quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm. Valt mee. Alleen 's avonds. Maar godverdomme wat zijn we opgeschoten met concept art voor ons project
Het is een bordspel, dus neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zekerga je het ook op Spele.nl zetten?
quote:Vier professionele gamers worden tijdens het spelen in hun computer gezogen. Ze komen in een spel terecht, genaamd Another World. Deze wereld is gehuld in duisternis, door de komst van de warlock Gro’Guk, die door een ritueel van het rijk van de ondoden, uit een andere dimensie naar deze wereld is gebracht. De vier andere bevolkingen van deze wereld hebben zich verenigd om ook door middel van hun eigen rituelen vier uitverkorenen naar hun wereld te brengen
Er zit toch een flash-applicatie bijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een bordspel, dus nee
[..]
quote:
Ja, maar het is niet volledig digitaal. Minnigames enzo worden in flash gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit toch een flash-applicatie bij
Kan je dat nog downloaden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Alle afleveringen van Hey Arnold gedownload
Aha #gemiddeld leek-antwoord.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet volledig digitaal. Minnigames enzo worden in flash gedaan
Beter kijk je Skins bitchquote:
welke series volg je nu?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Skins heb ik alles al van gezien. Van Misfits moet ik het laatste seizoen nog inhalen.
Mijn lichaam ook. Straks nog even lezen of serie kijken en dan val ik waarschijnlijk vanzelf in slaapquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
Mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen. Wat zal ik doen?
The Walking Dead, family guy, spin city, new girl, 2 broke girls, how I met your mother, two and a half men, big bang theory etcquote:
etenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
Mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen. Wat zal ik doen?
Goed plan wel op zich. Ik zit nu in bed met laptop op schoot. Ik denk dat ik maar in zijn geheel horizontaal ga en lekker onder de dekentjes ga verdwijnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn lichaam ook. Straks nog even lezen of serie kijken en dan val ik waarschijnlijk vanzelf in slaap
Ik zeg doen.
Dat heb ik al gedaan vandaagquote:
veel sitcoms dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
The Walking Dead, family guy, spin city, new girl, 2 broke girls, how I met your mother, two and a half men, big bang theory etc
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed plan wel op zich. Ik zit nu in bed met laptop op schoot. Ik denk dat ik maar in zijn geheel horizontaal ga en lekker onder de dekentjes ga verdwijnen
Wat doe jij in VBL?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Update:
ik heb enkel een VBL ban. Verder niks.
Al die heisa om niks.
Liefs.
Etsu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |