Whahahah zieke protein macro'squote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd, 12 negerzoenen 1000 kcal 5 gram eiwitten, gaaaaaains
jezus geilquote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef seto het volgende:
roomsoesjes omg pls
zo fucking lekker
[ afbeelding ]
hert is altijd goed mits niet kapotgebakkenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahah zieke protein macro's
Heb net hertenbiefstuk gegeten, sickening.
das een kerelquote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Reddit chickshnnggg
[ afbeelding ]
dat is hoe jij de wereld ziet, manletquote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Reddit chickshnnggg
[ afbeelding ]
kkquote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is hoe jij de wereld ziet, manlet
ik hou van dit soort mensenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef seto het volgende:
mijn PWO bestond uit 10 pannenkoeken en als diner een pizza
#genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zieke gym dit
http://www.steamworksbaths.com/toronto/
90 dagen gratis sporten als studentlekkere bulge mmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Is dat een custom belegde Big American's Supreme?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had deze voor mijn negerzoenen attack
[ afbeelding ]
jij bent een kennerquote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een custom belegde Big American's Supreme?
wow fucksake, ik heb wel trek nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had deze voor mijn negerzoenen attack
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een speciale sunday! goede gym is goed
M'n favoriete diepvriespizza dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij bent een kenner
sinds maanden weer een big americain, bij mn supermarkt hebben ze niet, was bij c1000 nu .. dingen zijn best goed met wat eigen zooi erop.
Zieke gym dit
90 dagen gratis sporten als studentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah wtf
check die foto's damn, gymtourquote:
haha klopt die big wagner zijn echt zwaar ruk ... who was topping?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
M'n favoriete diepvriespizza dat.
Die van Wagner zijn lang niet zo goed, alle topping valt er vaak af en dan heb je alleen brood met saus.
woah nice Sheriff Joe Arpaio's sex sling op die laatste picquote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf, dit toch een gym
Die gast in de 2e pic mag wel wat meer squats doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf, dit toch een gym
deze is ook goedquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Deze is wel goed
[ afbeelding ]
Alleen moet je er wel twee van eten, zijn best klein. 800kcal per pizza ofzo.
Idd ja, sowieso tonijn voor dem proteins. Lekker krokante rand ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze is ook goed
[ afbeelding ]
Lol, damn, dan kun je nog beter een 500ml bak B&J weg eten. 20 gr. proteinz 1000 kcals lol.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd, 12 negerzoenen 1000 kcal 5 gram eiwitten, gaaaaaains
Het is echt zo gemakkelijk; pan met water opzetten, warm laten worden, in de tussentijd rijst in een pannetje met water en 15 min later heb je een goede maaltijd. Elke dag wordt het wel vies though, morgen wat anders klaarmaken. Eergisteren fajita wraps gemaakt, ook fucking lekker en relatief simpel.quote:
Dima, doe fucking normaal man. Dit ziet er toch niet uit. Lijkt nergens op. En ook het enige wat ik mij hierbij kan voorstellen is smerig anuszweet. Sowieso de meest ranzige squat van een chick ooit.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Reddit chickshnnggg
[ afbeelding ]
Zieke gym dit
90 dagen gratis sporten als studentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Ik niet zo, dat brood word bij mij nooit goed gaar. Blijft altijd zo'n halfgaar deeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Casa di Mama pizza's vind ik persoonlijk het lekkerste.
Wil sowieso naar Toronto gaan emigreren. Weet ik iig al naar welke gym ik dan ga.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar een meet houden, toch?
Ja, klopt, ik laat ze sowieso wat langer erin zitten omdat ik van krokante korst houd.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik niet zo, dat brood word bij mij nooit goed gaar. Blijft altijd zo'n halfgaar deeg.
Srs? Canada lijkt me wel een chille plek om te wonen. Vriendelijke mensen daarquote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil sowieso naar Toronto gaan emigreren. Weet ik iig al naar welke gym ik dan ga.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kom in mijn lievelings onderbroek
[ afbeelding ]
edit: kk ik wil geen banquote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kom in mijn lievelings onderbroek
[ afbeelding ]
ik ben alleen bb.com gewend hequote:Op zondag 16 februari 2014 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag me af of je gebanned wordt om die shit.
post die shit gewoon, wees geen pussyquote:
Ja of Vancouver. Grote tv industrie in die steden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Srs? Canada lijkt me wel een chille plek om te wonen. Vriendelijke mensen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |