/Koeman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef muzas het volgende:
Onterechte pingel en buitenspel. Het zal niet. Altijd pech.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nog 4 clubs en dan ben je wel kampioen
Nou nou nou.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
Van Rhijn jij fucking idioot ook jezus de tering
Meen je dit? We worden gewoon weggetikt en afgejaagd. Niks op af te dingen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef muzas het volgende:
Onterechte pingel en buitenspel. Het zal niet. Altijd pech.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef Plasterk het volgende:
AjaxNederland niks in Europa te zoeken blijkt wel weer.
Kijk je wel? Ajax domineert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Meen je dit? We worden gewoon weggetikt en afgejaagd. Niks op af te dingen.
Zeker niet in de EL.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef Plasterk het volgende:
Ajax niks in Europa te zoeken blijkt wel weer.
Lach niet, ik heb Utrecht ook niet uitgelachen toen ze er tegen een Luxemburgse club uitvlogen.quote:
Lekker persoonlijk wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Aldus de zolderkamer autist.
Door de spelers van Ajax wel ja. Ziet ook hoe laks ze zijn aan de bal (Duarte en Veltman)quote:
Niveautje FC Basel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Salzburg dan beter als Barcelona ??
Gezien "onterechte penalty" lijkt het me onmogelijk dat het geen grappenmaker is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Meen je dit? We worden gewoon weggetikt en afgejaagd. Niks op af te dingen.
Met Schone ja...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef FRseezu het volgende:
Iedereen was ervan overtuigd dat Ajax makkelijk een ronde doorkwamen.
Ja ik bonkte al met mijn hoofd tegen de muur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent net weer terug en ze scoren...
Je hebt een slechte invloed op de wedstrijd
Ja hee eh wel even rekening mee houden dat Salzburg een topclub is en Liberec een lachertje he. Red Bull geld!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eague-bereiken.dhtmlquote:De Boer wil halve finales Europa League bereiken
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Ensiferum het volgende:
Ik gun dit de Ajax supporters van harte, maar de club en het Nederlands voetbal niet
Successupporter hier, kijk natuurlijk alleen als Ajax het goed doetquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier niet van genieten
Anti Voetballert
Dat wist iedereen toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Salzburg een hele goeie ploeg is. Ik ga nooit meer hem uitlachen.
Dirk Scheringa. Hij is er dan wel niet meer, maar ze plukken er nog steeds de vruchten van.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja hee eh wel even rekening mee houden dat Salzburg een topclub is en Liberec een lachertje he. Red Bull geld!!Wat een onzin anders deed Manchester CIty toch ook mee in de EL tog jij weet niks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun dit de ajax supporters wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Vreselijke trolls
Jammer dat jullie eigen clubje nog nooit zo ver is gekomen
Mahaha typisch een ajacied.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Salzburg dan beter als Barcelona ??
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je komt duidelijk niet van de TU\equote:
Ik heb die ploeg nog nooit zien voetballen in deze samenstelling. Vooraf vond ik het ietwat makkelijk om ze als goeie ploeg te bestempelen gezien de tegenstand die ze hebben gehad.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel hoor, heeft al vaak genoeg de CL gewonnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Vreselijke trolls
Jammer dat jullie eigen clubje nog nooit zo ver is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |