de clubs: http://www.curling.nl/index.php?page=clubsquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en vooral omdat in Friesland bijvoorbeeld ze alle materiaal zelf hebben. Hoef je dus niks te kopen behalve misschien schoenen op een gegeven moment.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef clavier het volgende:
Wordt saai. Alles wordt er meteen uitgegooid in de finale.
Ik weet hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de clubs: http://www.curling.nl/index.php?page=clubs
Ja je had het niet verwacht he. Onthulling van de eeuw. Sjappoo NOS.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef Nober het volgende:
Ik moet even bijkomen van het nieuws dat dit een echte teamsport is.
NOS
Yep, de kans op 3 of 4 punten wordt op die manier niet groter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef clavier het volgende:
Wordt saai. Alles wordt er meteen uitgegooid in de finale.
volgens mij is dat niet overal hetzelfdequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vraagje aan jou nog even: Is het altijd de skip die de aanwijzingen voor het vegen geeft, of degene die de steen heeft gespeeld?
was ook meet voor iedereenquote:
of 7 zoals de Britten dit toernooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, de kans op 3 of 4 punten wordt op die manier niet groter.
Overstap? Ze trainen hier alleen op dinsdagavond dus ik zou het nog kunnen combineren ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was ook meet voor iedereenlaat maar weten als jij de overstap wil maken van ontdooit water naar bevroren water
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overstap? Ze trainen hier alleen op dinsdagavond dus ik zou het nog kunnen combineren ook
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of 7 zoals de Britten dit toernooi
Vast onmogelijk maar als ik nooit begin dan sowieso niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar we mikken natuurlijk meteen op de Spelen van 2022
quote:Ook een favoriete vakgenoot heb ik niet echt, maar ik vind dat Edward van Cuilenborg de kijker wel erg goed informeert.
Edjequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef wimderon het volgende:
Commentator van Eurosport (Wim Neeleman dacht ik) is wel veel baziger dan Ayolt trouwens![]()
Overigens is Wim ook een echte connaisseur op commentaargebied:
[..]
volgens mij was het op de Spelen nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Een record?
Dan moet de tegenstander er echt geen reet van kunnen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wim heeft hier tijdens een WK ook nog meegepost op FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef wimderon het volgende:
Commentator van Eurosport (Wim Neeleman dacht ik) is wel veel baziger dan Ayolt trouwens![]()
[..]
Godsammequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het op de Spelen nog nooit gebeurd
[ afbeelding ]
Topsport heet dat.quote:
Ik ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:46 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het maar irritant dat Zweden de rode stenen heeft en Canada de gele, had andersom moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |