SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was je gewoon WoW raidin' zetten en kan jij fictie niet onderscheiden van realiteit hahaha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zag laatst met Hasj-brownies draken. Dat was echt geweldig.
"Hey Jason Stain I heard you played in those old movies transporters, well I can shove my fist up your transporter ass, your candy ass. Bam baby! Nothin but a penis. WOOOO!"quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
The Man Getter is staying single for life baby yea ... I'm a freak I'm like uh Z-Y-Z-Z the Internet celebrity bodybuilder, the Greek god the Zeus the uh the uh unbelievable Apollo Creed uh Apollo, Achilles heels guess what I'm like Troy I'm a Greek god bay-bee and i don give a fuck. I go from woman to woman to woman to woman cause I'm a womanizer!
lol sukkeltje morgen is het chestdayquote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb vandaag ook rustdag, morgen weer keihard legday.
niet voor mij lmao heb gisteren chestday gedaan 125 kg benchingquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol sukkeltje morgen is het chestday
Alleen als je een vrouw bentquote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Willen jullie misschien keer samen trainen ofzo? Misschien gewoon wat drinken op terrasje.
Wrm wil je niet meeten als ik een man ben?? ik ben echt niet vies ofzo gewoon blank man blauw oogenquote:
heb je gebleekte geharste anusquote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wrm wil je niet meeten als ik een man ben?? ik ben echt niet vies ofzo gewoon blank man blauw oogen
maar wil je niet beetje tietenvoelen dan tijdens backie??quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je gebleekte geharste anus
dan wil ik jou wel poepstampe merk toch geen verschil m/v
gewoon bh aantrekken met siliconen opvullingnequote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
maar wil je niet beetje tietenvoelen dan tijdens backie??
als ik bij een chick kom met zo'n kamer ga ik weer weg jezusquote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
#thick #legs #woodwife #ruimjekamereensopsmerigwijf
Ja klopt heb ik soms, meestal speel ik het tafereel dan na en gebruik ik mijn eigen uitwerpselen. Alleen daarna denk je dan wtf heb ik gedaan, zoietsquote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
hebben jullie ook dat als je geil bent je gewoon wil dat zo'n vrouw op je gezicht gaat poepen en dan trek je je af en wil je haar uit je buurt hebben??
shitteningquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik soms, meestal speel ik het tafereel dan na en gebruik ik mijn eigen uitwerpselen. Alleen daarna denk je dan wtf heb ik gedaan, zoiets
[ afbeelding ]
Vroeger in Egypte deden ze dat ook, alleen toen was hun penor blijkbaar langerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
soms ben ik wel zo geil dat ik mezelf wil afzuigen, maar meestal lukt het niet... al is het maar een likje ofoz
wat is je cu2 accquote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben jij godnondeju gwn ethan hunt?????????????
Haha die hele Turin Papyrus is sowieso sickeningquote:
quote:Male masturbation was an even more important image in ancient Egypt: when performed by a god it could be considered a creative or magical act: the god Atum was believed to have created the universe by masturbating to ejaculation, and the ebb and flow of the Nile was attributed to the frequency of his ejaculations. Egyptian Pharaohs, in response to this, were at one time required to masturbate ceremonially into the Nile.
heerlijk volkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die hele Turin Papyrus is sowieso sickening
[ afbeelding ]
sowieso Egyptenaren, alpha as fuk
[..]
Hahah snap je. Al die chicks die dan foto maken van zichzelf en hun kamer is een fucking troep.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ik bij een chick kom met zo'n kamer ga ik weer weg jezus
op zijn grieks tochquote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
grieken ook hoor, mattie van me is grieks en hij zegt dat ze daar gewoon neuken in discotheken
Wist je togquote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben jij godnondeju gwn ethan hunt?????????????
denk het niet, zullen genoeg zijn die het niet leuk vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef seto het volgende:
ben ik de enige die die jason genova shit echt totaal niet grappig vint
Waar heb je het over, prima balanspuntquote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jason in het laatste rondje touwtrekken.Daar heb je toch niks aan. Vanaf 5:20
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef seto het volgende:
Klopt, moet je eens horen wat VMS allemaal met JMF heeft gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
grieken ook hoor, mattie van me is grieks en hij zegt dat ze daar gewoon neuken in discotheken
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:30 schreef Klokov het volgende:
Zag aan de gymchick al wie de OP gemaakt had
[..]
Waar heb je het over, prima balanspunt
foto's postzegel formaatquote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
volgens mij is dit echt een van de lekkerste wijven op fok Fotoboek van Channie83
u wot? Ziet er uit als een standaard blond vmbo sletje.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
volgens mij is dit echt een van de lekkerste wijven op fok Fotoboek van Channie83
iddquote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Best wel vet dit: F&F / Stel je vragen aan de dierenarts! deel 10
Voor de derde keer: weet jij of "Ghetto Blasta" op Spotify komt, OF NIET?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
I'M BACK BITCH. ON SOME OLDSCHOOL RAP SHIT.
RARELY EVER SEEN LIKE ASIAN DUDES WITH BLACK CHICKS.
#apathy
Heb je dat al twee keer eerder gevraagd? Sorry bro, niet gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor de derde keer: weet jij of "Ghetto Blasta" op Spotify komt, OF NIET?
Rippen via bv. offliberty.com, downloaden in een dropboxfolder, die specifieke folder toevoegen aan je lokale bestanden in Spotify, indelen in een afspeellijst naar keuze. Werkt perfect. Ook synct die em dan automatisch naar je mobiel en zo mocht je premium rocken.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome-O, please explain. Wist niet dat het mogelijk is.
Jij boefje.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Rippen via bv. offliberty.com, downloaden in een dropboxfolder, die specifieke folder toevoegen aan je lokale bestanden in Spotify, indelen in een afspeellijst naar keuze. Werkt perfect. Ook synct die em dan automatisch naar je mobiel en zo mocht je premium rocken.
Yo, wist je al dat jij awesome bent?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Rippen via bv. offliberty.com, downloaden in een dropboxfolder, die specifieke folder toevoegen aan je lokale bestanden in Spotify, indelen in een afspeellijst naar keuze. Werkt perfect. Ook synct die em dan automatisch naar je mobiel en zo mocht je premium rocken.
jij leeft op t randje ouwe kk illegaal manquote:Op zondag 16 februari 2014 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
al die skkls denke gewn hier respect t ekrjge weetje? ik kots eropquote:Op zondag 16 februari 2014 17:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is met al.die klapharken hier?
Ik had je hoog zitten Yuri, maar nu beledig je me.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alleen VMS is de enige niet-liftende geaccepteerde user in deze reeks volgens mij.
weisman mag ik mij komenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:02 schreef dreamerbulk het volgende:
Weissman is iemand die in mijn dochter zou mogen komen.
Ben je al begonnen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had je hoog zitten Yuri, maar nu beledig je me.
Oh, ik heb niks gezegd dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rond augustus al, heb je toen ook al gevraagd. Fanta heeft het me geleerd. Srs.
Gelukkig ik voelde me al een outcast worden hierquote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef seto het volgende:
Wie wordt er verhangen na afloop?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:25 schreef Klokov het volgende:
Beter neemt iemand een touw mee als er ooit een keer een meet is. #Touwtrekken
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef seto het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh637pra9oGHtoNEJA
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef seto het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh637pra9oGHtoNEJA
Goede video ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sap-material deze: http://www.worldstarcandy.com/candy/67267
hhnnngggggquote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Montelly het volgende:
http://www.worldstarcandy.com/watch/55599
Als ik dat vertel krijg ik net zo als Weissman een ban omdat die "kk smegmanus" zei.quote:
Pour it Up van haar is idd te erg, pfff sex-ecstasyquote:Op zondag 16 februari 2014 18:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede video ja.
[..]
hhnnnggggg
Een van de beste nummers van haar nieuwe album ook.
Remix is ook prima
Dit.quote:
Terechte klacht ja, seizoen 1-3 waren nice. Gewoon normaal met af en toe een vage aflevering. Nu is het alleen maar vage afleveringen...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Community was zo'n goede show voor de eerste drie seizoenen he... nu is het echt slecht, neger weg, bejaarde weg, alles weg.
Hmm, eens, eens. Daar ziet ze er nog zo mooi natty uit, nu redelijk vercrackt.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hier was Rihanna op haar best imo, vanaf 2:50 die outfit
Idd, daar was ze nog een gewone jailbait chick. Nu is ze meer een soort verlepte stripper ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, eens, eens. Daar ziet ze er nog zo mooi natty uit, nu redelijk vercrackt.
Meer iets voor Seto denk ik. Kende ze ook niet eigenlijk.quote:
die rechter is volgens mij megageil nuquote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meer iets voor Seto denk ik. Kende ze ook niet eigenlijk.
Wie kent deze nog?
Laatst nog in het echt gespot. Vriendin van me kent ze goed.
Lol deze ken ik nog wel ja, maar erg weinig views. Deze was toch veel bekender?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie kent deze nog?
Al die video's zijn offline nu, kon niks meer vinden behalve deze.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol deze ken ik nog wel ja, maar erg weinig views. Deze was toch veel bekender?
Huidige pics van de rechter?
haha daar hoor je ook nooit meer wat vanquote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Kut wijven met hun zing video's. Hopen zeker allemaal ontdekt te worden net als Esmee Denters of hoe heet die.
damnquote:
Waar koop je die lifestylequote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie kent deze nog?
LOLquote:
waar koop je die uitjesquote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga die gebakken uitjes van een jaar over datum eten. Als ik binnen 48 uur niet meer post dan weten jullie wat er gebeurd is.
Zijn gewoon gebakken uitjes uit zo'n bakje. Jaar over datum blijkbaar, maar zien er nog goed uit. Ook geen zichtbare schimmel of zo.quote:
pciesquote:Op zondag 16 februari 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon opeten, goed voor de weerstand.
Nee man. Ik ga satéstokjes met rijst eten en die shit is fucking lekker met saté.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef dreamerbulk het volgende:
eet je die gewoon los uit de pot? groeten
idd, 12 negerzoenen 1000 kcal 5 gram eiwitten, gaaaaaainsquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahaha ja dat is echt van die shit idd, je kunt niet stoppen maar weet dat je ziek gaat worden.
Net als met van die roomsoesjes. Fucking lekker alleen na een stuk of 15 ben je ziek.
jij eet alleen maar saté he ?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga satéstokjes met rijst eten en die shit is fucking lekker met saté.
Whahahah zieke protein macro'squote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd, 12 negerzoenen 1000 kcal 5 gram eiwitten, gaaaaaains
jezus geilquote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef seto het volgende:
roomsoesjes omg pls
zo fucking lekker
[ afbeelding ]
hert is altijd goed mits niet kapotgebakkenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahah zieke protein macro's
Heb net hertenbiefstuk gegeten, sickening.
das een kerelquote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Reddit chickshnnggg
[ afbeelding ]
dat is hoe jij de wereld ziet, manletquote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Reddit chickshnnggg
[ afbeelding ]
kkquote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is hoe jij de wereld ziet, manlet
ik hou van dit soort mensenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef seto het volgende:
mijn PWO bestond uit 10 pannenkoeken en als diner een pizza
#genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zieke gym dit
http://www.steamworksbaths.com/toronto/
90 dagen gratis sporten als studentlekkere bulge mmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Is dat een custom belegde Big American's Supreme?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had deze voor mijn negerzoenen attack
[ afbeelding ]
jij bent een kennerquote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een custom belegde Big American's Supreme?
wow fucksake, ik heb wel trek nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had deze voor mijn negerzoenen attack
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een speciale sunday! goede gym is goed
M'n favoriete diepvriespizza dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij bent een kenner
sinds maanden weer een big americain, bij mn supermarkt hebben ze niet, was bij c1000 nu .. dingen zijn best goed met wat eigen zooi erop.
Zieke gym dit
90 dagen gratis sporten als studentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah wtf
check die foto's damn, gymtourquote:
haha klopt die big wagner zijn echt zwaar ruk ... who was topping?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
M'n favoriete diepvriespizza dat.
Die van Wagner zijn lang niet zo goed, alle topping valt er vaak af en dan heb je alleen brood met saus.
woah nice Sheriff Joe Arpaio's sex sling op die laatste picquote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf, dit toch een gym
Die gast in de 2e pic mag wel wat meer squats doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf, dit toch een gym
deze is ook goedquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Deze is wel goed
[ afbeelding ]
Alleen moet je er wel twee van eten, zijn best klein. 800kcal per pizza ofzo.
Idd ja, sowieso tonijn voor dem proteins. Lekker krokante rand ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze is ook goed
[ afbeelding ]
Lol, damn, dan kun je nog beter een 500ml bak B&J weg eten. 20 gr. proteinz 1000 kcals lol.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd, 12 negerzoenen 1000 kcal 5 gram eiwitten, gaaaaaains
Het is echt zo gemakkelijk; pan met water opzetten, warm laten worden, in de tussentijd rijst in een pannetje met water en 15 min later heb je een goede maaltijd. Elke dag wordt het wel vies though, morgen wat anders klaarmaken. Eergisteren fajita wraps gemaakt, ook fucking lekker en relatief simpel.quote:
Dima, doe fucking normaal man. Dit ziet er toch niet uit. Lijkt nergens op. En ook het enige wat ik mij hierbij kan voorstellen is smerig anuszweet. Sowieso de meest ranzige squat van een chick ooit.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Reddit chickshnnggg
[ afbeelding ]
Zieke gym dit
90 dagen gratis sporten als studentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Ik niet zo, dat brood word bij mij nooit goed gaar. Blijft altijd zo'n halfgaar deeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Casa di Mama pizza's vind ik persoonlijk het lekkerste.
Wil sowieso naar Toronto gaan emigreren. Weet ik iig al naar welke gym ik dan ga.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar een meet houden, toch?
Ja, klopt, ik laat ze sowieso wat langer erin zitten omdat ik van krokante korst houd.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik niet zo, dat brood word bij mij nooit goed gaar. Blijft altijd zo'n halfgaar deeg.
Srs? Canada lijkt me wel een chille plek om te wonen. Vriendelijke mensen daarquote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil sowieso naar Toronto gaan emigreren. Weet ik iig al naar welke gym ik dan ga.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kom in mijn lievelings onderbroek
[ afbeelding ]
edit: kk ik wil geen banquote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kom in mijn lievelings onderbroek
[ afbeelding ]
ik ben alleen bb.com gewend hequote:Op zondag 16 februari 2014 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag me af of je gebanned wordt om die shit.
post die shit gewoon, wees geen pussyquote:
Ja of Vancouver. Grote tv industrie in die steden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Srs? Canada lijkt me wel een chille plek om te wonen. Vriendelijke mensen daar
kk eens op met die plaatjesquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
9pm eastern time
[ afbeelding ]
reken om , ik weet niet uit me hoofdquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kk eens op met die plaatjes![]()
Hoe laat NL TIJD?
Is dit alles in een? hoe moet ik dat zienquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
9pm eastern time
[ afbeelding ]
is een "pouch", alles in 1 ja .. lekker compactquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dit alles in een? hoe moet ik dat zien
Hey JMF, ik miste je al broertjequote:
haha laterzquote:
geintje, het is een dudequote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
reken om , ik weet niet uit me hoofd
okok ff weer het hetero level omhoog gooien
[ afbeelding ]
hnngggg dikke kameel
dit is wel sexyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
reken om , ik weet niet uit me hoofd
okok ff weer het hetero level omhoog gooien
[ afbeelding ]
hnngggg dikke kameel
+6 toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie weet hoe laat 9pm EST NL TIJD IS
deze is ook mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoef niet te tanken schat. DAAAAAG
Blijft fucking grappig.
Kankerquote:
je kan tog weigeren hun dat te laten uitzenden??quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoef niet te tanken schat. DAAAAAG
Blijft fucking grappig.
whahahahahahhaaquote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze rocken in Rio?
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kanker
Tis dat jij het bent maar bij Seto of Fanta had ik zeker een TR gezet.
scoliosequote:
Het zou je dochter maar zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze is ook mooi
ik zeg als je bij mij bent, wil ik gewoon neuken
dan bel ik dana wel
TRANEN.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
NEEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT! DAAAHHAAGGGG!!
Omdat allochtonen racistischer dan autotochttonen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
waarom is hij racistisch tegen die donkere meneer dan
Nee, want het is openbare weg en ze hebben hem 'onherkenbaar' in beeld gebracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
je kan tog weigeren hun dat te laten uitzenden??
Dat is toch zo jammer he, stel je voor als zij het precedent zouden zetten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omdat allochtonen racistischer dan autotochttonen zijn.
Je zou bijna Latina zeggenquote:
echt he, die gast moeten ze naar de grond slaan en dan op zijn hoofd stampen tot je sop-geluiden hoort, kijken of die dan nog zo'n grote bek heeft die smerige crimineel.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die agenten ook heel mooi "Doe eens even rustig.". In mijn land zou hij gelijk een kenkerharde elleboog tegen z'n kaak gekregen hebben. Schreeuwen doe je thuis maar.
pff spuit 11, alles is mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, ken je dat filmpje met die gozer van het blikje in 'de water'?
Die agenten zijn ook lachwekkend.
"Hij kon zijn naam niet identificeren dus we gingen even naar het bureau om uit te zoeken wie die is."
'ben geen gewelddadig persoon.'quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
echt he, die gast moeten ze naar de grond slaan en dan op zijn hoofd stampen tot je sop-geluiden hoort, kijken of die dan nog zo'n grote bek heeft die smerige crimineel.
ben geen gewelddadig persoon, maar respect voor de dienders zul je hebben
Doe eens een link.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, ken je dat filmpje met die gozer van het blikje in 'de water'?
Die agenten zijn ook lachwekkend.
"Hij kon zijn naam niet identificeren dus we gingen even naar het bureau om uit te zoeken wie die is."
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
'ben geen gewelddadig persoon.'
'ik sla de hele supermarkt kapot als ze geen jalapenos hebben.'
[..]
Doe eens een link.
gastrol nemenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef seto het volgende:
wat zouden jullie doen als je een dochter had die porno wou doen?
Zeggen dat incest meer betaald.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef seto het volgende:
Mijn dochter zal ten eerste dat idee al niet hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef seto het volgende:
uitlachen voor haar sterke carrière keuzequote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef seto het volgende:
echt een strikvraagquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef seto het volgende:
ik ook hoor dikke vuist in me reet, kut en plasgatquote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar wat houd je tegen als vrouw om niet met iedereen te neuken?? lijkt me ideaal, de hele dag beetje orgasmes krijgen.
Ik vind helemaal mooi.quote:
Vrouwen hebben het moeilijk. Emotionele rollercoasters. Wij mannen zijn simpele wezens.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar wat houd je tegen als vrouw om niet met iedereen te neuken?? lijkt me ideaal, de hele dag beetje orgasmes krijgen.
een dikke lul eronder hangende zou het helemaal afmakenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
alles nog steeds bedekt.
weer een vent, he, met al die harenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
alles nog steeds bedekt.
wa zoiets?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
een dikke lul eronder hangende zou het helemaal afmaken
Ondergetekend,
Sap
Wat een combo.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef dreamerbulk het volgende:
lucy is transgender en moslima
[ afbeelding ]
no thanks jeff
Doe mij maar echte vrouwen danquote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef dreamerbulk het volgende:
lucy is transgender en moslima
[ afbeelding ]
no thanks jeff
Is dat een tranny dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
zoals sap zou zeggen:
would hit don't care what age, gender, alive or dead.
DMquote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een tranny dan?
Zou deepthroaten/10
nohomo
wtf sap wat is deze, doe meer achtergrondinfoquote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe mij maar echte vrouwen dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vaak ook in de kont hequote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou best weleens een lekkere Moslima willen doen. Het feit dat zij geen seks mogen hebben voor 't huwelijk en al die beperkingen zijn juist extra spannend.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
wtf sap wat is deze, doe meer achtergrondinfo
gewoon op imagefap.com zoeken naar "hijab lesbian"quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
wtf sap wat is deze, doe meer achtergrondinfo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |