S4quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waar zijn jullie voor aan het aftellen
we doen hier toch geen high rep werk ofwel?
Tering wat wprd me telefoon traag wat is een leuk nieuw telefoontje?
Heb nu een s3 en wil geen iphone
Maandje geleden ook gehaald idd. Er komt geloof ik in april nog weer een nieuwe HTC, dus daar kun je ook even op wachten. Zal ergens in maart wel aan worden gekondigd.quote:
Volgende week wordt de S5 aangekondigd 94quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En dan haal ik nu s4 en oomt volgende maand zeker s5 had ik met deze ook 97
Heb je dit van Henk geleerd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:36 schreef JackieBrown het volgende:
Amateursdan moet je zeggen
"nou als je dat moet vragen train ik nog niet vaak genoeg![]()
"
En dan zegt zij; oohh hihi zo bedoelde ik het niet ik zie het juist heel goed hoor je bent egt superbuff.
Compliments acquired
Dit dus. Godverdomme man. Wat mij vannacht nou dus overkwam: ik droomde dat ik een witte jurk met zo'n hals uitsnede aanhad, jeans en mijn boots. What the fuck was dat. Die tranny shit moet echt stoppen. Het is allemaal leuk en aardig, maar wanneer zulke dingen in je dromen voorkomen gaat het toch echt te ver, en dan had ik nog geeneens iets als ZMA genomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Hey er is een speciaal tranny topic voor deze dingen, houd de gym schoon aub.
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je dit van Henk geleerd?
[..]
Dit dus. Godverdomme man. Wat mij vannacht nou dus overkwam: ik droomde dat ik een witte jurk met zo'n hals uitsnede aanhad, jeans en mijn boots. What the fuck was dat. Die tranny shit moet echt stoppen. Het is allemaal leuk en aardig, maar wanneer zulke dingen in je dromen voorkomen gaat het toch echt te ver, en dan had ik nog geeneens iets als ZMA genomen.
Dit is geen grap.
Oke ben benieuwd, thnx 95?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Volgende week wordt de S5 aangekondigd 94
s5 wordt wss op het MWC eind deze maand aangekondigd in barcelonaquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En dan haal ik nu s4 en oomt volgende maand zeker s5 had ik met deze ook 97
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
these boots are made for walking, and thats what them do... one of these days these boots are gonna walk all over youhouuuu
iphone6 zal een overbodige saffieren laag krijgen om de prijs omhoog te schroeven.. corning gorilla glass3 is bewezen vele malen sterker en goedkoper te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben ook benieuwd naar de nieuwe iPhone.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef Champy het volgende:
Ik wacht ook op de iphone 6, hopelijk gaat die deze keer nu wel grote stappen vooruit maken
Hij wordt toch ook groter? Dat leek mij juist het vette. Echter blijft Android gewoon beter. Rock nu een Note II, alleen vind hem te groot. Ga liever naar een S5 formaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
iphone6 zal een overbodige saffieren laag krijgen om de prijs omhoog te schroeven.. corning gorilla glass3 is bewezen vele malen sterker en goedkoper te zijn.
desalniettemin klinkt het koelsaffieren glas
stap naar nieuwe cijfer zal altijd "groter" zijn dan de stap naar Squote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef Champy het volgende:
Ik wacht ook op de iphone 6, hopelijk gaat die deze keer nu wel grote stappen vooruit maken
Ik wacht de S10 en de iPhone10 af.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef Champy het volgende:
De laatste keren wel inderdaad, ze zullen nu wel moeten willen ze niet veel klanten verliezenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
stap naar nieuwe cijfer zal altijd "groter" zijn dan de stap naar S
desalniettemin blijft het apple, oftewel achter feiten aanlopen
Nou, Apple is blijkbaar met best wel innovatieve stuff in de medische wereld bezig, dus dat is zeker iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef seto het volgende:
denken dat apple nog met innovatie gaat komen nu dat steve jobs dood is
Heb nog een goede s2 voor je. 50 euri, geef 75 en ik laat mn nudies erop staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waar zijn jullie voor aan het aftellen
we doen hier toch geen high rep werk ofwel?
Tering wat wprd me telefoon traag wat is een leuk nieuw telefoontje?
Heb nu een s3 en wil geen iphone
LOLquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je dit van Henk geleerd?
[..]
Dit dus. Godverdomme man. Wat mij vannacht nou dus overkwam: ik droomde dat ik een witte jurk met zo'n hals uitsnede aanhad, jeans en mijn boots. What the fuck was dat. Die tranny shit moet echt stoppen. Het is allemaal leuk en aardig, maar wanneer zulke dingen in je dromen voorkomen gaat het toch echt te ver, en dan had ik nog geeneens iets als ZMA genomen.
Dit is geen grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |