quote:Pissening cocksus near anus.
Sickquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:18 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha Arab money idd, deze gast ook: http://instagram.com/humaidalbuqaish sickening.
En nasty ongeluk...
Maar tijd om te slapen, morgen 10:30 eruitlol
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:28 schreef Sapstengel het volgende:
Nog ff een J-Cream video voor het slapen
Sickening bronchazoids @ 00:12
Ga ook altijd stuk op 00:57 icm deze comment:
[..]
Etha wat zou je zeggen als een wijffie op werk je zou vragen of je vaak traint? Let op, kan ook een strikvraag zijn.quote:
Krijg die vraag wel vaker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha wat zou je zeggen als een wijffie op werk je zou vragen of je vaak traint? Let op, kan ook een strikvraag zijn.
Hmm, afgaand op haar gezichtsuitdrukking denk ik dat zij dat uit bewondering vroeg. Zo van: "jij traint wel vaak he hihiquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Krijg die vraag wel vaker.
Dan zou ik zeggen dat deze mussels from Brussels niet uit de lucht zijn komen vallen.
Wat is jouw reactie?
Zo heb ik JB ook gefixt, dus dit kan ik aanraden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raak haar aan en zeg bzzt elektricity als je dr wilt neuken
Vrijdagmiddagborrel bij dreamerbulk op de zaak met melk whey en creatinequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef dreamerbulk het volgende:
morgen Smolov dag 2, zwaar veel zin in
en kantoorbezichtiging hollahhhh
bier drinkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:57 schreef dreamerbulk het volgende:
no1uknow wat doe jij het liefste op een vrije zondagmiddag?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:37 schreef JackieBrown het volgende:
Overigens is het niet de bedoeling dat jij deze tip gebruikt Ethan.
Standaard 2 stuks na 't stappenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ben schuldig, als ik een steak heb eet ik altijd een stuk ervan rauw heerlijk
wat denk je van verse tartaar op brood met uitjes... is ook zo rauw als maar kan
Onder het 'genot' van een wedstrijdje ADO. Prima dagbesteding.quote:
Da's een beste tijd voor kipshoarma.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef stoeltafel het volgende:
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, net met mijn slaapkop 500 gram kipshoarma in mijn auto laten vallen
TILT
Wat suggereer jij, dat JB easy target was?quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo heb ik JB ook gefixt, dus dit kan ik aanraden.
Over het algemeen heb je flink wat bier nodig om zo'n wedstrijd te kunnen aanschouwen. Tegen Heracles laatst stond de TV al na 15 minuten uit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Onder het 'genot' van een wedstrijdje ADO. Prima dagbesteding.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat suggereer jij, dat JB easy target was?
Had het gebakken voor de lunch maaltijd. Zo even de laatste 100 gram stofzuigen uit de auto, zonde zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:41 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Da's een beste tijd voor kipshoarma.
Ik ben nog steeds misselijk van m'n eerste wheyshake met creanartine vanochtend. Duidelijk even wennen na een jaar zonder whey te hebben geleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |