Verleid mij eerst maarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik kan ze verleiden en in de val lokken
Wie de neuk ben jij?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef T-JaY het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben de enige echte leider.
Fixed en lonerquote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef Ro-ald het volgende:
Ik klap voor de FOK!Knokploeg in mijn eentje.
Muahaha en daarna 'Thanks but no thanks' zeker. Sluwe vos🐺quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verleid mij eerst maarMag in dm
Dit weekend op straat zat een nare vent aan mijn vriendin. Hij ligt nu in de intensive care. ( Gewoon, ter referentie)quote:Op maandag 24 februari 2014 21:31 schreef eend112 het volgende:
Dit weekend heb ik 2 Marokkanen total loss geslagen ( ter referentie)
Goed bezig man.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit weekend op straat zat een nare vent aan mijn vriendin. Hij ligt nu in de intensive care. ( Gewoon, ter referentie)
Breaking Bad is véél beter. House of Cards is gay en er zit geen actie in. Kusjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
House of Cards is niet beter dan Breaking Bad. Heb je al een kapsalon gehaald? Fijn dat je weer kan uitslapen!
Try mequote:Op maandag 24 februari 2014 23:28 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Muahaha en daarna 'Thanks but no thanks' zeker. Sluwe vos🐺
Hmm.. ik ken je niet...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Regilio_ het volgende:
Ervaring in en buiten de ring. Meerdere malen voor aangeklaagd etc. Google is your friend.
Hij is overreden door een bus?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit weekend op straat zat een nare vent aan mijn vriendin. Hij ligt nu in de intensive care. ( Gewoon, ter referentie)
Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Regilio_ het volgende:
Ervaring in en buiten de ring. Meerdere malen voor aangeklaagd etc. Google is your friend.
Met zijn hoofd tegen de meest dichtstbijzijnde lantaarnpaal gedrukt. En doorgedrukt.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoi mag ik bij de knokploeg? Ik hoef maar 2 uur per nacht te slapen, hou van bier drinken en heb toegang tot het Oldbies forum van FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |