VBL-ban slaat gewoon echt werkelijk nergens op. Dat is sowieso een feit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul van
Nee dat komt door mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gewoon normaal doen. De laatste tijd ben je helemaal in de ban van bans. Volgens mij krijg je er gewoon een dikke lul van
Dat mag hij toch helemaal zelf weten denk ik zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik je weinig!quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
Dus ik heb nu JNG-ban en VBL-ban.
What's next? Iemand suggesties?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.
Gelukkig heb ik Paxcon nog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik je weinig!
seizoen 3 laatste aflevering volgende weekquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de tweede aflevering gezien ik twijfel ook noghomeland volg ik ook alleen hele stop nu weer, maar eigenlijk mag van homeland van mij wel eindigen.
Permquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
Dus ik heb nu JNG-ban en VBL-ban.
What's next? Iemand suggesties?
Als je gewoon normaal had gedaan had je hem niet gehad hequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
VBL-ban slaat gewoon echt werkelijk nergens op. Dat is sowieso een feit.
Tuurlijk mag je in de ban van bans zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat mag hij toch helemaal zelf weten denk ik zo.
Nee, mijn lul is altijd al zo dik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij een dikke lul van notes uitdelen. Weet niet wat erger is.
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax zegt nu tegen mij dat hij jou ook best wel leuk vindt.
Maar mij vindt hij net iets leuker.
Die zijn allang online te vinden he van homeland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
seizoen 3 laatste aflevering volgende week![]()
En eind oktober komt pas seizoen 4 geloof ik.
ja van seizoen 3 weet ik. Maar Homeland heb ik seizoen 3 op tv gevolgd dus die laatste kijk ik ook gewoon op tvquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die zijn allang online te vinden he van homeland.
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je in de ban van bans zijnMaar als het een soort sport wordt en als je een beetje strak gaat doen van kijk mij eens veel bans hebben ben je gewoon kinderachtig bezig.
Of je download nuquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja van seizoen 3 weet ik. Maar Homeland heb ik seizoen 3 op tv gevolgd dus die laatste kijk ik ook gewoon op tv
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gedaan had je hem niet gehad he
[..]
Tuurlijk mag je in de ban van bans zijnMaar als het een soort sport wordt en als je een beetje strak gaat doen van kijk mij eens veel bans hebben ben je gewoon kinderachtig bezig.
[..]
Nee, mijn lul is altijd al zo dik.
Gewoon normaal doen, dan is er niks aan de hand.
Amen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een gejank om een ban zeg. Gedraag je gewoon eens normaal en bespaar ons dit gehuil
Natuurlijk jongen.quote:
Yessss, net wakkerquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een gejank om een ban zeg. Gedraag je gewoon eens normaal en bespaar ons dit gehuil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |