Meer iets voor Seto denk ik. Kende ze ook niet eigenlijk.quote:
die rechter is volgens mij megageil nuquote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meer iets voor Seto denk ik. Kende ze ook niet eigenlijk.
Wie kent deze nog?
Laatst nog in het echt gespot. Vriendin van me kent ze goed.
Lol deze ken ik nog wel ja, maar erg weinig views. Deze was toch veel bekender?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie kent deze nog?
Al die video's zijn offline nu, kon niks meer vinden behalve deze.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol deze ken ik nog wel ja, maar erg weinig views. Deze was toch veel bekender?
Huidige pics van de rechter?
haha daar hoor je ook nooit meer wat vanquote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Kut wijven met hun zing video's. Hopen zeker allemaal ontdekt te worden net als Esmee Denters of hoe heet die.
damnquote:
Waar koop je die lifestylequote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie kent deze nog?
LOLquote:
waar koop je die uitjesquote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga die gebakken uitjes van een jaar over datum eten. Als ik binnen 48 uur niet meer post dan weten jullie wat er gebeurd is.
Zijn gewoon gebakken uitjes uit zo'n bakje. Jaar over datum blijkbaar, maar zien er nog goed uit. Ook geen zichtbare schimmel of zo.quote:
pciesquote:Op zondag 16 februari 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon opeten, goed voor de weerstand.
Nee man. Ik ga satéstokjes met rijst eten en die shit is fucking lekker met saté.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef dreamerbulk het volgende:
eet je die gewoon los uit de pot? groeten
idd, 12 negerzoenen 1000 kcal 5 gram eiwitten, gaaaaaainsquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahaha ja dat is echt van die shit idd, je kunt niet stoppen maar weet dat je ziek gaat worden.
Net als met van die roomsoesjes. Fucking lekker alleen na een stuk of 15 ben je ziek.
jij eet alleen maar saté he ?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga satéstokjes met rijst eten en die shit is fucking lekker met saté.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |