Bel maar gewoon zelf johquote:Op maandag 24 februari 2014 16:11 schreef RenaultSport het volgende:
Zal me benieuwen of ze mij gaan bellen of dat ik zelf weer een rit moet verwerven :p
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef zazzel het volgende:
Morgen wissel Breda - Heerenveen
Ampera en Peugeot RCZ
Dikke prima!
RCZquote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef zazzel het volgende:
Ze geven mij tegenwoordig gewoon ritten, en zetten ze ook al online. Moet dan alleen even bellen om ze te bevestigen. Aangezien mijn telefoon meestal op "niet storen" staat, en je dan gelijk op de VM beland..
Edit: Ik heb morgen een oranje RCZ van de grote in Breda. Iemand wel een mee gereden?
Ontslagenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet inloggen via de inlogomgeving van easyway. Hoe kan dat?
A. Je hebt je inlog gegevens niet ingevuldquote:Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet inloggen via de inlogomgeving van easyway. Hoe kan dat?
Nee en nee. Misschien vonden ze je lelijk, of je stank, of je was 15 minuten te laat zonder te melden. Of je was gewoon overbodig natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Nee doen ze niet, bij mij was het ook zomaar afgelopen. Had op de feestlocatie het personeel 'een fijne dag' gewenstquote:Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Bedankt voor dit prachtige antwoordquote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nee en nee. Misschien vonden ze je lelijk, of je stank, of je was 15 minuten te laat zonder te melden. Of je was gewoon overbodig natuurlijk
Gewoon het noodnummer stalkenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bedankt voor dit prachtige antwoord
Ik vind 't maar gek
Tja, economische crisis hé. Ga maar beter bij de Aldi of Lidl solliciteren voor een uitdaging daarquote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bedankt voor dit prachtige antwoord
Ik vind 't maar gek
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef Sjouveur het volgende:
chtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een
Was jij een spook dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:18 schreef Marco001 het volgende:
Zo, was een lekker nuttig dagje. bijna de hele tijd lijn 62(tussen Uithuizen en Loppersum) gereden vanaf 15.00 tot net. Geen enkele passagier gehad.
Ik gok zo maar dat Marco001 chauffeurtquote:
Ohja, dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat Marco001 chauffeurtAnders is het wel een beetje sneu als hij een hele middag in dezelfde bus zit, heen en weer
nope, de chauffeur.quote:
Jaguar XJquote:Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef Sjouveur het volgende:
Hoepla! Opdrachtje gekregen voor komende vrijdag: eerst een Jaguar XJ ophalen in Düsseldorf en naar Parijs rijden, om vervolgens iemand naar een Belgisch dorpje in de buurt van Antwerpen/Gent te chaufferen. 770km rijden in totaal, en de rest met de trein helaas. Zo kom je nog eens in 4 landen op 1 dag![]()
Gaat wel een lange dag worden met dat Belgische OV.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jaguar XJ
Zojuist nog een Jaguar gereden.
Extra doekoe is altijd flex, mattie. Zonder die moneyz krijg je strugles, jwz.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, de chauffeur.werk bij een taxibedrijf, maar moest vandaag 1 van de lijnbusjes rijden. Extra moneyz je weet toch.
Nee niet echt, maar wel als je de beschikbaarheid op de dag zelf pas open zet (voor de middag dan)quote:Op maandag 24 februari 2014 21:37 schreef Wave103 het volgende:
Vraag me wel eens af of het beschikbaarheidssysteem bij EW werkt op basis van FIFO (is dat de goede? First in first out?). Ik merk dat als ik m'n beschikbaarheid twee dagen van te voren pas open zet ik minder vaak gebeld word of een paar overgebleven ritten krijg. Als de beschikbaarheid al een week openstaat heb ik dit voor mijn gevoel minder vaak, dan word je vaker en sneller gebeld. Deelt iemand dit?
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Extra doekoe is altijd flex, mattie. Zonder die moneyz krijg je strugles, jwz.
Aaaaaight, boks ouwe.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]Daar houd mijn straatswag wel op.
![]()
Is wel serieus zo, ik krijg iets van 1,30 euro per uur extra voor lijntaxiwerk.
quote:
Meen je dit nou? Gaaaaassstttquote:
Dat roept men al jaren. Deze zomer zijn weer nieuwe modellen aangekondigd. Bovendien bestaat RIM niet meer en heb je ook geen speciale internetbundel meer nodig om gebruik te maken van BlackBerry internet. Dus wat er ook gebeurd, je telefoon blijft het altijd doen. Alsof je een Daewoo of Daihatsu hebt zeg maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
[..]![]()
Lekker slim om producten te kopen van fabrikanten die waarschijnlijk failliet gaan binnenkort
Zeker weten dat het geen Nokia wasquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat roept men al jaren. Deze zomer zijn weer nieuwe modellen aangekondigd. Bovendien bestaat RIM niet meer en heb je ook geen speciale internetbundel meer nodig om gebruik te maken van BlackBerry internet. Dus wat er ook gebeurd, je telefoon blijft het altijd doen. Alsof je een Daewoo of Daihatsu hebt zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |