Niet teveel verwachten.quote:
Ik heb zeker wel vertrouwen in De Sjink, maar in het shorttrack heb ik altijd die angst dat het zo voorbij kan zijn.quote:
we hebben al brons?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:55 schreef Symphonic het volgende:
ik vraag me af of we mondiaal wel echt meedoen...
ik hoop dat het vandaag eens een keer de goede kant opvalt (letterlijk en figuurlijk)
jawel en dat is ook goed, maar het zou leuk zijn als er nog een en ander bijkomt.quote:
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel vertrouwen in De Sjink, maar in het shorttrack heb ik altijd die angst dat het zo voorbij kan zijn.
Waarom kon dat eerst niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo even lasagna en pasta opwarmen. Kan eindelijk weer een beetje normaal eten
Nee hoor, dat goud zit al in de tas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef marcodej het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig.
Mani ook?
enorm last van mijn keel.quote:
ze heeft een lastige loting. Is meer een outsiderquote:
Fijn dat het nu beter gaatquote:
Hmmm kaasfonduequote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fijn dat het nu beter gaat
Er komt straks familie en ik ga kaasfondueen.
Gelukkig heb ik wel kunnen zorgen dat we shorttrack gaan kijken
Koop een dagboek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
KLB / Kaasfondue mislukt, kerstvisite is vertrokken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
KLB / Kaasfondue mislukt, kerstvisite is vertrokken.
Kun je dat vervolgens ook mooi aan Kitty vertellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind jou niet een heel fijne user
En omdat het kan:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
yep, bij Unibet staat ze 8e (23.0 voor winst, 5.0 voor podium)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000m vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relay:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze mogen wel opschieten bij de NOS met de biathlon samenvatting. Sjinkie moet over 5 minuten en er is geeneens voorbeschouwing geweest.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En omdat het kan:
500m mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000m vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relay:OddsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer dat we totaal geen kans hebben![]()
![]()
Zometeen gaat de Sjinkgod los
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Doet misschien het radiocommentaar?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Luisteren er nog mensen naar de radio dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet misschien het radiocommentaar?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
In de auto, op het werk met geblokkeerde streams etcquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luisteren er nog mensen naar de radio dan?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ja tuurlijkquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: