Oh mooiquote:
Daar was weinig aan hoor, allemaal oubollige muziekjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh mooi
Oja gisteren niet gekeken, dus de korte kür gemist.
Met de beat van Vivaldi eronder.quote:
Je ziet bij dat paar ook wel dat ze een klassieke ballet opleiding hebben gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar dit sprak mij wel meer aan.
Puntige neus zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
Hij heeft een beetje psychopathisch hoofd
Nee, tijdens de kür keek hij nogal maniakaal...maar ik denk dat dat hoordequote:
Dan moet ze nog een flink potje janken denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef truedestiny het volgende:
Krijgen ze punten voor het huilen?
Hahahaha, grappenmakerquote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef Zelva het volgende:
"Lijkt me een moeilijke opgave voor de jury"
Hoezo, moet toch objectief te beoordelen zijn?
Inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Terecht, het was lang niet zo goed als de vorige twee.
Nee, zijn wel aantal strafpunten die ze kunnen geven (te lang liften, vallen, etc.), maar zit volgens mij ook wel gedeelte persoonlijke voorkeur in, weliswaar aan de hand van een aantal criteria maar die zijn niet dusdanig strak opgesteld dat de eigen mening er niet in voor kan komenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus het is gewoon persoonlijke voorkeur van de jury, meer niet?
Doen ze speciaal voor jouquote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
Weten die dames dat ik hun kont bekijk?
Weleens een stijldanswedstrijd gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Die overdreven neppe koppen, ik kan er niet tegen.
Zijn het Amerikanen voor, kunnen ze ook niks aan doenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Die overdreven neppe koppen, ik kan er niet tegen.
Ik vond er ook niets aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef alors het volgende:
Ze zullen wel 1 worden, maar ik vond er weinig aan.
Technisch wel, artistiek vond ik het verre van.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Technisch wel, artistiek vond ik het verre van.
Technische kant zie ik niet zo. Artistieke vond ik ook matig vergeleken de andere.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Technisch wel, artistiek vond ik het verre van.
Technisch zie ik het ook niet allemaal, maar het is wel super synchroon en alles.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Technische kant zie ik niet zo. Artistieke vond ik ook matig vergeleken de andere.
Lekker jezelf bruin verven bij een bodybuildingwedstrijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weleens een stijldanswedstrijd geziendat schijnt te horen.
Bedankt, ik zat net te etenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker jezelf bruin verven bij een bodybuildingwedstrijd.
Oh bedankt voor de tipquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:24 schreef Voszje het volgende:
En we zijn weer bezig, dames korte kür.
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:11 schreef Max23 het volgende:
Ik kan dit dus niet kijken zonder commentaar
Ja, ik snap dan wel dat iemand punten aftrek krijgt bij een val bijvoorbeeld, maar verder ook niet. Dat verschil in sprongen etc. zie ik niet zo snelquote:
Oh zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dan wel dat iemand punten aftrek krijgt bij een val bijvoorbeeld, maar verder ook niet. Dat verschil in sprongen etc. zie ik niet zo snel
Was voor ook de reden om even in te schakelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef speknek het volgende:
Wat een schatje blijft die Kaetlyn Osmond toch. Niet een hele hoge moeilijkheidsgraad alleen volgens mij.
Ik kijk met je meequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef PirE het volgende:
Nu op de BBC trouwens, niet live trouwens.
Schakel net in voor Yuna
quote:
Het zal wel zo horen, maar ik vind het erg rommeligquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Voszje het volgende:
Nou, daar komt de hoop van Rusland; Yulia Lipnitskaya.
Kut gemistquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Voszje het volgende:
Nou, daar komt de hoop van Rusland; Yulia Lipnitskaya.
Ze is ook veel te jong om zoveel media aandacht en druk te krijgen, OS voor eigen publiek etc etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef Voszje het volgende:
Ik vind het wel sneu dat ze viel. Maar goed, ze is nog maar 15, het is hoe dan ook een goede prestatie.
Eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is ook veel te jong om zoveel media aandacht en druk te krijgen, OS voor eigen publiek etc etc.
Ze heeft al een gouden plak. Daarnaast gewoon teveel druk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef Voszje het volgende:
Ik vind het wel sneu dat ze viel. Maar goed, ze is nog maar 15, het is hoe dan ook een goede prestatie.
Ik weet het. Neemt niet weg dat ze nog erg jong is en dat ze het toch heel goed doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze heeft al een gouden plak. Daarnaast gewoon teveel druk.
Dat is een hele Nederlandse gedachte. Zo denken ze niet in een land als Rusland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is ook veel te jong om zoveel media aandacht en druk te krijgen, OS voor eigen publiek etc etc.
Lekkere moderne kürquote:
Nou ja, ze is niet voor niets naar Moskou gegaan, ik denk dat heel veel media-aandacht je toc h wel uit je ritme haalt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat is een hele Nederlandse gedachte. Zo denken ze niet in een land als Rusland.
Dat is waar. Maar in Nederland zeggen we al gauw dat een jonge sporter niet gelijk voor de leeuwen geworpen moet worden. In voormalig Oost-Europa en Rusland denkt men niet zo. Je moet ervoor gaan als het kan. Voorzichtig zijn is onzin. Voor hetzelfde geld mist ze de volgende spelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, ze is niet voor niets naar Moskou gegaan, ik denk dat heel veel media-aandacht je toc h wel uit je ritme haalt.
Dat is waar, zoveel voorbeelden die haar voor gaan. Oksana Baiul, Alexei Yagudin, die hebben na het winnen van goud dusdanige blessures opgelopen dat ze moesten stoppen. Maar de wedstrijd op zich zal ook het probleem niet zijn, ik denk eerder het circus er omheen. Schaatsen kan ze wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar in Nederland zeggen we al gauw dat een jonge sporter niet gelijk voor de leeuwen geworpen moet worden. In voormalig Oost-Europa en Rusland denkt men niet zo. Je moet ervoor gaan als het kan. Voorzichtig zijn is onzin. Voor hetzelfde geld mist ze de volgende spelen.
Het kan nogquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef beantherio het volgende:
Is de traditionele "knuppel tegen de knieschijven" al uitgedeeld of ben ik nog op tijd?
Awh.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jammer, ik had liever Yuna zien vallen. Het ophemelen van Queen Yuna en de anti-Japan berichten worden nu alleen nog maar erger (voor zover dat al mogelijk is...)quote:
Wees gewoon blij dat de top-3 binnen een punt staat. Bij Asada weet je dat alles staat of valt met die triple axel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever Yuna zien vallen. Het ophemelen van Queen Yuna en de anti-Japan berichten worden nu alleen nog maar erger (voor zover dat al mogelijk is...)
Japan en Korea doen het trouwens allebei kut deze OS met een 16 en 17e plaats.
Ik heb eigenlijk totaal geen verstand van kunstrijdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat de top-3 binnen een punt staat. Bij Asada weet je dat alles staat of valt met die triple axel.
De beste zal morgen winnen. Yuna stopt sowieso na deze spelen, Kostner is ook al 27 en de "nieuwe" hoop van Rusland doet ook nog mee voor het goud.
Het zit Rusland ook niet mee.quote:
Nee, maar er zijn al wel vragen over de hoge score van de Russische en de te lage score voor Kim (omdat die een score neer moest zetten).quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef beantherio het volgende:
Is de traditionele "knuppel tegen de knieschijven" al uitgedeeld of ben ik nog op tijd?
Dat ophemelen is juist prachtig (en is in dit geval terecht) en Japan sentiment heeft niks met Yuna te makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever Yuna zien vallen. Het ophemelen van Queen Yuna en de anti-Japan berichten worden nu alleen nog maar erger (voor zover dat al mogelijk is...)
Waarschijnlijk zijn de küren van nu nog niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef alors het volgende:
Eindelijk weer een leuke sport bezigHopelijk snel live met Hans commentaar, maar dat zal wel weer pas om 19u worden.
Ja dat zal wel, maar vandaag zijn er 'maar' 24 deelneemsters, dus zo heel lang duurt het ook niet tot de top komt. Zal nog wel een dweilpauze tussen zitten. Zal wel om 18u zijn als ze in dat programma de curlingfinales nog eens gaan herhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de küren van nu nog niet belangrijk genoeg.
Zoiets denk ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar vandaag zijn er 'maar' 24 deelneemsters, dus zo heel lang duurt het ook niet tot de top komt. Zal nog wel een dweilpauze tussen zitten. Zal wel om 18u zijn als ze in dat programma de curlingfinales nog eens gaan herhalen
As far as I can tell duurt het tot nu toe allemaal ongeveer even lang als gister, toen waren de laatste 5 idd ook ongeveer van 6 tot half 7quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar vandaag zijn er 'maar' 24 deelneemsters, dus zo heel lang duurt het ook niet tot de top komt. Zal nog wel een dweilpauze tussen zitten. Zal wel om 18u zijn als ze in dat programma de curlingfinales nog eens gaan herhalen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet echt overgeven als mensen zo'n hartje met hun handen maken.
Ik snap niet dat ze geen Hans-commentaar onder de stream kunnen zetten. hij zit daar toch wel. Waarschijnlijk doet hij zelfs alsof hij commentaar geeft omdat hij dat nu eenmaal graag doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:28 schreef Thas het volgende:
[..]Is schattig joh
Blijkbaar 19.05 () komt t op du TV
Het zou me niks uitmaken als nos.nl niet zon 360p baggerkwaliteit zou hebben
Ik vind het wel lekker zo zonder commentaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen Hans-commentaar onder de stream kunnen zetten. hij zit daar toch wel. Waarschijnlijk doet hij zelfs alsof hij commentaar geeft omdat hij dat nu eenmaal graag doet.
Ja gisteren heeft ze het zo hard verneukt... Eeuwig zonde, dit was een medaillewaardige kur.quote:
Dat heb ik gisteren even gemist denk ik. Maar dit was zeker een mooie kür.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja gisteren heeft ze het zo hard verneukt... Eeuwig zonde, dit was een medaillewaardige kur.
Zij had zilver in Vancouver, en gister had ze een lichtpaarslila pakje aan, ze viel meermaals, echt zonde. Ze is de enige (of een van de weinige vrouwen) die de triple Axel kan, maar gisteren ging het mis.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren even gemist denk ik. Maar dit was zeker een mooie kür.
quote:Former Japanese Prime Minister Yoshiro Mori, who became the Tokyo 2020 organizing committee's chairman last month, said Asada has a habit of "always falling at the most critical time" of a competition. He blamed Asada's short program shortcomings on her participation in the earlier team event at Sochi.
Ai, heel sneu! Ik heb het gister inderdaad even gemist. Ze was dus ook wereldkampioen in 2010 zie ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
Zij had zilver in Vancouver, en gister had ze een lichtpaarslila pakje aan, ze viel meermaals, echt zonde. Ze is de enige (of een van de weinige vrouwen) die de triple Axel kan, maar gisteren ging het mis.
En ze kreeg ook nog dit er overheen
[..]
En ze gaat ook stoppen, dus ik denk dat ze dat ook graag mooier had willen afsluiten.
Mooi, precies op tijd thuisquote:
Wat er nu op is, dat is wel herhaling, van de beste kur tot nu toe. Er is nu pauze.quote:
Ahquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat er nu op is, dat is wel herhaling, van de beste kur tot nu toe. Er is nu pauze.
Nee, zo pas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de OS-site zou Lipnitskaya nu bezig zijn, maar dat is zij toch niet?
Dit was Mao Asada in dat blauwe pakje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de OS-site zou Lipnitskaya nu bezig zijn, maar dat is zij toch niet?
kon ik mooi asada nog zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat er nu op is, dat is wel herhaling, van de beste kur tot nu toe. Er is nu pauze.
Die is bloednerveusquote:
En omdat Boleroquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:13 schreef Max23 het volgende:
Kostner gun ik een medaille na al die jaren
quote:
Mae Berenice Meite deed vandaag en gister hele originele moderne nummers, maarja die zit niet in de top 6 die de NOS uitzendtquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom kiezen ze trouwens altijd van die doodgedraaide nummers,...
ah op zo'n manierquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Mae Berenice Meite deed vandaag en gister hele originele moderne nummers, maarja die zit niet in de top 6 die de NOS uitzendt
Ik weet niet veel (lees: niks) van kunstrijden maar dat viel me ook op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Ik vind haar sprongen wel een beetje karig hoor, ook zo'n lange aanloop erbij.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:18 schreef remcoP het volgende:
[..]
Erica had zo gereageerd
[ afbeelding ]
Waar is dat van?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:18 schreef remcoP het volgende:
[..]
Erica had zo gereageerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja dat is natuurlijk niet eerlijk als je uit jezelf treed ben je een stuk minder zwaar en kun je dus hoger springen
ik blijf lekker zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:25 schreef Max23 het volgende:
1 prijs heeft ze in ieder geval gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is ook nog maar 17.
jury sport hèquote:
Nee, ik verbaas me er ook over. Bij de mannen namelijk welquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Nog nooit won een Russische Olympisch goud in het kunstrijden?
Ja, duur goud dit voor Putinquote:
Het is een jurysport natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Terecht, lekker wijf. Zou mooi zijn als ze op het podium belandt.
Nancy Kerrigan vs Tonya Harding.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat kunstrijden is wel een bloedige sport toch, waren er niet 2 amerikaanse ooit die elkaar belaagd hebben (er staat me iets bij over een mes in de rug)
quote:Kerrigan gained considerable fame beyond the skating world when, on January 6, 1994, she was clubbed in the right knee with a police baton by Shane Stant during a practice round on the eve of the U.S. Figure Skating Championships at Cobo Arena in Detroit, an assault planned by rival Tonya Harding's ex-husband Jeff Gillooly and co-conspirator Shawn Eckardt.The incident became known as "The Whack Heard Round the World."
Some of the attack and its aftermath were caught on camera and broadcast around the world, particularly the now famous footage of attendants helping Kerrigan as she grabs at her knee wailing: "Why, why, why?" Although Kerrigan's injury forced her to withdraw from the U.S. Championships, her rivals agreed that she merited one of the two spots on the Olympic team. The USFSA chose to name her to the Olympic team rather than second-place finisher Michelle Kwan.
Kerrigan recovered quickly from her knee injury and resumed her intensive training. She practiced by doing complete back-to-back double runs-through of her programs, until she felt completely confident in her ability to compete under pressure. The fame she had acquired from the attack led to further professional opportunities; it was reported that she had already signed contracts for $9.5 million before the Olympic competition began.
quote:
Nee ijzeren staaf tegen knie (mes was Monica Seles door fan van Graf)quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat kunstrijden is wel een bloedige sport toch, waren er niet 2 amerikaanse ooit die elkaar belaagd hebben (er staat me iets bij over een mes in de rug)
Daar is geen geld voor nodig joh, de jury weet zelf wel dat er anders een KGB mannetje voor de deur staat vanavondquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is een jurysport natuurlijk
Kind ziet eruit als 12quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Daarom die Italiaan graag 4e of lager. Liever die andere Russin op 3.
Boven de elf, beslist zelf.quote:
Dat is die met dat hysterische hoofd toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
Die Wagner mag van mij 10 keer vallen.
Django? Eens!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
Is dat die internet-meme?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
Uitvoering van Kostner was lang zo goed niet. Ik vond haar al niet gelijkwaardig aan Asada.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef Thas het volgende:
Kostner die schaatste dus trouwens perfect he en 8 punten lager dan Russische die fout maakt))
Maar goed, gelukkig nam al niemand Rusland serieus
Ja vind het altijd redelijk sneu die jurysporten. Zo subjectief.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
eigenlijk is het wel raar om prijzen te geven voor iets artistieks...
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Asada maakte toch ook geen enkel foutje? En die kreeg dan 142 tov 149.95quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Uitvoering van Kostner was lang zo goed niet. Ik vond haar al niet gelijkwaardig aan Asada.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is inderdaad een reden dat literatuur, muziek, schilderen en architectuur geen onderdeel meer zijn van de Spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
eigenlijk is het wel raar om prijzen te geven voor iets artistieks...
Ja die vond ik ook te laag gejureerd in vergelijking met die Russische.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Thas het volgende:
[..]
Asada maakte toch ook geen enkel foutje? En die kreeg dan 142 tov 149.95
Ik snap het als het om de sprongen gaat maar net zij hij dus dat het ook om de artestieke uiting moet gaan, als het echt artistiek was vind ik ze veel te veel hetzelfde doen... Je kunt volgensmij ook best artistiek avant-gardistische viekanten schaatsen, of minimalistisch lang rechtdoor glijden... maar daar krijg je vast geen punten voor. Ook in de kleding zit maar weinig artistieksquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja vind het altijd redelijk sneu die jurysporten. Zo subjectief.
We zijn in Rusland, die Russin gaat dus winnen. Ze hebben bij het kunstrijden toch alles al gewonnen in Sochi?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook te laag gejureerd in vergelijking met die Russische.
Ja de finale kort verhaal van 1928 was een aanfluiting om maar te zwijgen over het ploegen vervolgverhaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is inderdaad een reden dat literatuur, muziek, schilderen en architectuur geen onderdeel meer zijn van de Spelen.
Jammer dat de Kaanadese al geweest is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:42 schreef remcoP het volgende:
De Verenigde Staten van Amerika. Check!
Twerkt ze ook?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ze doet de tong.Lijkt wel Miley Cyrus.
quote:
Als ze eerste werd wel.quote:
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
We zijn in Rusland, die Russin gaat dus winnen. Ze hebben bij het kunstrijden toch alles al gewonnen in Sochi?
Ik dacht van wel, maar komt er een derde gouden bij? Wat denken jullie, of toch Kim?quote:
Die had alleen maar hoeven blijven staanquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Plushenko niet geblesseerd was hadden ze minstens een gouden medaille meer gehad
Als. Maar helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Plushenko niet geblesseerd was hadden ze minstens een gouden medaille meer gehad
Plushenko met zijn 'blessure'quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar er in 2018 weer bij willen zijnquote:
Je kan er ook op trouwenquote:
Bruiloft muziek tochquote:
Is het ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Adios Noniño of zoiets was. Die Maxima-trekzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |