Het kan nogquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef beantherio het volgende:
Is de traditionele "knuppel tegen de knieschijven" al uitgedeeld of ben ik nog op tijd?
Awh.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jammer, ik had liever Yuna zien vallen. Het ophemelen van Queen Yuna en de anti-Japan berichten worden nu alleen nog maar erger (voor zover dat al mogelijk is...)quote:
Wees gewoon blij dat de top-3 binnen een punt staat. Bij Asada weet je dat alles staat of valt met die triple axel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever Yuna zien vallen. Het ophemelen van Queen Yuna en de anti-Japan berichten worden nu alleen nog maar erger (voor zover dat al mogelijk is...)
Japan en Korea doen het trouwens allebei kut deze OS met een 16 en 17e plaats.
Ik heb eigenlijk totaal geen verstand van kunstrijdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat de top-3 binnen een punt staat. Bij Asada weet je dat alles staat of valt met die triple axel.
De beste zal morgen winnen. Yuna stopt sowieso na deze spelen, Kostner is ook al 27 en de "nieuwe" hoop van Rusland doet ook nog mee voor het goud.
Het zit Rusland ook niet mee.quote:
Nee, maar er zijn al wel vragen over de hoge score van de Russische en de te lage score voor Kim (omdat die een score neer moest zetten).quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef beantherio het volgende:
Is de traditionele "knuppel tegen de knieschijven" al uitgedeeld of ben ik nog op tijd?
Dat ophemelen is juist prachtig (en is in dit geval terecht) en Japan sentiment heeft niks met Yuna te makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever Yuna zien vallen. Het ophemelen van Queen Yuna en de anti-Japan berichten worden nu alleen nog maar erger (voor zover dat al mogelijk is...)
Waarschijnlijk zijn de küren van nu nog niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef alors het volgende:
Eindelijk weer een leuke sport bezigHopelijk snel live met Hans commentaar, maar dat zal wel weer pas om 19u worden.
Ja dat zal wel, maar vandaag zijn er 'maar' 24 deelneemsters, dus zo heel lang duurt het ook niet tot de top komt. Zal nog wel een dweilpauze tussen zitten. Zal wel om 18u zijn als ze in dat programma de curlingfinales nog eens gaan herhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de küren van nu nog niet belangrijk genoeg.
Zoiets denk ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar vandaag zijn er 'maar' 24 deelneemsters, dus zo heel lang duurt het ook niet tot de top komt. Zal nog wel een dweilpauze tussen zitten. Zal wel om 18u zijn als ze in dat programma de curlingfinales nog eens gaan herhalen
As far as I can tell duurt het tot nu toe allemaal ongeveer even lang als gister, toen waren de laatste 5 idd ook ongeveer van 6 tot half 7quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar vandaag zijn er 'maar' 24 deelneemsters, dus zo heel lang duurt het ook niet tot de top komt. Zal nog wel een dweilpauze tussen zitten. Zal wel om 18u zijn als ze in dat programma de curlingfinales nog eens gaan herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |