SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was je gewoon WoW raidin' zetten en kan jij fictie niet onderscheiden van realiteit hahaha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zag laatst met Hasj-brownies draken. Dat was echt geweldig.
"Hey Jason Stain I heard you played in those old movies transporters, well I can shove my fist up your transporter ass, your candy ass. Bam baby! Nothin but a penis. WOOOO!"quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
The Man Getter is staying single for life baby yea ... I'm a freak I'm like uh Z-Y-Z-Z the Internet celebrity bodybuilder, the Greek god the Zeus the uh the uh unbelievable Apollo Creed uh Apollo, Achilles heels guess what I'm like Troy I'm a Greek god bay-bee and i don give a fuck. I go from woman to woman to woman to woman cause I'm a womanizer!
lol sukkeltje morgen is het chestdayquote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb vandaag ook rustdag, morgen weer keihard legday.
niet voor mij lmao heb gisteren chestday gedaan 125 kg benchingquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol sukkeltje morgen is het chestday
Alleen als je een vrouw bentquote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Willen jullie misschien keer samen trainen ofzo? Misschien gewoon wat drinken op terrasje.
Wrm wil je niet meeten als ik een man ben?? ik ben echt niet vies ofzo gewoon blank man blauw oogenquote:
heb je gebleekte geharste anusquote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wrm wil je niet meeten als ik een man ben?? ik ben echt niet vies ofzo gewoon blank man blauw oogen
maar wil je niet beetje tietenvoelen dan tijdens backie??quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je gebleekte geharste anus
dan wil ik jou wel poepstampe merk toch geen verschil m/v
gewoon bh aantrekken met siliconen opvullingnequote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
maar wil je niet beetje tietenvoelen dan tijdens backie??
als ik bij een chick kom met zo'n kamer ga ik weer weg jezusquote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
#thick #legs #woodwife #ruimjekamereensopsmerigwijf
Ja klopt heb ik soms, meestal speel ik het tafereel dan na en gebruik ik mijn eigen uitwerpselen. Alleen daarna denk je dan wtf heb ik gedaan, zoietsquote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
hebben jullie ook dat als je geil bent je gewoon wil dat zo'n vrouw op je gezicht gaat poepen en dan trek je je af en wil je haar uit je buurt hebben??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |