Kijk jij sinds vandaag schaatsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Kom op zeg, doen alsof je net zo goed kunt rijden als Bergsma & Kramer..
12:50 op het OKT. Seconde sneller dan die tijd en hij had Kramer ingepakt vandaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Kom op zeg, doen alsof je net zo goed kunt rijden als Bergsma & Kramer..
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
12:50 op het OKT. Seconde sneller dan die tijd en hij had Kramer ingepakt vandaag.
Dat, en Kramer en Bergsma reden daar ook gewoon sneller.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..
Je slaat wartaal uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..
quote:
Dat zou Ritsma willenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, niks van gezien.
Bazenrit van Bergsma zo te lezen, had echt nevernooit verwacht dat Kramer klop zou krijgen. Half-Ritsma syndroom wat betreft de Spelen nu voor Kramer, had al +/- 6 goud moeten hebben, sta je er met 2.
Het zijn ook allemaal wel redelijk lange gasten volgens mij. Lijkt mij dat dat meer rugbelasting geeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Zichzelf gewoon kapotgetrained de laatste jaren... Zoals 90% van TVM.
Enige wat daar op zou duiden is het gebrek aan progressie bij Kramer. Maar Bergsma rijdt harder hier dan Sven ooit deed, dus niet alsof Kramer geen niveau meer haalt...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Zichzelf gewoon kapotgetrained de laatste jaren... Zoals 90% van TVM.
Ook het snelste OWS-topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Arcee het volgende:
Wat een race van Bergsma.Die rondetijden.
Topic bij snelste 15 ooit op FOK! trouwens: http://arcee862.com/topicspeed.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |