hier bijna net zo. Meest zuidelijk zal Monaco of bloemenriviera zijn. Meest noordelijke jyvaskyla in Finland waar ik stage liep.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef RenaultSport het volgende:
Mijn meest zuidelijke plek is Albufeira Portugal afgelopen zomer. Heerlijk klimaat daarMeest noordelijke plek: Bergen, Noorwegen, wel als klein kind haha
'Geen Waalwijk, geen Meerkerk. En nee Timo, ook geen Caddys'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef Amoeba het volgende:
Luxor in Egypte en Hamburg ofzo.
Kunnen we AR niet dwingen om ook een optie tot 'Opmerkingen' bij de beschikbaarheid te plaatsen?
'En laat lokatiewerk op de vogelkooi ook maar zitten.'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
'Geen Waalwijk, geen Meerkerk. En nee Timo, ook geen Caddys'
Stel het voor aan hun, het is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef Amoeba het volgende:
Luxor in Egypte en Hamburg ofzo.
Kunnen we AR niet dwingen om ook een optie tot 'Opmerkingen' bij de beschikbaarheid te plaatsen?
Mja, AR doet dat soms wel, soms nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef Viezze het volgende:
Ik zou het prettig vinden als EW gaat mailen als ze ritten hebben. Dan hoef je niet zo panisch je telefoon in de gaten te houden en kan je rustig college volgen.
Ja dat vind ik dus ook. Beschikbaar = beschikbaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, AR doet dat soms wel, soms niet
Een tijdje terug mailde ze dat ze niet meer gingen bellen voor ritjes voor de volgende dag. Zou handig zijn, want als ik beschikbaar sta dan ben ik beschikbaar. Beetje lullig als je net het telefoontje mist
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Beschikbaar = beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Kiprollade het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Netjes, waarvoor?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef Marco001 het volgende:
Er achter aan blijven zitten helpt.binnenkort een sollicitatiedag in Utrecht.
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan.quote:
Klinkt goed! Veel succes alvast!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan.![]()
Moet dan eerst een capaciteitentest doen, daarna een sollicitatiegesprek en als dat allemaal goed gaat ook nog een gesprek met de bedrijfspsycholoog.
Maar dan krijg ik daarna wel direct een vast contract met 2 maanden proeftijd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan.![]()
Moet dan eerst een capaciteitentest doen, daarna een sollicitatiegesprek en als dat allemaal goed gaat ook nog een gesprek met de bedrijfspsycholoog.
Maar dan krijg ik daarna wel direct een vast contract met 2 maanden proeftijd.
DM me maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef kweenie1 het volgende:
Maandag eerste ritje EW. Wil iemand me even helpen met wat ik nou precies moet doen
Voor AR is dit vroeg genoeg ja, die beginnen pas rond 4 uur met uitdelen. EW is altijd veel eerder op de dag als ik dit forum mag geloven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:24 schreef driekeerdrie het volgende:
Nee ik stond al de maandag open. Maar volgens mij maakt dat niet zo gek veel uit toch? Die opdrachten komen toch pas op z'n vroegst rond 4'en binnen (ik werk voor AR overigens).
Zeg dat wel, werd een keer wakker gebeld rond een uur of 9 met al de ritjes voor de dag daarop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Voor AR is dit vroeg genoeg ja, die beginnen pas rond 4 uur met uitdelen. EW is altijd veel eerder op de dag als ik dit forum mag geloven.
Die komen vrijwel niet voor. Spoedritjes in het weekend zijn er sowieso niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:54 schreef wtr12 het volgende:
Vraagje: heeft iemand wel eens (spoed)ritjes op zaterdag of zondag? (AR)
Ben echter ook wel eens om 9 uur 's avonds gebeld. Had de hoop op werk om een uur of 7 al opgegeven en verheugde me eigenlijk wel op een vrije dag...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Zeg dat wel, werd een keer wakker gebeld rond een uur of 9 met al de ritjes voor de dag daarop.
Hang je dan aan de telefoon met je slaperige bakkes
Gesprek met directie..? Wat ga je doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag stap 1 en 2 in het sollicitatie proces bij potentiële nieuwe werkgever glansrijk doorstaan. Dinsdag stap 3, die is vrij pittig
Nee, kijken of ik de test voor het uitlijnen haal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Gesprek met directie..? Wat ga je doen eigenlijk?
Zolang je maar laat weten waar je staat vind ik het prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, kijken of ik de test voor het uitlijnen haal.
Ik wordt bermrecreant met een kassa achter de voorruit of op een statiefje
Het is toch niet wat ik denk dat het is? Nee toch? TOCH?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: ''Ik wordt''
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Joppie, ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen, maar ga je nu echt de staakskas spekken door met een Transporter achter een bosje te gaan staan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Verkeerscontroles...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Alsof je nog niet genoeg gehaat werdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik niet hoor. En lees eens even een paar posts terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alsof je nog niet genoeg gehaat werd
Wollah, ah zemmer, wats met jij...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef Amoeba het volgende:
Geen telefoontje voor maandag gehad. Wat is dezen
Het is zemmel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wollah, ah zemmer, wats met jij...
http://www.encyclo.nl/begrip/Zemmerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |