Ook niet in Friesland?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Kiprollade het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweest
Ook niet met schoolreis dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Kiprollade het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweest
Zeker, maar als die beschikbaar was hadden ze die eerst wel gebeld lijkt me. Nadat aangaf te laat te komen, zelfs als ze dan nog iemand uit Eindhoven hebben moet die ook eerst nog gemobiliseerd worden. Lijkt me een lastig verhaal. Moest je bij de kazerne zijn trouwens?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Iemand uit Eindhoven kan veel sneller in Oirschot zijn dan wanneer ik uit Den Bosch moet komen.
Miscommunicatie tussen bepaalde partijen..quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef RenaultSport het volgende:
Heen en weer met dezelfde auto? wat is daar het nut van? Lekkere kilometers iig
Zoiets heb ik ook eens gehad, wel minder km's dan jij, maar alsnog 400 ongeveer. Raar gevoel: je hebt een paar uur in andermans auto gereden, wat brandstof verspild, auto teruggebracht bij het beginadres en vervolgens krijg je daarvoor betaaldquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef suikerbiet het volgende:
[..]
Miscommunicatie tussen bepaalde partijen..
Fixedquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Sarasi het volgende:
Overigens kan ik nog steeds niet schakelen, verdomme.
Fuck you. Ik kan normaal prima schakelen en optrekken als een vent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Fixed
Overigens hoop ik ook dat ik met HC naar Canada kan, kijken of het een land is waar ik heen wil emigreren.
Maar je kan vast niet aftrekken als een ventquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Fuck you. Ik kan normaal prima schakelen en optrekken als een vent.![]()
NY of Belfast zou ik ook al heel blij van worden trouwens. Of Londen, ik ben echt verliefd op die stad.
Een automaat schakelen kan ik ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Fuck you. Ik kan normaal prima schakelen en optrekken als een vent.![]()
NY of Belfast zou ik ook al heel blij van worden trouwens. Of Londen, ik ben echt verliefd op die stad.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Maar je kan vast niet aftrekken als een vent
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Een automaat schakelen kan ik ook ja
Maar Canada lijkt me wel mooier dan Belfast of NY, lekkere mooie grote stukken natuur ipv grote stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |