Maar als het morgen geen deadline is dan is het mogelijk dat je toch weer gaat FOK!kenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
hopelijk
morgen is trouwens geen deadline
Fokkiequote:
Ik ben er weerquote:
Ik zie hetquote:
Precies hetzelfdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie het
Ja hoor, alleen erg moeVeel gedaan gister en vandaag
Jij?
Mwoah, hopelijk niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar als het morgen geen deadline is dan is het mogelijk dat je toch weer gaat FOK!kenof niet, misschien ben jij mentaal sterker dan ik ben.
Zet het internet uit!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, hopelijk niet.Heb genoeg andere afleidingen.
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zet het internet uit!Of heb je dat nodig voor je opdracht?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies hetzelfdeen ik heb een kapotte teen, helemaal bebloed en beblaard.
14 km gelopen vandaag
Zozo, bezig bijtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister eerst met een vriendin de hele middag in de keuken gestaan om dingetjes te maken voor een high tea. Vervolgens zij op mijn goede fiets en ik op mijn barrel (eentje met 1 half loszittend wiel en het andere wiel met een slag erin, dus erg slingeren en vermoeiend om recht te houden) en zo ruim 13km gefietst naar Den Haag. Omdat we de weg niet wisten uiteindelijk bijna anderhalf uur over gedaan. Toen eindelijk op bestemming aangekomen met vriendin nr 3 gehigh-tea'd. Hartstikke gezellig
En toen weer 13km terug naar huis fietsen. Ging nu wel een stuk sneller, ware het niet dat mijn barrel besloot dat het na 8km tijd was voor een lekke band. En we daarna dus nog een uur moesten lopen![]()
En vanmorgen naar de Ikea geweest met z'n tweeën (ze bleef slapen) en toen hebben we eindelijk die schoenenkast gehaald. Mee lopen sjouwen in de bus enzo (21 kilo dat ding). En daarna zijn we nog wezen shoppen![]()
![]()
En tussen de Ikea en het shoppen door hebben we ook even mijn band weer geplaktquote:
Welke taal?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh ja Fokkie, nog 200 bladzijden en dan alle HP-boeken uitgelezen
Engels natuurlijk.quote:
Mijn broertje vind het leuk om stadswandelingen te maken voor familie-uitjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
En tussen de Ikea en het shoppen door hebben we ook even mijn band weer geplakt
En dat ze eenmaal weer opweg naar huis was heb ik helemaal alleen de kast in elkaar gezet![]()
![]()
Waarom moest jij zoveel lopen?
Je moet daarna Norwegian WOod lezen. Mooiiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh ja Fokkie, nog 200 bladzijden en dan alle HP-boeken uitgelezen
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje vind het leuk om stadswandelingen te maken voor familie-uitjesEerst eentje in Utrecht gedaan en nu in Amsterdam. En ze hadden mij mee gedwongen onder het mom van `Is goed voor je'' Is het uiteindelijk ook wel
Behalve dat ik kapotte voeten heb dus.
[..]
Je moet daarna Norwegian WOod lezen. Mooii
[..]Goed he
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje vind het leuk om stadswandelingen te maken voor familie-uitjesEerst eentje in Utrecht gedaan en nu in Amsterdam. En ze hadden mij mee gedwongen onder het mom van `Is goed voor je'' Is het uiteindelijk ook wel
Behalve dat ik kapotte voeten heb dus.
[..]
Je moet daarna Norwegian WOod lezen. Mooii
[..]Goed he
Jimboquote:
Je bedoelt in die steden 20 km lopen of 3 dagen 20 km lopen voor een nieuwe stad?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat 1 vakantie gedaan, iedere dag minimaal 20km gelopen (reizen door Europa en iedere 3 dagen ongeveer een nieuwe stad die moest worden ontdekt) en daarmee heb ik m'n voet overbelast![]()
Maar ik was gisteravond wel blij dat ik geen hakjes aanhad
We probeerden nog zo te doen van ik bij haar achterop met de fiets aan de hand. Maar dat resulteerde direct in omvallen (gelukkig niet bezeerd) omdat dat barrel gewoon niet op die manier in bedwang is te houden waardoor hij ons uit evenwicht bracht
waar was mijn uitnodiging??quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister eerst met een vriendin de hele middag in de keuken gestaan om dingetjes te maken voor een high tea. Vervolgens zij op mijn goede fiets en ik op mijn barrel (eentje met 1 half loszittend wiel en het andere wiel met een slag erin, dus erg slingeren en vermoeiend om recht te houden) en zo ruim 13km gefietst naar Den Haag. Omdat we de weg niet wisten uiteindelijk bijna anderhalf uur over gedaan. Toen eindelijk op bestemming aangekomen met vriendin nr 3 gehigh-tea'd. Hartstikke gezellig
En toen weer 13km terug naar huis fietsen. Ging nu wel een stuk sneller, ware het niet dat mijn barrel besloot dat het na 8km tijd was voor een lekke band. En we daarna dus nog een uur moesten lopen![]()
En vanmorgen naar de Ikea geweest met z'n tweeën (ze bleef slapen) en toen hebben we eindelijk die schoenenkast gehaald. Mee lopen sjouwen in de bus enzo (21 kilo dat ding). En daarna zijn we nog wezen shoppen![]()
![]()
In die steden 20km lopenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt in die steden 20 km lopen of 3 dagen 20 km lopen voor een nieuwe stad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |