Zie de post die je net hebt gequotequote:
oh snapquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie nu iemand met zo'n BlackBerry.
Echt voor schut.
Aaight. Ik heb aan je gedacht tijdens m'n prison workoutquote:
Deze man weetquote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef Jahr00n het volgende:
weis man is gwn rock solide
die lift egt wel
Much appreciated.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:02 schreef dreamerbulk het volgende:
Weissman is iemand die in mijn dochter zou mogen komen.
Fok die haters, fok die popo. Kaolo smegmanus, 9mm op je toetsenbord, bitch. Fresh out de jilla.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Klokov het volgende:
Als ik dat vertel krijg ik net zo als Weissman een ban omdat die "kk smegmanus" zei.
Hey MsMessy.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef MsMessy het volgende:
hey weissman heb je ban sukkeltje haha ja tog laterz
Hey Drinky.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef seto het volgende:
de echte reden waarom weissman altijd zo snel gebanned wordt
[ afbeelding ]
Sap staat tussen mijn favo-fokkers, u jellyfish, yuri?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weissman en jij zouden goede vrienden kunnen zijn denk ik.
Hey JMF.quote:
Hey Cake-Man.quote:
Hahah fatty.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nieuwe Milka LU is trouwens echt sickening lekker.
Mensen die een mening hebben over OS 10 zonder er mee gewerkt te hebben zijn moeilijk serieus te nemen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, leuke film?
[..]
Mensen die een BlackBerry hebben zijn moeilijk serieus te nemen.
06- niks swa.quote:
dus jij geeft mij 75 euro als ik naar je nude pics kijk?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb nog een goede s2 voor je. 50 euri, geef 75 en ik laat mn nudies erop staan
Zeg dat je het alleen doet als je 75 toe krijgt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
dus jij geeft mij 75 euro als ik naar je nude pics kijk?
Zal er een nachtje ovrr slapen laat het morgen weten
Dat bied ze toch al?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeg dat je het alleen doet als je 75 toe krijgt.
Linkje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lol @ Trannytopic trouwens, is nu gewoon een F.A.Q. voor Dreamer en Sap.Straks wordt het echt een reeks.
rare snuiterquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niqqa u lazy, gewoon bovenaan in ONZ.
[..]
Ja, nee, laat maar.
Ja goede zet manquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lol @ Trannytopic trouwens, is nu gewoon een F.A.Q. voor Dreamer en Sap.Straks wordt het echt een reeks.
Lekker meid.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sickening schoonheidsslaapje gehouden.
Lolquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verkoop je nog A-grade anabolen Ethan?
Jupquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verkoop je nog A-grade anabolen Ethan?
Hey Weissman, welkom terugquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Speciaal voor me neger seto:
En deze voor Sap:
Wishful thinkingquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
dus jij geeft mij 75 euro als ik naar je nude pics kijk?
Zal er een nachtje ovrr slapen laat het morgen weten
Hey Champy, hoe gaat het met die chick die je probeerde te hosselen van fok? Motorplantje ofzo was het toch?quote:
Ik weet niet man, beetje out of my league denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Champy, hoe gaat het met die chick die je probeerde te hosselen van fok? Motorplantje ofzo was het toch?
Ja man, ze ziet er wel goed uit. Doet ook aan hard lopen en shit. Beter dan die fatty females in deze reeks. Zien er bijna uit als mannenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik weet niet man, beetje out of my league denk ik
Yuri gvd, kan je ook over iets anders praten dan eten en trannys?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier weleens Weetabix gegeten?
kolbastiquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri gvd, kan je ook over iets anders praten dan eten en trannys?
Hey weissman.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri gvd, kan je ook over iets anders praten dan eten en trannys?
chubs <3quote:
kkquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Champy, hoe gaat het met die chick die je probeerde te hosselen van fok? Motorplantje ofzo was het toch?
All day, every day. Vraag mij alles.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier weleens Weetabix gegeten?
Lekker lopen vanaf Spakkelweg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat is HvA WBW een kankerlokatie
Is het lekker? En wat is het nou precies? Het lijken net grote graankoekjes die je in een bak melk moet doen, maar valt het op een gegeven moment uit elkaar of zo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
All day, every day. Vraag mij alles.
gewoon havermout maar dan in units van 20gram geperst. Dat is ook de enige reden dat ik weetabix verkies, vanwege de doseerbaarheid. 2 van die dingen, 150ml melk en schep whey en deze jongen maakt weer sickening gains op de overnight oats.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is het lekker? En wat is het nou precies? Het lijken net grote graankoekjes die je in een bak melk moet doen, maar valt het op een gegeven moment uit elkaar of zo?
Overnacht oats moet je toch snachta opetenmquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gewoon havermout maar dan in units van 20gram geperst. Dat is ook de enige reden dat ik weetabix verkies, vanwege de doseerbaarheid. 2 van die dingen, 150ml melk en schep whey en deze jongen maakt weer sickening gains op de overnight oats.
Ja echt, all gains 'r lostquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lekker lopen vanaf Spakkelweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |