Woow goed werkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier selfie van mij, 2 weken terug gemaakt.
alleen bij manlets vind ik spieren compensatiedrangquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flex ain't even mad.
En dat we niet oprecht zijn of dingen doen voor onszelf en tot in den treure in de gym hangen voor een sixpack hebben we te danken aan onze cognitie (want we denken dat dat mooi is etc) en heeft in mijn ogen weinig meer te maken met de natuur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Tja, en daar komen we dan op een werkelijk verschil tussen mens en dier. Dieren zijn oprecht en mensen niet. Mensen liegen om zichzelf beter te doen lijken dan wat ze werkelijk zijn.
Het is logischer dat een bodybuilder het voor zichzelf doet. Die kan er namelijk iets mee bereiken voor zichzelf. Een eerste plek in een wedstrijd, een carričre.
Maar juist die groep die genoegen neemt met het wegwerken van de love handles en het verkrijgen van een sixpack doen het met name om begeerd te worden door anderen.
Daar is helemaal niets mis mee verder, maar ga de rollen dan nou niet omdraaien.
Hier voel ik me dus oerdriftelijk gezien niet tot aangetrokken. Niet in de verste vertequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flex ain't even mad.
Persoonlijk vind ik een model in geen enkele vorm interessant. Als het er echt op aankomt denk ik dat heel veel mensen daar niet zo van gecharmeerd zijn. Media heeft vooral een overheersende werking door het massale aspect dat het heeft. En aangezien de mens een groepsdier (ja dier) is volgen ze die massa. Daarbij vergeten ze dan al snel welk gevoel iets werkelijk bij ze oproept.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lustobject is niet het goede woord. Ik bedoel waar we lichamelijk tot aangetrokken worden. Een model is een goed voorbeeld. In de huidige maatschappij het toonbeeld van schoonheid, terwijl we daar, primitief gezien, ons totaal niet tot aangetrokken voelen.
die van mij wel hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hier voel ik me dus oerdriftelijk gezien niet tot aangetrokken. Niet in de verste verte
en mijn pic dan? net ook gepostquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hier voel ik me dus oerdriftelijk gezien niet tot aangetrokken. Niet in de verste verte
Nee dat kan. Vandaar dat ik ook zei dat als het aan onze oerdriften lag dat we niet op dieet gingen (wat nu wel het geval is aangezien dun 'mooi' zou zijn). Ik vraag me trouwens ook af of vrouwen die fanatiek spieren kweken een natuurlijke drang is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een model in geen enkele vorm interessant. Als het er echt op aankomt denk ik dat heel veel mensen daar niet zo van gecharmeerd zijn. Media heeft vooral een overheersende werking door het massale aspect dat het heeft. En aangezien de mens een groepsdier (ja dier) is volgen ze die massa. Daarbij vergeten ze dan al snel welk gevoel iets werkelijk bij ze oproept.
Dus als een persoon klein geboren wordt mag hij geen passie ontwikkelen voor spieropbouw?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alleen bij manlets vind ik spieren compensatiedrang
Niet mijn ding. Ik hou niet van een sixpack. Strakke buik is goed genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en mijn pic dan? net ook gepost
Ik wil me gelijk voortplanten!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die van mij wel he
190cm, 130kg
gr gr
Jmf?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
Lol jmf ben je skinnyfat? Echt voor schut vriend.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoor de vriendin van degemiddeldeconsument ook niet klagen.
Waar traint de JMF voor dan? Beachboy? :Squote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja mooi zoals je ze ziet in de reclame van O'neill en Abercrombiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waar traint de JMF voor dan? Beachboy? :S
Doe je hem de groetjes?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja mooi zoals je ze ziet in de reclame van O'neill en Abercrombie![]()
Ja ik zie hem over 10 min. Hij is nu in de gym. Hoe ironisch hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |