Laat ze komen Gquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:30 schreef aequus het volgende:
Jij komt niet naar de knokploeg, de knokploeg komt naar jou!
Ik zal proberen een goed woordje voor je te doen, maar het is niet in mijn permissie om mensen toe te laten.quote:
Jou hadden we al besproken, nogmaals je bent afgewezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef Zeetakje het volgende:
Ik heb ooit eens een deuk in een pakje boter geslagen![]()
Bij deze mijn verzoek tot aanmelding
Nee dat doe ik namelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik zal proberen een goed woordje voor je te doen, maar het is niet in mijn permissie om mensen toe te laten.
Welkom broederquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef Zeetakje het volgende:
Ik heb ooit eens een deuk in een pakje boter geslagen![]()
Bij deze mijn verzoek tot aanmelding
Vandaar je OP waarin je vraagt hoe je erin komtquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat doe ik namelijk
[..]
Welkom broeder
Ja, jij sowieso welkom biatchh..quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
aight ik doe mee wie gaan we als eerste klappen
Lees regel 2.. zal het nu wel even aanpassen aangezien er meer duidelijkheid is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef aequus het volgende:
[..]
Vandaar je OP waarin je vraagt hoe je erin komt
Wat is je motivatieregel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
Present![]()
Maar is moet wel voor het donker thuis zijn van mijn moeder![]()
en regel 1 spreekt regel 2 tegen, en de knokploeg bestaat al sinds begin 2004 ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees regel 2.. zal het nu wel even aanpassen aangezien er meer duidelijkheid is.
Time for a change son, crime must be stopped. Fresh blood enzo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef aequus het volgende:
[..]
en regel 1 spreekt regel 2 tegen, en de knokploeg bestaat al sinds begin 2004 ofzo
Jij bent wel goed je best aan het doen om ons eerste slachtoffer te worden hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef aequus het volgende:
[..]
en regel 1 spreekt regel 2 tegen, en de knokploeg bestaat al sinds begin 2004 ofzo
Ik zal dit moeten doorgeven aan de don, je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Time for a change son, crime must be stopped. Fresh blood enzo.
Hmm fair enough.. welcome!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooie dames beschermen van het kwaad
Ik heb heel de originele knokploeg achter mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent wel goed je best aan het doen om ons eerste slachtoffer te worden hè.
Zie je achter het station. Uppercut je door het plafond mattie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik zal dit moeten doorgeven aan de don, je hoort nog van ons.
Wacht maar tot je morgen wakker word met een blauw tijger hoofd onder je kussenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zie je achter het station. Uppercut je door het plafond mattie.
gr
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:37 schreef aequus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je morgen wakker word met een blauw tijger hoofd onder je kussen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm fair enough.. welcome!
Wij klappen ze allemaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef aequus het volgende:
[..]
Het is of de FOK!knokploeg of de G-nazi's. Kies maar
Afgewezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef Prospos het volgende:
Zeker iedereen in WOW beetje vechten als homo's
Nee. Blij dat je zo eerlijk bent maar dat is niet wat wij zoeken in de FOK! knokploeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:44 schreef Anosmos het volgende:
Ik ben niet fysiek sterk, ik heb geen zelfvertrouwen en ik kan ook nog geen oogcontact maken met mensen die ik niet ken... Maar mijn lichaamsgeur is zo sterk dat zelfs de stoerste boys huilend wegrennen. Goed genoeg?
Aanleiding daarvan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb 5 negers in elkaar geslagen en 6 Marokkaanse families.
Korenmert, 21:30quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat is mijn motivatie trouwens
Weet je het zeker? Mijn tenen ruiken als lijken. Best intimiderend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee. Blij dat je zo eerlijk bent maar dat is niet wat wij zoeken in de FOK! knokploeg.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Mattie sowieso ben ik present in Arnhem als t moet
quote:
ok mang succesquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik pak je maar eerst docente hosselen
aangenomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat is mijn motivatie trouwens
Slechte motivatie.. Come onquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik pak je maar eerst docente hosselen
Was ook geen moti, maar moet eerst focusen op de docente. Daarna kan ik pas 100% geven voor de movement.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Slechte motivatie.. Come on
Welkom broeder, mogen je ons helpen tegen het kwaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:19 schreef warp995 het volgende:
Hierbij mijn motivatie:
Ik wil graag bij de knokploeg zodat ik met eckte bazen kan omgaan en van hun kan leren knokken om de bevolking snachts van t kwaad te beschermen
Aangenomen, welkom!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef dude232 het volgende:
Ik meld me aan!
Mijn motivatie: Ik vecht graag voor gerechtigheid!
Cv: Ik geef op maandag en woensdagavond krav maga lessen.
Heb ook een paar jaar op karate gezeten.
Aangenomen, fuck kopschoppers! Welkomquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef AssiMar. het volgende:
Ja wat is dezen. Ik wordt gek van dat kopschop tuig! Hierbij meld ik mij aan want dat kopschoptuig moet worden aangepakt!
En ik kom altijd voor mijn maten op. En de chick in mijn UI is badass!
Geweldig. Wanneer is onze eerste meet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aangenomen, fuck kopschoppers! Welkom
U hoort nog van mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Geweldig. Wanneer is onze eerste meet?
Je bent een kloonquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Aberella het volgende:
Oke ik heb mijn baan en studie stopgezet. Wanneer mag ik beginnen?
Afgewezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef GhpH het volgende:
Als ik jou mijn kracht laat zien ben JIJ degene die MIJ bij de groep vraagt.
Alsof ik bij dat zielige clubje zou willen horen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef aequus het volgende:
[..], bij deze dus uitgesloten van de knokploeg
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 05:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb je moeder geneukt.
Zet me er maar bij. Gr
triest ditquote:Op zondag 23 februari 2014 12:23 schreef Sauslepel het volgende:
Ja, ik meld me natuurlijk aan. Motivatie lijkt me persoonlijk niet nodig, maar doe toch een kleine poging. Ik eet bananen met schil.
Als je een ekte breedboi was had je dit wel begrepen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef Moccie het volgende:
[..]
waarom zou je een banaan met schil eten
dat bedoel ik dus, heel triest ditquote:Op zondag 23 februari 2014 12:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Als je een ekte breedboi was had je dit wel begrepen.
Aangenomenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:23 schreef Sauslepel het volgende:
Ja, ik meld me natuurlijk aan. Motivatie lijkt me persoonlijk niet nodig, maar doe toch een kleine poging. Ik eet bananen met schil.
Hmm.. als deadprez je referentie is... hij is mijn sergeant.. dus ja.. en jij bent nouja, aangenomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:40 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez is mijn referentie en tevens mijn mattie. En ik ben, nouja ik.
Ben ik aangenomen?
We klappen deze bitchesquote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef smegmanus het volgende:
Teamfoto van de vorige knokploeg.
[ afbeelding ]
Chuckles heeft een snoeiharde rechtse, vlak 'm niet uit!
Ben je een man of een vrouw?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:57 schreef MichaelScott het volgende:
Hoi,
Ik doe al 10 jaar aan Systema en Krav Maga en heb daarnaast een zwarte band in karate. In mijn vrije tijd loop ik marathons en werk ik aan mijn plan voor werelddominatie. Ik wil bij de knokploeg zodat ik schone deernes kan redden en neuken.
gr. gr.
Mits extreem goede motivatie.quote:
Ik ben een undercoffer man.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je een man of een vrouw?
[..]
Mits extreem goede motivatie.
Als je op FOK! je icoontje hebt als een vrouw terwijl je eigenlijk een vent bent is dat natuurlijk automatische afwijzingquote:
Zo beter?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je op FOK! je icoontje hebt als een vrouw terwijl je eigenlijk een vent bent is dat natuurlijk automatische afwijzing
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
En die daarvoor:quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Confused Pete get's me every timequote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En die daarvoor:
[ afbeelding ]
House of Cards is niet beter dan Breaking Bad. Heb je al een kapsalon gehaald? Fijn dat je weer kan uitslapen!quote:
Ik kan ze verleiden en in de val lokkenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je een man of een vrouw?
[..]
Mits extreem goede motivatie.
Verleid mij eerst maarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik kan ze verleiden en in de val lokken
Wie de neuk ben jij?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef T-JaY het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben de enige echte leider.
Fixed en lonerquote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef Ro-ald het volgende:
Ik klap voor de FOK!Knokploeg in mijn eentje.
Muahaha en daarna 'Thanks but no thanks' zeker. Sluwe vos🐺quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verleid mij eerst maarMag in dm
Dit weekend op straat zat een nare vent aan mijn vriendin. Hij ligt nu in de intensive care. ( Gewoon, ter referentie)quote:Op maandag 24 februari 2014 21:31 schreef eend112 het volgende:
Dit weekend heb ik 2 Marokkanen total loss geslagen ( ter referentie)
Goed bezig man.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit weekend op straat zat een nare vent aan mijn vriendin. Hij ligt nu in de intensive care. ( Gewoon, ter referentie)
Breaking Bad is véél beter. House of Cards is gay en er zit geen actie in. Kusjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
House of Cards is niet beter dan Breaking Bad. Heb je al een kapsalon gehaald? Fijn dat je weer kan uitslapen!
Try mequote:Op maandag 24 februari 2014 23:28 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Muahaha en daarna 'Thanks but no thanks' zeker. Sluwe vos🐺
Hmm.. ik ken je niet...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Regilio_ het volgende:
Ervaring in en buiten de ring. Meerdere malen voor aangeklaagd etc. Google is your friend.
Hij is overreden door een bus?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit weekend op straat zat een nare vent aan mijn vriendin. Hij ligt nu in de intensive care. ( Gewoon, ter referentie)
Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Regilio_ het volgende:
Ervaring in en buiten de ring. Meerdere malen voor aangeklaagd etc. Google is your friend.
Met zijn hoofd tegen de meest dichtstbijzijnde lantaarnpaal gedrukt. En doorgedrukt.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoi mag ik bij de knokploeg? Ik hoef maar 2 uur per nacht te slapen, hou van bier drinken en heb toegang tot het Oldbies forum van FOK!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doe jij nou hier? Jij hoort in het Utrecht-topic.
quote:Op zondag 23 februari 2014 05:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb je moeder geneukt.
Zet me er maar bij. Gr
Aha, een veteraan! Die kan nog wel eens van pas komen. Welkom!quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoi mag ik bij de knokploeg? Ik hoef maar 2 uur per nacht te slapen, hou van bier drinken en heb toegang tot het Oldbies forum van FOK!
Heldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef road_runner1990 het volgende:
ik heb net een paar klappen op martin paap zijn kankerbek gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |