Dit 37 zijn en dan nog een derde tijd neerzetten.quote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het door de aanmoedigingen van Heather komt.
http://instagram.com/p/kjWSLUhxdB/
Precies. Lifpelaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Bob heeft gelijktreurige Noren en Skobrev hadden ook gewoon brons kunnen halen
12:50 op het OKT. Dus het klopt gewoon volledig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Zorro het volgende:
"Ik ben ook van dat niveau"
Ja Bob, tuurlijk
Ik ben echt niet pro Bob, maar dit siert hem welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat Bob gewoon even een sneer uitdeelt naar de buitenlanders. Erkennen dat hij zelf niet goed was en zeggen dat ze zijn tijd gewoon hadden kunnen en moeten afstraffen
Moet ie zeggen dat het niet zo is danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Zorro het volgende:
"Ik ben ook van dat niveau"
Ja Bob, tuurlijk
Dat denkt ie altijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Bob de Jong denkt toch niet serieus dat hij Sven Kramer kan verslaan / had kunnen verslaan?
Kramer verliest zelfs van zichzelfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Bob de Jong denkt toch niet serieus dat hij Sven Kramer kan verslaan / had kunnen verslaan?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu nog een shorttrack reference en dit is het beste interview van de dag.
10000 meter 12.48,20 12 maart 2011 Inzellquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze Kramer had kunnen lukken hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:
da's geen laaglandbaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
10000 meter 12.48,20 12 maart 2011 Inzell
Als hij verliest dan ligt het meestal aan hemzelf inderdaad. Vandaag moest hij echt z'n meerdere erkennen in Bergsma.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kramer verliest zelfs van zichzelf
Bob creëert zijn eigen lagedrukgebied?quote:
Het is een smoesjesmanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen jammer dat hij dan met slappe excuses komt aanzetten.
Ja nu weten we het wel lelijke kanalenveger.quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:21 schreef Versegeren het volgende:
Bob overschatte zichzelf behoorlijk in dat interview met de NOS.
Kijk jij sinds vandaag schaatsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Kom op zeg, doen alsof je net zo goed kunt rijden als Bergsma & Kramer..
12:50 op het OKT. Seconde sneller dan die tijd en hij had Kramer ingepakt vandaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Kom op zeg, doen alsof je net zo goed kunt rijden als Bergsma & Kramer..
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
12:50 op het OKT. Seconde sneller dan die tijd en hij had Kramer ingepakt vandaag.
Dat, en Kramer en Bergsma reden daar ook gewoon sneller.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..
Je slaat wartaal uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..
quote:
Dat zou Ritsma willenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, niks van gezien.
Bazenrit van Bergsma zo te lezen, had echt nevernooit verwacht dat Kramer klop zou krijgen. Half-Ritsma syndroom wat betreft de Spelen nu voor Kramer, had al +/- 6 goud moeten hebben, sta je er met 2.
Het zijn ook allemaal wel redelijk lange gasten volgens mij. Lijkt mij dat dat meer rugbelasting geeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Zichzelf gewoon kapotgetrained de laatste jaren... Zoals 90% van TVM.
Enige wat daar op zou duiden is het gebrek aan progressie bij Kramer. Maar Bergsma rijdt harder hier dan Sven ooit deed, dus niet alsof Kramer geen niveau meer haalt...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ook het snelste OWS-topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Arcee het volgende:
Wat een race van Bergsma.Die rondetijden.
Topic bij snelste 15 ooit op FOK! trouwens: http://arcee862.com/topicspeed.php
Ik wil niet weten hoeveel rondjes die de afgelopen jaren geschaatst hebben...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
die topics van 29 april 2007quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Arcee het volgende:
Wat een race van Bergsma.Die rondetijden.
Ik denk dat Bergsma meer kilometers heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft aan dat ie chronisch last van zijn rug heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Enige wat daar op zou duiden is het gebrek aan progressie bij Kramer. Maar Bergsma rijdt harder hier dan Sven ooit deed, dus niet alsof Kramer geen niveau meer haalt...
Alleen zitten ze bij TVM wel snel aan hun top en worden niet extreem veel beter meer. Maar bij talenten die jong al bizarre tijden is dat ook wat moeilijker om progressie te blijven zien natuurlijk...
Maar die aanslagen op z'n lichaam komen ook wel door die idiote krachttrainingen vooral lijkt mij ja. Die gaan echt nergens over...
Maar Kramer weer krachttraining e.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergsma meer kilometers heeft gemaakt.
Het zal hem vooral in de krachttraining van McCartney liggen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergsma meer kilometers heeft gemaakt.
Doet TVM daar veel meer aan dan andere teams?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Maar die aanslagen op z'n lichaam komen ook wel door die idiote krachttrainingen vooral lijkt mij ja. Die gaan echt nergens over...
Dat is wel echt bizar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat ie chronisch last van zijn rug heeft.
Koningsafstand. Veel betere spanningopbouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook het snelste OWS-topic.Zijn we van het wisseltopic af. Wel ironisch dat juist de 10.000 meter topics het snelste lopen.
500 meter is voorbij als je net een berichtje getypt hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook het snelste OWS-topic.Zijn we van het wisseltopic af. Wel ironisch dat juist de 10.000 meter topics het snelste lopen.
Kramer heeft vast spijt dat hij na Vancouver niet naar Anema is gegaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is wel echt bizar.
Kleine kans dat Kramer nog een Olympische-cyclus gaat doen als ik het zo hoor. Ook gezien het stoppen van de sponsor en nieuw team wat er nog moet komen enzo...
Sowieso niet meer samen met Kemkers als hij doorgaat lijkt mij. Misschien maar mee met de marathonjongens dan?
TOPSHOWquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Arcee het volgende:
Ze hebben wel die stereotype Amerikaan specifiek voor hun krachtprogramma gehaald een paar jaar terug. Weet niet of het per se meer is dan bij andere teams, maar wel veel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doet TVM daar veel meer aan dan andere teams?
Ja, dat valt mij ook op. In 2007 reed hij net zo hard als nu terwijl je volgens mij pas tussen 25 en 32 echt top bent bij het schaatsen normaal gesproken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef DeeBee het volgende:
Wel vind ik het jammer dat Kramer amper progressie heeft gemaakt in 7 jaar en als die blessures echt het gevolg zijn van te zware training.
Kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze hebben wel die stereotype Amerikaan specifiek voor hun krachtprogramma gehaald een paar jaar terug. Weet niet of het per se meer is dan bij andere teams, maar wel veel.
Anema traint bij BAM wel meer op souplesse en ontspanning en vanuit de techniek / balans als basis heb ik het idee (zie z'n rant over de muziek in Thialf die dit aspect verpest tijdens races). Maar ach, als Kramer wint dan trekt niemand het trainen in twijfel, het is wat dat betreft erg dubbel...
Wel vind ik het jammer dat Kramer amper progressie heeft gemaakt in 7 jaar en als die blessures echt het gevolg zijn van te zware training.
Soort van.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:03 schreef roos85 het volgende:
Heeft de Televaag al gekopt dat Jorrit de titel van Sven gestolen heeft?
Ook waarschijnlijk weer de meest provocerende foto uitgekozen. Nu lijkt het net alsof Bergsma met juichen speciaal naar Sven draait.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook waarschijnlijk weer de meest provocerende foto uitgekozen. Nu lijkt het net alsof Bergsma met juichen speciaal naar Sven draait.
Ongemakkelijke foto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |