Alsof ze dan nog iemand gaan vinden die er nog eerder kan zijn.. Tenzij ze de rit als geheel annuleren natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, werd net gebeld voor een spoedje, maar dan echt met hoge spoed. In Oirschot een Transporter ophalen en voor vier uur in Den Helder zijn
Als ze vijf minuten eerder gebeld hadden had ik hem kunnen halen als alle aansluitingen zouden lukken, ik het gas er goed op had kunnen houden en geen files tegen zou zijn gekomen. Ben meteen na het telefoontje het huis uitgevlogen maar net de trein gemist, dus moeten bellen dat het half 5 zou worden. Was te laat, ritje geannuleerd. Jammer
Haha, sorry!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat laat maar weer eens zien hoe vaak ik werk krijg t.o.v. van jou
Wat is je nummer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef RenaultSport het volgende:
Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me Bel me bel me bel me bel me bel me bel me bel me
Ik wou dat ik vakantie hadquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:46 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ben de hele week beschikbaar geweest, en heb op dinsdag en woensdag gewerkt....
Zal wel door de vakantie komen
EW? Regio?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef RenaultSport het volgende:
Volgende week 5dagen open staan, heb vakantie . Voorlopig blijft het dromen over de eerste rit en gokken waar die met welke auto naar toe zal gaan
Aha, ik ook in de regio Apeldoorn, alleen bij AR. Heb volgende week ook alle dagen beschikbaar, dus maar lekker wachten op die telefoontjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef RenaultSport het volgende:
EW regio oost Arnhem / Apeldoorn / Enschede
Misschien ligt het daar wel aan? Zoals je het stelt woon je ergens tussen arnhem apeldoorn en Enschede, ergens in een dorp? Dat je gewoon niet gunstig woont qua reistijd naar grote klanten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef RenaultSport het volgende:
EW regio oost Arnhem / Apeldoorn / Enschede
Half uurtje ongeveer rijden in een automaat en 1x achteruit inparkeren. Gewoon aan de regels houden, beetje vlot rijden (maar niet overdrijvenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:36 schreef GrumpyCat het volgende:
Morgen sollicitatie bij EW, hoe doen ze die rijtest daaro?
Hahah dat over de schouder kijken ben ik na 2 jaar m'n rijbewijs hebben wel een beetje verleerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef RenaultSport het volgende:
Exact wat schaafkaas zegt moest ik twee weken geleden doen in een e60 525dA. Goed kijken (spiegels, schouder ) en laten zien dat je de knopjes kent waarderen ze kan ik je vertellen
Is het opeens omgedraaid? Wij bellen hun in plaats van andersom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef RenaultSport het volgende:
Gebeld naar hun en toen kon het op eens wel..... Morgen an die arbeit
Iemand uit Eindhoven kan veel sneller in Oirschot zijn dan wanneer ik uit Den Bosch moet komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Alsof ze dan nog iemand gaan vinden die er nog eerder kan zijn.. Tenzij ze de rit als geheel annuleren natuurlijk.
Dat is te hopen, maar goed, jij belde en kreeg werk? Dat vind ik wel een beetje raar om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef RenaultSport het volgende:
De telefoniste kon mij vertellen dat februari extreem rustig was momenteel, veel minder als normaal. Vanaf volgende week zou het beter worden ook met de maandwissel in zicht. Het zal me benieuwen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |