Neequote:Op zondag 23 februari 2014 05:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb je moeder geneukt.
Zet me er maar bij. Gr
triest ditquote:Op zondag 23 februari 2014 12:23 schreef Sauslepel het volgende:
Ja, ik meld me natuurlijk aan. Motivatie lijkt me persoonlijk niet nodig, maar doe toch een kleine poging. Ik eet bananen met schil.
Als je een ekte breedboi was had je dit wel begrepen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef Moccie het volgende:
[..]
waarom zou je een banaan met schil eten
dat bedoel ik dus, heel triest ditquote:Op zondag 23 februari 2014 12:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Als je een ekte breedboi was had je dit wel begrepen.
Aangenomenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:23 schreef Sauslepel het volgende:
Ja, ik meld me natuurlijk aan. Motivatie lijkt me persoonlijk niet nodig, maar doe toch een kleine poging. Ik eet bananen met schil.
Hmm.. als deadprez je referentie is... hij is mijn sergeant.. dus ja.. en jij bent nouja, aangenomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:40 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez is mijn referentie en tevens mijn mattie. En ik ben, nouja ik.
Ben ik aangenomen?
We klappen deze bitchesquote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef smegmanus het volgende:
Teamfoto van de vorige knokploeg.
[ afbeelding ]
Chuckles heeft een snoeiharde rechtse, vlak 'm niet uit!
Ben je een man of een vrouw?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:57 schreef MichaelScott het volgende:
Hoi,
Ik doe al 10 jaar aan Systema en Krav Maga en heb daarnaast een zwarte band in karate. In mijn vrije tijd loop ik marathons en werk ik aan mijn plan voor werelddominatie. Ik wil bij de knokploeg zodat ik schone deernes kan redden en neuken.
gr. gr.
Mits extreem goede motivatie.quote:
Ik ben een undercoffer man.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je een man of een vrouw?
[..]
Mits extreem goede motivatie.
Als je op FOK! je icoontje hebt als een vrouw terwijl je eigenlijk een vent bent is dat natuurlijk automatische afwijzingquote:
Zo beter?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je op FOK! je icoontje hebt als een vrouw terwijl je eigenlijk een vent bent is dat natuurlijk automatische afwijzing
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
En die daarvoor:quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Confused Pete get's me every timequote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En die daarvoor:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |