Ik moet naar oude noorden gekquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja jij stelt habbiebabbie vragen. Dit is de snelste manier om bij de Erasmusbrug te komen. Wat wil je nou.
quote:
en verlies Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
uitslag maakt mij niet zoveel uit, als er maar blessures zijn
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok 422, Ajax gaat trouwens verliezen.
Als Ajax met 4-1 of hoger wint neem ik 2 jaar een Ajax UI.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Bij die stand of hoger neem ik een jaar lang een PSV UI.
Als 't bij Sigthorsson is, rouw ik er niet om.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
uitslag maakt mij niet zoveel uit, als er maar blessures zijn
Oooooo, ZwaanSSSSSSSSShals. Jij hebt het over zwaanhals. Iedereen weet dat daarmee de Erasmusbrug bedoeld wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet naar oude noorden gek
Als ajax wint dan neem ik een Doublepain UIquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ajax met 4-1 of hoger wint neem ik 2 jaar een Ajax UI.
Wel eerlijk zo
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel eerlijk zo
Jij wil wel heel graag van die Minaj af he...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel eerlijk zo
Nog 4 uur en 4 minutenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ajax wint dan neem ik een Doublepain UI
quote voor het nageslacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ajax wint dan neem ik een Doublepain UI
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag van die Minaj af he...
quote:
Daar mag ie van vandaag al mee stoppen. Maar hij is gewoon fan zo te zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag van die Minaj af he...
Hoe lang?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel eerlijk zo
sukkelquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 uur bedoel ik dan, mijn Iphone loopt achter
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 uur bedoel ik dan, mijn Iphone loopt achter
Dikzak.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:03 schreef Typisch het volgende:
ik zondig vandaag
een döner schotel besteld
einde bericht
Maar dan zien ze dat je op fok zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
Ik regel nooit meer een motorverzekering via de telefoon.
Godverdomme 169 euro met 7 schadevrije jaren. Via internet regel ik dat voor 6 euro per maand.
.
een Gayfish?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ggmm krijgt misschien een nieuwe vis
Oh, was dat dat pakket afleveren + topic F&F.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ggmm krijgt misschien een nieuwe vis
Ik h3b h3m al 33n tip g3g3v3n voor 33n li3f visj3.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, was dat dat pakket afleveren + topic F&F.
Ik realiseer me dat nu pas.
wat een hommoquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM heeft nooit Finding Nemo gekeken, ik neem mijn woorden terug dat hij een vissenliefhebber is.
Wat lachwekkend van GGMM, minachting van de visliefhebber.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
GGMM heeft nooit Finding Nemo gekeken, ik neem mijn woorden terug dat hij een vissenliefhebber is.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:36 schreef DonRaja het volgende:
Ok, beetje nerdhumor maar ik vond het grappig...
Een eindgebruiker hier (vrouw van boven de 50) zat een beetje voor het eerst te klooien in SAP. Ze werd plots erg zenuwachtig en werd helemaal rood. Ik weet niet precies wat ze had gedaan, maar SAP toonde haar de volgende error message:
Fatal error, you will be terminated.
Dus niet this session will be terminated, nee, nee... you will be terminated..
Blijft een direct volkje, die Duitsers...
Enorm kut pakket wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:36 schreef DonRaja het volgende:
Ok, beetje nerdhumor maar ik vond het grappig...
Een eindgebruiker hier (vrouw van boven de 50) zat een beetje voor het eerst te klooien in SAP. Ze werd plots erg zenuwachtig en werd helemaal rood. Ik weet niet precies wat ze had gedaan, maar SAP toonde haar de volgende error message:
Fatal error, you will be terminated.
Dus niet this session will be terminated, nee, nee... you will be terminated..
Blijft een direct volkje, die Duitsers...
Nope, is Kongolees geloof ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ze was zeker niet blond met blauwe ogen?
Zou bij mij niet werken, ik heb beide handen nodig....quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn rechterpols, dat ik 4 weken rust moet houden!!!!!!!!!!!!
Er bestaat toch zo'n spraakpakket om teksten te dicteren? Kuttyfuszooi.
Voor de grappenmakers: ik fap links.
Om te fappen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou bij mij niet werken, ik heb beide handen nodig....
Ik ken wel een leuk pakketje. Kun je je phone als dicteerapparaat gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn rechterpols, dat ik 4 weken rust moet houden!!!!!!!!!!!!
Vertel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuk pakketje. Kun je je phone als dicteerapparaat gebruiken.
Die is er wel, geen idee hoe het heet. Moet je wel een cracked versie vinden natuurlijk want al die gratis shit zijn om te jankenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
dat kun je dat apparaat toch niet aandoen hmf?
dat geblèr van jou wordt zelfs een pc gek van
Je had het bij je Israelgrap moeten houden. Dat was je hoogtepunt. Vanaf dit punt owrdt het minder en minderquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
dat kun je dat apparaat toch niet aandoen hmf?
dat geblèr van jou wordt zelfs een pc gek van
GMTA.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.
Ja, plus HMF z'n kunstgebit klappert er niet de hele tijd doorheen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat vroeger weleens geprobeerd met Word, spraakinvoer. Is wel lachen. Zal nu wel stukken beter werken allemaal.
bedanktquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.
het is dan ook geen grapquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had het bij je Israelgrap moeten houden. Dat was je hoogtepunt. Vanaf dit punt owrdt het minder en minder
Ik zei vroeger he? Toen had ik mijn eigen tanden nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, plus HMF z'n kunstgebit klappert er niet de hele tijd doorheen.
Scooter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wie heeft even wat goede muziek? Word kk para van steeds dezelfde shit fakazh
Heb jij nu al een kunstgebit? Bang voor de tandarts?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei vroeger he? Toen had ik mijn eigen tanden nog
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar dat mag niet meer van GGMM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat vroeger weleens geprobeerd met Word, spraakinvoer. Is wel lachen. Zal nu wel stukken beter werken allemaal.
Nee man. Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij nu al een kunstgebit? Bang voor de tandarts?
Bighand. Ik vertel je zo meer. Ben aan het eten.quote:
Ik kan het hebben hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar dat mag niet meer van GGMM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |