ditquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:50 schreef stinkie het volgende:
Hee ik heb mijn benen gepost vorige week. Opletten he
wat een heldquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's in mah belly. Was net iets teveel, maar 't is wel op.
[ afbeelding ]
ja laatste happen is vaak proppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In het begin is het echt lekker, maar zodra de laatste burger/happen in zicht komen wordt het steeds smeriger.En dit waren ook geen kleine broodjes, maar van die Italiaanse bollen.
Gewoon doen als het kan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er goed uit, nu krijg ik ook zin in burgers. McDonalds is nog wel 40m open.
wut do
Wel grappig dat je daarna vaak nog ziek veel ijs kunt eten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja laatste happen is vaak proppen
nomnomnomnom
mmmmquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon doen als het kan.
[..]
Wel grappig dat je daarna vaak nog ziek veel ijs kunt eten.Dus ik ga zo maar eens nog wat B&J eten en nog proberen wat kwark naar binnen te werken. De shake doe ik morgen wel, want anders kan ik niet meer ademen zo dadelijk.
Enige wat telt is gainz.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mmmm
zit ik hier met 2 liter volle melk
het lijkt alsof ik een free pass heb, de laatste tijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ze zijn bang omdat dreamer involved is, zijn jason "two cart" genova topic is ook niet gesloten.
sickeninnnnnngquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef dreamerbulk het volgende:
morgen Smolov dag 2, zwaar veel zin in
en kantoorbezichtiging hollahhhh
Ja, nu je het zegt, what the fuck man. Je hebt al drie verboden plaatjes gepost en nog steeds postrechten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het lijkt alsof ik een free pass heb, de laatste tijd
Hoe ben jij überhaupt op FOK! gekomen? En je account is nog zo jong terwijl je al die fok legendes kent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:32 schreef dreamerbulk het volgende:
dit is een kloon account
ik ben daarnaast de Forum Sentinel
ik was al actief user vanaf 2002quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ben jij überhaupt op FOK! gekomen? En je account is nog zo jong terwijl je al die fok legendes kent.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik was al actief user vanaf 2002
ip ban gehad in 2011, na 2 jaar vroeg sap aan snakey om weer te mogen joinen na mijn leven gebeterd te hebben
3 profielen gehad
op basis waarvan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
apart trouwens dat die tranny thread nog steeds open ishad al lang een slotje verwacht
Soms vraag ik mij af of JB ooit een BBC gehad heeft gezien ze zeggen once you go black you never go back, maar ze heeft met etha (manlet) want anders konden ze sowieso niet bij elkaar blijvenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
Ethanolic zou jij af en toe eens willen dat je vriendin een petite penis had?
Haar vader was sowieso obese, haar moeder was dood waardoor zij altijd voor haar vader moest zorgen en daarom heeft ze deze sickening feeding drang.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:06 schreef dreamerbulk het volgende:
Dima vertel jouw gevoelens die opkomen bij die plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar vader was sowieso obese, haar moeder was dood waardoor zij altijd voor haar vader moest zorgen en daarom heeft ze deze sickening feeding drang.
Verbranden die kk hoer
Lol, hij lijkt een beetje op de jongere en dikkere Ray Liotta.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:
en een afsluit pic voor deze Woensdag Vragenronde
[ afbeelding ]
gezien, toppertjequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk deze film een keer echt sickening: Feed (2005) - IMDb
Hij doet zeker ook aan crossfit?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol zo'n dude op Nat Geo eet rauw vlees en dat is in zijn mening "the fountain of youth". Hij noemt het ook "the primal diet".
eskimos eten ook wel veel rauwquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol zo'n dude op Nat Geo eet rauw vlees en dat is in zijn mening "the fountain of youth". Hij noemt het ook "the primal diet".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |