het lijkt alsof ik een free pass heb, de laatste tijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ze zijn bang omdat dreamer involved is, zijn jason "two cart" genova topic is ook niet gesloten.
sickeninnnnnngquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef dreamerbulk het volgende:
morgen Smolov dag 2, zwaar veel zin in
en kantoorbezichtiging hollahhhh
Ja, nu je het zegt, what the fuck man. Je hebt al drie verboden plaatjes gepost en nog steeds postrechten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het lijkt alsof ik een free pass heb, de laatste tijd
Hoe ben jij überhaupt op FOK! gekomen? En je account is nog zo jong terwijl je al die fok legendes kent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:32 schreef dreamerbulk het volgende:
dit is een kloon account
ik ben daarnaast de Forum Sentinel
ik was al actief user vanaf 2002quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ben jij überhaupt op FOK! gekomen? En je account is nog zo jong terwijl je al die fok legendes kent.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik was al actief user vanaf 2002
ip ban gehad in 2011, na 2 jaar vroeg sap aan snakey om weer te mogen joinen na mijn leven gebeterd te hebben
3 profielen gehad
op basis waarvan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
apart trouwens dat die tranny thread nog steeds open ishad al lang een slotje verwacht
Soms vraag ik mij af of JB ooit een BBC gehad heeft gezien ze zeggen once you go black you never go back, maar ze heeft met etha (manlet) want anders konden ze sowieso niet bij elkaar blijvenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
Ethanolic zou jij af en toe eens willen dat je vriendin een petite penis had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |