Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:17 schreef -0- het volgende:
Goed gered nog wel alleen heb je aan 1 punt nu weinig.
Ik wil ook wel een meet & greet met deze topsporters.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die dames hier het terras ook een keer komen doen?
curling international.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er in Canada ook talkshows over Curling
Die ene heeft hele diepe blauwe ogen, daar kan je helemaal in weg zinken terwijl je ook naar de stenen kijkt.quote:
Je weet dat superlatieven leuk zijn maar ook soms overdreven zeker als het curling betreft?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:25 schreef Gremen het volgende:
Wat een briljante sport is dit toch eigenlijk
Nee, tof hoe ze sommige stenen precies om andere stenen heen glijden. Of tegen een andere steen kaatsen, die dan weer tegen een andere kaatst, zodat ze precies met één steen, twee of zelfs drie stenen van de andere ploeg uit het huis spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat superlatieven leuk zijn maar ook soms overdreven zeker als het curling betreft?
Whoo Whooo whooo hoooo... hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering wat schreeuwen ze. Ik was even weggedroomd, maar ik ben weer volledig erbij.
Met de schotten als laatste steen in het 10e endquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef exile79 het volgende:
Tja, laatste steen nu in het midden en Zwitserland scoort gewoon de 5-5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Dure fout van Zwitserland om de laatste steen halverwege weg te geven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:00 schreef Zorro het volgende:
Met de laatste steen mogen de Britten dat toch niet meer weggeven.
Niet echt. Ze doen er nu spannen over maar een steen ongehinderd in het midden leggen heb ik haar al zo vaak zien doen.quote:
oh dan lag het aan de verslaggeving op de BBC die maakten het nog wel spannend klinkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet echt. Ze doen er nu spannen over maar een steen ongehinderd in het midden leggen heb ik haar al zo vaak zien doen.
Britse curlers hebben wel vaker op het laatst een grote fout gemaakt, dus op zich was het ook wel spannend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
oh dan lag het aan de verslaggeving op de BBC die maakten het nog wel spannend klinken
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Britse curlers hebben wel vaker op het laatst een grote fout gemaakt, dus op zich was het ook wel spannend.
Maar mooie medaille. Dat betekent dus in ieder geval 5 medailles voor GBR, best goed voor ze.
Voor zover ik bbc kijk, vind ik het Engelse commentaar altijd beter dan Nederlands. Ongeacht de sport of welke Nederlandse zender.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een perfect einde![]()
Laatste 3 ronden op BBC gekeken, wat een fanatisme
De mannen pakken goud of zilverquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.
Ah, ik dacht dat het nu vier was plus de medaille morgen. Maar het is inderdaad 3 + 1 morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.
Noordse Combinatie is vrij attractief, begrijpelijke keuze. Skicross hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf Curling overigens oprecht een leuke kijksport vinden. Jammer dat de NOS liever voor het 1000ste skionderdeel kiest.
als ik me niet vergis heeft die vrouw die het commentaar doet ooit de wedstrijd om het brons verloren, dus dat verklaart het fanatismequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een perfect einde![]()
Laatste 3 ronden op BBC gekeken, wat een fanatisme
Niet meer dan logisch dat ze voor finales kiezen ipv wedstrijden om bronsquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf Curling overigens oprecht een leuke kijksport vinden. Jammer dat de NOS liever voor het 1000ste skionderdeel kiest.
Opzich.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Ze willen dus eigenlijk van ongeveer de zaterdag Hoofdklasse naar de Champions League binnen 8 jaar?
inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Ze willen dus eigenlijk van ongeveer de zaterdag Hoofdklasse naar de Champions League binnen 8 jaar?
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieusquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
De mannen mikken echt op de volgende Spelen, maar dat lijkt me niet echt haalbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieus
Volgens mij was het wel serieus de bedoeling om in 2022 op de OS te staan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieus
Volgens mij meer vanuit de bond dan vanuit de teams zelf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel serieus de bedoeling om in 2022 op de OS te staan?
Tja, dat lijkt me ook lastig als je de sport al een tijd doet, maar verder weinig ervaring hebt met het uitleggen aan lekenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef rubbereend het volgende:
echt Jip en Janneke uitleg beheerst ze niet
Bij de mannen gaat het wel echt ook van het team uit, één van de jongens was van de week nog op de radioquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij meer vanuit de bond dan vanuit de teams zelf.
Dan gaan we overigens allemaal JUICHEN
Bij de mannen wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij de mannen gaat het wel echt ook van het team uit, één van de jongens was van de week nog op de radio
daarom, ik snap niet dat die ambitie meteen zo hoog wordt gelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de mannen wel jaDat is ook niet reëel
Haha wtfquote:
Lijkt me dat je constant bezig bent met uitleggen aan leken als je aan curling doetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me ook lastig als je de sport al een tijd doet, maar verder weinig ervaring hebt met het uitleggen aan leken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |