abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136923946
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door trolley op 20-02-2014 12:01:49 (Recente OP) ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136923962
Geen lapo, dan maar fipo :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:54 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel het nadeel van dit werk, je hebt totaal geen zekerheid wat betreft uren en dagen. Het is elke keer weer dat ellendige wachten op het verlossende telefoontje. Ik heb, nu ik stage aan het lopen ben (en op FOK! zit :')), alle zaterdagen open staan en ik zorg dat ik met de maandwissels minimaal één dag beschikbaar ben. Aangezien ik 's avonds of in het weekend ook wel eens aanwezig (moet) zijn op m'n stage, bij sc Heerenveen, heb ik mooi een aantal dagen om te compenseren, voor EW! ^O^

[..]

Misschien kun je dan meteen een autotransport vanuit Breda op weg naar huis terug uitvoeren :') :D
Ja, dat wachten vind ik nog het vervelende van het hele werk. Je verwacht stiekem wel een telefoontje (ik nu al voor de 3e keer), maar die komt maar niet. Ik overdrijf ook niet met het feit dat ik niks te doen heb, constant let ik op m'n telefoon, van 9 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds...
pi_136924020
De OP maar even geüpdatet vanaf de Wiki. Geen idee of er onlangs iets gewijzigd is, of niet. Maar baat het niet, dan schaadt het niet. :)

Maar wel de laatste zin uit de OP weggelaten :')

Kiprollade meent namelijk dat hij een baas is :') :P
pi_136924050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:02 schreef trolley het volgende:
De OP maar even geüpdatet vanaf de Wiki. Geen idee of er onlangs iets gewijzigd is, of niet. Maar baat het niet, dan schaadt het niet. :)
Mijn zus zei altijd: "Baat het niet, het schaap ook niet." :')
pi_136924081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:00 schreef Kiprollade het volgende:
Ja, dat wachten vind ik nog het vervelende van het hele werk. Je verwacht stiekem wel een telefoontje (ik nu al voor de 3e keer), maar die komt maar niet. Ik overdrijf ook niet met het feit dat ik niks te doen heb, constant let ik op m'n telefoon, van 9 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds...
I feel your struggles :'(
pi_136924208
Hahah +1 voor de gene die de topic titel bedacht heeft, so true :P
pi_136924275
Goeie TT wel, ik blijf ook maar wachten. Zaterdag hoef ik ook geen pakketjes rond te brengen (andere bijbaan), dus het geld stroomt niet zo hard binnen.

Ik blijf ook hopen dat mijn Dogecoins een beetje waarde gaan krijgen, dan hoef ik misschien niet meer te werken. :')
pi_136924403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef RenaultSport het volgende:
Hahah +1 voor de gene die de topic titel bedacht heeft, so true :P
:7
pi_136924559
Ik heb hem ook weer open gezet vandaag. Misschien nog een spoedje.

Had hem eigenlijk dicht omdat ik voelde dat ik in slaap viel achter het stuur, dus vanmorgen tot 11 uur uitgeslapen, goed ontbeten, veel koffie op, nu kan ik er wel weer tegenaan :)

Nog zo'n rit om 7 uur 's ochtends met dichtvallende ogen over de A2 leek me niet echt verantwoord :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136925000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hem ook weer open gezet vandaag. Misschien nog een spoedje.

Had hem eigenlijk dicht omdat ik voelde dat ik in slaap viel achter het stuur, dus vanmorgen tot 11 uur uitgeslapen, goed ontbeten, veel koffie op, nu kan ik er wel weer tegenaan :)

Nog zo'n rit om 7 uur 's ochtends met dichtvallende ogen over de A2 leek me niet echt verantwoord :N
De A2 is sowieso slaapverwekkend.
pi_136925085
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De A2 is sowieso slaapverwekkend.
Vooral Utrecht - Amsterdam ja. Er wordt nergens in Nederland zoveel geslingerd als daar. Men is uitsluitend met de cruise-control of telefoon bezig. Als je er een beetje op let zie je dat hooguit een op de tien daadwerkelijk op de weg let.

Levensgevaarlijk die trajectcontrole.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136925113
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vooral Utrecht - Amsterdam ja. Er wordt nergens in Nederland zoveel geslingerd als daar. Men is uitsluitend met de cruise-control of telefoon bezig. Als je er een beetje op let zie je dat hooguit een op de tien daadwerkelijk op de weg let.

Levensgevaarlijk.
Ik snap niet dat dat stuk 100 is. Doe van 6-19 100 ofzo, en verder gewoon 130.
pi_136925131
Nee, gewoon altijd 130.

Het is for fucks sake een vijfbaans stuk asfalt. :|W
pi_136925170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:38 schreef BlackLining het volgende:
Nee, gewoon altijd 130.

Het is for fucks sake een vijfbaans stuk asfalt. :|W
Staat het daar 's ochtends niet altijd ramvast?
pi_136925366
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap niet dat dat stuk 100 is. Doe van 6-19 100 ofzo, en verder gewoon 130.
Volgens mij is het al 130 van 19-6. Kan me vergissen hoor, maar dat staat me wel bij.

Verder kansloos idd die trajectcontrole. Maar zal wel veel opleveren, voordat er een tc was reed ik daar altijd 115 op de teller en werd ik door iedereen ingehaald _O-
pi_136925470
Afgelopen augustus midden in de nacht naar schiphol gereden (150 Km) in exact 1u
A2 utrecht adam was toen 130km/h en bijna compleet verlaten
pi_136925536
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Staat het daar 's ochtends niet altijd ramvast?
Neuh, da's Den Bosch - Utrecht. Maar dat is omdat alles wat vanuit Brabant naar het noorden wil (nou ja, willen zal een groot woord zijn) of andersom, over die drie banen bij Empel heen moet.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij is het al 130 van 19-6. Kan me vergissen hoor, maar dat staat me wel bij.

Verder kansloos idd die trajectcontrole. Maar zal wel veel opleveren, voordat er een tc was reed ik daar altijd 115 op de teller en werd ik door iedereen ingehaald _O-
Nope. Staat nadrukkelijk onder het bord wat trajectcontrole aangeeft. 'Dag en nacht 100'. Althans, richting Amsterdam.
pi_136925574
Kan iemand mij nog dat verhaal van RTS sturen? :)
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:12:28 #19
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136926188
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nope. Staat nadrukkelijk onder het bord wat trajectcontrole aangeeft. 'Dag en nacht 100'. Althans, richting Amsterdam.
Allebei gelijk: http://www.rijkswaterstaa(...)0)_tcm174-354573.pdf. Een stuk 130 en een stuk 100
pi_136926683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef driekeerdrie het volgende:
Kan iemand mij nog dat verhaal van RTS sturen? :)
Done :)
pi_136926693
Het is toch wel mooi gevoel als je eindelijk eens buiten de 6-19 tijd op de snelweg bent. Lekker 130 ipv 100
Nee, toch niet
pi_136926881
Tussen Amsterdam en Almere is ook een heel lang stuk 100, voor no obvious reason. |:(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_136926929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:37 schreef Marco001 het volgende:
Tussen Amsterdam en Almere is ook een heel lang stuk 100, voor no obvious reason. |:(
Daarom: Friesland _O_

Vrijwel alle snelwegen 130 _O_ *O*
pi_136926990
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef trolley het volgende:

[..]

Friesland :') Groningen ^O^ En dan vooral het stuk tussen Winschoten en de duitse grens. RIjd nooit iemand, dus kan je makkelijk 200+ rijden. :D
Overigens heeft Friesland meer 100-stukken op snelweg als Groningen. (Gr alleen richting Friesland tot aan Hoogkerk, FR. o.a. in Drachten en Heerenveen.)
pi_136927008
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef trolley het volgende:

[..]

Done :)
Heb ik ook nog niet gehad.

Al wel eens eerder om gevraagd trouwens. :P

Zo trouwens buurtbusje rijden.. :P (nouja, lijnbelbus..)
pi_136927052
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Friesland :') Groningen ^O^ En dan vooral het stuk tussen Winschoten en de duitse grens. RIjd nooit iemand, dus kan je makkelijk 200+ rijden. :D
De A37 tussen Hoogeveen en Duitsland. _O_
pi_136927055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Heb ik ook nog niet gehad.

Al wel eens eerder om gevraagd trouwens. :P
En jij verwacht nu dat ik hem je stuur, nadat je :') over Friesland liep te zeuren? :6 :')
pi_136927075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:42 schreef trolley het volgende:

[..]

En jij verwacht nu dat ik hem je stuur, nadat je :') over Friesland liep te zeuren? :6 :')
Ja. :P Maar iemand anders mag hem ook best sturen.
pi_136927098
quote:

[..]

Daarom: Flitsmeister _O_

Vrijwel alle snelwegen 180 _O_ *O*
pi_136927115
quote:

[..]

Daarom is het fijn om Friesland binnen te rijden. :D
Het is ook niet tussen 19-7 130km/u, nee, gewoon continu standaard 130km/u. Mooi land is het toch _O_
pi_136927183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ja. :P Maar iemand anders mag hem ook best sturen.
PM.

Maar dan wel lief doen voortaan :P
pi_136927284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Daarom is het fijn om Friesland binnen te rijden. :D
Het is ook niet tussen 19-7 130km/u, nee, gewoon continu standaard 130km/u. Mooi land is het toch _O_
Deze man weet!

Het heeft misschien ook wel te maken met rijgedrag. Beneden de rivieren rijdt men veel agressiever, en minder nauwkeurig, want iedereen heeft haast. Hier in Friesland heerst de rust, ruimte en leemte, waar mensen nog voor elkaar opzij gaan op de snelweg als iemand erlangs wil. Dat wordt beloond met het feit dat wij vrijwel overal 130 km/h mogen rijden :D
pi_136927353
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef trolley het volgende:

[..]

Deze man weet!

Het heeft misschien ook wel te maken met rijgedrag. Beneden de rivieren rijdt men veel agressiever, en minder nauwkeurig, want iedereen heeft haast. Hier in Friesland heerst de rust, ruimte en leemte, waar mensen nog voor elkaar opzij gaan op de snelweg als iemand erlangs wil. Dat wordt beloond met het feit dat wij vrijwel overal 130 km/h mogen rijden :D
Niet alleen in Friesland hoor. Ook hier in het prachtige Groningen.
pi_136927357
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef trolley het volgende:

[..]

Deze man weet!

Ho ho, beneden welke rivieren?

Beneden de Maas is het weer prima te doen hoor O+

Boven de Maas daarentegen :{
pi_136927419
Morgen eerste telefonische gesprek met potentiële nieuwe werkgever. Anderhalf jaar gegarandeerd :)
#26 || Luciano da Silva
pi_136927501
Hmm, werd net gebeld voor een spoedje, maar dan echt met hoge spoed. In Oirschot een Transporter ophalen en voor vier uur in Den Helder zijn :{

Als ze vijf minuten eerder gebeld hadden had ik hem kunnen halen als alle aansluitingen zouden lukken, ik het gas er goed op had kunnen houden en geen files tegen zou zijn gekomen. Ben meteen na het telefoontje het huis uitgevlogen maar net de trein gemist, dus moeten bellen dat het half 5 zou worden. Was te laat, ritje geannuleerd. Jammer -O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:34:23 #37
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136931341
Yes, de loonspecificatie ontvangen.
En ik heb te weinig gekregen :D
pi_136931462
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:34 schreef Kiprollade het volgende:
Yes, de loonspecificatie ontvangen.
En ik heb te weinig gekregen :D
Ik heb maar liefst twee hele centen opslag gekregen :D *O*

SPOILER
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:38:17 #39
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136931481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef trolley het volgende:

[..]

SPOILER
Ik mis ¤9 :o
pi_136931597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik mis ¤9 :o
Te paard! :+

Er is wel ¤11 ingehouden aan iets van verzekeringen he, tenminste, als je dat niet uit hebt gezet.
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:43:49 #41
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136931667
Pfff vandaag weer bij de ijsbaan aan het werk. Mag ik tot 23.00 buiten staan...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136931691
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Er is wel ¤11 ingehouden aan iets van verzekeringen he, tenminste, als je dat niet uit hebt gezet.
Bij mij dus niet. Misschien vinden ze dat ik na al die jaren wel voldoende heb betaald :+
pi_136931749
Verzekering gaat toch er bij EW toch af in de maand dat je er voor het eerst kwam werken?

En woehoe, 0.3 procent loonsverhoging (2 cent)! *O*
pi_136931812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef Schaafkaas het volgende:
Verzekering gaat toch er bij EW toch af in de maand dat je er voor het eerst kwam werken?
Hmm, daar zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Gezien ik in januari 2013 voor EW ben begonnen met werken, en het hier de specificatie van januari 2014 betreft :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:48:54 #45
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136931829
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat is verzekering voor een geheel jaar, hebben ze de vorige keer al ingehouden.
pi_136931853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef trolley het volgende:

[..]

SPOILER
HA! Ik zeven
pi_136931860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat is verzekering voor een geheel jaar, hebben ze de vorige keer al ingehouden.
Dan zou ik gewoon even een mailtje sturen. Waarschijnlijk hebben ze uren te weinig gerekend, of voorgeschoten onkosten vergeten uit te betalen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:52:52 #48
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136931974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef trolley het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon even een mailtje sturen. Waarschijnlijk hebben ze uren te weinig gerekend, of voorgeschoten onkosten vergeten uit te betalen.
Heb ik al gedaan hoawr, i.p.v. de uitbetaalde 14,75 uur heb ik gewoon 16,5 uur gewerkt 8)7
pi_136932162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan hoawr, i.p.v. de uitbetaalde 14,75 uur heb ik gewoon 16,5 uur gewerkt 8)7
^O^

Ik heb mijn uren ook maar eens nagerekend, just for sure. Blijkt dat ze 40 uur uitbetaald hebben, terwijl ik er 40,5 heb gewerkt!!!!!!!! :(
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:58:37 #50
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136932196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef trolley het volgende:

[..]

^O^

Ik heb mijn uren ook maar eens nagerekend, just for sure. Blijkt dat ze 40 uur uitbetaald hebben, terwijl ik er 40,5 heb gewerkt!!!!!!!! :(
Dat laat maar weer eens zien hoe vaak ik werk krijg t.o.v. van jou :')
pi_136932252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, werd net gebeld voor een spoedje, maar dan echt met hoge spoed. In Oirschot een Transporter ophalen en voor vier uur in Den Helder zijn :{

Als ze vijf minuten eerder gebeld hadden had ik hem kunnen halen als alle aansluitingen zouden lukken, ik het gas er goed op had kunnen houden en geen files tegen zou zijn gekomen. Ben meteen na het telefoontje het huis uitgevlogen maar net de trein gemist, dus moeten bellen dat het half 5 zou worden. Was te laat, ritje geannuleerd. Jammer -O-
Alsof ze dan nog iemand gaan vinden die er nog eerder kan zijn.. Tenzij ze de rit als geheel annuleren natuurlijk.
pi_136932259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat laat maar weer eens zien hoe vaak ik werk krijg t.o.v. van jou :')
Haha, sorry! :D :*

Maar ik heb tot aan de zomervakantie geen tijd voor EW ivm stage helaas. Zoals eerder gezegd misschien af en toe eens een dag tijdens maandwissel, omdat ik soms ook in het weekend aanwezig moet zijn op m'n stage, maar daar houdt het wel mee op.

En ik geloof ook niet dat er op zaterdag veel werk zal zijn :')
pi_136933023
Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me
pi_136933054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef RenaultSport het volgende:
Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me
Wat is je nummer? :')
pi_136933994
Ben de hele week beschikbaar geweest, en heb op dinsdag en woensdag gewerkt....

Zal wel door de vakantie komen :P
pi_136934227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:46 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ben de hele week beschikbaar geweest, en heb op dinsdag en woensdag gewerkt....

Zal wel door de vakantie komen :P
Ik wou dat ik vakantie had :'(
pi_136934353
Volgende week 5dagen open staan, heb vakantie . Voorlopig blijft het dromen over de eerste rit en gokken waar die met welke auto naar toe zal gaan
pi_136934638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef RenaultSport het volgende:
Volgende week 5dagen open staan, heb vakantie . Voorlopig blijft het dromen over de eerste rit en gokken waar die met welke auto naar toe zal gaan
EW? Regio?
pi_136934708
EW regio oost Arnhem / Apeldoorn / Enschede
pi_136934731
Nog niet gebeld voor morgen trouwens
pi_136934775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef RenaultSport het volgende:
Aha, ik ook in de regio Apeldoorn, alleen bij AR. Heb volgende week ook alle dagen beschikbaar, dus maar lekker wachten op die telefoontjes :9~
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:36:58 #62
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_136935973
Morgen sollicitatie bij EW, hoe doen ze die rijtest daaro?
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_136935980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef RenaultSport het volgende:
Misschien ligt het daar wel aan? Zoals je het stelt woon je ergens tussen arnhem apeldoorn en Enschede, ergens in een dorp? Dat je gewoon niet gunstig woont qua reistijd naar grote klanten.
pi_136936055
Gebeld naar hun en toen kon het op eens wel..... Morgen an die arbeit
pi_136936082
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:36 schreef GrumpyCat het volgende:
Morgen sollicitatie bij EW, hoe doen ze die rijtest daaro?
Half uurtje ongeveer rijden in een automaat en 1x achteruit inparkeren. Gewoon aan de regels houden, beetje vlot rijden (maar niet overdrijven :P) en je bent aangenomen. ^O^
pi_136936204
Exact wat schaafkaas zegt moest ik twee weken geleden doen in een e60 525dA. Goed kijken (spiegels, schouder ) en laten zien dat je de knopjes kent waarderen ze kan ik je vertellen :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:46:38 #67
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_136936314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef RenaultSport het volgende:
Exact wat schaafkaas zegt moest ik twee weken geleden doen in een e60 525dA. Goed kijken (spiegels, schouder ) en laten zien dat je de knopjes kent waarderen ze kan ik je vertellen :)
Hahah dat over de schouder kijken ben ik na 2 jaar m'n rijbewijs hebben wel een beetje verleerd ;(
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:47:08 #68
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136936331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef RenaultSport het volgende:
Gebeld naar hun en toen kon het op eens wel..... Morgen an die arbeit
Is het opeens omgedraaid? Wij bellen hun in plaats van andersom?
Die vakantie van je gaat ook niet veel worden vrees ik, ik heb nu vakantie en heb nog maar 6 uurtjes gewerkt :(

Edit: fuck kantoortijden, ik krijg nu de voicemail :')
pi_136936676
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Alsof ze dan nog iemand gaan vinden die er nog eerder kan zijn.. Tenzij ze de rit als geheel annuleren natuurlijk.
Iemand uit Eindhoven kan veel sneller in Oirschot zijn dan wanneer ik uit Den Bosch moet komen.
pi_136936702
De telefoniste kon mij vertellen dat februari extreem rustig was momenteel, veel minder als normaal. Vanaf volgende week zou het beter worden ook met de maandwissel in zicht. Het zal me benieuwen .
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:58:34 #71
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136936778
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef RenaultSport het volgende:
De telefoniste kon mij vertellen dat februari extreem rustig was momenteel, veel minder als normaal. Vanaf volgende week zou het beter worden ook met de maandwissel in zicht. Het zal me benieuwen .
Dat is te hopen, maar goed, jij belde en kreeg werk? Dat vind ik wel een beetje raar om eerlijk te zijn
pi_136936827
Ja, soms moet je ze misschien wat helpen. Komt misschien ook omdat ik deze week nog maar 3 keer naar hun gebeld heb haha :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:05:24 #73
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136937016
Ik probeer eigenlijk nooit te bellen voor werk, komt zo opdringerig over. En het lijkt me vaak ook dat als zij me niet bellen ik ook niet nodig zal zijn :P
pi_136937205
Ik bel EW meestal als er een spoedrit is, ook al is het aan de andere kant van Nederland, dan heb ik weer een "excuus" om hun te bellen. :')
pi_136938210
Ik heb pas een keer AR gebeld om werk toen ik in Groningen stond en geen zin had in 4 uur OV naar huis, maar toen had ie niks ;(

Tevens onbeschikbaar morgen. Motorbeurs Utrecht 8-)
pi_136938393
Niet gebeld voor morgen :'(

Gelukkig ben ik komende vrijdag beschikbaar, hoop dan toch wel werk te hebben i.v.m. maandwissel.
pi_136938423
Veel plezier, naar de beurs is altijd mooi :)
pi_136941967
Vandaag lekkere dag gehad, auto om 9;30 opgehaald in Tilburg, naar Groningen gekacheld en weer terug. T was een Passat Variant automaat, dus de 535 km gingen lekker!
pi_136942245
Heen en weer met dezelfde auto? wat is daar het nut van? Lekkere kilometers iig :P
pi_136942582
Mijn ritje dinsdag begon in Delfzijl, ik realiseer me ineens (tijdens het soggen) dat dit de meest noordelijke plek op aarde is waar ik ooit ben geweest. 8)7

Altijd op vakantie geweest naar Zuid-Europa, tweemaal naar Azië zelfs, maar ben dus nog nooit noordelijker geweest dan Delfzijl. Wat stom zeg. :P
pi_136943018
Mijn meest zuidelijk plek is een Frans plaatsje boven Parijs en meest noordelijke plaats is Groningen :')
Nee, toch niet
pi_136943129
:+

Noordelijkste is volgens mij ook Groningen :{ da's best slecht eigenlijk.

Meest zuidelijke was Sydney :7 veel zuidelijker wordt het niet.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:35:35 #83
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136943252
Ik ben nog nooit in het buitenland geweest
pi_136943636
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Kiprollade het volgende:
Ook niet in Friesland? :o
pi_136943998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Kiprollade het volgende:
Ook niet met schoolreis dan?
Nee, toch niet
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:51:28 #86
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136944098
Ik kom alleen in het slachthuis en de diepvries van de supermarkt.
pi_136944464
Mijn meest zuidelijke plek is Albufeira Portugal afgelopen zomer. Heerlijk klimaat daar :) Meest noordelijke plek: Bergen, Noorwegen, wel als klein kind haha
pi_136945682
Meest zuidelijk wat ik geweest ben is Al Jubail in Saoedi-Arabië :7 (denk ik, het zou zomaar kunnen dat de Canarische eilanden zuidelijker liggen, maar vertrouwend op mijn topografische kennis zeg ik van niet :+)

Meest noordelijk Stockholm.
pi_136945726
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Iemand uit Eindhoven kan veel sneller in Oirschot zijn dan wanneer ik uit Den Bosch moet komen.
Zeker, maar als die beschikbaar was hadden ze die eerst wel gebeld lijkt me. Nadat aangaf te laat te komen, zelfs als ze dan nog iemand uit Eindhoven hebben moet die ook eerst nog gemobiliseerd worden. Lijkt me een lastig verhaal. Moest je bij de kazerne zijn trouwens?
pi_136947636
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef RenaultSport het volgende:
Heen en weer met dezelfde auto? wat is daar het nut van? Lekkere kilometers iig :P
Miscommunicatie tussen bepaalde partijen..
pi_136947995
Meest zuidelijk is Zuid-Afrika, Drakensbergen denk ik. Of Durban. Ik weet niet wat zuidelijker ligt. :P Noordelijk zal Ameland wel zijn, maar ik hoop heel erg dat ik met het Honours College naar Toronto mag. O+

Overigens kan ik nog steeds niet schakelen, verdomme. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_136948082
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef suikerbiet het volgende:

[..]

Miscommunicatie tussen bepaalde partijen..
Zoiets heb ik ook eens gehad, wel minder km's dan jij, maar alsnog 400 ongeveer. Raar gevoel: je hebt een paar uur in andermans auto gereden, wat brandstof verspild, auto teruggebracht bij het beginadres en vervolgens krijg je daarvoor betaald :+
pi_136949753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Sarasi het volgende:

Overigens kan ik nog steeds niet schakelen, verdomme. }:|
Fixed

Overigens hoop ik ook dat ik met HC naar Canada kan, kijken of het een land is waar ik heen wil emigreren.
Nee, toch niet
pi_136950121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Fixed

Overigens hoop ik ook dat ik met HC naar Canada kan, kijken of het een land is waar ik heen wil emigreren.
Fuck you. Ik kan normaal prima schakelen en optrekken als een vent. :+

NY of Belfast zou ik ook al heel blij van worden trouwens. Of Londen, ik ben echt verliefd op die stad. O+
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:16:01 #95
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136950329
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

NY of Belfast zou ik ook al heel blij van worden trouwens. Of Londen, ik ben echt verliefd op die stad. O+
Maar je kan vast niet aftrekken als een vent
pi_136950398
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een automaat schakelen kan ik ook ja :+
Maar Canada lijkt me wel mooier dan Belfast of NY, lekkere mooie grote stukken natuur ipv grote stad.
Nee, toch niet
pi_136950459
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Maar je kan vast niet aftrekken als een vent
:+ :')
pi_136950623
Ik heb dus al ooit een jaar in Saoedi-Arabië gewoond, dat was een hele ervaring maar hoeft van mij dus niet nog een keer :D

Ik denk dat ik nooit wegga uit Nederland, maar Barcelona vind ik een heerlijke stad. Sowieso hou ik van Spanje (en een warm klimaat :P).
pi_136950968
quote:
16s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Een automaat schakelen kan ik ook ja :+
Maar Canada lijkt me wel mooier dan Belfast of NY, lekkere mooie grote stukken natuur ipv grote stad.
:6
Ja, mij ook. Maar beperkte plaatsen. ;( Ik ga sowieso nu al sparen voor de 500 euro. Hopelijk willen mijn ouders ook nog wel wat bijdragen. :)

@Kiprollade: You'll never know. :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:27:45 #100
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136951355
Over Londen gesproken. Nog een week of 3, dan ga ik daar weer een weekendje heen. Fulham FC O+
#26 || Luciano da Silva
pi_136956144
Zuidelijkste plek voor mij was Curaçao en noordelijkste punt was Hammerfest in Noorwegen! Van de zomer waarschijnlijk roadtrip door Amerika :3.. Maar ja, eerst 2 ritten morgen een Prius en een Caddy. 2 bagger wagens op 1 dag *zucht*.
pi_136958131
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef RenaultSport het volgende:
Mijn meest zuidelijke plek is Albufeira Portugal afgelopen zomer. Heerlijk klimaat daar :) Meest noordelijke plek: Bergen, Noorwegen, wel als klein kind haha
hier bijna net zo. Meest zuidelijk zal Monaco of bloemenriviera zijn. Meest noordelijke jyvaskyla in Finland waar ik stage liep.
pi_136962265
Meest noordelijk is Trondheim in Noorwegen, meest zuidelijk de Ardennen :')
pi_136962290
Luxor in Egypte en Hamburg ofzo.

Kunnen we AR niet dwingen om ook een optie tot 'Opmerkingen' bij de beschikbaarheid te plaatsen? :')
pi_136962326
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef Amoeba het volgende:

Kunnen we AR niet dwingen om ook een optie tot 'Opmerkingen' bij de beschikbaarheid te plaatsen? :')
'Geen Waalwijk, geen Meerkerk. En nee Timo, ook geen Caddys'
pi_136962362
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

'Geen Waalwijk, geen Meerkerk. En nee Timo, ook geen Caddys'
'En laat lokatiewerk op de vogelkooi ook maar zitten.'
pi_136962392
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef Amoeba het volgende:

Stel het voor aan hun, het is wel een goed idee. ;)

EW zou dat misschien nog kunnen uitbreiden door een vak "opmerkingen" op onze profiel te plaatsen. Hier zou je dan kunnen aangeven of je een motorrijbewijs en/of groot rijbewijs hebt, of je ook op andere plaatsen beschikbaar bent en of je een eigen auto hebt.
Volgens mij wordt dat nu nog niet (goed) genoteerd.
pi_136962983
Ik zou het prettig vinden als EW gaat mailen als ze ritten hebben. Dan hoef je niet zo panisch je telefoon in de gaten te houden en kan je rustig college volgen.
pi_136963038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef Viezze het volgende:
Ik zou het prettig vinden als EW gaat mailen als ze ritten hebben. Dan hoef je niet zo panisch je telefoon in de gaten te houden en kan je rustig college volgen.
Mja, AR doet dat soms wel, soms niet :{

Een tijdje terug mailde ze dat ze niet meer gingen bellen voor ritjes voor de volgende dag. Zou handig zijn, want als ik beschikbaar sta dan ben ik beschikbaar. Beetje lullig als je net het telefoontje mist :{
pi_136963046
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, AR doet dat soms wel, soms niet :{

Een tijdje terug mailde ze dat ze niet meer gingen bellen voor ritjes voor de volgende dag. Zou handig zijn, want als ik beschikbaar sta dan ben ik beschikbaar. Beetje lullig als je net het telefoontje mist :{
Ja dat vind ik dus ook. Beschikbaar = beschikbaar.
pi_136963409
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dus ook. Beschikbaar = beschikbaar.
Dit inderdaad.
pi_136964050
Geld *O*

En nu snel naar de Motorbeurs om dat allemaal weer uit te geven :7
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:41:05 #113
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136967628
:D :D :D :D :D :D

SPOILER
pi_136967828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Kiprollade het volgende:
:D :D :D :D :D :D

SPOILER
*O*
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:50:07 #115
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136967952
Wel een slome auto, maar goed, ik heb werk.
Fiat Punto Evo 1.3 Multijet met 84 pk :{

SPOILER
pi_136968569
Er achter aan blijven zitten helpt. :) binnenkort een sollicitatiedag in Utrecht. *O*
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:17:30 #117
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136968887
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef Marco001 het volgende:
Er achter aan blijven zitten helpt. :) binnenkort een sollicitatiedag in Utrecht. *O*
Netjes, waarvoor?
pi_136969157
Ik ben benieuwd of ze mij gaan bellen voor morgen of maandag. Begin nu wel een beetje klaar te raken met deze 'rustige periode' :Z
pi_136970106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Netjes, waarvoor?
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan. :D
Moet dan eerst een capaciteitentest doen, daarna een sollicitatiegesprek en als dat allemaal goed gaat ook nog een gesprek met de bedrijfspsycholoog.
Maar dan krijg ik daarna wel direct een vast contract met 2 maanden proeftijd. :D
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:56:31 #120
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136970137
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Moet dan eerst een capaciteitentest doen, daarna een sollicitatiegesprek en als dat allemaal goed gaat ook nog een gesprek met de bedrijfspsycholoog.
Maar dan krijg ik daarna wel direct een vast contract met 2 maanden proeftijd. :D
Klinkt goed! Veel succes alvast! ;)
pi_136970250
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

*O* Succes!
pi_136973979
Maandag eerste ritje EW. Wil iemand me even helpen met wat ik nou precies moet doen :')
pi_136974118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef kweenie1 het volgende:
Maandag eerste ritje EW. Wil iemand me even helpen met wat ik nou precies moet doen :')
DM me maar :)
Nee, toch niet
pi_136974400
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef Solidberg het volgende:

[..]

DM me maar :)
DM :)
pi_136976247
Maandag volledig open gezet. Hopen op een mooie rit of meerdere. Deze week best veel open gehad maar alleen maandag een ritje jammer genoeg.
pi_136976303
Heb jij je net pas voor mandag open gezet?
Nee, toch niet
pi_136976371
Nee ik stond al de maandag open. Maar volgens mij maakt dat niet zo gek veel uit toch? Die opdrachten komen toch pas op z'n vroegst rond 4'en binnen (ik werk voor AR overigens).
pi_136976499
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef driekeerdrie het volgende:
Nee ik stond al de maandag open. Maar volgens mij maakt dat niet zo gek veel uit toch? Die opdrachten komen toch pas op z'n vroegst rond 4'en binnen (ik werk voor AR overigens).
Voor AR is dit vroeg genoeg ja, die beginnen pas rond 4 uur met uitdelen. EW is altijd veel eerder op de dag als ik dit forum mag geloven.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:49:22 #129
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136983897
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Voor AR is dit vroeg genoeg ja, die beginnen pas rond 4 uur met uitdelen. EW is altijd veel eerder op de dag als ik dit forum mag geloven.
Zeg dat wel, werd een keer wakker gebeld rond een uur of 9 met al de ritjes voor de dag daarop. :')
Hang je dan aan de telefoon met je slaperige bakkes
pi_136984116
Vraagje: heeft iemand wel eens (spoed)ritjes op zaterdag of zondag? (AR)
pi_136984269
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:54 schreef wtr12 het volgende:
Vraagje: heeft iemand wel eens (spoed)ritjes op zaterdag of zondag? (AR)
Die komen vrijwel niet voor. Spoedritjes in het weekend zijn er sowieso niet.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:25:48 #132
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136985518
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Zeg dat wel, werd een keer wakker gebeld rond een uur of 9 met al de ritjes voor de dag daarop. :')
Hang je dan aan de telefoon met je slaperige bakkes
Ben echter ook wel eens om 9 uur 's avonds gebeld. Had de hoop op werk om een uur of 7 al opgegeven en verheugde me eigenlijk wel op een vrije dag... :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:11:36 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136987880
Vandaag stap 1 en 2 in het sollicitatie proces bij potentiële nieuwe werkgever glansrijk doorstaan. Dinsdag stap 3, die is vrij pittig :'(
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:43:35 #134
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136989600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag stap 1 en 2 in het sollicitatie proces bij potentiële nieuwe werkgever glansrijk doorstaan. Dinsdag stap 3, die is vrij pittig :'(
Gesprek met directie..? Wat ga je doen eigenlijk?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:07:56 #135
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136991008
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Gesprek met directie..? Wat ga je doen eigenlijk?
Nee, kijken of ik de test voor het uitlijnen haal.

Ik wordt bermrecreant met een kassa achter de voorruit of op een statiefje :9
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:21:07 #136
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136991766
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zolang je maar laat weten waar je staat vind ik het prima.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136991783
quote:
Ik wordt bermrecreant met een kassa achter de voorruit of op een statiefje
Het is toch niet wat ik denk dat het is? Nee toch? TOCH? :(

SPOILER
Tevens: ''Ik wordt'' :')
pi_136991788
quote:

[..]

Joppie, ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen, maar ga je nu echt de staakskas spekken door met een Transporter achter een bosje te gaan staan?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_136992897
quote:

[..]

Verkeerscontroles... :')

Volgende job, parkeerwachter?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:56:53 #140
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136994021
Hard rijden is nergens voor nodig :N

En makkelijker kun je je geld niet verdienen.
#26 || Luciano da Silva
pi_136994334
Ik zeg trolling :')

Zo niet, dan ben je mijn respect verloren :)
pi_136994354
Mensen die joppie serieus nemen. :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:06:36 #143
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136994554
Goed, even serieus dan maar.

Als het zou passen dan propte ik een Stinger in mijn Alto :') Als je je geld toch moest verdienen in de berm kun je nog beter je kontje verkopen.

Als het even mee zit dan kan ik aan de slag bij onze andere blauwe vrienden, maar dan van die van de enveloppen :7
#26 || Luciano da Silva
pi_136995745
Alsof dat veel beter is :')
pi_136996339
quote:

[..]

Alsof je nog niet genoeg gehaat werd :')
pi_136996792
Geen telefoontje voor maandag gehad. Wat is dezen
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:57:42 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136997364
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik niet hoor. En lees eens even een paar posts terug :')
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 21 februari 2014 @ 23:01:11 #148
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136997516
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef Amoeba het volgende:
Geen telefoontje voor maandag gehad. Wat is dezen
Wollah, ah zemmer, wats met jij...
pi_136997819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wollah, ah zemmer, wats met jij...
Het is zemmel.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 23:14:28 #150
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136998182
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is zemmel.
http://www.encyclo.nl/begrip/Zemmer
http://www.encyclo.nl/begrip/Zemmel

Gewoon net als data/datums en frikandel/frikadel enz.
pi_136998431
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/Zemmer
http://www.encyclo.nl/begrip/Zemmel

Gewoon net als data/datums en frikandel/frikadel enz.
Oh. Boeler is ook wel een bazenwoord.

Vandaag een klacht mbt een instructeur begeleide zelfstudie ingediend. Als hij het nodig vindt om zijn hoofd op mijn arm te leggen…
pi_137008344
Eergisteren payday gehad gisteren meteen maar weer Holland Casino gesponsord met een honderdje :'(
pi_137008427
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Eergisteren payday gehad gisteren meteen maar weer Holland Casino gesponsord met een honderdje :'(
Het zware leven van een arbeider
pi_137008479
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het zware leven van een arbeider
Het is vooral zwaar omdat ik op een gegeven moment op 50 winst stond maar dan word ik altijd te hebberig en ga ik uiteindelijk met verlies weer weg ;(
pi_137008563
Om die reden is het casino niks voor mij :P
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:31:04 #156
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137008617
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het is vooral zwaar omdat ik op een gegeven moment op 50 winst stond maar dan word ik altijd te hebberig en ga ik uiteindelijk met verlies weer weg ;(
Man dan moet je gelijk nokken en cashen :P.

Wij maken met een paar maten altijd een gezamenlijk potje van ¤25 de man. en ¤25 privé
pi_137009390
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Man dan moet je gelijk nokken en cashen :P.

Wij maken met een paar maten altijd een gezamenlijk potje van ¤25 de man. en ¤25 privé
Ik doe altijd 100 privé, maar ik begin met 50 en als dat op is haal ik de volgende 50 pas :P

Maar inderdaad, ik ga meestal te lang door. Ook al een keer van 50 150 gemaakt, toen wilde ik bij 200 naar huis maar werd het uiteindelijk 60 :')
Nog steeds winst maar toch.

Ook een keer in recordtempo mijn eerste 50 erdoorheen gejaagd met roulette, toen de tweede 50 gehaald en gaan blackjacken, gezakt naar 20 en uiteindelijk met 120 naar huis. Geen grote winst, maar dat was wel een lekkere.
pi_137011060
Mis EW al wel nu ik afstudeer. Kan gelukkig nog wel 2/3 keer per maand rijden, maar toch.
Donderdag en vrijdag ook vrij, dus misschien ook wel even rijden :)

Gisteren wel voor m'n afstudeer bedrijf een retourtje Hengelo gedaan, toch een beetje het EW gevoel :9
pi_137018705
Bij welk bedrijf ga je afstuderen S-RS?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 17:09:14 #160
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137019294
EW heeft m'n voorschoten kosten niet uitbetaald :( Het is kennelijk vrij lastig om dit goed te doen, aangezien het 2/3 van de keren vergeten wordt :')
  zaterdag 22 februari 2014 @ 18:04:57 #161
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137021092
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:09 schreef zazzel het volgende:
EW heeft m'n voorschoten kosten niet uitbetaald :( Het is kennelijk vrij lastig om dit goed te doen, aangezien het 2/3 van de keren vergeten wordt :')
Ze hebben nog wel een accountant om de lonen te regelen. Ik heb 2 keer loon ontvangen, en 2 keer is het niet goed. Waarom doen ze er niet eens wat aan? Zo moeilijk is uren tellen toch niet? :')
pi_137022675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:51 schreef RenaultSport het volgende:
Bij welk bedrijf ga je afstuderen S-RS?
DM ;)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:18:07 #163
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_137031523
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')
  zondag 23 februari 2014 @ 08:27:04 #164
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137038478
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:04 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ze hebben nog wel een accountant om de lonen te regelen. Ik heb 2 keer loon ontvangen, en 2 keer is het niet goed. Waarom doen ze er niet eens wat aan? Zo moeilijk is uren tellen toch niet? :')
True.. Daarom hou ik mn uren ook zo neurotische bij :')
pi_137039488
Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, hoe houden jullie dan jullie tijd bij? Ronden jullie af op 5min/15min of houden jullie het precies nauwkeurig bij?
Zover ik weet betalen de meeste bedrijven per kwartier, en ronden het altijd af.
Nee, toch niet
pi_137039585
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:07 schreef Solidberg het volgende:
Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, hoe houden jullie dan jullie tijd bij? Ronden jullie af op 5min/15min of houden jullie het precies nauwkeurig bij?
Zover ik weet betalen de meeste bedrijven per kwartier, en ronden het altijd af.
AR wil altijd dat we 12:37 noteren, maar ik rond alles af op 5 minuten.
pi_137040187
Ik noteerde gewoon exacte tijden. Stel je voor je levert een auto af om 12:37, je rondt af op 12:40, maar je wordt met 'jouw' auto even weggebracht naar het station en je lift rijdt om 12:38 door rood dan ben je de lul.
pi_137040226
Ik noteer het braaf op de minuut. Die twee minuten die je anders meer uitbetaald krijgt... Wiehoe zeg. :P

Vandaag nog een keer proberen te schakelen. Duim voor me? ;(
pi_137040398
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik noteerde gewoon exacte tijden. Stel je voor je levert een auto af om 12:37, je rondt af op 12:40, maar je wordt met 'jouw' auto even weggebracht naar het station en je lift rijdt om 12:38 door rood dan ben je de lul.
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef Sarasi het volgende:
Ik noteer het braaf op de minuut. Die twee minuten die je anders meer uitbetaald krijgt... Wiehoe zeg. :P

Vandaag nog een keer proberen te schakelen. Duim voor me? ;(
Denk niet echt dat ze dan een probleem van zullen maken aangezien de tijd op jouw telefoon/klok en flitspaal waarschijnlijk anders zijn, en die 2 minuten krijg je sowieso niet meer uitbetaald :+
Maar gaat juist om de administratie, als ik bijvoorbeeld een auto om 12:34 aflever oid , dan noteer ik 12:30 , omdat waarschijnlijk de administratie afrond tot 12:30.
Als je keer vaak ritten heb in 1 maand, dan kan dat toch wel zeker wat uitmaken
Nee, toch niet
pi_137040455
Waarom zou je naar beneden afronden? :{
pi_137040517
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:55 schreef Sarasi het volgende:
Waarom zou je naar beneden afronden? :{
Bij 12:34 rond ik af, 12:35 rond ik op.
Nee, toch niet
  zondag 23 februari 2014 @ 11:01:38 #172
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137040608
Ik rond op 5 minuten naar boven af.
En dit stuurde een medewerker van EW mij:
quote:
Wij ronden af op het dichtstbijzijnde kwartier.
pi_137040666
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

AR wil altijd dat we 12:37 noteren, maar ik rond alles af op 5 minuten.
Willen ze dat ja?

Ik werk daar ook niet aan mee hoor.
pi_137051478
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de uren in geval van een vervolg rit. Bijv. Rit 1 auto afgeleverd om 11:30 u op een adres wat 15min lopen was naar een station . Bij rit 2 heb ik start adres opgegeven wat eindadres is van rit 1. Starttijd chauffeur rit 2 zelfde als aflever tijd rit 1. Klopt dit zo?
pi_137052701
Ja dat klopt.
  zondag 23 februari 2014 @ 17:27:56 #176
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137055302
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef RenaultSport het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de uren in geval van een vervolg rit. Bijv. Rit 1 auto afgeleverd om 11:30 u op een adres wat 15min lopen was naar een station . Bij rit 2 heb ik start adres opgegeven wat eindadres is van rit 1. Starttijd chauffeur rit 2 zelfde als aflever tijd rit 1. Klopt dit zo?
Zo doe ik het ook, inderdaad. Aangezien bij 'Vervolg transport' geen eindtijd te vermelden is doe ik altijd per rit een ritbon. Eindtijd is starttijd van de volgende rit en 'Gestart vanaf afhaaladres/station:' is gewoon het afleveradres van de vorige rit.
pi_137061217
Oke, mooi dat is dus goed.
Nu hopen voor ritten op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag :)
pi_137072272
Iemand al eens bij een zekere Toyota/Lexus dealer in Raamsdonksveer geweest? Moet ik morgen naartoe als eerste rit. Ik heb zelf al een beetje op google maps zitten kijken, maar ben niet helemaal zeker dat het daar is. Als ik het fout heb loop ik echt een pokke-eind voor jan joker :')
  zondag 23 februari 2014 @ 22:15:54 #179
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137072442
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef kweenie1 het volgende:
Iemand al eens bij een zekere Toyota/Lexus dealer in Raamsdonksveer geweest? Moet ik morgen naartoe als eerste rit. Ik heb zelf al een beetje op google maps zitten kijken, maar ben niet helemaal zeker dat het daar is. Als ik het fout heb loop ik echt een pokke-eind voor jan joker :')
Wel in Nijnmegen, maar daar heb je weinig aan denk ik :P

Was overigens wel komisch. Moest bij Toyota/Lexus een Mazda 6 ophalen, dus ik loop over dat industrieterrein met het afleveradres al in zicht. Kijk ik rechts een zijstraat in richting een weg die parallel liep aan die waar ik toen liep, blijkt daar een Mazda dealer te zijn.
Ik snap de logica nog steeds niet, waarom een Mazda ophalen bij Toyota/Lexus als de Mazda dealer op nog geen 100m afstand is :')
pi_137072879
Einde lease zeker?
pi_137073036
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wel in Nijnmegen, maar daar heb je weinig aan denk ik :P

Was overigens wel komisch. Moest bij Toyota/Lexus een Mazda 6 ophalen, dus ik loop over dat industrieterrein met het afleveradres al in zicht. Kijk ik rechts een zijstraat in richting een weg die parallel liep aan die waar ik toen liep, blijkt daar een Mazda dealer te zijn.
Ik snap de logica nog steeds niet, waarom een Mazda ophalen bij Toyota/Lexus als de Mazda dealer op nog geen 100m afstand is :')
Omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk een Toyota/Lexus gekocht/geleased heeft en daar dus ook z'n oude auto ingeleverd had.
pi_137073154
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef kweenie1 het volgende:
Is dat niet het hoofdkantoor van Louwman?
pi_137073173
Is toch meestal wel zo dat je bijvoorbeeld een Kia bij een Ford dealer ophaalt die naast een Kia dealer zit. Snap het ook niet helemaal, maar tenzij het een nieuwe auto is, is zo meestal de situatie
Nee, toch niet
pi_137073293
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Is dat niet het hoofdkantoor van Louwman?
DM :')
pi_137074963
OMG YEAH! *O* Schakelen! _O_

Dus woensdag, donderdag en vrijdag direct open gezet. Morgen even de sollicitatie voor Honours afmaken en de studie bijwerken, dinsdag shoppen. En dan eindelijk weer werken. O+
pi_137078658
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:02 schreef Sarasi het volgende:
OMG YEAH! *O* Schakelen! _O_

Dus woensdag, donderdag en vrijdag direct open gezet. Morgen even de sollicitatie voor Honours afmaken en de studie bijwerken, dinsdag shoppen. En dan eindelijk weer werken. O+
Waarom heb jij zoveel vrij. -O-
pi_137078681
quote:
5s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom heb jij zoveel vrij. -O-
Geen hertentamens, psychologie studeren, goed je werkgroepen indelen. :P
pi_137078694
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

psychologie studeren
Dat verklaart natuurlijk alles.

Ik hoop morgen op een spoedje. Niet gebeld, dus ik ga sowieso naar het ochtendcollege. Verwacht dan eigenlijk wel vrij snel een telefoontje van d'n Timo die me in een Caddy van Hapert naar Tynaarlo of nog verder stuurt. En ik moet om 5.30 eruit voor die krantenwijk, dus ik ga maar eens snel naar bed. Nog 2 weken en dan nooit meer kranten. _O_

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 01:38:35 ]
  maandag 24 februari 2014 @ 09:13:45 #189
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137081212
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk een Toyota/Lexus gekocht/geleased heeft en daar dus ook z'n oude auto ingeleverd had.
Dat zal het wel zijn geweest, aangezien dat ding 180k km had. Nadenken op zondag is niet mijn sterkste kant :P
Zit nu in een bus die naar krentenbollen ruikt, en ik hou niet zo van die lucht :'(
pi_137083443
Godver, het is hier in het noorden nu vakantie, alleen ik heb geen vakantie omdat ik stage heb. Maar nu komt het, m'n begeleider is een kerel van 60+ dus die is niet alle dagen meer aanwezig. De coördinator veiligheidszaken bij sc Heerenveen is een vrouw van 40+ met man en kinderen, dus die is er alleen vandaag nog, en dan heeft zij ook vakantie .. Mijn plan van aanpak voor de onderzoeksopdracht ligt bij m'n docent ter goedkeuring, maar die heeft ook vakantie dus krijg ik op z'n vroegst volgende week maandag een reactie van.

Kortom; ik had veel beter voor EW kunnen werken deze week :'(

Ik hoop dat m'n begeleider er vandaag nog even is, dan zal ik eens overleggen met hem wat we deze week gaan doen. Ik moet namelijk ook nog wel eens in het weekend hier zijn voor stage, dus als ik vanaf woensdag 'vrij' kan krijgen, kan ik mooi drie dagen beschikbaar voor EW. Ik doe nu toch ook geen flikker, want er is niks te doen (behalve koffie halen en kopiëren }:|).
pi_137083831
Spoedje :)

Den Haag - Oirschot in een Renault Trafic. Nooit in gereden, klinkt als een hok. Vorige week een Kangoo gereden en dat was niet heel spannend. Zal mij benieuwen :)
  maandag 24 februari 2014 @ 11:44:16 #192
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137084713
Renault Trafic _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_137085478
Deze zomer waarschijnlijk op vakantie in een Trafic of soortgelijke 8-)
  maandag 24 februari 2014 @ 12:15:03 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137085860
Trafic zijn wel prima busje vind ik! Vind busjes sowieso altijd wel prima eigenlijk :@. Behalve die bakwagen Crafters met zo'n extreem gevoelige koppeling...
pi_137090213
Beschikbaarheid voor drie dagen kunnen opengooien deze week! :D *O*

Zonet een gesprek gehad met m'n begeleider over de gang van zaken, maar hij vond 't ook onzin om mij hier een hele week te laten zitten, als er praktisch niet veel te doen is. Dus hij zei ik vind 't prima als je hier twee dagen bent deze week, en dan drie dagen vrij neemt. Die uren regelen we wel zegt ie, als ik ergens moet tekenen doe ik niet moeilijk, kun jij ook van het mooie weer genieten :P
Dat kan ook zeker wel, in een mooie Audi op de Nederlandse snelwegen bijvoorbeeld :D

Hij vond 't ook belachelijk dat die docent het plan van aanpak voor de onderzoeksopdracht pas na de vakantie ging voorzien van feedback :')

Nu is het alleen nog wachten op dat verlossende telefoontje :')
pi_137091735
Vandaag hele dag beschikbaar, helemaal niks :(

Hopen op morgen...
pi_137091892
Gatver, ik hoor net dat mijn stageverslag met een onvoldoende beoordeeld is. Was ik net lekker bezig met m'n afstuderen.. Uiteraard kijkt mijn begeleider ook pas na de vakantie naar de stukken, terwijl er een deadline van 28 februari voor mijn kant ligt.. Lekkere communicatie weer hier..
pi_137092356
Jemig, dat is wel heel erg balen. }:| Dus nu moet je nog keihard aan de slag om alles voor de 28e verbeterd te krijgen?
pi_137092478
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef Sarasi het volgende:
Jemig, dat is wel heel erg balen. }:| Dus nu moet je nog keihard aan de slag om alles voor de 28e verbeterd te krijgen?
Als ik zou weten wat ik moet verbeteren zou dat het probleem niet zijn. Maar 3 maart begint m'n begeleider weer, en dan is het waarschijnlijk al te laat..
pi_137092540
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Als ik zou weten wat ik moet verbeteren zou dat het probleem niet zijn. Maar 3 maart begint m'n begeleider weer, en dan is het waarschijnlijk al te laat..
Ohja, da's wel heel handig. :{
  maandag 24 februari 2014 @ 15:48:00 #201
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137093078
Morgen wissel Breda - Heerenveen
Ampera en Peugeot RCZ
Dikke prima! :)
pi_137093758
Lekker, hier nog niet gebeld
pi_137093880
Zal me benieuwen of ze mij gaan bellen of dat ik zelf weer een rit moet verwerven :p
pi_137094946
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:11 schreef RenaultSport het volgende:
Zal me benieuwen of ze mij gaan bellen of dat ik zelf weer een rit moet verwerven :p
Bel maar gewoon zelf joh :) weet je het in ieder geval zeker.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:54:08 #205
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137095201
Zojuist gebeld, er is helemaal nada, noppes, nikkus.
pi_137095341
Zo ook ff proberen haha
pi_137095342
Dat is nou het enige wat ik níet mis aan EW, dat eeuwige wachten.
pi_137095413
Nikss, eind van de week waarschijnlijk drukker richting maandwissel
pi_137095429
@irritatie100 ja of gewoon ritten uitdelen via mail , beschikbaar is beschikbaar
pi_137096065
Ben gelukkig vrijdag middag en maandag wel beschikbaar, waarschijnlijk dus wel ritjes voor beide dagen hoop ik :9 Alleen geen Kia Picanto 1.0 a.u.b :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 24-02-2014 17:30:47 ]
Nee, toch niet
  maandag 24 februari 2014 @ 17:33:48 #211
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137096507
Net m'n hond opgehaald in de Twingo van m'n ma. Was even vergeten dat het een eco wagentje is en dus niet zo snel optrekt. Wat wel leuk is zijn de bochten :D
  maandag 24 februari 2014 @ 17:53:42 #212
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137097147
Ze geven mij tegenwoordig gewoon ritten, en zetten ze ook al online. Moet dan alleen even bellen om ze te bevestigen. Aangezien mijn telefoon meestal op "niet storen" staat, en je dan gelijk op de VM beland..

Edit: Ik heb morgen een oranje RCZ van de grote in Breda. Iemand wel een mee gereden?
  maandag 24 februari 2014 @ 18:00:12 #213
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137097351
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef zazzel het volgende:
Morgen wissel Breda - Heerenveen
Ampera en Peugeot RCZ
Dikke prima! :)
:9~ :9~ :9~
pi_137097414
Morgen toch nog een ritje Apeldoorn - Eindhoven
Ford focus
pi_137097497
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef zazzel het volgende:
Ze geven mij tegenwoordig gewoon ritten, en zetten ze ook al online. Moet dan alleen even bellen om ze te bevestigen. Aangezien mijn telefoon meestal op "niet storen" staat, en je dan gelijk op de VM beland..

Edit: Ik heb morgen een oranje RCZ van de grote in Breda. Iemand wel een mee gereden?
RCZ :9~ :9~ :9~
  maandag 24 februari 2014 @ 18:22:14 #216
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137097956
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef wtr12 het volgende:

[..]

RCZ :9~ :9~ :9~
De wissel vindt plaats in de bekende schaatsbaan van Heerenveen
pi_137098503
@zazzel EW?
  maandag 24 februari 2014 @ 19:49:58 #218
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137101725
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef RenaultSport het volgende:
@zazzel EW?
Ja
  maandag 24 februari 2014 @ 20:42:02 #219
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_137104386
Ik kan niet inloggen via de inlogomgeving van easyway. Hoe kan dat?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:42:24 #220
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137104404
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ontslagen :W
pi_137104595
Woensdagavond borrel met drankspelletjes met vriendlief, bij zijn studievereniging, leuk! :D Donderdagochtend dan toch maar weer dicht. :')
  maandag 24 februari 2014 @ 20:45:34 #222
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137104604
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
A. Je hebt je inlog gegevens niet ingevuld
B. Je internet trollt
C. Je bent ontslagen

Bij het goede antwoord ga je door voor de koelkast
  maandag 24 februari 2014 @ 20:54:31 #223
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_137105115
Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_137105233
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Nee en nee. Misschien vonden ze je lelijk, of je stank, of je was 15 minuten te laat zonder te melden. Of je was gewoon overbodig natuurlijk
Nee, toch niet
  maandag 24 februari 2014 @ 21:06:44 #225
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137105843
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Nee doen ze niet, bij mij was het ook zomaar afgelopen. Had op de feestlocatie het personeel 'een fijne dag' gewenst :@. Kreeg ik pas te horen nadat mijn advocaat een rechtzaak ging voorbereiden.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:07:01 #226
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_137105856
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Nee en nee. Misschien vonden ze je lelijk, of je stank, of je was 15 minuten te laat zonder te melden. Of je was gewoon overbodig natuurlijk
Bedankt voor dit prachtige antwoord :')

Ik vind 't maar gek
  maandag 24 februari 2014 @ 21:13:13 #227
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137106201
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik vind 't maar gek
Gewoon het noodnummer stalken
pi_137106202
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik vind 't maar gek
Tja, economische crisis hé. Ga maar beter bij de Aldi of Lidl solliciteren voor een uitdaging daar :)
Nee, toch niet
pi_137106223
Hoepla! Opdrachtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een Belgisch dorpje in de buurt van Antwerpen/Gent te chaufferen. 770km rijden in totaal, en de rest met de trein helaas. Zo kom je nog eens in 4 landen op 1 dag :7

Gaat wel een lange dag worden met dat Belgische OV. :z
  maandag 24 februari 2014 @ 21:15:44 #230
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_137106335
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef Sjouveur het volgende:
chtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een
^O^
pi_137106499
Zo, was een lekker nuttig dagje. bijna de hele tijd lijn 62(tussen Uithuizen en Loppersum) gereden vanaf 15.00 tot net. Geen enkele passagier gehad. _O-
  maandag 24 februari 2014 @ 21:21:34 #232
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137106645
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:18 schreef Marco001 het volgende:
Zo, was een lekker nuttig dagje. bijna de hele tijd lijn 62(tussen Uithuizen en Loppersum) gereden vanaf 15.00 tot net. Geen enkele passagier gehad. _O-
Was jij een spook dan?
pi_137106703
Prima ritje gehad met de Renault Trafic. Beetje gekke afleverlocatie in Oirschot/Eindhoven (de exacte locatie mag ik denk ik niet noemen). Prima busje, geen straf om daarin 120+km te rijden. Lekker met Cruise Control.

Minpuntje: bij vertrek in Oirschot reed de bus net weg, halfuur op die bushalte staan wachten :(.
pi_137106805
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Was jij een spook dan?
Ik gok zo maar dat Marco001 chauffeurt :) Anders is het wel een beetje sneu als hij een hele middag in dezelfde bus zit, heen en weer ;)
  maandag 24 februari 2014 @ 21:35:51 #235
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137107346
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik gok zo maar dat Marco001 chauffeurt :) Anders is het wel een beetje sneu als hij een hele middag in dezelfde bus zit, heen en weer ;)
Ohja, dat zou zomaar kunnen.
Neem me niet kwalijk dat ik niet alles van iedereen hier kan onthouden. Ik ben slecht in dingen onthouden :P
  maandag 24 februari 2014 @ 21:37:09 #236
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137107421
Vraag me wel eens af of het beschikbaarheidssysteem bij EW werkt op basis van FIFO (is dat de goede? First in first out?). Ik merk dat als ik m'n beschikbaarheid twee dagen van te voren pas open zet ik minder vaak gebeld word of een paar overgebleven ritten krijg. Als de beschikbaarheid al een week openstaat heb ik dit voor mijn gevoel minder vaak, dan word je vaker en sneller gebeld. Deelt iemand dit?
pi_137107456
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Was jij een spook dan?
nope, de chauffeur. ;) werk bij een taxibedrijf, maar moest vandaag 1 van de lijnbusjes rijden. Extra moneyz je weet toch. :P
pi_137107692
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef Sjouveur het volgende:
Hoepla! Opdrachtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een Belgisch dorpje in de buurt van Antwerpen/Gent te chaufferen. 770km rijden in totaal, en de rest met de trein helaas. Zo kom je nog eens in 4 landen op 1 dag :7

Gaat wel een lange dag worden met dat Belgische OV. :z
Jaguar XJ *)

Zojuist nog een Jaguar gereden. ^O^
  maandag 24 februari 2014 @ 21:49:02 #239
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137107999
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jaguar XJ *)

Zojuist nog een Jaguar gereden. ^O^
:')
  maandag 24 februari 2014 @ 21:50:12 #240
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137108056
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

nope, de chauffeur. ;) werk bij een taxibedrijf, maar moest vandaag 1 van de lijnbusjes rijden. Extra moneyz je weet toch. :P
Extra doekoe is altijd flex, mattie. Zonder die moneyz krijg je strugles, jwz.
pi_137108192
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:37 schreef Wave103 het volgende:
Vraag me wel eens af of het beschikbaarheidssysteem bij EW werkt op basis van FIFO (is dat de goede? First in first out?). Ik merk dat als ik m'n beschikbaarheid twee dagen van te voren pas open zet ik minder vaak gebeld word of een paar overgebleven ritten krijg. Als de beschikbaarheid al een week openstaat heb ik dit voor mijn gevoel minder vaak, dan word je vaker en sneller gebeld. Deelt iemand dit?
Nee niet echt, maar wel als je de beschikbaarheid op de dag zelf pas open zet (voor de middag dan)
pi_137108421
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Extra doekoe is altijd flex, mattie. Zonder die moneyz krijg je strugles, jwz.
_O- Daar houd mijn straatswag wel op. :P
Is wel serieus zo, ik krijg iets van 1,30 euro per uur extra voor lijntaxiwerk. :D
  maandag 24 februari 2014 @ 21:59:09 #243
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137108526
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:57 schreef Marco001 het volgende:

[..]

_O- Daar houd mijn straatswag wel op. :P
Is wel serieus zo, ik krijg iets van 1,30 euro per uur extra voor lijntaxiwerk. :D
Aaaaaight, boks ouwe.
  maandag 24 februari 2014 @ 22:26:32 #244
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137110009
BlackBerry Q10 gekocht _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_137110133
BlackBerry :')
pi_137110138
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef joppie_saus het volgende:
|:(
Lekker slim om producten te kopen van fabrikanten die waarschijnlijk failliet gaan binnenkort
Nee, toch niet
pi_137110443
Ze hadden me vandaag voor een spoedje een Peugeot 508SW 1.6 E-HDI zestraps automaat meegeven.

Man, man, man wat een kuthok :N Wat een vréselijke automaat echt. Ding schakelt te pas en te onpas heen en weer, en doet over dat schakelen rustig zo'n die seconden. Mateloos irritant. Bak maar gewoon in M5 geknald en daar alles maar mee. Zo weinig mogelijk schakelen. Wat stontvervelend zeg dat ding.

Fransen en techniek :N
Fransen sowieso :')
  maandag 24 februari 2014 @ 22:37:07 #248
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137110539
quote:
Meen je dit nou? Gaaaaasssttt
  maandag 24 februari 2014 @ 22:37:53 #249
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137110587
quote:
13s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:

[..]

|:(
Lekker slim om producten te kopen van fabrikanten die waarschijnlijk failliet gaan binnenkort
Dat roept men al jaren. Deze zomer zijn weer nieuwe modellen aangekondigd. Bovendien bestaat RIM niet meer en heb je ook geen speciale internetbundel meer nodig om gebruik te maken van BlackBerry internet. Dus wat er ook gebeurd, je telefoon blijft het altijd doen. Alsof je een Daewoo of Daihatsu hebt zeg maar.
#26 || Luciano da Silva
pi_137110756
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat roept men al jaren. Deze zomer zijn weer nieuwe modellen aangekondigd. Bovendien bestaat RIM niet meer en heb je ook geen speciale internetbundel meer nodig om gebruik te maken van BlackBerry internet. Dus wat er ook gebeurd, je telefoon blijft het altijd doen. Alsof je een Daewoo of Daihatsu hebt zeg maar.
Zeker weten dat het geen Nokia was :9 ?
  maandag 24 februari 2014 @ 22:41:39 #251
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137110786
quote:
Hey baby, wat is je ping :*
  maandag 24 februari 2014 @ 22:43:03 #252
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_137110855
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Hey baby, wat is je ping :*
Maar toevallig is vandaag in Barcelona op de mobieltjes beurs aangekondigd dat BBM naar Windows Phone en Nokia toestellen komt :P
pi_137111439
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Met dat nieuws van eind vorig jaar lijkt het einde toch wel in zicht, denk toch wel dat dit jaar z'n einde zal vinden.
Maar natuurlijk blijft dat ding werken, maar de vraag is hoelang en hoe goed de support zal blijven.
Geen idee of er ook custom ROMs zijn zoals bij Android, dat is namelijk een hoofdreden dat ik nu een Android heb ipv Symbian
Nee, toch niet
pi_137111535
Ik aas op de HTC Desire 601. Ik wil de One maar moneyissues. :P

Ik ben nooit zo'n fan geweest van de blackberry's, ook al vind ik zo'n keyboard wel handig (daarom heb ik nu de HTC ChaCha).
  maandag 24 februari 2014 @ 23:02:54 #255
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137111763
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:54 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Met dat nieuws van eind vorig jaar lijkt het einde toch wel in zicht, denk toch wel dat dit jaar z'n einde zal vinden.
Maar natuurlijk blijft dat ding werken, maar de vraag is hoelang en hoe goed de support zal blijven.
Geen idee of er ook custom ROMs zijn zoals bij Android, dat is namelijk een hoofdreden dat ik nu een Android heb ipv Symbian
Ik geloof er niet in, en met mij vele anderen.

Heb nu wel Snap er op staan, daarmee kun je alle Android apps downloaden op je BlackBerry.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 24 februari 2014 @ 23:03:58 #256
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137111825
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef Sarasi het volgende:
Ik aas op de HTC Desire 601. Ik wil de One maar moneyissues. :P

Ik ben nooit zo'n fan geweest van de blackberry's, ook al vind ik zo'n keyboard wel handig (daarom heb ik nu de HTC ChaCha).
HTC One was eerst ook mijn absolute keuze. Zeker nu de rode uit is, dat is echt een heel mooi ding. Maar dat fysieke toetsenbord heb ik echt gemist. Gewoon kunnen voelen dat je iets doet, is zo heerlijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_137111962
Mijn laatste gsm met toetsenbord was een HTC P3450. Windows Mobile 6.1, wat een aidsding was dat. :') Toen een Desire, Senstation XE en nu een LG Nexus 4. Vooral die laatste bevalt me tot nu toe super! lekker stock Android, heerlijk.
pi_137112055
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

HTC One was eerst ook mijn absolute keuze. Zeker nu de rode uit is, dat is echt een heel mooi ding. Maar dat fysieke toetsenbord heb ik echt gemist. Gewoon kunnen voelen dat je iets doet, is zo heerlijk.
Ik geil op HTCs. :@
pi_137114339
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik geil op HTCs. :@
Ik heb hier nog 2 liggen.... O-)
pi_137114474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb hier nog 2 liggen.... O-)
_O- Ik heb er zelf ook eentje, moet je nagaan hoe moeilijk het is om me te concentreren op een college als mijn mobiel voor me ligt. :@
pi_137116209
Ik zweer bij mijn Nexus 5! Clean Android en hij heeft al een duik in het zwembad overleeft :D
pi_137116482
Galaxy S3 hier. M'n nieuwe telefoon is gisteren aangekondigd. :Y
pi_137116715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 04:10 schreef dery1990 het volgende:
Ik zweer bij mijn Nexus 5! Clean Android en hij heeft al een duik in het zwembad overleeft :D
Heeerlijk apparaat he! Die blijft hier voorlopig ook nog wel even :)
pi_137116982
Xperia Z1 hier, heerlijk apparaat. Hiervoor een HTC Sensation, maar die werd al heel snel traag en had een slechte batterij.
Dat was trouwens mijn eerste smartphone, daarvoor dus iets van 2 jaar gehiked met Google Maps en 9292-printjes :7
pi_137117111
Ah, de telefoondiscussie

*O* iPhone *O*
pi_137117791
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:17 schreef Amoeba het volgende:
Galaxy S3 hier. M'n nieuwe telefoon is gisteren aangekondigd. :Y
Same here. Toevallig de S5 als volgende? Die laat ik dus mooi links liggen. Ga niet vier jaar door met ongeveer dezelfde vormgeving. Als ik zoveel geld neertel voor een mobiel dan wil ik ook wat nieuws. Geef mij die nieuwe Xperia Z2 maar (inclusief externe stereomicrofoon :))
pi_137118120
Zo naar de vogel, locatie werk van 11 tot 5.

Weinig zin in :N
pi_137119045
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:36 schreef Viezze het volgende:
Ah, de telefoondiscussie

*O* iPhone *O*
iPhone 4 hier :')

Ik ga dat ding helemaal afraggen. M'n tweejarig abonnement is vorige maand afgelopen, heb er nu een sim only in gepleurd van Tele2 met 100 min/sms en 500MB per maand voor ¤10. Dan zien we volgend jaar wel of de 5 dan betaalbaar is, en anders stap ik waarschijnlijk over op Samsung, S4 dan in dat geval.
pi_137119135
Volvo *O*

"De nieuwe V40 D4 Business heeft 190 pk, maar ook 14 procent bijtelling"
http://www.autoweek.nl/ni(...)40-d4-met-14-procent

190pk diesel vanaf ¤27k

Hopelijk mogen we die vaak rijden.
.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:03:51 #270
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137119699
Sony Experia Z1 moet je niet aan beginnen. Productiefout waardoor het glas te strak gespannen is en uit zichzelf barst. Maar Sony erkent dat niet als fout, dus kun je fluiten naar je garantie. Zelfde probleem als de Galaxy S4 in het begin had. De Galaxy S5 is weinig vernieuwend, en dan kun je dus net zo goed door met een S4.
#26 || Luciano da Silva
pi_137119716
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Volvo *O*

190pk diesel vanaf ¤27k

Geinig :7

Mijn pa gaat vanaf 1 april bij een ander bedrijf aan de slag, dus binnen het jaar een einde aan de Jetta Hybrid bij ons :D
Daar gaat ie het eerste jaar een poolauto krijgen, dus dat wordt afwachten. Wellicht dat ik hem na dat jaar in zo'n D4 kan praten :7
V60 D6 was ik al mee bezig trouwens maar die zal wel een te hoge leaseprijs hebben :D
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:05:50 #272
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137119747
Bij mij op werk rijden onze commercieel manager en onze directeur in een V60 D6. Heerlijke bakken _O_
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:07:45 #273
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137119781
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:31 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik ga dat ding helemaal afraggen. M'n tweejarig abonnement is vorige maand afgelopen, heb er nu een sim only in gepleurd van Tele2 met 100 min/sms en 500MB per maand voor ¤10. Dan zien we volgend jaar wel of de 5 dan betaalbaar is, en anders stap ik waarschijnlijk over op Samsung, S4 dan in dat geval.
Wij zitten op 1 lijn
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:08:18 #274
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137119792
quote:
Volvo *O*

190pk diesel vanaf ¤27k

190pk in een V40 :o

Edit: Ooh kak, excusez-moi voor de dubbelpost

[ Bericht 1% gewijzigd door Kiprollade op 25-02-2014 12:19:50 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:49:17 #275
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137120832
Volvo O+
V40 O+

Laatst een gloednieuwe D2 gereden, echt een verrassend strakke auto!
De D4 klinkt al helemaal als muziek in de oren. :)

Off-topic: wie was degene die hier een tijdje geleden stond te roepen dat je nu moest investeren in bitcoin? :D
pi_137120894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:03 schreef joppie_saus het volgende:
Sony Experia Z1 moet je niet aan beginnen. Productiefout waardoor het glas te strak gespannen is en uit zichzelf barst. Maar Sony erkent dat niet als fout, dus kun je fluiten naar je garantie. Zelfde probleem als de Galaxy S4 in het begin had. De Galaxy S5 is weinig vernieuwend, en dan kun je dus net zo goed door met een S4.
Was toch alleen met de Z zo maar met de Z1 niet meer?
pi_137121574
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:07 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wij zitten op 1 lijn
:s)
pi_137121690
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef Schaafkaas het volgende:
Volvo O+
V40 O+

Laatst een gloednieuwe D2 gereden, echt een verrassend strakke auto!
De D4 klinkt al helemaal als muziek in de oren. :)

Off-topic: wie was degene die hier een tijdje geleden stond te roepen dat je nu moest investeren in bitcoin? :D
Je kijkt zeker op Mt.Gox , ofniet?
Nee, toch niet
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:25:48 #279
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137121805
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Je kijkt zeker op Mt.Gox , ofniet?
Nee, meestal BTC-e.
pi_137121991
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Nee, meestal BTC-e.
Ah oké, momenteel drukt MtGox met z'n langzame dood de prijs naar beneden.
Nee, toch niet
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:39:53 #281
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137122230
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:31 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ah oké, momenteel drukt MtGox met z'n langzame dood de prijs naar beneden.
Ja, klopt. Blij dat ik m'n geld daar niet in heb gestoken. :)
pi_137122271
Toch nog werk voor vandaag, Born - Amsterdam. In een Mito, dat dan weer wel.
pi_137122808
Ik zit in een Dacia Sandero Stepway :'( Wat een drama :'(
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:06:35 #284
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137122885
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef BlackLining het volgende:
Hoe rijdt zoiets nou? Ben wel benieuwd. :P
pi_137122968
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:06 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Hoe rijdt zoiets nou? Ben wel benieuwd. :P
Als een kartonnen doos die nat is geweest. Het heeft de vorm nog, maar het heeft zijn functie verloren.
pi_137123136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:34 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Same here. Toevallig de S5 als volgende? Die laat ik dus mooi links liggen. Ga niet vier jaar door met ongeveer dezelfde vormgeving. Als ik zoveel geld neertel voor een mobiel dan wil ik ook wat nieuws. Geef mij die nieuwe Xperia Z2 maar (inclusief externe stereomicrofoon :))
Mwah. Ik heb m'n S3 gekrakt met de introductie, dus ben wel toe aan een heel scherm. :P

Hij is ook bijna 2 jaar oud, dus hij begint wel wat te haperen. Altijd kut met die Samsung toestellen is dat die SD kaart steeds verwijderd wordt enzo.

Tevens net gebeld door dat schadebedrijf waar ik wellicht aanhanger mag gaan rijden. Ik ben voor volgende week uitgenodigd. ^O^
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:21:48 #287
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137123315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Als een kartonnen doos die nat is geweest. Het heeft de vorm nog, maar het heeft zijn functie verloren.
:D
pi_137123421
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik in een Ford Focus, motorisch goed, alleen kom je er na anderhalf uur gebroken uit. (1.98 lang) :N
pi_137125321
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:25 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Ik in een Ford Focus, motorisch goed, alleen kom je er na anderhalf uur gebroken uit. (1.98 lang) :N
Ford Focus :D O+
pi_137125517
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef trolley het volgende:

[..]

Ford Focus :D O+
Dit O+ Héérlijk. Maar goed, ik ben maar 1.78, dat scheelt :+
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:42:13 #291
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137125868
Gisteren me even druk gemaakt op de C5 van vaders:

Voor:

Na:

En even voor de detail fetisjisten:

Voor:

Na:

Langleve de Sonax spullen voor de velgen en al het chroomwerk :)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:48:41 #292
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137126107
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Fiorano het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Wasstraat is voldoende voor m'n vaders 508, hij is immers de week daarop toch weer vies :')
Mijn Saxo daarentegen krijgt zomers elke 1 à 2 weken een soppie, en in deze tijd 1 à 2 keer per maand. En dat uiteraard netjes met de hand en mooie poetsspulletjes :D

De viezigheid die tussen die letters komt is trouwens zó irritant om weg te krijgen...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:57:30 #293
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137126429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wasstraat is voldoende voor m'n vaders 508, hij is immers de week daarop toch weer vies :')
Mijn Saxo daarentegen krijgt zomers elke 1 à 2 weken een soppie, en in deze tijd 1 à 2 keer per maand. En dat uiteraard netjes met de hand en mooie poetsspulletjes :D

De viezigheid die tussen die letters komt is trouwens zó irritant om weg te krijgen...
Dat is vast een leaseslet? Deze is helemaal privé bezit dus we zijn er wel netjes op. Zat ook allemaal corrosie achtige zooi op de lettertjes, dat is er iniedergeval van af :)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:58:49 #294
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137126473
Zo dat zijn nog eens relaxte dagen! Vanochtend op m'n fiets naar de Grote (Breda) gefietst. Ampera opgehaald, wat me trouwens best tegen viel.. Zat een Bose systeem in, maar de subwoofer was ver te zoeken met de bass helemaal open. Daarnaast waren het typische Opel stoelen waar ik altijd last van m'n rug van krijg.
De terugweg was zeker wel een feestje in die RCZ :9~ en net weer terug op de fiets :) Dag :W een uur wachten op die bus daar!

quote:
Volvo *O*

190pk diesel vanaf ¤27k

What :o Wij hebben net een half jaar een D2, prima auto maar zo'n D4 klinkt toch beter :*
Ze waren bij de levering van onze Volvo de reservesleutel kwijt.. Wat kwam vorige week met de post, ja de reservesleutel van de Volvo die naast de brievenbus staat :')
pi_137126752
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:31 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een 4. Hij laadde niet meer op tijdens de skivakantie, maar dat kon voor 40 euro nog gefixt worden dus ik heb weer een prima telefoon :9 Alles werkt ook goed vind ik, behalve Facebook. Maar dat is toch een aflopende zaak.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:16:11 #296
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137127008
Hier de iPhone 5, ik mag precies m'n abonnement verlengen als de iPhone 6 uit komt. Dus ik weet wat me te doen staat. Heb best wel veel gedoe gehad met dit toestel, maar blijf Apple trouw *;
pi_137127015
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Fiorano het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Moet je ook maar zin in hebben, wasstraatje is absoluut afdoende hier thuis :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:17:10 #298
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137127041
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Moet je ook maar zin in hebben, wasstraatje is absoluut afdoende hier thuis :P
Achja, vind het ook niet erg om te doen. En het levert me een substantiële bijdrage in de studiekosten op :)
pi_137128739
Netjes Fiorano :)
Hier wordt de lease 508 ook tip top bijgehouden met de hand. Twee keer per maand uitgebreid wassen, regelmatig kleien, polijsten en waxen zodat ie lekker staat te shinen.

pi_137128839
Nu weer duimen voor een ritje morgen :D
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:25:32 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137129001
Dicht
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: