Vriend alle UI's zijn 50*50 maar niet iedereen heeft dezelfde uitsnedequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon de standaard; iets van 50x50 pixels. Sommige UI's zijn net iets kleiner of groter. Gewoon [ [url=**]afbeelding[/url] ] gebruiken volgens mij.
[..]
Trannening.
wetenschapquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend alle UI's zijn 50*50 maar niet iedereen heeft dezelfde uitsnede
Gewoon de standaardgrootte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Klokov het volgende:
FB / Topicreeks-stats
Beetje karig topic dit Eleiko
[..]
Welke grote stel je voor?
haha hep je heus wel door.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga die UI's wel fixen als ik TS ben. Zo ben ik. Proactief.
Net zoals je het dieettopic ging kapen zekerquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Net zoals je het dieettopic ging kapen zeker
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Lolledquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gefixed (allemaal naar 60x60 gezet) Maar zoals Klokov dus zei, niet dezelfde uitsnede waardoor sommigen er niet uitzien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef Awesome_ het volgende:
Beter halen we hem gewoon leeg en doen we de top 20 erin ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gefixed (allemaal naar 60x60 gezet) Maar zoals Klokov dus zei, niet dezelfde uitsnede waardoor sommigen er niet uitzien.
Of bedoelde je inactieve users eruit halen? Dat zou ik nu kunnne doen maar ik vind dat ik daar niet over ga dus dat laat ik even aan de volgende over.
Pak jij het volgende topic dan maar, ik waag me er niet aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter halen we hem gewoon leeg en doen we de top 20 erin ofzo
Easy, maak jij het topic even vol?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pak jij het volgende topic dan maar, ik waag me er niet aan. [ afbeelding ]
Ik begin alvast met aftellen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Easy, maak jij het topic even vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |