Boven de elf, beslist zelf.quote:
Dat is die met dat hysterische hoofd toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
Die Wagner mag van mij 10 keer vallen.
Django? Eens!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
Is dat die internet-meme?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
Uitvoering van Kostner was lang zo goed niet. Ik vond haar al niet gelijkwaardig aan Asada.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef Thas het volgende:
Kostner die schaatste dus trouwens perfect he en 8 punten lager dan Russische die fout maakt))
Maar goed, gelukkig nam al niemand Rusland serieus
Ja vind het altijd redelijk sneu die jurysporten. Zo subjectief.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
eigenlijk is het wel raar om prijzen te geven voor iets artistieks...
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Asada maakte toch ook geen enkel foutje? En die kreeg dan 142 tov 149.95quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Uitvoering van Kostner was lang zo goed niet. Ik vond haar al niet gelijkwaardig aan Asada.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is inderdaad een reden dat literatuur, muziek, schilderen en architectuur geen onderdeel meer zijn van de Spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
eigenlijk is het wel raar om prijzen te geven voor iets artistieks...
Ja die vond ik ook te laag gejureerd in vergelijking met die Russische.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Thas het volgende:
[..]
Asada maakte toch ook geen enkel foutje? En die kreeg dan 142 tov 149.95
Ik snap het als het om de sprongen gaat maar net zij hij dus dat het ook om de artestieke uiting moet gaan, als het echt artistiek was vind ik ze veel te veel hetzelfde doen... Je kunt volgensmij ook best artistiek avant-gardistische viekanten schaatsen, of minimalistisch lang rechtdoor glijden... maar daar krijg je vast geen punten voor. Ook in de kleding zit maar weinig artistieksquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja vind het altijd redelijk sneu die jurysporten. Zo subjectief.
We zijn in Rusland, die Russin gaat dus winnen. Ze hebben bij het kunstrijden toch alles al gewonnen in Sochi?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook te laag gejureerd in vergelijking met die Russische.
Ja de finale kort verhaal van 1928 was een aanfluiting om maar te zwijgen over het ploegen vervolgverhaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is inderdaad een reden dat literatuur, muziek, schilderen en architectuur geen onderdeel meer zijn van de Spelen.
Jammer dat de Kaanadese al geweest is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:42 schreef remcoP het volgende:
De Verenigde Staten van Amerika. Check!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |