Daarom meot je ook al 's ochtends beginnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je flink wat bier nodig om zo'n wedstrijd te kunnen aanschouwen. Tegen Heracles laatst stond de TV al na 15 minuten uit.
Ik had alsnog opgegeten, denk ik. Srs.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:47 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Had het gebakken voor de lunch maaltijd. Zo even de laatste 100 gram stofzuigen uit de auto, zonde zeg.
Easy? Heb jij dat ooit wel eens bij een onbekende gedaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat suggereer jij, dat JB easy target was?
BUG / RfC: topicreeks statistiekenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Linkje? Ik doe een support post voor je
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmm, afgaand op haar gezichtsuitdrukking denk ik dat zij dat uit bewondering vroeg. Zo van: "jij traint wel vaak he hihi"
Ik wil haar wel palen he, dus het moet ook niet zo zijndat ze straks denkt dat ik 24/7 in de gym ben.
Ik heb maar dit van gemaakt: "Ik ben een man met doelen, 3x per week is meer dan zat, daarnaast vind ik leuke dingen doen in mijn vrije tijd ook heel belangrijk"
Ja toghahahah, alles in een zin, man-doelen-sportief-vrije tijd-leuke dingen doen.
Laatste foto ziet er kut uit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Roelly Winklaar heeft blijkbaar een motorongeluk gehad: http://www.flexonline.com/general-news/roelly-update
Die laatste. Sowieso.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:58 schreef dreamerbulk het volgende:
Awesome_ stel je voor.. er is een kernramp geweest.. er zijn nog 3 mensen op deze aardbol waaronder jij, Lizzie Velasquez en Bailey Jay .... wie zou jouw sekspartner zijn?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:36 schreef JackieBrown het volgende:
Amateursdan moet je zeggen
"nou als je dat moet vragen train ik nog niet vaak genoeg![]()
"
En dan zegt zij; oohh hihi zo bedoelde ik het niet ik zie het juist heel goed hoor je bent egt superbuff.
Compliments acquired
Nooit gehad nee, not my cup of tea dus gaat ook nooit gebeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of JB ooit een BBC gehad heeft gezien ze zeggen once you go black you never go back, maar ze heeft met etha (manlet) want anders konden ze sowieso niet bij elkaar blijven
Wow fuck...!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
Lol jmf ben je skinnyfat? Echt voor schut vriend.
Ben aan het afbouwen.. Ooit brons gefixt in deze reeks, jelly?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ook geen wonder dat Yuri tegenwoordig op #1 staat met die nachtelijke postspree van 'm.
Hey JB.
Hey hoessiequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ook geen wonder dat Yuri tegenwoordig op #1 staat met die nachtelijke postspree van 'm.
Hey JB.
Ik googlede Lizziequote:
hahahahahhaahahhaahaha lekkere lauwe bak shoarmaquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef stoeltafel het volgende:
Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, net met mijn slaapkop 500 gram kipshoarma in mijn auto laten vallen
TILT
in alle gaten gevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef Montelly het volgende:
Dreamer jij zou Bailey wel geven toch?Gewoon BJ mag ook.
don't care what age, gender dead or alivequote:
klinkt als mijn mottoquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
don't care what age, gender dead or alive
Vriend alle UI's zijn 50*50 maar niet iedereen heeft dezelfde uitsnedequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon de standaard; iets van 50x50 pixels. Sommige UI's zijn net iets kleiner of groter. Gewoon [ [url=**]afbeelding[/url] ] gebruiken volgens mij.
[..]
Trannening.
wetenschapquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend alle UI's zijn 50*50 maar niet iedereen heeft dezelfde uitsnede
Gewoon de standaardgrootte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Klokov het volgende:
FB / Topicreeks-stats
Beetje karig topic dit Eleiko
[..]
Welke grote stel je voor?
haha hep je heus wel door.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga die UI's wel fixen als ik TS ben. Zo ben ik. Proactief.
Net zoals je het dieettopic ging kapen zekerquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Net zoals je het dieettopic ging kapen zeker
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Lolledquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gefixed (allemaal naar 60x60 gezet) Maar zoals Klokov dus zei, niet dezelfde uitsnede waardoor sommigen er niet uitzien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef Awesome_ het volgende:
Beter halen we hem gewoon leeg en doen we de top 20 erin ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gefixed (allemaal naar 60x60 gezet) Maar zoals Klokov dus zei, niet dezelfde uitsnede waardoor sommigen er niet uitzien.
Of bedoelde je inactieve users eruit halen? Dat zou ik nu kunnne doen maar ik vind dat ik daar niet over ga dus dat laat ik even aan de volgende over.
Pak jij het volgende topic dan maar, ik waag me er niet aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter halen we hem gewoon leeg en doen we de top 20 erin ofzo
Easy, maak jij het topic even vol?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pak jij het volgende topic dan maar, ik waag me er niet aan. [ afbeelding ]
Ik begin alvast met aftellen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Easy, maak jij het topic even vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |