Ik zit ook op mobiel dus laten we samen mobielfokkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:48 schreef Crack_ het volgende:
Hoi Etsu! Zo maare ven achter de laptop, dit werkt niet
KS lekkerdingquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etsu schatje.
[..]Moet het dan langer er in? Of hogere temperatuur?
Wansmaak is ook smaak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaya Scodelario een lelijk monster noemen
Weet nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etsu schatje.
[..]Moet het dan langer er in? Of hogere temperatuur?
Experimenterenquote:
Mobielfokken is niet hipster.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit ook op mobiel dus laten we samen mobielfokken
Gewoon witje, om mee te beginnen.. Brood zelf is wel goed hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Experimenteren
Wat voor brood had je gemaakt, eigenlijk?
High teck allemaal zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon witje, om mee te beginnen.. Brood zelf is wel goed hoor. Kan ook nog kiezen hoe ik mn korst wil: loght, medium of dark
Zomdag denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
High teck allemaal zeg.
Wanneer ga je weer maken?
Tuurlijk, is gezonder toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zomdag denk ik. Ook gewoon wit maar dan donkerder denk ikkk
Ik zal aan je denken als ik in mijn bedje lig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet morgen om kwart over zes de deur uit.. Wekker staat op 05:45. Zo vroeg heb ik t nog niet gehad
De kleur vand d korst maakt niet zoveel uit voor je gezondheidquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, is gezonder toch?
Attent van jequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik in mijn bedje lig.
Dat dacht ik, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De kleur vand d korst maakt niet zoveel uit voor je gezondheid. Maar denk dat jij dacht dat ik een donkerder brood bedoelde? Ik bedoelde alleen korst
Zo ben ik.quote:
Haha, klinkt maar lelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ja.
Morgen ook maar weer een brood halen, mijne is al weer op.
[..]
Zo ben ik.
Nu maar even lekker douchen en mijn 5 weken ringbaard er af halen _O
Daarom ga ik ook scheren.quote:
Omdat t zo isquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom staat in de frontpage dat ik ben geband lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |