Als 'ie dat de volgende OWS ook doortrekt, komt het toch nog weer goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Montov het volgende:
Hamelin. Heeft Sven Kramer als voorbeeld. 1 keer goud, daarna blunderen.
Het is Knegtquote:
quote:
Kunnen ze bij elkaar in de kwartfinale komen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:42 schreef franklop het volgende:
Tweede en derde tijd vor van der wart en knegt, dus goede loting straks
Die was van Aguero, meld je aub!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand had er een gifje van gemaakt, maar die doet het niet meer
Allebei een klote loting, maar wel een goede startpositie. Sjinkie moet Elistratov echt achter zich houden, want Liang zal wel winnen. En Freek zit echt in een hele pittige kwartfinale.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Max23 het volgende:
Loting:
77 / QF1 1 248 NED Sjinkie KNEGT
77 / QF1 2 251 RUS Semen ELISTRATOV
77 / QF1 3 210 CHN Wenhao LIANG
77 / QF1 4 223 HUN Viktor KNOCH
78 / QF2 1 242 KOR Se Yeong PARK
78 / QF2 2 209 CHN Tianyu HAN
78 / QF2 3 231 JPN Satoshi SAKASHITA
78 / QF2 4 258 USA J.R. CELSKI
79 / QF3 1 203 CAN Charle COURNOYER
79 / QF3 2 249 NED Freek VAN DER WART
79 / QF3 3 212 CHN Dajing WU
79 / QF3 4 252 RUS Vladimir GRIGOREV
80 / QF4 1 250 RUS Victor AN
80 / QF4 2 217 GBR Jon ELEY
80 / QF4 3 207 CAN Olivier JEAN
80 / QF4 4 240 KOR Han-Bin LEE
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef Szura het volgende:
Van Doorn weet alles van het uitschuifbeen van Sjinkie
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjinkie is gewoon een meester strateeg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat een lulletje rozenwater is het ook zeg
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat een lulletje rozenwater is het ook zeg
Dat is een vreemd tijdstipquote:
Ha! Ok!quote:
Dat ze nu al geloot hebben terwijl het vrijdag pas is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
77 / QF1 1 248 NED Sjinkie KNEGT
77 / QF1 2 251 RUS Semen ELISTRATOV
77 / QF1 3 210 CHN Wenhao LIANG
77 / QF1 4 223 HUN Viktor KNOCH
79 / QF3 1 203 CAN Charle COURNOYER
79 / QF3 2 249 NED Freek VAN DER WART
79 / QF3 3 212 CHN Dajing WU
79 / QF3 4 252 RUS Vladimir GRIGOREV
Mag niet want DSQ in de halve finalequote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef franklop het volgende:
Zal wat gemist hebben, maar vrouwen niet van start in B-finale?
Wat hebben de mannen gebakken op de relay?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef franklop het volgende:
Zal wat gemist hebben, maar vrouwen niet van start in B-finale?
Finale gehaald, rijden ze vrijdagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat hebben de mannen gebakken op de relay?
Een eitje bij het ontbijt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Taart.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dan niet denk ik. Ik gok Marrit daarvoor in de plaatsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef Remzz het volgende:
Ter Mors doet neem ik aan niet mee aan de kwalificaties van de ploegenachtervolging langebaan aangezien dat 2 uur voor de shorttrack finale is toch?
Antoinette de Jong stond ook bij de selectie van 5, maar heeft vanochtend gehoord dat ze niet hoeftquote:
Dikke pootjes hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo vet zijn deze dames anders niet.
Luchtcirculatiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:12 schreef Zorro het volgende:
Wat blijven ze in de binnenbaan irritant meerijden als de laatste wissel is geweest
Ach ja, logischquote:
Dus DQquote:
Toch wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Szura het volgende:
Mooi dat die smerige Italianen geen medaille hebben
Toch wel. Door die blokkering denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Szura het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Szura het volgende:
Nee johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Toch wel. Door die blokkering denk ik.
wtf, deed die dat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:17 schreef Remzz het volgende:
Heeft iemand het gifje waar sjinkie die deur opentrapt?
Dankuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van blijdschap dit keer.
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk ongemakkelijk gesprek, tering en wat slecht inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)len-hoort-erbij.html
Vlado had z'n dag niet vandaag, wat een interview
Manmanman.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Loop gewoon weg, of ga die interviews gewoon uit de weg onder het motto geen nieuws is goed nieuws.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat het nu verder?
Vanaf nu gaan ze vierkantjes schaatsen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat het nu verder?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vanaf nu gaan ze vierkantjes schaatsen.
quote:
Wanneer rijden de Nederlanders weer?quote:
Vrijdag vanaf halfzes. Maar echt gast, zoek eens een keer zelf wat op. Dit is echt de honderdste keer dat ik je in OWS zie vragen wanneer iets begint/hoe laat iets begint. Met een minimale inspanning kan je het zelf ook vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer rijden de Nederlanders weer?
Ja. Ik moest ook al zoeken in de OS app die ik gebruik. Pas helemaal aan het eind het shorttrack. Maar dat past er wel bij, want persoonlijk vind ik het Shorttrack programma op de Spelen al van elke logica gespeend. Natuurlijk hebben ze ook met het kunstrijden te maken. Maar waarom op de ene dag wel alle 1500 meter races en op een andere dag, maar één1 500 race. En dan later wel weer drie 500 meter races. En de ene keer twee dagen achter elkaar, daarna een halve week ertussen etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat het ineens zo laat op de dag is eigenlijk
Kan jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vrijdag vanaf halfzes. Maar echt gast, zoek eens een keer zelf wat op. Dit is echt de honderdste keer dat ik je in OWS zie vragen wanneer iets begint/hoe laat iets begint. Met een minimale inspanning kan je het zelf ook vinden.
Ik heb al spijt, dat ik toch nog de tijd en dag heb genoemdquote:
De schorsing voor obscene gebaren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik loop al dagenlang rond met een mega-erectie, maar morgen gaat het dan eindelijk gebeuren!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De schorsing voor obscene gebaren?
Ik vind het nog te prijzen hoe serieus iedereen de hele tijd reageertquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb al spijt, dat ik toch nog de tijd en dag heb genoemd
HJAAAAA TOETERTJESquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:44 schreef marcodej het volgende:
VANDAAG IS HET SJINKIETIME! COME ON!
Niet teveel verwachten.quote:
Ik heb zeker wel vertrouwen in De Sjink, maar in het shorttrack heb ik altijd die angst dat het zo voorbij kan zijn.quote:
we hebben al brons?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:55 schreef Symphonic het volgende:
ik vraag me af of we mondiaal wel echt meedoen...
ik hoop dat het vandaag eens een keer de goede kant opvalt (letterlijk en figuurlijk)
jawel en dat is ook goed, maar het zou leuk zijn als er nog een en ander bijkomt.quote:
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel vertrouwen in De Sjink, maar in het shorttrack heb ik altijd die angst dat het zo voorbij kan zijn.
Waarom kon dat eerst niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo even lasagna en pasta opwarmen. Kan eindelijk weer een beetje normaal eten
Nee hoor, dat goud zit al in de tas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef marcodej het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig.
Mani ook?
enorm last van mijn keel.quote:
ze heeft een lastige loting. Is meer een outsiderquote:
Fijn dat het nu beter gaatquote:
Hmmm kaasfonduequote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fijn dat het nu beter gaat
Er komt straks familie en ik ga kaasfondueen.
Gelukkig heb ik wel kunnen zorgen dat we shorttrack gaan kijken
Koop een dagboek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
KLB / Kaasfondue mislukt, kerstvisite is vertrokken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
KLB / Kaasfondue mislukt, kerstvisite is vertrokken.
Kun je dat vervolgens ook mooi aan Kitty vertellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind jou niet een heel fijne user
En omdat het kan:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
yep, bij Unibet staat ze 8e (23.0 voor winst, 5.0 voor podium)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000m vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relay:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze mogen wel opschieten bij de NOS met de biathlon samenvatting. Sjinkie moet over 5 minuten en er is geeneens voorbeschouwing geweest.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En omdat het kan:
500m mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000m vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relay:OddsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer dat we totaal geen kans hebben![]()
![]()
Zometeen gaat de Sjinkgod los
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Doet misschien het radiocommentaar?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Luisteren er nog mensen naar de radio dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet misschien het radiocommentaar?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
In de auto, op het werk met geblokkeerde streams etcquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luisteren er nog mensen naar de radio dan?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja tuurlijkquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ben een beetje nerveusquote:
Zaadcel Elly Straathofquote:
JAAAAA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Semen heten
Hmm. Misschien toch een penalty
Oeeeeh dsq?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Nee Sjinkie doet netjes
Dat ging volgens mij misIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Leek me niet echt zijn schuld maar tsja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal wel diskwalificatie worden.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: