Maar toevallig is vandaag in Barcelona op de mobieltjes beurs aangekondigd dat BBM naar Windows Phone en Nokia toestellen komtquote:
Met dat nieuws van eind vorig jaar lijkt het einde toch wel in zicht, denk toch wel dat dit jaar z'n einde zal vinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat roept men al jaren. Deze zomer zijn weer nieuwe modellen aangekondigd. Bovendien bestaat RIM niet meer en heb je ook geen speciale internetbundel meer nodig om gebruik te maken van BlackBerry internet. Dus wat er ook gebeurd, je telefoon blijft het altijd doen. Alsof je een Daewoo of Daihatsu hebt zeg maar.
Ik geloof er niet in, en met mij vele anderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:54 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Met dat nieuws van eind vorig jaar lijkt het einde toch wel in zicht, denk toch wel dat dit jaar z'n einde zal vinden.
Maar natuurlijk blijft dat ding werken, maar de vraag is hoelang en hoe goed de support zal blijven.
Geen idee of er ook custom ROMs zijn zoals bij Android, dat is namelijk een hoofdreden dat ik nu een Android heb ipv Symbian
HTC One was eerst ook mijn absolute keuze. Zeker nu de rode uit is, dat is echt een heel mooi ding. Maar dat fysieke toetsenbord heb ik echt gemist. Gewoon kunnen voelen dat je iets doet, is zo heerlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef Sarasi het volgende:
Ik aas op de HTC Desire 601. Ik wil de One maar moneyissues.![]()
Ik ben nooit zo'n fan geweest van de blackberry's, ook al vind ik zo'n keyboard wel handig (daarom heb ik nu de HTC ChaCha).
Ik geil op HTCs.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
HTC One was eerst ook mijn absolute keuze. Zeker nu de rode uit is, dat is echt een heel mooi ding. Maar dat fysieke toetsenbord heb ik echt gemist. Gewoon kunnen voelen dat je iets doet, is zo heerlijk.
quote:
Heeerlijk apparaat he! Die blijft hier voorlopig ook nog wel evenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 04:10 schreef dery1990 het volgende:
Ik zweer bij mijn Nexus 5! Clean Android en hij heeft al een duik in het zwembad overleeft
Same here. Toevallig de S5 als volgende? Die laat ik dus mooi links liggen. Ga niet vier jaar door met ongeveer dezelfde vormgeving. Als ik zoveel geld neertel voor een mobiel dan wil ik ook wat nieuws. Geef mij die nieuwe Xperia Z2 maar (inclusief externe stereomicrofoonquote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:17 schreef Amoeba het volgende:
Galaxy S3 hier. M'n nieuwe telefoon is gisteren aangekondigd.
iPhone 4 hierquote:
Geinigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Volvo![]()
"De nieuwe V40 D4 Business heeft 190 pk, maar ook 14 procent bijtelling"
http://www.autoweek.nl/ni(...)40-d4-met-14-procent
190pk diesel vanaf ¤27k
Hopelijk mogen we die vaak rijden.
Wij zitten op 1 lijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:31 schreef trolley het volgende:
[..]
iPhone 4 hier
Ik ga dat ding helemaal afraggen. M'n tweejarig abonnement is vorige maand afgelopen, heb er nu een sim only in gepleurd van Tele2 met 100 min/sms en 500MB per maand voor ¤10. Dan zien we volgend jaar wel of de 5 dan betaalbaar is, en anders stap ik waarschijnlijk over op Samsung, S4 dan in dat geval.
190pk in een V40quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Volvo![]()
190pk diesel vanaf ¤27k
Was toch alleen met de Z zo maar met de Z1 niet meer?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:03 schreef joppie_saus het volgende:
Sony Experia Z1 moet je niet aan beginnen. Productiefout waardoor het glas te strak gespannen is en uit zichzelf barst. Maar Sony erkent dat niet als fout, dus kun je fluiten naar je garantie. Zelfde probleem als de Galaxy S4 in het begin had. De Galaxy S5 is weinig vernieuwend, en dan kun je dus net zo goed door met een S4.
Je kijkt zeker op Mt.Gox , ofniet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef Schaafkaas het volgende:
Volvo![]()
V40
Laatst een gloednieuwe D2 gereden, echt een verrassend strakke auto!
De D4 klinkt al helemaal als muziek in de oren.
Off-topic: wie was degene die hier een tijdje geleden stond te roepen dat je nu moest investeren in bitcoin?
Nee, meestal BTC-e.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je kijkt zeker op Mt.Gox , ofniet?
Ja, klopt. Blij dat ik m'n geld daar niet in heb gestoken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:31 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ah oké, momenteel drukt MtGox met z'n langzame dood de prijs naar beneden.
Hoe rijdt zoiets nou? Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit in een Dacia Sandero StepwayWat een drama
Als een kartonnen doos die nat is geweest. Het heeft de vorm nog, maar het heeft zijn functie verloren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:06 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hoe rijdt zoiets nou? Ben wel benieuwd.
Mwah. Ik heb m'n S3 gekrakt met de introductie, dus ben wel toe aan een heel scherm.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Same here. Toevallig de S5 als volgende? Die laat ik dus mooi links liggen. Ga niet vier jaar door met ongeveer dezelfde vormgeving. Als ik zoveel geld neertel voor een mobiel dan wil ik ook wat nieuws. Geef mij die nieuwe Xperia Z2 maar (inclusief externe stereomicrofoon)
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Als een kartonnen doos die nat is geweest. Het heeft de vorm nog, maar het heeft zijn functie verloren.
Ik in een Ford Focus, motorisch goed, alleen kom je er na anderhalf uur gebroken uit. (1.98 lang)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit in een Dacia Sandero StepwayWat een drama
Ford Focusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:25 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik in een Ford Focus, motorisch goed, alleen kom je er na anderhalf uur gebroken uit. (1.98 lang)
Ditquote:
Wasstraat is voldoende voor m'n vaders 508, hij is immers de week daarop toch weer viesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Gisteren me even druk gemaakt op de C5 van vaders:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
En even voor de detail fetisjisten:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Langleve de Sonax spullen voor de velgen en al het chroomwerk
Dat is vast een leaseslet? Deze is helemaal privé bezit dus we zijn er wel netjes op. Zat ook allemaal corrosie achtige zooi op de lettertjes, dat is er iniedergeval van afquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wasstraat is voldoende voor m'n vaders 508, hij is immers de week daarop toch weer vies
Mijn Saxo daarentegen krijgt zomers elke 1 à 2 weken een soppie, en in deze tijd 1 à 2 keer per maand. En dat uiteraard netjes met de hand en mooie poetsspulletjes
De viezigheid die tussen die letters komt is trouwens zó irritant om weg te krijgen...
Whatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Volvo![]()
190pk diesel vanaf ¤27k
Ik heb ook nog een 4. Hij laadde niet meer op tijdens de skivakantie, maar dat kon voor 40 euro nog gefixt worden dus ik heb weer een prima telefoonquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:31 schreef trolley het volgende:
[..]
iPhone 4 hier
Ik ga dat ding helemaal afraggen. M'n tweejarig abonnement is vorige maand afgelopen, heb er nu een sim only in gepleurd van Tele2 met 100 min/sms en 500MB per maand voor ¤10. Dan zien we volgend jaar wel of de 5 dan betaalbaar is, en anders stap ik waarschijnlijk over op Samsung, S4 dan in dat geval.
Moet je ook maar zin in hebben, wasstraatje is absoluut afdoende hier thuisquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Gisteren me even druk gemaakt op de C5 van vaders:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
En even voor de detail fetisjisten:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Langleve de Sonax spullen voor de velgen en al het chroomwerk
Achja, vind het ook niet erg om te doen. En het levert me een substantiële bijdrage in de studiekosten opquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Moet je ook maar zin in hebben, wasstraatje is absoluut afdoende hier thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |