quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kanker
Tis dat jij het bent maar bij Seto of Fanta had ik zeker een TR gezet.
scoliosequote:
Het zou je dochter maar zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze is ook mooi
ik zeg als je bij mij bent, wil ik gewoon neuken
dan bel ik dana wel
TRANEN.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
NEEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT! DAAAHHAAGGGG!!
Omdat allochtonen racistischer dan autotochttonen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
waarom is hij racistisch tegen die donkere meneer dan
Nee, want het is openbare weg en ze hebben hem 'onherkenbaar' in beeld gebracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
je kan tog weigeren hun dat te laten uitzenden??
Dat is toch zo jammer he, stel je voor als zij het precedent zouden zetten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omdat allochtonen racistischer dan autotochttonen zijn.
Je zou bijna Latina zeggenquote:
echt he, die gast moeten ze naar de grond slaan en dan op zijn hoofd stampen tot je sop-geluiden hoort, kijken of die dan nog zo'n grote bek heeft die smerige crimineel.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die agenten ook heel mooi "Doe eens even rustig.". In mijn land zou hij gelijk een kenkerharde elleboog tegen z'n kaak gekregen hebben. Schreeuwen doe je thuis maar.
pff spuit 11, alles is mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, ken je dat filmpje met die gozer van het blikje in 'de water'?
Die agenten zijn ook lachwekkend.
"Hij kon zijn naam niet identificeren dus we gingen even naar het bureau om uit te zoeken wie die is."
'ben geen gewelddadig persoon.'quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
echt he, die gast moeten ze naar de grond slaan en dan op zijn hoofd stampen tot je sop-geluiden hoort, kijken of die dan nog zo'n grote bek heeft die smerige crimineel.
ben geen gewelddadig persoon, maar respect voor de dienders zul je hebben
Doe eens een link.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, ken je dat filmpje met die gozer van het blikje in 'de water'?
Die agenten zijn ook lachwekkend.
"Hij kon zijn naam niet identificeren dus we gingen even naar het bureau om uit te zoeken wie die is."
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
'ben geen gewelddadig persoon.'
'ik sla de hele supermarkt kapot als ze geen jalapenos hebben.'
[..]
Doe eens een link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |