quote:
Mag Justin er wel uit?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
Je mag kapen als je de OP in stand houdt, Fok-it.
Kaya boven alles.quote:
quote:
Haten op Kayaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Chizu het volgende:
Justin inruilen voor een vrouw die aan het death glaren is
Nieuw accountquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Maar hoezokan je pas over 6 dagen dmen dan Chizu?
Uhm niet zo lief gedaan tegen Koelkast.quote:
Dankje Etsu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
En toch heb je het gedaan.
Mijn respect voor jou verdwijnt nooit, Fok-it.
Waarom krijg je dan een ban? Je zou een gratis abo verlenging moeten krijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm niet zo lief gedaan tegen Koelkast.
Internet is srs business.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
Ik krijg een ban omdat ik een niet serieuze commentaar plaatste op VBL.
Ik denk dat de mods gek zijn op Koelkast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom krijg je dan een ban? Je zou een gratis abo verlenging moeten krijgen.
VBL?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
Ik krijg een ban omdat ik een niet serieuze commentaar plaatste op VBL.
Mogelijk is dat een kloon van de modjes, zou niet zo heel vreemd zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de mods gek zijn op Koelkast.
Het stond jarenlang in je fobo :squote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef Jimbo het volgende:
wat las ik nou, staat mn foto op fok ?![]()
Daar gaat mn anonimiteit hoor![]()
![]()
ja daaromquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het stond jarenlang in je fobo :s
Sommige mensen bewaren nou eenmaal alles in hun foboquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het stond jarenlang in je fobo :s
Ik bewaar jou dicht bij mijn hartquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen bewaren nou eenmaal alles in hun fobo
LR LR
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bewaar jou dicht bij mijn hart
Door de regen en de wind,quote:
jij bent mijn hartquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bewaar jou dicht bij mijn hart
Wat een liefde in dit topicquote:
Sehr guttquote:
DIT IS #353493873568quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
EZELL IK KRIJG EEN BANVerschrikkelijk he? Nu moet jij mij steunen.
ja hallo ik en de vele fokkers vinden dat er niks mis mee is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
DIT IS #353493873568
GEDRAAG JE EENS GVD
Zal je nou nooit tegen mij zeggen als ik 4 dagen weg ben geweest.quote:
Es geht gut.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sehr guttdenk ik, mijn Duits is niet zo sterk om eerlijk te zijn.
Mit du?
Ban #45254345quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo ik en de vele fokkers vinden dat er niks mis mee is.
maar de mod denkt er anders over
happy is happyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal je nou nooit tegen mij zeggen als ik 4 dagen weg ben geweest.
okquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Es geht gut.Alleen loop ik ietsje achter met wat ik voor m'n studie moet doen, dus morgenochtend vroeg opstaan alles.
[..]
Ban #45254345
[..]
happy is happy
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Es geht gut.Alleen loop ik ietsje achter met wat ik voor m'n studie moet doen, dus morgenochtend vroeg opstaan alles.
ja, beetjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Awww
Ook last van chronisch uitstelgedrag?
quote:
Hoiquote:
Maar als het morgen geen deadline is dan is het mogelijk dat je toch weer gaat FOK!kenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
hopelijk
morgen is trouwens geen deadline
Fokkiequote:
Ik ben er weerquote:
Ik zie hetquote:
Precies hetzelfdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie het
Ja hoor, alleen erg moeVeel gedaan gister en vandaag
Jij?
Mwoah, hopelijk niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar als het morgen geen deadline is dan is het mogelijk dat je toch weer gaat FOK!kenof niet, misschien ben jij mentaal sterker dan ik ben.
Zet het internet uit!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, hopelijk niet.Heb genoeg andere afleidingen.
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zet het internet uit!Of heb je dat nodig voor je opdracht?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies hetzelfdeen ik heb een kapotte teen, helemaal bebloed en beblaard.
14 km gelopen vandaag
Zozo, bezig bijtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister eerst met een vriendin de hele middag in de keuken gestaan om dingetjes te maken voor een high tea. Vervolgens zij op mijn goede fiets en ik op mijn barrel (eentje met 1 half loszittend wiel en het andere wiel met een slag erin, dus erg slingeren en vermoeiend om recht te houden) en zo ruim 13km gefietst naar Den Haag. Omdat we de weg niet wisten uiteindelijk bijna anderhalf uur over gedaan. Toen eindelijk op bestemming aangekomen met vriendin nr 3 gehigh-tea'd. Hartstikke gezellig
En toen weer 13km terug naar huis fietsen. Ging nu wel een stuk sneller, ware het niet dat mijn barrel besloot dat het na 8km tijd was voor een lekke band. En we daarna dus nog een uur moesten lopen![]()
En vanmorgen naar de Ikea geweest met z'n tweeën (ze bleef slapen) en toen hebben we eindelijk die schoenenkast gehaald. Mee lopen sjouwen in de bus enzo (21 kilo dat ding). En daarna zijn we nog wezen shoppen![]()
![]()
En tussen de Ikea en het shoppen door hebben we ook even mijn band weer geplaktquote:
Welke taal?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh ja Fokkie, nog 200 bladzijden en dan alle HP-boeken uitgelezen
Engels natuurlijk.quote:
Mijn broertje vind het leuk om stadswandelingen te maken voor familie-uitjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
En tussen de Ikea en het shoppen door hebben we ook even mijn band weer geplakt
En dat ze eenmaal weer opweg naar huis was heb ik helemaal alleen de kast in elkaar gezet![]()
![]()
Waarom moest jij zoveel lopen?
Je moet daarna Norwegian WOod lezen. Mooiiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh ja Fokkie, nog 200 bladzijden en dan alle HP-boeken uitgelezen
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje vind het leuk om stadswandelingen te maken voor familie-uitjesEerst eentje in Utrecht gedaan en nu in Amsterdam. En ze hadden mij mee gedwongen onder het mom van `Is goed voor je'' Is het uiteindelijk ook wel
Behalve dat ik kapotte voeten heb dus.
[..]
Je moet daarna Norwegian WOod lezen. Mooii
[..]Goed he
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje vind het leuk om stadswandelingen te maken voor familie-uitjesEerst eentje in Utrecht gedaan en nu in Amsterdam. En ze hadden mij mee gedwongen onder het mom van `Is goed voor je'' Is het uiteindelijk ook wel
Behalve dat ik kapotte voeten heb dus.
[..]
Je moet daarna Norwegian WOod lezen. Mooii
[..]Goed he
Jimboquote:
Je bedoelt in die steden 20 km lopen of 3 dagen 20 km lopen voor een nieuwe stad?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat 1 vakantie gedaan, iedere dag minimaal 20km gelopen (reizen door Europa en iedere 3 dagen ongeveer een nieuwe stad die moest worden ontdekt) en daarmee heb ik m'n voet overbelast![]()
Maar ik was gisteravond wel blij dat ik geen hakjes aanhad
We probeerden nog zo te doen van ik bij haar achterop met de fiets aan de hand. Maar dat resulteerde direct in omvallen (gelukkig niet bezeerd) omdat dat barrel gewoon niet op die manier in bedwang is te houden waardoor hij ons uit evenwicht bracht
waar was mijn uitnodiging??quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister eerst met een vriendin de hele middag in de keuken gestaan om dingetjes te maken voor een high tea. Vervolgens zij op mijn goede fiets en ik op mijn barrel (eentje met 1 half loszittend wiel en het andere wiel met een slag erin, dus erg slingeren en vermoeiend om recht te houden) en zo ruim 13km gefietst naar Den Haag. Omdat we de weg niet wisten uiteindelijk bijna anderhalf uur over gedaan. Toen eindelijk op bestemming aangekomen met vriendin nr 3 gehigh-tea'd. Hartstikke gezellig
En toen weer 13km terug naar huis fietsen. Ging nu wel een stuk sneller, ware het niet dat mijn barrel besloot dat het na 8km tijd was voor een lekke band. En we daarna dus nog een uur moesten lopen![]()
En vanmorgen naar de Ikea geweest met z'n tweeën (ze bleef slapen) en toen hebben we eindelijk die schoenenkast gehaald. Mee lopen sjouwen in de bus enzo (21 kilo dat ding). En daarna zijn we nog wezen shoppen![]()
![]()
In die steden 20km lopenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt in die steden 20 km lopen of 3 dagen 20 km lopen voor een nieuwe stad?
Duivenpost is niet altijd even preciesquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In die steden 20km lopen
We hadden zo'n global pass voor de trein
We hadden een rondje Kopenhagen, Krakau, Budapest, Wenen, Zürich, Milaan, Genève & Lyon.
even van Kopenhagen naar Krakau lopenquote:
verdikkie.... gemist zeker..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duivenpost is niet altijd even preciesIk denk dat hij is verdwaald
Nee ik bedoel sowieso in elke stad zoveel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
even van Kopenhagen naar Krakau lopen
Hoi VAquote:
Ik denk hetquote:
hmm nee...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Maar je bent tenminste niet onderuit gegaan met de fiets![]()
![]()
goed, moe. jij?quote:
Ja het was ook veelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel sowieso in elke stad zoveel.
Al zal ik in New York ook wel flink wat kilometers afleggen denk ik.
Hoi Nikkiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm nee...
maarree.... hii schatje![]()
![]()
Ook moe.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed, moe. jij?
Wat heb je allemaal buitenshuis uitgespookt?
Dat ahum moet ik opvatten als: we hebben de hele dag zitten smoken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook moe.
Hele dag in Enschede aan school zitten werken. We hadden inspiratie.
Ahum.
Ehm. Valt mee. Alleen 's avonds. Maar godverdomme wat zijn we opgeschoten met concept art voor ons projectquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ahum moet ik opvatten als: we hebben de hele dag zitten smoken?
Ik bescherm ook altijd mijn kapsel tegen de regen met mijn laptopquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een beetje dood van binnen.
dat zou ik ook doen, zoals op de fotoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een beetje dood van binnen.
Wat voor project moet je doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm. Valt mee. Alleen 's avonds. Maar godverdomme wat zijn we opgeschoten met concept art voor ons project
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bescherm ook altijd mijn kapsel tegen de regen met mijn laptop
Julliequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen, zoals op de foto
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee ik houd wel van jullie
Een bordspel maken, gebaseerd op ganzenbord. Dus 63 vakjes en een aantal vakjes met geluk/ongeluksdingetjes. Moet je ook met een flash-applicatie uitbreiden en een introfilmpje animeren en shit. Dus ook een heel verhaal omheen bouwen. Leuk om te doen eigenlijk.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een bordspel maken, gebaseerd op ganzenbord. Dus 63 vakjes en een aantal vakjes met geluk/ongeluksdingetjes. Moet je ook met een flash-applicatie uitbreiden en een introfilmpje animeren en shit. Dus ook een heel verhaal omheen bouwen. Leuk om te doen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm. Valt mee. Alleen 's avonds. Maar godverdomme wat zijn we opgeschoten met concept art voor ons project
Het is een bordspel, dus neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zekerga je het ook op Spele.nl zetten?
quote:Vier professionele gamers worden tijdens het spelen in hun computer gezogen. Ze komen in een spel terecht, genaamd Another World. Deze wereld is gehuld in duisternis, door de komst van de warlock Gro’Guk, die door een ritueel van het rijk van de ondoden, uit een andere dimensie naar deze wereld is gebracht. De vier andere bevolkingen van deze wereld hebben zich verenigd om ook door middel van hun eigen rituelen vier uitverkorenen naar hun wereld te brengen
Er zit toch een flash-applicatie bijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een bordspel, dus nee
[..]
quote:
Ja, maar het is niet volledig digitaal. Minnigames enzo worden in flash gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit toch een flash-applicatie bij
Kan je dat nog downloaden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Alle afleveringen van Hey Arnold gedownload
Aha #gemiddeld leek-antwoord.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet volledig digitaal. Minnigames enzo worden in flash gedaan
Beter kijk je Skins bitchquote:
welke series volg je nu?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Skins heb ik alles al van gezien. Van Misfits moet ik het laatste seizoen nog inhalen.
Mijn lichaam ook. Straks nog even lezen of serie kijken en dan val ik waarschijnlijk vanzelf in slaapquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
Mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen. Wat zal ik doen?
The Walking Dead, family guy, spin city, new girl, 2 broke girls, how I met your mother, two and a half men, big bang theory etcquote:
etenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
Mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen. Wat zal ik doen?
Goed plan wel op zich. Ik zit nu in bed met laptop op schoot. Ik denk dat ik maar in zijn geheel horizontaal ga en lekker onder de dekentjes ga verdwijnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn lichaam ook. Straks nog even lezen of serie kijken en dan val ik waarschijnlijk vanzelf in slaap
Ik zeg doen.
Dat heb ik al gedaan vandaagquote:
veel sitcoms dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
The Walking Dead, family guy, spin city, new girl, 2 broke girls, how I met your mother, two and a half men, big bang theory etc
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed plan wel op zich. Ik zit nu in bed met laptop op schoot. Ik denk dat ik maar in zijn geheel horizontaal ga en lekker onder de dekentjes ga verdwijnen
Wat doe jij in VBL?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Update:
ik heb enkel een VBL ban. Verder niks.
Al die heisa om niks.
Liefs.
Etsu.
Jij maakt heisa om niks dus theatrale nicht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Update:
Al die heisa om niks.
Liefs.
Etsu.
Ik zag net je KLB topic inderdaad. Sterktequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Update:
Al die heisa om niks.
Liefs.
Etsu.
kwenie, ik deed met cac en sof mee en toen zei ik iets wat DR niet echt oke vond en nu heb ik VBL ban.quote:
Thnxquote:
Ja sitcoms zijn wel tof. ik volg trouwens ook nog wat andere series. Modern Family, house of cards.quote:
VBL-raid gedaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenie, ik deed met cac en sof mee en toen zei ik iets wat DR niet echt oke vond en nu heb ik VBL ban.
House of Cards gister aflevering 2 van seizoen 1 gekeken, twijfel nog steeds of ik hem ga volgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja sitcoms zijn wel tof. ik volg trouwens ook nog wat andere series. Modern Family, house of cards.
Wat volg jij?
OUDquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
Dus ik heb nu JNG-ban en VBL-ban.
What's next? Iemand suggesties?
DM/PM-ban.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
Ja ik heb ook de tweede aflevering gezien ik twijfel ook nogquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
House of Cards gister aflevering 2 van seizoen 1 gekeken, twijfel nog steeds of ik hem ga volgen![]()
Verder Suits, Weeds, Homeland, Misfits. en wachtende op nieuwe seizoenen van Orange is the New Black en Orphan Black
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
VBL-ban slaat gewoon echt werkelijk nergens op. Dat is sowieso een feit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul van
Nee dat komt door mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul van
Dat mag hij toch helemaal zelf weten denk ik zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik je weinig!quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.
Gelukkig heb ik Paxcon nog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik je weinig!
seizoen 3 laatste aflevering volgende weekquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de tweede aflevering gezien ik twijfel ook noghomeland volg ik ook alleen hele stop nu weer, maar eigenlijk mag van homeland van mij wel eindigen.
Permquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
Als je gewoon normaal had gedaan had je hem niet gehad hequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
VBL-ban slaat gewoon echt werkelijk nergens op. Dat is sowieso een feit.
Tuurlijk mag je in de ban van bans zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat mag hij toch helemaal zelf weten denk ik zo.
Nee, mijn lul is altijd al zo dik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax zegt nu tegen mij dat hij jou ook best wel leuk vindt.
Maar mij vindt hij net iets leuker.
Die zijn allang online te vinden he van homeland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
seizoen 3 laatste aflevering volgende week![]()
En eind oktober komt pas seizoen 4 geloof ik.
ja van seizoen 3 weet ik. Maar Homeland heb ik seizoen 3 op tv gevolgd dus die laatste kijk ik ook gewoon op tvquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die zijn allang online te vinden he van homeland.
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je in de ban van bans zijnMaar als het een soort sport wordt en als je een beetje strak gaat doen van kijk mij eens veel bans hebben ben je gewoon kinderachtig bezig.
Of je download nuquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja van seizoen 3 weet ik. Maar Homeland heb ik seizoen 3 op tv gevolgd dus die laatste kijk ik ook gewoon op tv
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gedaan had je hem niet gehad he
[..]
Tuurlijk mag je in de ban van bans zijnMaar als het een soort sport wordt en als je een beetje strak gaat doen van kijk mij eens veel bans hebben ben je gewoon kinderachtig bezig.
[..]
Nee, mijn lul is altijd al zo dik.
Gewoon normaal doen, dan is er niks aan de hand.
Amen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een gejank om een ban zeg. Gedraag je gewoon eens normaal en bespaar ons dit gehuil
Natuurlijk jongen.quote:
Yessss, net wakkerquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een gejank om een ban zeg. Gedraag je gewoon eens normaal en bespaar ons dit gehuil
in oktober dus.quote:
kutleeeffffffquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
in oktober dus.
godver, kon je niet een maand eerder zwanger zijn, dan was het kind misschien op mijn verjaardag geboren.
jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens meegekregen dat je face gister op fok! werd geplaatst?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax zegt nu tegen mij dat hij jou ook best wel leuk vindt.
Maar mij vindt hij net iets leuker.
Fokkie was weg?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, Fok-it is terug.
Weer mijn onderschrift veranderen, hmm.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, Fok-it is terug.
Weer mijn onderschrift veranderen, hmm.
Fokkie nog wel. Je bent een stuk aardiger nu je jezelf tot biseksueel hebt bestempeld. Moet ik daar wat uit afleiden?quote:
Ja goed, spierpijn als een malle maar okequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie schatje
Hoe is het met je?
Wat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkie nog wel. Je bent een stuk aardiger nu je jezelf tot biseksueel hebt bestempeld. Moet ik daar wat uit afleiden?
Ja, dat is wel beetje jammer inderdaad.quote:
stAHP IT.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beetje jammer inderdaad.
Nee, Fok-itquote:
Zo hard gesport?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, spierpijn als een malle maar oke
Met jou?
14 km gelopen gisterquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo hard gesport?
Wel goed.Veel gelezen voor mijn verslag, lekker wat gesport. Gezond gegeten.
Zaterdag mooie meet gehad.
Bloedende tenen? Hardcore fokkie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 km gelopen gisterTot bloedende tenen aan toe
Netjeswie heb je gemeet?
Mensen die ik ken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bloedende tenen? Hardcore fokkie.
Maar goed bezig!
Wat mensjes van de oude R&P SC.
Tuurlijkquote:
Ik moet alleen de laatste nog kijken. Vet seizoen weerquote:
Ben sinds gisteren begonnen, net klaar met episode 5.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet alleen de laatste nog kijken. Vet seizoen weer
Begonnen met seizoen 1 pas?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben sinds gisteren begonnen, net klaar met episode 5.
Interessant, ga doorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef badschaap het volgende:
Nu dankzij mijn mentrix allemaal gezeur thuis
Kaya Scodelario een lelijk monster noemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef badschaap het volgende:
Wie is dat lelijke monster in de op?
\quote:
nee, maar ook niet op zulke lelijke snolletjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\
Jij valt zeker op porno-sterren?
Ja, die vind ik ook geniaal inderdaadquote:
Noem eens wat van jouw smaak dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee, maar ook niet op zulke lelijke snolletjes
Ik zei toch dat je bieber erin moest laten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaya Scodelario een lelijk monster noemen
blond of brunette, blauwe ogen/ geen mislukt hoofdquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens wat van jouw smaak dan.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
blond of brunette, blauwe ogen/ geen mislukt hoofd
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]__
Wat een opperkneus ben jij toch.
Sorry Krek voetballen kijken,
doei
doei kleine lelijkerd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]__
Wat een opperkneus ben jij toch.
Sorry Krek voetballen kijken,
doei
Goed. Met jou dan?quote:
Etsu schatje.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Heb netbrood gebakken maar de korst os heul niet hard
Ik zit ook op mobiel dus laten we samen mobielfokkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:48 schreef Crack_ het volgende:
Hoi Etsu! Zo maare ven achter de laptop, dit werkt niet
KS lekkerdingquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etsu schatje.
[..]Moet het dan langer er in? Of hogere temperatuur?
Wansmaak is ook smaak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaya Scodelario een lelijk monster noemen
Weet nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etsu schatje.
[..]Moet het dan langer er in? Of hogere temperatuur?
Experimenterenquote:
Mobielfokken is niet hipster.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit ook op mobiel dus laten we samen mobielfokken
Gewoon witje, om mee te beginnen.. Brood zelf is wel goed hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Experimenteren
Wat voor brood had je gemaakt, eigenlijk?
High teck allemaal zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon witje, om mee te beginnen.. Brood zelf is wel goed hoor. Kan ook nog kiezen hoe ik mn korst wil: loght, medium of dark
Zomdag denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
High teck allemaal zeg.
Wanneer ga je weer maken?
Tuurlijk, is gezonder toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zomdag denk ik. Ook gewoon wit maar dan donkerder denk ikkk
Ik zal aan je denken als ik in mijn bedje lig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet morgen om kwart over zes de deur uit.. Wekker staat op 05:45. Zo vroeg heb ik t nog niet gehad
De kleur vand d korst maakt niet zoveel uit voor je gezondheidquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, is gezonder toch?
Attent van jequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik in mijn bedje lig.
Dat dacht ik, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De kleur vand d korst maakt niet zoveel uit voor je gezondheid. Maar denk dat jij dacht dat ik een donkerder brood bedoelde? Ik bedoelde alleen korst
Zo ben ik.quote:
Haha, klinkt maar lelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ja.
Morgen ook maar weer een brood halen, mijne is al weer op.
[..]
Zo ben ik.
Nu maar even lekker douchen en mijn 5 weken ringbaard er af halen _O
Daarom ga ik ook scheren.quote:
Omdat t zo isquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom staat in de frontpage dat ik ben geband lol
Fucking 2 gemiste penalty'squote:
Maakt me niet uit. Mijn bet ging er verloren doorquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ..Bayern loopt te kutte... ik gun Arsenal een punt.
Ben benieuwd tegen PSGquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Mijn bet ging er verloren door![]()
Maar Bayern gaat sowieso wel door dus
Dan komen er nog hoop leuke afleveringen.quote:
Heb je het gemistquote:
quote:
Flikkerquote:
Haha jij kijkt Utopiaquote:
Waarom post je dan in de SC?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef Unites het volgende:
Kijk, ik moet toegeven dat ik de eerste paar afleveringen boeiend vond. Toen zag ik in dat het gewoon een mislukt programma is.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |