SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verdere info:
[OS 2014] Curling: het schaken op ijs
ja vond ik ook, of je legt hem in het midden voor een extra end of je rolt hem zacht tegen die Zweedse aan zodat die net eruit schuift en je met twee stenen shot komtquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:50 schreef wimderon het volgende:
Leek me niet de meest logische steen, maar missen is nog wat anders. Toch wel een faal van Mirjam Ott.
Dit leek meer gewoon vol door het midden gooien en bidden dat hij wat raakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vond ik ook, of je legt hem in het midden voor een extra end of je rolt hem zacht tegen die Zweedse aan zodat die net eruit schuift en je met twee stenen shot komt
Dat laatste had ik verwacht idd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vond ik ook, of je legt hem in het midden voor een extra end of je rolt hem zacht tegen die Zweedse aan zodat die net eruit schuift en je met twee stenen shot komt
Leek idd nergens op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef franklop het volgende:
Hij was te hard voor het ene en te erg mis voor het andere
'gewoon' ...als Zwitserland een fatsoenlijke laatste steen had gegooid hadden die zomaar nog de finale kunnen halen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef Nober het volgende:
Wie faalt er?
Zweden en Canada zijn gewoon de finalisten bij zowel de mannen als vrouwen, dat je dat niet wist is pas een faal.
Idd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
'gewoon' ...als Zwitserland een fatsoenlijke laatste steen had gegooid hadden die zomaar nog de finale kunnen halen.
Ja en GBr met de laatste steenquote:
okquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Alan_Bastard het volgende:
GB
Heb Canada en GB als finalisten bij de mannen en Canada en Zweden bij de vrouwen. Volle punten!
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen LIVE Curling op de NOS
Beheers je nou toch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hart bloed. Mijn ziel is opengereten. Eenzaamheid neemt over, mijn leven is stuurloos.
I want to destroy everything, invading everything That is the war in my head everyday This is my world, my life
Ik ben depressief. Fuck jullie, Fuck FOK!
quote:He holds up his curling stones and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Niklas Fucking Edin of the Swedish FUCKING team!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
Ik heb deze juist in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook![]()
En nu heb ik 'if I had a hammer' in mijn hoofd.
Wel beter jaquote:
Ik heb daar juist altijd het gevoel van twee teams die daar staan met het idee "tja, winnen kan toch niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind finales om het brons soms spannender dan die om het goud
Morgen om de zelfde tijd kan je je held nog eenmaal in actie zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Genot. Paar uur slaap meer dan waard
Ik juist met het idee van, er gaat een weg zonder prijs. Laatste kans zeg maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb daar juist altijd het gevoel van twee teams die daar staan met het idee "tja, winnen kan toch niet meer"
Hoeveel van de 8?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef tong80 het volgende:
Ik zou sommigen wel een veeg willen geven.
Die Zwitserse met bril iig nietquote:
Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:17 schreef -0- het volgende:
Goed gered nog wel alleen heb je aan 1 punt nu weinig.
Ik wil ook wel een meet & greet met deze topsporters.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die dames hier het terras ook een keer komen doen?
curling international.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er in Canada ook talkshows over Curling
Die ene heeft hele diepe blauwe ogen, daar kan je helemaal in weg zinken terwijl je ook naar de stenen kijkt.quote:
Je weet dat superlatieven leuk zijn maar ook soms overdreven zeker als het curling betreft?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:25 schreef Gremen het volgende:
Wat een briljante sport is dit toch eigenlijk
Nee, tof hoe ze sommige stenen precies om andere stenen heen glijden. Of tegen een andere steen kaatsen, die dan weer tegen een andere kaatst, zodat ze precies met één steen, twee of zelfs drie stenen van de andere ploeg uit het huis spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat superlatieven leuk zijn maar ook soms overdreven zeker als het curling betreft?
Whoo Whooo whooo hoooo... hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering wat schreeuwen ze. Ik was even weggedroomd, maar ik ben weer volledig erbij.
Met de schotten als laatste steen in het 10e endquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef exile79 het volgende:
Tja, laatste steen nu in het midden en Zwitserland scoort gewoon de 5-5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Dure fout van Zwitserland om de laatste steen halverwege weg te geven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:00 schreef Zorro het volgende:
Met de laatste steen mogen de Britten dat toch niet meer weggeven.
Niet echt. Ze doen er nu spannen over maar een steen ongehinderd in het midden leggen heb ik haar al zo vaak zien doen.quote:
oh dan lag het aan de verslaggeving op de BBC die maakten het nog wel spannend klinkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet echt. Ze doen er nu spannen over maar een steen ongehinderd in het midden leggen heb ik haar al zo vaak zien doen.
Britse curlers hebben wel vaker op het laatst een grote fout gemaakt, dus op zich was het ook wel spannend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
oh dan lag het aan de verslaggeving op de BBC die maakten het nog wel spannend klinken
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Britse curlers hebben wel vaker op het laatst een grote fout gemaakt, dus op zich was het ook wel spannend.
Maar mooie medaille. Dat betekent dus in ieder geval 5 medailles voor GBR, best goed voor ze.
Voor zover ik bbc kijk, vind ik het Engelse commentaar altijd beter dan Nederlands. Ongeacht de sport of welke Nederlandse zender.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een perfect einde![]()
Laatste 3 ronden op BBC gekeken, wat een fanatisme
De mannen pakken goud of zilverquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.
Ah, ik dacht dat het nu vier was plus de medaille morgen. Maar het is inderdaad 3 + 1 morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.
Noordse Combinatie is vrij attractief, begrijpelijke keuze. Skicross hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf Curling overigens oprecht een leuke kijksport vinden. Jammer dat de NOS liever voor het 1000ste skionderdeel kiest.
als ik me niet vergis heeft die vrouw die het commentaar doet ooit de wedstrijd om het brons verloren, dus dat verklaart het fanatismequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een perfect einde![]()
Laatste 3 ronden op BBC gekeken, wat een fanatisme
Niet meer dan logisch dat ze voor finales kiezen ipv wedstrijden om bronsquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf Curling overigens oprecht een leuke kijksport vinden. Jammer dat de NOS liever voor het 1000ste skionderdeel kiest.
Opzich.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Ze willen dus eigenlijk van ongeveer de zaterdag Hoofdklasse naar de Champions League binnen 8 jaar?
inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Ze willen dus eigenlijk van ongeveer de zaterdag Hoofdklasse naar de Champions League binnen 8 jaar?
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieusquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
De mannen mikken echt op de volgende Spelen, maar dat lijkt me niet echt haalbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieus
Volgens mij was het wel serieus de bedoeling om in 2022 op de OS te staan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieus
Volgens mij meer vanuit de bond dan vanuit de teams zelf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel serieus de bedoeling om in 2022 op de OS te staan?
Tja, dat lijkt me ook lastig als je de sport al een tijd doet, maar verder weinig ervaring hebt met het uitleggen aan lekenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef rubbereend het volgende:
echt Jip en Janneke uitleg beheerst ze niet
Bij de mannen gaat het wel echt ook van het team uit, één van de jongens was van de week nog op de radioquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij meer vanuit de bond dan vanuit de teams zelf.
Dan gaan we overigens allemaal JUICHEN
Bij de mannen wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij de mannen gaat het wel echt ook van het team uit, één van de jongens was van de week nog op de radio
daarom, ik snap niet dat die ambitie meteen zo hoog wordt gelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de mannen wel jaDat is ook niet reëel
Haha wtfquote:
Lijkt me dat je constant bezig bent met uitleggen aan leken als je aan curling doetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me ook lastig als je de sport al een tijd doet, maar verder weinig ervaring hebt met het uitleggen aan leken
Je kan ook eerst naar zo'n vereniging gaan om het uit te proberen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:30 schreef bigE het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt heel enthousiast van dit gesprekwordt om aan curling te gaan doen. Straks eens op marktplaats kijken of ik een paar van die stenen op de kop kan tikken
Je mag wel een ijsvloer leggen op het paadje tussen onze garage en die van de burenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:30 schreef bigE het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt heel enthousiast van dit gesprekwordt om aan curling te gaan doen. Straks eens op marktplaats kijken of ik een paar van die stenen op de kop kan tikken
Oh ja! Thnx voor de tip! Ik ben soms nogal impulsiefquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook eerst naar zo'n vereniging gaan om het uit te proberen.
Ja en vooral omdat in Friesland bijvoorbeeld ze alle materiaal zelf hebben. Hoef je dus niks te kopen behalve misschien schoenen op een gegeven moment.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef bigE het volgende:
[..]
Oh ja! Thnx voor de tip! Ik ben soms nogal impulsief
Maar verder komen ze allemaal erg haperend over bij alles wat niet voetbal is, en zelfs dan nog eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef rubbereend het volgende:
Jeroen heeft de prijs voor de domste vragen van deze Spelen
die andere jonge gast zat er van de week veel beter voorbereid bij een andere sport
Ze hadden Egbers hier neer moeten zettenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar verder komen ze allemaal erg haperend over bij alles wat niet voetbal is, en zelfs dan nog eigenlijk
Maar goed, we zijn begonnen
Vraagje aan jou nog even: Is het altijd de skip die de aanwijzingen voor het vegen geeft, of degene die de steen heeft gespeeld?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef rubbereend het volgende:
Jeroen heeft de prijs voor de domste vragen van deze Spelen
die andere jonge gast zat er van de week veel beter voorbereid bij een andere sport
de clubs: http://www.curling.nl/index.php?page=clubsquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en vooral omdat in Friesland bijvoorbeeld ze alle materiaal zelf hebben. Hoef je dus niks te kopen behalve misschien schoenen op een gegeven moment.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef clavier het volgende:
Wordt saai. Alles wordt er meteen uitgegooid in de finale.
Ik weet hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de clubs: http://www.curling.nl/index.php?page=clubs
Ja je had het niet verwacht he. Onthulling van de eeuw. Sjappoo NOS.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef Nober het volgende:
Ik moet even bijkomen van het nieuws dat dit een echte teamsport is.
NOS
Yep, de kans op 3 of 4 punten wordt op die manier niet groter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef clavier het volgende:
Wordt saai. Alles wordt er meteen uitgegooid in de finale.
volgens mij is dat niet overal hetzelfdequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vraagje aan jou nog even: Is het altijd de skip die de aanwijzingen voor het vegen geeft, of degene die de steen heeft gespeeld?
was ook meet voor iedereenquote:
of 7 zoals de Britten dit toernooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, de kans op 3 of 4 punten wordt op die manier niet groter.
Overstap? Ze trainen hier alleen op dinsdagavond dus ik zou het nog kunnen combineren ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was ook meet voor iedereenlaat maar weten als jij de overstap wil maken van ontdooit water naar bevroren water
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overstap? Ze trainen hier alleen op dinsdagavond dus ik zou het nog kunnen combineren ook
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of 7 zoals de Britten dit toernooi
Vast onmogelijk maar als ik nooit begin dan sowieso niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar we mikken natuurlijk meteen op de Spelen van 2022
quote:Ook een favoriete vakgenoot heb ik niet echt, maar ik vind dat Edward van Cuilenborg de kijker wel erg goed informeert.
Edjequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef wimderon het volgende:
Commentator van Eurosport (Wim Neeleman dacht ik) is wel veel baziger dan Ayolt trouwens![]()
Overigens is Wim ook een echte connaisseur op commentaargebied:
[..]
volgens mij was het op de Spelen nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Een record?
Dan moet de tegenstander er echt geen reet van kunnen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wim heeft hier tijdens een WK ook nog meegepost op FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef wimderon het volgende:
Commentator van Eurosport (Wim Neeleman dacht ik) is wel veel baziger dan Ayolt trouwens![]()
[..]
Godsammequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het op de Spelen nog nooit gebeurd
[ afbeelding ]
Topsport heet dat.quote:
Ik ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:46 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het maar irritant dat Zweden de rode stenen heeft en Canada de gele, had andersom moeten zijn
Harderrrrrrrrrrrr!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:49 schreef bigE het volgende:
aaaaah! En ik maar denken ... dat schreeuwen blijkt gewoon communicatie te zijn!
Inderdaad. Co-commentaar ook goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zit die chick niet gewoon op de commentaarpositie in plaats van dat ze terug moeten naar de studio?
Bezuinigingen. De commentatoren zitten allemaal in Sochi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zit die chick niet gewoon op de commentaarpositie in plaats van dat ze terug moeten naar de studio?
Haha grapjas, bezuinigingen. Let maar eens op hoeveel gekke repo's er op het eind van het jaar langskomen er bij de NOS, om de subsidiepot maar leeg te krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Bezuinigingen. De commentatoren zitten allemaal in Sochi.
WK zal straks wel weer op Eurosport zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil vaker het Russisch curling team op tv trouwens..
Ik zou ook wel zijn voor een soort van nieuwe demonstratiesport, Modelcurling, met allemaal modellen in bikini....quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil vaker het Russisch curling team op tv trouwens..
Totdat ze een handveger en blik krijgen maar dat is later pas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
Moeten ze altijd die bezem vasthouden ofzo?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Totdat ze een handveger en blik krijgen maar dat is later pas.
Aha, dat klinkt logisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Totdat ze een handveger en blik krijgen maar dat is later pas.
lolquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moppie gehalte is maar laag deze pot
Daar dacht ik ook aan. Had je kans op 2 punten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon over rechts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |