt Ajax het af.
Die loopt al maanden te kutten, en nog steeds zijn er figuren hier die hem helemaal geweldig vinden omdat hij veel risico in zijn spel legt....:')quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Veltbagger doet het gewoon slecht.
Ik vond het altijd al niets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die loopt al maanden te kutten, en nog steeds zijn er figuren hier die hem helemaal geweldig vinden omdat hij veel risico in zijn spel legt....:')
Vleugelspelers zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. In de rust een blikje Red Bull en gaan.
Erg grappig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Veltman is niveautje Kees Kwakman op zijn best.
Ajax af en toe de bal geven?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel leuk dat Salzburg het probeert.
Maar hij speelt wel de bal naar voren, Fap Fap Fapquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al niets.
Veel te klein en zo goed kan ie niet ballen.
Jan van Halst niet.quote:
Kwakgodquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Veltman is niveautje Kees Kwakman op zijn best.
http://fok.nl/sherlock/?by=Kun-Aguero&about=Veltman¬intopic=0quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al niets.
Veel te klein en zo goed kan ie niet ballen.
Heb mijn lolbroekje net uitgetrokken.quote:
Wel johquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:19 schreef Scorpie het volgende:
Het staat echt voor geen meter bij Ajax.
Komt door Schonequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:19 schreef Scorpie het volgende:
Het staat echt voor geen meter bij Ajax.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar dat haar is stomEn ik val op innerlijk dus je hebt mazzel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar dat haar is stomEn ik val op innerlijk dus je hebt mazzel.
Hij heeft groot gelijk. Er is een reden dat hij nu hier loopt ipv in het FUT topicquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:21 schreef Scorpie het volgende:
En ja hoor, Veltman die loopt te kutten, hoe voorspelbaar.
Iedereen negeert hier jou net zo goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Er is een reden dat hij nu hier loopt ipv in het FUT topic
Net als vorig jaar. Normaalste zaak van de wereldquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, vroeg uitgeschakeld in de EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |