Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door trolley op 20-02-2014 12:01:49 (Recente OP) ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Dat is inderdaad wel het nadeel van dit werk, je hebt totaal geen zekerheid wat betreft uren en dagen. Het is elke keer weer dat ellendige wachten op het verlossende telefoontje. Ik heb, nu ik stage aan het lopen ben (en op FOK! zit ), alle zaterdagen open staan en ik zorg dat ik met de maandwissels minimaal één dag beschikbaar ben. Aangezien ik 's avonds of in het weekend ook wel eens aanwezig (moet) zijn op m'n stage, bij sc Heerenveen, heb ik mooi een aantal dagen om te compenseren, voor EW!
[..]
Misschien kun je dan meteen een autotransport vanuit Breda op weg naar huis terug uitvoeren
Ja, dat wachten vind ik nog het vervelende van het hele werk. Je verwacht stiekem wel een telefoontje (ik nu al voor de 3e keer), maar die komt maar niet. Ik overdrijf ook niet met het feit dat ik niks te doen heb, constant let ik op m'n telefoon, van 9 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds...
Op donderdag 20 februari 2014 12:02 schreef trolley het volgende: De OP maar even geüpdatet vanaf de Wiki. Geen idee of er onlangs iets gewijzigd is, of niet. Maar baat het niet, dan schaadt het niet.
Mijn zus zei altijd: "Baat het niet, het schaap ook niet."
Op donderdag 20 februari 2014 12:00 schreef Kiprollade het volgende: Ja, dat wachten vind ik nog het vervelende van het hele werk. Je verwacht stiekem wel een telefoontje (ik nu al voor de 3e keer), maar die komt maar niet. Ik overdrijf ook niet met het feit dat ik niks te doen heb, constant let ik op m'n telefoon, van 9 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds...
I feel your struggles
Goeie TT wel, ik blijf ook maar wachten. Zaterdag hoef ik ook geen pakketjes rond te brengen (andere bijbaan), dus het geld stroomt niet zo hard binnen.
Ik blijf ook hopen dat mijn Dogecoins een beetje waarde gaan krijgen, dan hoef ik misschien niet meer te werken.
Ik heb hem ook weer open gezet vandaag. Misschien nog een spoedje.
Had hem eigenlijk dicht omdat ik voelde dat ik in slaap viel achter het stuur, dus vanmorgen tot 11 uur uitgeslapen, goed ontbeten, veel koffie op, nu kan ik er wel weer tegenaan
Nog zo'n rit om 7 uur 's ochtends met dichtvallende ogen over de A2 leek me niet echt verantwoord
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Had hem eigenlijk dicht omdat ik voelde dat ik in slaap viel achter het stuur, dus vanmorgen tot 11 uur uitgeslapen, goed ontbeten, veel koffie op, nu kan ik er wel weer tegenaan
Nog zo'n rit om 7 uur 's ochtends met dichtvallende ogen over de A2 leek me niet echt verantwoord
Vooral Utrecht - Amsterdam ja. Er wordt nergens in Nederland zoveel geslingerd als daar. Men is uitsluitend met de cruise-control of telefoon bezig. Als je er een beetje op let zie je dat hooguit een op de tien daadwerkelijk op de weg let.
Levensgevaarlijk die trajectcontrole.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vooral Utrecht - Amsterdam ja. Er wordt nergens in Nederland zoveel geslingerd als daar. Men is uitsluitend met de cruise-control of telefoon bezig. Als je er een beetje op let zie je dat hooguit een op de tien daadwerkelijk op de weg let.
Levensgevaarlijk.
Ik snap niet dat dat stuk 100 is. Doe van 6-19 100 ofzo, en verder gewoon 130.
Ik snap niet dat dat stuk 100 is. Doe van 6-19 100 ofzo, en verder gewoon 130.
Volgens mij is het al 130 van 19-6. Kan me vergissen hoor, maar dat staat me wel bij.
Verder kansloos idd die trajectcontrole. Maar zal wel veel opleveren, voordat er een tc was reed ik daar altijd 115 op de teller en werd ik door iedereen ingehaald
Neuh, da's Den Bosch - Utrecht. Maar dat is omdat alles wat vanuit Brabant naar het noorden wil (nou ja, willen zal een groot woord zijn) of andersom, over die drie banen bij Empel heen moet.
Volgens mij is het al 130 van 19-6. Kan me vergissen hoor, maar dat staat me wel bij.
Verder kansloos idd die trajectcontrole. Maar zal wel veel opleveren, voordat er een tc was reed ik daar altijd 115 op de teller en werd ik door iedereen ingehaald
Nope. Staat nadrukkelijk onder het bord wat trajectcontrole aangeeft. 'Dag en nacht 100'. Althans, richting Amsterdam.
Friesland Groningen En dan vooral het stuk tussen Winschoten en de duitse grens. RIjd nooit iemand, dus kan je makkelijk 200+ rijden. Overigens heeft Friesland meer 100-stukken op snelweg als Groningen. (Gr alleen richting Friesland tot aan Hoogkerk, FR. o.a. in Drachten en Heerenveen.)
Daarom is het fijn om Friesland binnen te rijden. Het is ook niet tussen 19-7 130km/u, nee, gewoon continu standaard 130km/u. Mooi land is het toch
Deze man weet!
Het heeft misschien ook wel te maken met rijgedrag. Beneden de rivieren rijdt men veel agressiever, en minder nauwkeurig, want iedereen heeft haast. Hier in Friesland heerst de rust, ruimte en leemte, waar mensen nog voor elkaar opzij gaan op de snelweg als iemand erlangs wil. Dat wordt beloond met het feit dat wij vrijwel overal 130 km/h mogen rijden
Het heeft misschien ook wel te maken met rijgedrag. Beneden de rivieren rijdt men veel agressiever, en minder nauwkeurig, want iedereen heeft haast. Hier in Friesland heerst de rust, ruimte en leemte, waar mensen nog voor elkaar opzij gaan op de snelweg als iemand erlangs wil. Dat wordt beloond met het feit dat wij vrijwel overal 130 km/h mogen rijden
Niet alleen in Friesland hoor. Ook hier in het prachtige Groningen.
Ho ho, beneden welke rivieren?
Beneden de Maas is het weer prima te doen hoor
Boven de Maas daarentegen
Hmm, werd net gebeld voor een spoedje, maar dan echt met hoge spoed. In Oirschot een Transporter ophalen en voor vier uur in Den Helder zijn
Als ze vijf minuten eerder gebeld hadden had ik hem kunnen halen als alle aansluitingen zouden lukken, ik het gas er goed op had kunnen houden en geen files tegen zou zijn gekomen. Ben meteen na het telefoontje het huis uitgevlogen maar net de trein gemist, dus moeten bellen dat het half 5 zou worden. Was te laat, ritje geannuleerd. Jammer
Hmm, daar zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Gezien ik in januari 2013 voor EW ben begonnen met werken, en het hier de specificatie van januari 2014 betreft
Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef BlackLining het volgende: Hmm, werd net gebeld voor een spoedje, maar dan echt met hoge spoed. In Oirschot een Transporter ophalen en voor vier uur in Den Helder zijn
Als ze vijf minuten eerder gebeld hadden had ik hem kunnen halen als alle aansluitingen zouden lukken, ik het gas er goed op had kunnen houden en geen files tegen zou zijn gekomen. Ben meteen na het telefoontje het huis uitgevlogen maar net de trein gemist, dus moeten bellen dat het half 5 zou worden. Was te laat, ritje geannuleerd. Jammer
Alsof ze dan nog iemand gaan vinden die er nog eerder kan zijn.. Tenzij ze de rit als geheel annuleren natuurlijk.
Dat laat maar weer eens zien hoe vaak ik werk krijg t.o.v. van jou
Haha, sorry!
Maar ik heb tot aan de zomervakantie geen tijd voor EW ivm stage helaas. Zoals eerder gezegd misschien af en toe eens een dag tijdens maandwissel, omdat ik soms ook in het weekend aanwezig moet zijn op m'n stage, maar daar houdt het wel mee op.
En ik geloof ook niet dat er op zaterdag veel werk zal zijn
Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me
Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef RenaultSport het volgende: Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me
Wat is je nummer?
Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef RenaultSport het volgende: Volgende week 5dagen open staan, heb vakantie . Voorlopig blijft het dromen over de eerste rit en gokken waar die met welke auto naar toe zal gaan
Misschien ligt het daar wel aan? Zoals je het stelt woon je ergens tussen arnhem apeldoorn en Enschede, ergens in een dorp? Dat je gewoon niet gunstig woont qua reistijd naar grote klanten.
Half uurtje ongeveer rijden in een automaat en 1x achteruit inparkeren. Gewoon aan de regels houden, beetje vlot rijden (maar niet overdrijven ) en je bent aangenomen.
Exact wat schaafkaas zegt moest ik twee weken geleden doen in een e60 525dA. Goed kijken (spiegels, schouder ) en laten zien dat je de knopjes kent waarderen ze kan ik je vertellen
Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef RenaultSport het volgende: Exact wat schaafkaas zegt moest ik twee weken geleden doen in een e60 525dA. Goed kijken (spiegels, schouder ) en laten zien dat je de knopjes kent waarderen ze kan ik je vertellen
Hahah dat over de schouder kijken ben ik na 2 jaar m'n rijbewijs hebben wel een beetje verleerd
Is het opeens omgedraaid? Wij bellen hun in plaats van andersom? Die vakantie van je gaat ook niet veel worden vrees ik, ik heb nu vakantie en heb nog maar 6 uurtjes gewerkt
Edit: fuck kantoortijden, ik krijg nu de voicemail
De telefoniste kon mij vertellen dat februari extreem rustig was momenteel, veel minder als normaal. Vanaf volgende week zou het beter worden ook met de maandwissel in zicht. Het zal me benieuwen .
Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef RenaultSport het volgende: De telefoniste kon mij vertellen dat februari extreem rustig was momenteel, veel minder als normaal. Vanaf volgende week zou het beter worden ook met de maandwissel in zicht. Het zal me benieuwen .
Dat is te hopen, maar goed, jij belde en kreeg werk? Dat vind ik wel een beetje raar om eerlijk te zijn
Ik probeer eigenlijk nooit te bellen voor werk, komt zo opdringerig over. En het lijkt me vaak ook dat als zij me niet bellen ik ook niet nodig zal zijn
Vandaag lekkere dag gehad, auto om 9;30 opgehaald in Tilburg, naar Groningen gekacheld en weer terug. T was een Passat Variant automaat, dus de 535 km gingen lekker!
Mijn ritje dinsdag begon in Delfzijl, ik realiseer me ineens (tijdens het soggen) dat dit de meest noordelijke plek op aarde is waar ik ooit ben geweest.
Altijd op vakantie geweest naar Zuid-Europa, tweemaal naar Azië zelfs, maar ben dus nog nooit noordelijker geweest dan Delfzijl. Wat stom zeg.
Mijn meest zuidelijke plek is Albufeira Portugal afgelopen zomer. Heerlijk klimaat daar Meest noordelijke plek: Bergen, Noorwegen, wel als klein kind haha
Meest zuidelijk wat ik geweest ben is Al Jubail in Saoedi-Arabië (denk ik, het zou zomaar kunnen dat de Canarische eilanden zuidelijker liggen, maar vertrouwend op mijn topografische kennis zeg ik van niet )
Iemand uit Eindhoven kan veel sneller in Oirschot zijn dan wanneer ik uit Den Bosch moet komen.
Zeker, maar als die beschikbaar was hadden ze die eerst wel gebeld lijkt me. Nadat aangaf te laat te komen, zelfs als ze dan nog iemand uit Eindhoven hebben moet die ook eerst nog gemobiliseerd worden. Lijkt me een lastig verhaal. Moest je bij de kazerne zijn trouwens?
Meest zuidelijk is Zuid-Afrika, Drakensbergen denk ik. Of Durban. Ik weet niet wat zuidelijker ligt. Noordelijk zal Ameland wel zijn, maar ik hoop heel erg dat ik met het Honours College naar Toronto mag.
Overigens kan ik nog steeds niet schakelen, verdomme.
Zoiets heb ik ook eens gehad, wel minder km's dan jij, maar alsnog 400 ongeveer. Raar gevoel: je hebt een paar uur in andermans auto gereden, wat brandstof verspild, auto teruggebracht bij het beginadres en vervolgens krijg je daarvoor betaald
Zuidelijkste plek voor mij was Curaçao en noordelijkste punt was Hammerfest in Noorwegen! Van de zomer waarschijnlijk roadtrip door Amerika :3.. Maar ja, eerst 2 ritten morgen een Prius en een Caddy. 2 bagger wagens op 1 dag *zucht*.
Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef RenaultSport het volgende: Mijn meest zuidelijke plek is Albufeira Portugal afgelopen zomer. Heerlijk klimaat daar Meest noordelijke plek: Bergen, Noorwegen, wel als klein kind haha
hier bijna net zo. Meest zuidelijk zal Monaco of bloemenriviera zijn. Meest noordelijke jyvaskyla in Finland waar ik stage liep.
Kunnen we AR niet dwingen om ook een optie tot 'Opmerkingen' bij de beschikbaarheid te plaatsen?
Stel het voor aan hun, het is wel een goed idee.
EW zou dat misschien nog kunnen uitbreiden door een vak "opmerkingen" op onze profiel te plaatsen. Hier zou je dan kunnen aangeven of je een motorrijbewijs en/of groot rijbewijs hebt, of je ook op andere plaatsen beschikbaar bent en of je een eigen auto hebt. Volgens mij wordt dat nu nog niet (goed) genoteerd.
Ik zou het prettig vinden als EW gaat mailen als ze ritten hebben. Dan hoef je niet zo panisch je telefoon in de gaten te houden en kan je rustig college volgen.
Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef Viezze het volgende: Ik zou het prettig vinden als EW gaat mailen als ze ritten hebben. Dan hoef je niet zo panisch je telefoon in de gaten te houden en kan je rustig college volgen.
Mja, AR doet dat soms wel, soms niet
Een tijdje terug mailde ze dat ze niet meer gingen bellen voor ritjes voor de volgende dag. Zou handig zijn, want als ik beschikbaar sta dan ben ik beschikbaar. Beetje lullig als je net het telefoontje mist
Een tijdje terug mailde ze dat ze niet meer gingen bellen voor ritjes voor de volgende dag. Zou handig zijn, want als ik beschikbaar sta dan ben ik beschikbaar. Beetje lullig als je net het telefoontje mist
Ja dat vind ik dus ook. Beschikbaar = beschikbaar.
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan. Moet dan eerst een capaciteitentest doen, daarna een sollicitatiegesprek en als dat allemaal goed gaat ook nog een gesprek met de bedrijfspsycholoog. Maar dan krijg ik daarna wel direct een vast contract met 2 maanden proeftijd.
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan. Moet dan eerst een capaciteitentest doen, daarna een sollicitatiegesprek en als dat allemaal goed gaat ook nog een gesprek met de bedrijfspsycholoog. Maar dan krijg ik daarna wel direct een vast contract met 2 maanden proeftijd.
Nee ik stond al de maandag open. Maar volgens mij maakt dat niet zo gek veel uit toch? Die opdrachten komen toch pas op z'n vroegst rond 4'en binnen (ik werk voor AR overigens).
Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef driekeerdrie het volgende: Nee ik stond al de maandag open. Maar volgens mij maakt dat niet zo gek veel uit toch? Die opdrachten komen toch pas op z'n vroegst rond 4'en binnen (ik werk voor AR overigens).
Voor AR is dit vroeg genoeg ja, die beginnen pas rond 4 uur met uitdelen. EW is altijd veel eerder op de dag als ik dit forum mag geloven.
Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef joppie_saus het volgende: Vandaag stap 1 en 2 in het sollicitatie proces bij potentiële nieuwe werkgever glansrijk doorstaan. Dinsdag stap 3, die is vrij pittig
Het is toch niet wat ik denk dat het is? Nee toch? TOCH?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: ''Ik wordt''
Nee, kijken of ik de test voor het uitlijnen haal.
Ik wordt bermrecreant met een kassa achter de voorruit of op een statiefje
Joppie, ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen, maar ga je nu echt de staakskas spekken door met een Transporter achter een bosje te gaan staan?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Wij maken met een paar maten altijd een gezamenlijk potje van ¤25 de man. en ¤25 privé
Ik doe altijd 100 privé, maar ik begin met 50 en als dat op is haal ik de volgende 50 pas
Maar inderdaad, ik ga meestal te lang door. Ook al een keer van 50 150 gemaakt, toen wilde ik bij 200 naar huis maar werd het uiteindelijk 60 Nog steeds winst maar toch.
Ook een keer in recordtempo mijn eerste 50 erdoorheen gejaagd met roulette, toen de tweede 50 gehaald en gaan blackjacken, gezakt naar 20 en uiteindelijk met 120 naar huis. Geen grote winst, maar dat was wel een lekkere.
Mis EW al wel nu ik afstudeer. Kan gelukkig nog wel 2/3 keer per maand rijden, maar toch. Donderdag en vrijdag ook vrij, dus misschien ook wel even rijden
Gisteren wel voor m'n afstudeer bedrijf een retourtje Hengelo gedaan, toch een beetje het EW gevoel
Op zaterdag 22 februari 2014 17:09 schreef zazzel het volgende: EW heeft m'n voorschoten kosten niet uitbetaald Het is kennelijk vrij lastig om dit goed te doen, aangezien het 2/3 van de keren vergeten wordt
Ze hebben nog wel een accountant om de lonen te regelen. Ik heb 2 keer loon ontvangen, en 2 keer is het niet goed. Waarom doen ze er niet eens wat aan? Zo moeilijk is uren tellen toch niet?
Ze hebben nog wel een accountant om de lonen te regelen. Ik heb 2 keer loon ontvangen, en 2 keer is het niet goed. Waarom doen ze er niet eens wat aan? Zo moeilijk is uren tellen toch niet?
True.. Daarom hou ik mn uren ook zo neurotische bij
Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, hoe houden jullie dan jullie tijd bij? Ronden jullie af op 5min/15min of houden jullie het precies nauwkeurig bij? Zover ik weet betalen de meeste bedrijven per kwartier, en ronden het altijd af.
Op zondag 23 februari 2014 10:07 schreef Solidberg het volgende: Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, hoe houden jullie dan jullie tijd bij? Ronden jullie af op 5min/15min of houden jullie het precies nauwkeurig bij? Zover ik weet betalen de meeste bedrijven per kwartier, en ronden het altijd af.
AR wil altijd dat we 12:37 noteren, maar ik rond alles af op 5 minuten.
Ik noteerde gewoon exacte tijden. Stel je voor je levert een auto af om 12:37, je rondt af op 12:40, maar je wordt met 'jouw' auto even weggebracht naar het station en je lift rijdt om 12:38 door rood dan ben je de lul.
Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Irritatie100 het volgende: Ik noteerde gewoon exacte tijden. Stel je voor je levert een auto af om 12:37, je rondt af op 12:40, maar je wordt met 'jouw' auto even weggebracht naar het station en je lift rijdt om 12:38 door rood dan ben je de lul.
quote:
Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef Sarasi het volgende: Ik noteer het braaf op de minuut. Die twee minuten die je anders meer uitbetaald krijgt... Wiehoe zeg.
Vandaag nog een keer proberen te schakelen. Duim voor me?
Denk niet echt dat ze dan een probleem van zullen maken aangezien de tijd op jouw telefoon/klok en flitspaal waarschijnlijk anders zijn, en die 2 minuten krijg je sowieso niet meer uitbetaald Maar gaat juist om de administratie, als ik bijvoorbeeld een auto om 12:34 aflever oid , dan noteer ik 12:30 , omdat waarschijnlijk de administratie afrond tot 12:30. Als je keer vaak ritten heb in 1 maand, dan kan dat toch wel zeker wat uitmaken
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de uren in geval van een vervolg rit. Bijv. Rit 1 auto afgeleverd om 11:30 u op een adres wat 15min lopen was naar een station . Bij rit 2 heb ik start adres opgegeven wat eindadres is van rit 1. Starttijd chauffeur rit 2 zelfde als aflever tijd rit 1. Klopt dit zo?
Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef RenaultSport het volgende: Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de uren in geval van een vervolg rit. Bijv. Rit 1 auto afgeleverd om 11:30 u op een adres wat 15min lopen was naar een station . Bij rit 2 heb ik start adres opgegeven wat eindadres is van rit 1. Starttijd chauffeur rit 2 zelfde als aflever tijd rit 1. Klopt dit zo?
Zo doe ik het ook, inderdaad. Aangezien bij 'Vervolg transport' geen eindtijd te vermelden is doe ik altijd per rit een ritbon. Eindtijd is starttijd van de volgende rit en 'Gestart vanaf afhaaladres/station:' is gewoon het afleveradres van de vorige rit.
Iemand al eens bij een zekere Toyota/Lexus dealer in Raamsdonksveer geweest? Moet ik morgen naartoe als eerste rit. Ik heb zelf al een beetje op google maps zitten kijken, maar ben niet helemaal zeker dat het daar is. Als ik het fout heb loop ik echt een pokke-eind voor jan joker
Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef kweenie1 het volgende: Iemand al eens bij een zekere Toyota/Lexus dealer in Raamsdonksveer geweest? Moet ik morgen naartoe als eerste rit. Ik heb zelf al een beetje op google maps zitten kijken, maar ben niet helemaal zeker dat het daar is. Als ik het fout heb loop ik echt een pokke-eind voor jan joker
Wel in Nijnmegen, maar daar heb je weinig aan denk ik
Was overigens wel komisch. Moest bij Toyota/Lexus een Mazda 6 ophalen, dus ik loop over dat industrieterrein met het afleveradres al in zicht. Kijk ik rechts een zijstraat in richting een weg die parallel liep aan die waar ik toen liep, blijkt daar een Mazda dealer te zijn. Ik snap de logica nog steeds niet, waarom een Mazda ophalen bij Toyota/Lexus als de Mazda dealer op nog geen 100m afstand is
Wel in Nijnmegen, maar daar heb je weinig aan denk ik
Was overigens wel komisch. Moest bij Toyota/Lexus een Mazda 6 ophalen, dus ik loop over dat industrieterrein met het afleveradres al in zicht. Kijk ik rechts een zijstraat in richting een weg die parallel liep aan die waar ik toen liep, blijkt daar een Mazda dealer te zijn. Ik snap de logica nog steeds niet, waarom een Mazda ophalen bij Toyota/Lexus als de Mazda dealer op nog geen 100m afstand is
Omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk een Toyota/Lexus gekocht/geleased heeft en daar dus ook z'n oude auto ingeleverd had.
Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef kweenie1 het volgende: Iemand al eens bij een zekere Toyota/Lexus dealer in Raamsdonksveer geweest? Moet ik morgen naartoe als eerste rit. Ik heb zelf al een beetje op google maps zitten kijken, maar ben niet helemaal zeker dat het daar is. Als ik het fout heb loop ik echt een pokke-eind voor jan joker
Is toch meestal wel zo dat je bijvoorbeeld een Kia bij een Ford dealer ophaalt die naast een Kia dealer zit. Snap het ook niet helemaal, maar tenzij het een nieuwe auto is, is zo meestal de situatie
Dus woensdag, donderdag en vrijdag direct open gezet. Morgen even de sollicitatie voor Honours afmaken en de studie bijwerken, dinsdag shoppen. En dan eindelijk weer werken.
Dus woensdag, donderdag en vrijdag direct open gezet. Morgen even de sollicitatie voor Honours afmaken en de studie bijwerken, dinsdag shoppen. En dan eindelijk weer werken.
Ik hoop morgen op een spoedje. Niet gebeld, dus ik ga sowieso naar het ochtendcollege. Verwacht dan eigenlijk wel vrij snel een telefoontje van d'n Timo die me in een Caddy van Hapert naar Tynaarlo of nog verder stuurt. En ik moet om 5.30 eruit voor die krantenwijk, dus ik ga maar eens snel naar bed. Nog 2 weken en dan nooit meer kranten.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 01:38:35 ]
Omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk een Toyota/Lexus gekocht/geleased heeft en daar dus ook z'n oude auto ingeleverd had.
Dat zal het wel zijn geweest, aangezien dat ding 180k km had. Nadenken op zondag is niet mijn sterkste kant Zit nu in een bus die naar krentenbollen ruikt, en ik hou niet zo van die lucht
Godver, het is hier in het noorden nu vakantie, alleen ik heb geen vakantie omdat ik stage heb. Maar nu komt het, m'n begeleider is een kerel van 60+ dus die is niet alle dagen meer aanwezig. De coördinator veiligheidszaken bij sc Heerenveen is een vrouw van 40+ met man en kinderen, dus die is er alleen vandaag nog, en dan heeft zij ook vakantie .. Mijn plan van aanpak voor de onderzoeksopdracht ligt bij m'n docent ter goedkeuring, maar die heeft ook vakantie dus krijg ik op z'n vroegst volgende week maandag een reactie van.
Kortom; ik had veel beter voor EW kunnen werken deze week
Ik hoop dat m'n begeleider er vandaag nog even is, dan zal ik eens overleggen met hem wat we deze week gaan doen. Ik moet namelijk ook nog wel eens in het weekend hier zijn voor stage, dus als ik vanaf woensdag 'vrij' kan krijgen, kan ik mooi drie dagen beschikbaar voor EW. Ik doe nu toch ook geen flikker, want er is niks te doen (behalve koffie halen en kopiëren ).
Den Haag - Oirschot in een Renault Trafic. Nooit in gereden, klinkt als een hok. Vorige week een Kangoo gereden en dat was niet heel spannend. Zal mij benieuwen
Trafic zijn wel prima busje vind ik! Vind busjes sowieso altijd wel prima eigenlijk . Behalve die bakwagen Crafters met zo'n extreem gevoelige koppeling...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Beschikbaarheid voor drie dagen kunnen opengooien deze week!
Zonet een gesprek gehad met m'n begeleider over de gang van zaken, maar hij vond 't ook onzin om mij hier een hele week te laten zitten, als er praktisch niet veel te doen is. Dus hij zei ik vind 't prima als je hier twee dagen bent deze week, en dan drie dagen vrij neemt. Die uren regelen we wel zegt ie, als ik ergens moet tekenen doe ik niet moeilijk, kun jij ook van het mooie weer genieten Dat kan ook zeker wel, in een mooie Audi op de Nederlandse snelwegen bijvoorbeeld
Hij vond 't ook belachelijk dat die docent het plan van aanpak voor de onderzoeksopdracht pas na de vakantie ging voorzien van feedback
Nu is het alleen nog wachten op dat verlossende telefoontje
Gatver, ik hoor net dat mijn stageverslag met een onvoldoende beoordeeld is. Was ik net lekker bezig met m'n afstuderen.. Uiteraard kijkt mijn begeleider ook pas na de vakantie naar de stukken, terwijl er een deadline van 28 februari voor mijn kant ligt.. Lekkere communicatie weer hier..
Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef Sarasi het volgende: Jemig, dat is wel heel erg balen. Dus nu moet je nog keihard aan de slag om alles voor de 28e verbeterd te krijgen?
Als ik zou weten wat ik moet verbeteren zou dat het probleem niet zijn. Maar 3 maart begint m'n begeleider weer, en dan is het waarschijnlijk al te laat..
Als ik zou weten wat ik moet verbeteren zou dat het probleem niet zijn. Maar 3 maart begint m'n begeleider weer, en dan is het waarschijnlijk al te laat..
Net m'n hond opgehaald in de Twingo van m'n ma. Was even vergeten dat het een eco wagentje is en dus niet zo snel optrekt. Wat wel leuk is zijn de bochten
Ze geven mij tegenwoordig gewoon ritten, en zetten ze ook al online. Moet dan alleen even bellen om ze te bevestigen. Aangezien mijn telefoon meestal op "niet storen" staat, en je dan gelijk op de VM beland..
Edit: Ik heb morgen een oranje RCZ van de grote in Breda. Iemand wel een mee gereden?
Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef zazzel het volgende: Ze geven mij tegenwoordig gewoon ritten, en zetten ze ook al online. Moet dan alleen even bellen om ze te bevestigen. Aangezien mijn telefoon meestal op "niet storen" staat, en je dan gelijk op de VM beland..
Edit: Ik heb morgen een oranje RCZ van de grote in Breda. Iemand wel een mee gereden?
Ik kan niet inloggen via de inlogomgeving van easyway. Hoe kan dat?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende: Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Nee en nee. Misschien vonden ze je lelijk, of je stank, of je was 15 minuten te laat zonder te melden. Of je was gewoon overbodig natuurlijk
Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende: Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Nee doen ze niet, bij mij was het ook zomaar afgelopen. Had op de feestlocatie het personeel 'een fijne dag' gewenst . Kreeg ik pas te horen nadat mijn advocaat een rechtzaak ging voorbereiden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Nee en nee. Misschien vonden ze je lelijk, of je stank, of je was 15 minuten te laat zonder te melden. Of je was gewoon overbodig natuurlijk
Bedankt voor dit prachtige antwoord
Ik vind 't maar gek
Hoepla! Opdrachtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een Belgisch dorpje in de buurt van Antwerpen/Gent te chaufferen. 770km rijden in totaal, en de rest met de trein helaas. Zo kom je nog eens in 4 landen op 1 dag
Gaat wel een lange dag worden met dat Belgische OV.
Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef Sjouveur het volgende: chtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een
Op maandag 24 februari 2014 21:18 schreef Marco001 het volgende: Zo, was een lekker nuttig dagje. bijna de hele tijd lijn 62(tussen Uithuizen en Loppersum) gereden vanaf 15.00 tot net. Geen enkele passagier gehad.
Prima ritje gehad met de Renault Trafic. Beetje gekke afleverlocatie in Oirschot/Eindhoven (de exacte locatie mag ik denk ik niet noemen). Prima busje, geen straf om daarin 120+km te rijden. Lekker met Cruise Control.
Minpuntje: bij vertrek in Oirschot reed de bus net weg, halfuur op die bushalte staan wachten .
Vraag me wel eens af of het beschikbaarheidssysteem bij EW werkt op basis van FIFO (is dat de goede? First in first out?). Ik merk dat als ik m'n beschikbaarheid twee dagen van te voren pas open zet ik minder vaak gebeld word of een paar overgebleven ritten krijg. Als de beschikbaarheid al een week openstaat heb ik dit voor mijn gevoel minder vaak, dan word je vaker en sneller gebeld. Deelt iemand dit?
Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef Sjouveur het volgende: Hoepla! Opdrachtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een Belgisch dorpje in de buurt van Antwerpen/Gent te chaufferen. 770km rijden in totaal, en de rest met de trein helaas. Zo kom je nog eens in 4 landen op 1 dag
Gaat wel een lange dag worden met dat Belgische OV.
Op maandag 24 februari 2014 21:37 schreef Wave103 het volgende: Vraag me wel eens af of het beschikbaarheidssysteem bij EW werkt op basis van FIFO (is dat de goede? First in first out?). Ik merk dat als ik m'n beschikbaarheid twee dagen van te voren pas open zet ik minder vaak gebeld word of een paar overgebleven ritten krijg. Als de beschikbaarheid al een week openstaat heb ik dit voor mijn gevoel minder vaak, dan word je vaker en sneller gebeld. Deelt iemand dit?
Nee niet echt, maar wel als je de beschikbaarheid op de dag zelf pas open zet (voor de middag dan)
Ze hadden me vandaag voor een spoedje een Peugeot 508SW 1.6 E-HDI zestraps automaat meegeven.
Man, man, man wat een kuthok Wat een vréselijke automaat echt. Ding schakelt te pas en te onpas heen en weer, en doet over dat schakelen rustig zo'n die seconden. Mateloos irritant. Bak maar gewoon in M5 geknald en daar alles maar mee. Zo weinig mogelijk schakelen. Wat stontvervelend zeg dat ding.
Fransen en techniek Fransen sowieso
Lekker slim om producten te kopen van fabrikanten die waarschijnlijk failliet gaan binnenkort
Dat roept men al jaren. Deze zomer zijn weer nieuwe modellen aangekondigd. Bovendien bestaat RIM niet meer en heb je ook geen speciale internetbundel meer nodig om gebruik te maken van BlackBerry internet. Dus wat er ook gebeurd, je telefoon blijft het altijd doen. Alsof je een Daewoo of Daihatsu hebt zeg maar.
Dat roept men al jaren. Deze zomer zijn weer nieuwe modellen aangekondigd. Bovendien bestaat RIM niet meer en heb je ook geen speciale internetbundel meer nodig om gebruik te maken van BlackBerry internet. Dus wat er ook gebeurd, je telefoon blijft het altijd doen. Alsof je een Daewoo of Daihatsu hebt zeg maar.
Maar toevallig is vandaag in Barcelona op de mobieltjes beurs aangekondigd dat BBM naar Windows Phone en Nokia toestellen komt
Met dat nieuws van eind vorig jaar lijkt het einde toch wel in zicht, denk toch wel dat dit jaar z'n einde zal vinden. Maar natuurlijk blijft dat ding werken, maar de vraag is hoelang en hoe goed de support zal blijven. Geen idee of er ook custom ROMs zijn zoals bij Android, dat is namelijk een hoofdreden dat ik nu een Android heb ipv Symbian
Met dat nieuws van eind vorig jaar lijkt het einde toch wel in zicht, denk toch wel dat dit jaar z'n einde zal vinden. Maar natuurlijk blijft dat ding werken, maar de vraag is hoelang en hoe goed de support zal blijven. Geen idee of er ook custom ROMs zijn zoals bij Android, dat is namelijk een hoofdreden dat ik nu een Android heb ipv Symbian
Ik geloof er niet in, en met mij vele anderen.
Heb nu wel Snap er op staan, daarmee kun je alle Android apps downloaden op je BlackBerry.
Ik ben nooit zo'n fan geweest van de blackberry's, ook al vind ik zo'n keyboard wel handig (daarom heb ik nu de HTC ChaCha).
HTC One was eerst ook mijn absolute keuze. Zeker nu de rode uit is, dat is echt een heel mooi ding. Maar dat fysieke toetsenbord heb ik echt gemist. Gewoon kunnen voelen dat je iets doet, is zo heerlijk.
Mijn laatste gsm met toetsenbord was een HTC P3450. Windows Mobile 6.1, wat een aidsding was dat. Toen een Desire, Senstation XE en nu een LG Nexus 4. Vooral die laatste bevalt me tot nu toe super! lekker stock Android, heerlijk.
HTC One was eerst ook mijn absolute keuze. Zeker nu de rode uit is, dat is echt een heel mooi ding. Maar dat fysieke toetsenbord heb ik echt gemist. Gewoon kunnen voelen dat je iets doet, is zo heerlijk.
Op dinsdag 25 februari 2014 04:10 schreef dery1990 het volgende: Ik zweer bij mijn Nexus 5! Clean Android en hij heeft al een duik in het zwembad overleeft
Heeerlijk apparaat he! Die blijft hier voorlopig ook nog wel even
Xperia Z1 hier, heerlijk apparaat. Hiervoor een HTC Sensation, maar die werd al heel snel traag en had een slechte batterij. Dat was trouwens mijn eerste smartphone, daarvoor dus iets van 2 jaar gehiked met Google Maps en 9292-printjes
Same here. Toevallig de S5 als volgende? Die laat ik dus mooi links liggen. Ga niet vier jaar door met ongeveer dezelfde vormgeving. Als ik zoveel geld neertel voor een mobiel dan wil ik ook wat nieuws. Geef mij die nieuwe Xperia Z2 maar (inclusief externe stereomicrofoon )
Ik ga dat ding helemaal afraggen. M'n tweejarig abonnement is vorige maand afgelopen, heb er nu een sim only in gepleurd van Tele2 met 100 min/sms en 500MB per maand voor ¤10. Dan zien we volgend jaar wel of de 5 dan betaalbaar is, en anders stap ik waarschijnlijk over op Samsung, S4 dan in dat geval.
Sony Experia Z1 moet je niet aan beginnen. Productiefout waardoor het glas te strak gespannen is en uit zichzelf barst. Maar Sony erkent dat niet als fout, dus kun je fluiten naar je garantie. Zelfde probleem als de Galaxy S4 in het begin had. De Galaxy S5 is weinig vernieuwend, en dan kun je dus net zo goed door met een S4.
Mijn pa gaat vanaf 1 april bij een ander bedrijf aan de slag, dus binnen het jaar een einde aan de Jetta Hybrid bij ons Daar gaat ie het eerste jaar een poolauto krijgen, dus dat wordt afwachten. Wellicht dat ik hem na dat jaar in zo'n D4 kan praten V60 D6 was ik al mee bezig trouwens maar die zal wel een te hoge leaseprijs hebben
Ik ga dat ding helemaal afraggen. M'n tweejarig abonnement is vorige maand afgelopen, heb er nu een sim only in gepleurd van Tele2 met 100 min/sms en 500MB per maand voor ¤10. Dan zien we volgend jaar wel of de 5 dan betaalbaar is, en anders stap ik waarschijnlijk over op Samsung, S4 dan in dat geval.
Op dinsdag 25 februari 2014 11:03 schreef joppie_saus het volgende: Sony Experia Z1 moet je niet aan beginnen. Productiefout waardoor het glas te strak gespannen is en uit zichzelf barst. Maar Sony erkent dat niet als fout, dus kun je fluiten naar je garantie. Zelfde probleem als de Galaxy S4 in het begin had. De Galaxy S5 is weinig vernieuwend, en dan kun je dus net zo goed door met een S4.
Was toch alleen met de Z zo maar met de Z1 niet meer?
Same here. Toevallig de S5 als volgende? Die laat ik dus mooi links liggen. Ga niet vier jaar door met ongeveer dezelfde vormgeving. Als ik zoveel geld neertel voor een mobiel dan wil ik ook wat nieuws. Geef mij die nieuwe Xperia Z2 maar (inclusief externe stereomicrofoon )
Mwah. Ik heb m'n S3 gekrakt met de introductie, dus ben wel toe aan een heel scherm.
Hij is ook bijna 2 jaar oud, dus hij begint wel wat te haperen. Altijd kut met die Samsung toestellen is dat die SD kaart steeds verwijderd wordt enzo.
Tevens net gebeld door dat schadebedrijf waar ik wellicht aanhanger mag gaan rijden. Ik ben voor volgende week uitgenodigd.
Langleve de Sonax spullen voor de velgen en al het chroomwerk
Wasstraat is voldoende voor m'n vaders 508, hij is immers de week daarop toch weer vies Mijn Saxo daarentegen krijgt zomers elke 1 à 2 weken een soppie, en in deze tijd 1 à 2 keer per maand. En dat uiteraard netjes met de hand en mooie poetsspulletjes
De viezigheid die tussen die letters komt is trouwens zó irritant om weg te krijgen...
Wasstraat is voldoende voor m'n vaders 508, hij is immers de week daarop toch weer vies Mijn Saxo daarentegen krijgt zomers elke 1 à 2 weken een soppie, en in deze tijd 1 à 2 keer per maand. En dat uiteraard netjes met de hand en mooie poetsspulletjes
De viezigheid die tussen die letters komt is trouwens zó irritant om weg te krijgen...
Dat is vast een leaseslet? Deze is helemaal privé bezit dus we zijn er wel netjes op. Zat ook allemaal corrosie achtige zooi op de lettertjes, dat is er iniedergeval van af
Zo dat zijn nog eens relaxte dagen! Vanochtend op m'n fiets naar de Grote (Breda) gefietst. Ampera opgehaald, wat me trouwens best tegen viel.. Zat een Bose systeem in, maar de subwoofer was ver te zoeken met de bass helemaal open. Daarnaast waren het typische Opel stoelen waar ik altijd last van m'n rug van krijg. De terugweg was zeker wel een feestje in die RCZ en net weer terug op de fiets Dag een uur wachten op die bus daar!
What Wij hebben net een half jaar een D2, prima auto maar zo'n D4 klinkt toch beter Ze waren bij de levering van onze Volvo de reservesleutel kwijt.. Wat kwam vorige week met de post, ja de reservesleutel van de Volvo die naast de brievenbus staat
Ik heb ook nog een 4. Hij laadde niet meer op tijdens de skivakantie, maar dat kon voor 40 euro nog gefixt worden dus ik heb weer een prima telefoon Alles werkt ook goed vind ik, behalve Facebook. Maar dat is toch een aflopende zaak.
Hier de iPhone 5, ik mag precies m'n abonnement verlengen als de iPhone 6 uit komt. Dus ik weet wat me te doen staat. Heb best wel veel gedoe gehad met dit toestel, maar blijf Apple trouw
Netjes Fiorano Hier wordt de lease 508 ook tip top bijgehouden met de hand. Twee keer per maand uitgebreid wassen, regelmatig kleien, polijsten en waxen zodat ie lekker staat te shinen.