Duivenpost is niet altijd even preciesquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In die steden 20km lopen
We hadden zo'n global pass voor de trein
We hadden een rondje Kopenhagen, Krakau, Budapest, Wenen, Zürich, Milaan, Genève & Lyon.
even van Kopenhagen naar Krakau lopenquote:
verdikkie.... gemist zeker..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duivenpost is niet altijd even preciesIk denk dat hij is verdwaald
Nee ik bedoel sowieso in elke stad zoveel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
even van Kopenhagen naar Krakau lopen
Hoi VAquote:
Ik denk hetquote:
hmm nee...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Maar je bent tenminste niet onderuit gegaan met de fiets![]()
![]()
goed, moe. jij?quote:
Ja het was ook veelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel sowieso in elke stad zoveel.
Al zal ik in New York ook wel flink wat kilometers afleggen denk ik.
Hoi Nikkiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm nee...
maarree.... hii schatje![]()
![]()
Ook moe.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed, moe. jij?
Wat heb je allemaal buitenshuis uitgespookt?
Dat ahum moet ik opvatten als: we hebben de hele dag zitten smoken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook moe.
Hele dag in Enschede aan school zitten werken. We hadden inspiratie.
Ahum.
Ehm. Valt mee. Alleen 's avonds. Maar godverdomme wat zijn we opgeschoten met concept art voor ons projectquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ahum moet ik opvatten als: we hebben de hele dag zitten smoken?
Ik bescherm ook altijd mijn kapsel tegen de regen met mijn laptopquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een beetje dood van binnen.
dat zou ik ook doen, zoals op de fotoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een beetje dood van binnen.
Wat voor project moet je doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm. Valt mee. Alleen 's avonds. Maar godverdomme wat zijn we opgeschoten met concept art voor ons project
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bescherm ook altijd mijn kapsel tegen de regen met mijn laptop
Julliequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen, zoals op de foto
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee ik houd wel van jullie
Een bordspel maken, gebaseerd op ganzenbord. Dus 63 vakjes en een aantal vakjes met geluk/ongeluksdingetjes. Moet je ook met een flash-applicatie uitbreiden en een introfilmpje animeren en shit. Dus ook een heel verhaal omheen bouwen. Leuk om te doen eigenlijk.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een bordspel maken, gebaseerd op ganzenbord. Dus 63 vakjes en een aantal vakjes met geluk/ongeluksdingetjes. Moet je ook met een flash-applicatie uitbreiden en een introfilmpje animeren en shit. Dus ook een heel verhaal omheen bouwen. Leuk om te doen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |