Jij maakt heisa om niks dus theatrale nicht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Update:
ik heb enkel een VBL ban. Verder niks.
Al die heisa om niks.
Liefs.
Etsu.
Ik zag net je KLB topic inderdaad. Sterktequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Update:
ik heb enkel een VBL ban. Verder niks.
Al die heisa om niks.
Liefs.
Etsu.
kwenie, ik deed met cac en sof mee en toen zei ik iets wat DR niet echt oke vond en nu heb ik VBL ban.quote:
Thnxquote:
Ja sitcoms zijn wel tof. ik volg trouwens ook nog wat andere series. Modern Family, house of cards.quote:
VBL-raid gedaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenie, ik deed met cac en sof mee en toen zei ik iets wat DR niet echt oke vond en nu heb ik VBL ban.
House of Cards gister aflevering 2 van seizoen 1 gekeken, twijfel nog steeds of ik hem ga volgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja sitcoms zijn wel tof. ik volg trouwens ook nog wat andere series. Modern Family, house of cards.
Wat volg jij?
OUDquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
Dus ik heb nu JNG-ban en VBL-ban.
What's next? Iemand suggesties?
DM/PM-ban.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
Ja ik heb ook de tweede aflevering gezien ik twijfel ook nogquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
House of Cards gister aflevering 2 van seizoen 1 gekeken, twijfel nog steeds of ik hem ga volgen![]()
Verder Suits, Weeds, Homeland, Misfits. en wachtende op nieuwe seizoenen van Orange is the New Black en Orphan Black
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
VBL-ban slaat gewoon echt werkelijk nergens op. Dat is sowieso een feit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul van
Nee dat komt door mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul van
Dat mag hij toch helemaal zelf weten denk ik zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik je weinig!quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.
Gelukkig heb ik Paxcon nog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik je weinig!
seizoen 3 laatste aflevering volgende weekquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de tweede aflevering gezien ik twijfel ook noghomeland volg ik ook alleen hele stop nu weer, maar eigenlijk mag van homeland van mij wel eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |