SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verdere info:
[OS 2014] Curling: het schaken op ijs
ja vond ik ook, of je legt hem in het midden voor een extra end of je rolt hem zacht tegen die Zweedse aan zodat die net eruit schuift en je met twee stenen shot komtquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:50 schreef wimderon het volgende:
Leek me niet de meest logische steen, maar missen is nog wat anders. Toch wel een faal van Mirjam Ott.
Dit leek meer gewoon vol door het midden gooien en bidden dat hij wat raakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vond ik ook, of je legt hem in het midden voor een extra end of je rolt hem zacht tegen die Zweedse aan zodat die net eruit schuift en je met twee stenen shot komt
Dat laatste had ik verwacht idd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vond ik ook, of je legt hem in het midden voor een extra end of je rolt hem zacht tegen die Zweedse aan zodat die net eruit schuift en je met twee stenen shot komt
Leek idd nergens op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef franklop het volgende:
Hij was te hard voor het ene en te erg mis voor het andere
'gewoon' ...als Zwitserland een fatsoenlijke laatste steen had gegooid hadden die zomaar nog de finale kunnen halen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef Nober het volgende:
Wie faalt er?
Zweden en Canada zijn gewoon de finalisten bij zowel de mannen als vrouwen, dat je dat niet wist is pas een faal.
Idd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
'gewoon' ...als Zwitserland een fatsoenlijke laatste steen had gegooid hadden die zomaar nog de finale kunnen halen.
Ja en GBr met de laatste steenquote:
okquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Alan_Bastard het volgende:
GB
Heb Canada en GB als finalisten bij de mannen en Canada en Zweden bij de vrouwen. Volle punten!
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen LIVE Curling op de NOS
Beheers je nou toch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hart bloed. Mijn ziel is opengereten. Eenzaamheid neemt over, mijn leven is stuurloos.
I want to destroy everything, invading everything That is the war in my head everyday This is my world, my life
Ik ben depressief. Fuck jullie, Fuck FOK!
quote:He holds up his curling stones and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Niklas Fucking Edin of the Swedish FUCKING team!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
Ik heb deze juist in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook![]()
En nu heb ik 'if I had a hammer' in mijn hoofd.
Wel beter jaquote:
Ik heb daar juist altijd het gevoel van twee teams die daar staan met het idee "tja, winnen kan toch niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind finales om het brons soms spannender dan die om het goud
Morgen om de zelfde tijd kan je je held nog eenmaal in actie zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Genot. Paar uur slaap meer dan waard
Ik juist met het idee van, er gaat een weg zonder prijs. Laatste kans zeg maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb daar juist altijd het gevoel van twee teams die daar staan met het idee "tja, winnen kan toch niet meer"
Hoeveel van de 8?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef tong80 het volgende:
Ik zou sommigen wel een veeg willen geven.
Die Zwitserse met bril iig nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |