SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nogmaals verzoekje tot afgekeurde doelpunt Fischer en schot op de paal van moisander
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De cijfers zijn toch zo clear as day? In de 30 FTE zitten namelijk ook de aangetrokken spelers in. Maar goed, een beetje kritiek is hier blijkbaar teveel. Dan is het gelijk de ondergang van de vereniging.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hebben we ook niet een spelertje gekocht? Oh echt joh? Ja? Nee joh? Echt waar ! Oh jee! Wat nu!? Oh wacht eens even ! We huren er ook nog 1tje! Potverdikkeme zeg, die kost ook nog geld! Je meent het! Die 3 miljoen is dus pure onzin die je uitkraamt omdat je de cijfers niet kent.
Dus, even concluderend, we hebben EN contracten verlengd/opgewaardeerd EN de staf uitgebreid EN meer mensen aangenomen op andere onderdelen EN we hebben de selectie op peil gehouden en dat kost ons allemaal een whopping 1 miljoen euro extra. Nou nou, wat een dra-ma-tische ontwikkelingen. Echt. Ik zou me als ik jou was kapot ergeren aan deze wantoestanden.
Maar hé, we hebben 2 toppers verkocht, heerlijk brandhout als Bojan, v/d Hoorn en Duarte aangetrokken en daarbij ook nog eens een miljoen meer uitgeven! 0,5 miljoen aan de directie en personeel en dus 0,4 miljoen aan de technische staf. Iemand die ook maar enig idee heeft waar dat naartoe gaat?
Maar inderdaad, lekker allemaal als blinde schapen zitten klappen en juichen, het gaat immers prima met de club. Een beetje vooruitgang is teveel gevraagd![]()
.
![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-sc-Heerenveen-2.htmquote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
Nogmaals verzoekje tot afgekeurde doelpunt Fischer en schot op de paal van moisanderWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Na eerder slap gewauwel besloten deze post niet te lezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
De cijfers zijn toch zo clear as day? In de 30 FTE zitten namelijk ook de aangetrokken spelers in. Maar goed, een beetje kritiek is hier blijkbaar teveel. Dan is het gelijk de ondergang van de vereniging.
Maar hé, we hebben 2 toppers verkocht, heerlijk brandhout als Bojan, v/d Hoorn en Duarte aangetrokken en daarbij ook nog eens een miljoen meer uitgeven! 0,5 miljoen aan de directie en personeel en dus 0,4 miljoen aan de technische staf. Iemand die ook maar enig idee heeft waar dat naartoe gaat?
Maar inderdaad, lekker allemaal als blinde schapen zitten klappen en juichen, het gaat immers prima met de club. Een beetje vooruitgang is teveel gevraagd![]()
.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-sc-Heerenveen-2.htmDankquote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-sc-Heerenveen-2.htm
Zorg jij nu maar dat je volgende keer wel optijd voor de tv zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Na eerder slap gewauwel besloten deze post niet te lezen.![]()
Zit ik altijd. Helaas is het niet altijd mogelijk wanneer je verplicht bent tot het volgen van streamsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar dat je volgende keer wel optijd voor de tv zit.
Wiehen- 24/2/14
Ajax Amsterdam hatte der röte bullen vom Roger Schmidt eine lesse fussbal angetauscht. Mit einem übergewaltigende leistung hat der mannschaft von Frank der bauer mit 5-0 gesiegt über das mangelhafte Salzburg. Töre von Viktor Fischer(2), Kolbein Sigthorsson, Davy Klaassen und Lasse Schöne machten der hollandische meister sieger über red bull. Der verein aus holland kan nächsten woche weiter kommen ins europa league, und mit diesem fussball sieht es aus wie ein formalität.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Oh je hebt jeuk aan je anus door de spelers die aangekocht zijn, zeg dat dan meteen in plaats van semi-intellectueel over de cijfers te ouwehoeren waar je de ballen verstand van hebt. Kijk, dat je een aversie hebt tegen het transferbeleid vind ik prima hoor, maar zeg dat dan gewoon. Nu kom je over als een sneuneus met een anale obsessie als het gaat om Ajax en kritiek hebben op en dat moet je niet willen jongen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
De cijfers zijn toch zo clear as day? In de 30 FTE zitten namelijk ook de aangetrokken spelers in. Maar goed, een beetje kritiek is hier blijkbaar teveel. Dan is het gelijk de ondergang van de vereniging.
.
![]()
Ziyech is echter wel een stuk beslissender. Ziyech heeft nu 8 doelpunten en 7 assists, Maher had in de 2 voorgaande seizoenen 5 doelpunten en 7 assist en 7 doelpunten + 5 assists.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef wieisboos het volgende:
ik zie heel veel parallellen met Ziyech t.o.v. Maher vorig jaar
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het een directe versterking zou zijn voor het niveau waar Ajax naar toe wil gaan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tsja.. sneue reactie natuurlijk. Hier kan je weinig mee. Dat jij deze investeringen wel kan waarderen kan ik niks mee. Ik constateer dat een stijging in de loonkosten opvallend is. Maar dan val jij direct om en kan het allemaal niet...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je hebt jeuk aan je anus door de spelers die aangekocht zijn, zeg dat dan meteen in plaats van semi-intellectueel over de cijfers te ouwehoeren waar je de ballen verstand van hebt. Kijk, dat je een aversie hebt tegen het transferbeleid vind ik prima hoor, maar zeg dat dan gewoon. Nu kom je over als een sneuneus met een anale obsessie als het gaat om Ajax en kritiek hebben op en dat moet je niet willen jongen.![]()
Zei daar iemand neusquote:Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je hebt jeuk aan je anus door de spelers die aangekocht zijn, zeg dat dan meteen in plaats van semi-intellectueel over de cijfers te ouwehoeren waar je de ballen verstand van hebt. Kijk, dat je een aversie hebt tegen het transferbeleid vind ik prima hoor, maar zeg dat dan gewoon. Nu kom je over als een sneuneus met een anale obsessie als het gaat om Ajax en kritiek hebben op en dat moet je niet willen jongen.![]()
![]()
Hoeft natuurlijk ook geen directe versterking te zijn. Kan je nog wel een jaartje uitlenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ziyech is echter wel een stuk beslissender. Ziyech heeft nu 8 doelpunten en 7 assists, Maher had in de 2 voorgaande seizoenen 5 doelpunten en 7 assist en 7 doelpunten + 5 assists.
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het een directe versterking zou zijn voor het niveau waar Ajax naar toe wil gaan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je in de arena zit mis je geen minuutquote:Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit ik altijd. Helaas is het niet altijd mogelijk wanneer je verplicht bent tot het volgen van streams.
![]()
Ja, en als ik vervolgens vraag waarom die stijging zo opvallend is kom je met een klassificatie van het feit dat de spelers die gekocht zijn 'brandhout' zijn en dus het geld blijkbaar niet waard, maar ga je verder totaal niet in op het feit dat er 25 FTE bij is gekomen op gebied van de gehele organisatie. Wie hangt er hier nou een persoonlijk kaartje aan de cijfers, jij of ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Tsja.. sneue reactie natuurlijk. Hier kan je weinig mee. Dat jij deze investeringen wel kan waarderen kan ik niks mee. Ik constateer dat een stijging in de loonkosten opvallend is. Maar dan val jij direct om en kan het allemaal niet...
Daarnaast is het natuurlijk van den zotte om het transferbeleid te gebruiken om de hafljaarcijfers te bekritiseren, maar dat hoef ik je niet uit te leggen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:17:36 ]![]()
Ik denk niet dat het voor hem handig is om steeds vanuit Bulgarije richting de ArenA te gaan, om over uitwedstrijden met een verplichte combi nog maar niet te spreken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Als je in de arena zit mis je geen minuut.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het blijft verbazend waarom jij een stijging van de loonkosten opvallend vindt, ook nadat je uitgelegd is dat er bijna 30 extra fulltimers bij zijn gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Tsja.. sneue reactie natuurlijk. Hier kan je weinig mee. Dat jij deze investeringen wel kan waarderen kan ik niks mee. Ik constateer dat een stijging in de loonkosten opvallend is. Maar dan val jij direct om en kan het allemaal niet..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat een vieze teletekstsupporterquote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor hem handig is om steeds vanuit Bulgarije richting de ArenA te gaan, om over uitwedstrijden met een verplichte combi nog maar niet te spreken.![]()
![]()
Ik heb anders vaak dat ik delen van de wedstrijd niet meer weet hoor of gewoon gemist hebquote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komt omdat je natuurlijk het grootste gedeelte van de wedstrijd met de rug er naar toe staat te hossen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak dat ik delen van de wedstrijd niet meer weet hoor of gewoon gemist hebWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voor elke wedstrijd tenminste 14 uur reizen, dat kan ik helaas niet. Maar in ieder geval fijn om te weten dat jij zo'n fervente Arena-ganger bent en derhalve je eigen mening en supporterschap direct ook meerwaardig vindt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Je bent geen eckte eckte, dus mag je niks zeggen over Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd tenminste 14 uur reizen, dat kan ik helaas niet. Maar in ieder geval fijn om te weten dat jij zo'n fervente Arena-ganger bent en derhalve je eigen mening en supporterschap direct ook meerwaardig vindt.![]()
Hoho, Ajax - Groningen gezien en vorig jaar Steau Bucuresti - Ajaxquote:
Dit jaar willen ze maar niet in de omgeving loten
Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd tenminste 14 uur reizen, dat kan ik helaas niet. Maar in ieder geval fijn om te weten dat jij zo'n fervente Arena-ganger bent en derhalve je eigen mening en supporterschap direct ook meerwaardig vindt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat hoef je inderdaad niet uit te leggen. 25 FTE op de gehele organisatie? 7 FTE bij de vrouwen, 12 FTE op de kantoren, en 5 man technische staf. Ik vind het met het oog op de versterkingen allemaal wat prijzig? Jij niet? Of verdient iedereen op kantoor 100k per jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en als ik vervolgens vraag waarom die stijging zo opvallend is kom je met een klassificatie van het feit dat de spelers die gekocht zijn 'brandhout' zijn en dus het geld blijkbaar niet waard, maar ga je verder totaal niet in op het feit dat er 25 FTE bij is gekomen op gebied van de gehele organisatie. Wie hangt er hier nou een persoonlijk kaartje aan de cijfers, jij of ik?
Daarnaast is het natuurlijk van den zotte om het transferbeleid te gebruiken om de hafljaarcijfers te bekritiseren, maar dat hoef ik je niet uit te leggen..
Dat was het hele punt, dat jij direct uit je slof schiet dat het belachelijk is dat er kritiek is als we voor maar 1 miljoen 30 FTE meer hebben...![]()
Als ik binnenkort naar Thailand verhuis en dik geld verdien kom ik wel elke twee weken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zit nog steeds in Praag sjimmiequote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena..
![]()
Ah oke. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in Praag sjimmie.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Oh ja, dat was hetquote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt omdat je natuurlijk het grootste gedeelte van de wedstrijd met de rug er naar toe staat te hossen.![]()
![]()
Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jongquote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Dat hoef je inderdaad niet uit te leggen. 25 FTE op de gehele organisatie? 7 FTE bij de vrouwen, 12 FTE op de kantoren, en 5 man technische staf. Ik vind het met het oog op de versterkingen allemaal wat prijzig? Jij niet? Of verdient iedereen op kantoor 100k per jaar.
Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja. Die stuitende domheid irriteert, ik kan er niks aan doen. Zelfs als het om Ajacieden gaan kan ik mijn bakkes dan niet dicht houden.quote:Dat was het hele punt,
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:26:50 ]![]()
Maar je was er wel bijquote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak dat ik delen van de wedstrijd niet meer weet hoor of gewoon gemist heb![]()
![]()
Ja, maar ik maak altijd een selfie voor de match en dan vertrek ik weer. Ik moet wel de file voor blijven natuurlijk.quote:![]()
Sowieso zijn de loonkosten bij een vrij gemiddeld inkomen voor een werkgever al snel 50 K op jaarlijkse basis. Pak je dan ook de voetballers en technische staf erbij, dan is het inderdaad niet lastig om al snel boven de 100 K te komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jong
[..]
Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja. Die stuitende domheid irriteert, ik kan er niks aan doen. Zelfs als het om Ajacieden gaan kan ik mijn bakkes dan niet dicht houden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zucht... nog een keertje dan en dan ben ik er wel klaar mee. De salarissen van Duarte, vd Hoorn en Bojan kunnen toch nooit ook maar in de buurt komen van wat Derk, Toby en Eriksen verdienden. Maar goed beste vent. Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jong
[..]
Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja.
HET BELEID.
![]()
Kijk, eindelijk een verstandige reactie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Voltreffer het volgende:
Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.![]()
Posten op instagram, twitter, vine en facebook neem ik aanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak altijd een selfie voor de match en dan vertrek ik weer. Ik moet wel de file voor blijven natuurlijk..
![]()
25FTE die gemiddeld 1.5 modaal verdienen kost je sowieso al 3 miljoen op jaarbasis. Tel daarbij 3 salarissen op van spelers en je zit op de 4.5 miljoen. Dan kan je inderdaad zo een half miljoen/miljoen extra kosten hebben aan salarissen, maar blijkbaar is het ENORM INTERESSANT EN OPVALLEND DAT DIT KAN. ALBERTO KOM ER MAAR IN.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso zijn de loonkosten bij een vrij gemiddeld inkomen voor een werkgever al snel 50 K op jaarlijkse basis. Pak je dan ook de voetballers en technische staf erbij, dan is het inderdaad niet lastig om al snel boven de 100 K te komen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:31:33 ]![]()
half miljoen. Verder zijn we natuurlijk Derk zijn miljoenensalaris vergeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Zucht... nog een keertje dan en dan ben ik er wel klaar mee. De salarissen van Duarte, vd Hoorn en Bojan kunnen toch nooit ook maar in de buurt komen van wat Derk, Toby en Eriksen verdienden. Maar goed beste vent. Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.
HET BELEID.
Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alomquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Of omdat je kijkt naar al die lekkere wijven op het vak.Kan ook komen door de biertjes die het beeld wat positief beinvloeden.
Achter de balie staan er soms wel goede exemplaren
Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Posten op instagram, twitter, vine en facebook neem ik aan.
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
half miljoen. Verder zijn we natuurlijk Derk zijn miljoenensalaris vergeten.![]()
![]()
En net vond je het nog opvallend dat 25 man a 120.000 werden aangenomenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
25FTE die gemiddeld 1.5 modaal verdienen kost je sowieso al 3 miljoen op jaarbasis. Tel daarbij 3 salarissen op van spelers en je zit op de 4.5 miljoen. Dan kan je inderdaad zo een half miljoen/miljoen extra kosten hebben aan salarissen, maar blijkbaar is het ENORM INTERESSANT EN OPVALLEND DAT DIT KAN. ALBERTO KOM ER MAAR IN..
![]()
Je moet goed kijken om er 1 te spotten ja. Voor de rest steeds meer bijzonder dikke, suffe zeugen die op een rijtje naast elkaar zitten. Mag wel eens een deurbeleid ingesteld worden potdikkie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alomKan ook komen door de biertjes die het beeld wat positief beinvloeden.
Achter de balie staan er soms wel goede exemplaren![]()
[..]
Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!![]()
Volgens mij zitten er op Noord veel meer leuke exemplaren.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alomKan ook komen door de biertjes die het beeld wat positief beinvloeden.
Achter de balie staan er soms wel goede exemplaren![]()
[..]
Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!![]()
Moet haast wel. Op zuid zal het allemaal wel doogesnoven of een ander mankement hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er op Noord veel meer leuke exemplaren.![]()
![]()
Daarnaast, je vriendin meenemen naar het voetbalquote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet haast wel. Op zuid zal het allemaal wel doogesnoven of een ander mankement hebben.
![]()
Ik had anders laatst wel een vriendin graag meegenomen bij die zaterdagavond matchquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Daarnaast, je vriendin meenemen naar het voetbal.
Helaas kon ze niet
Maar die drinkt menig man eruit dus dan is er toch iets mannelijks aan ook
![]()
![]()
okquote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had anders laatst wel een vriendin graag meegenomen bij die zaterdagavond matchHelaas kon ze niet
Maar die drinkt menig man eruit dus dan is er toch iets mannelijks aan ook
![]()
Ben wel benieuwd wat er komende zomer gaat gebeuren op de transfermarkt. Keeper, centrale verdediging, VM en één halfpositie zijn op niveau bezet, alles eromheen is en blijft toch wat wankel, door verschillende factoren.
Niet dat ik de rest opgevuld wil zien met aankopen, in Jong Ajax zitten een aantal spelers die wmb prima kunnen doorstromen naar het 1e (Denswil, Tete, Kishna, eventueel Andersen, Riedewald, Lobotka)![]()
Voor VM heb je eigenlijk ook alleen Blind en eventueel Bazoerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Ultimate_Original het volgende:
Ben wel benieuwd wat er komende zomer gaat gebeuren op de transfermarkt. Keeper, centrale verdediging, VM en één halfpositie zijn op niveau bezet, alles eromheen is en blijft toch wat wankel, door verschillende factoren.
Niet dat ik de rest opgevuld wil zien met aankopen, in Jong Ajax zitten een aantal spelers die wmb prima kunnen doorstromen naar het 1e (Denswil, Tete, Kishna, eventueel Andersen, Riedewald, Lobotka)![]()
En daarachter zitten voldoende spelers die als noodverband kunnen spelen. Je moet je selectie niet dicht gaan smeren met onnodige aankopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor VM heb je eigenlijk ook alleen Blind en eventueel Bazoer![]()
Poulsen is na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk weg en wie heb je dan nog meer? Sporkslede en dat is het zo ongeveer welquote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
En daarachter zitten voldoende spelers die als noodverband kunnen spelen. Je moet je selectie niet dicht gaan smeren met onnodige aankopen.![]()
Schone, Duartequote:Op maandag 17 februari 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poulsen is na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk weg en wie heb je dan nog meer? Sporkslede en dat is het zo ongeveer wel![]()
En wie gaat er dan rechtsvoor als Schöne daar moet spelen? Duarte zou inderdaad wel kunnen maar daar is hij lang niet op zijn bestquote:![]()
Sowieso moet ik nog maar zien of we wat aan Duarte gaan hebben. Zijn niveau na zijn blessure is echt van een bedenkelijk niveau...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie gaat er dan rechtsvoor als Schöne daar moet spelen? Duarte zou inderdaad wel kunnen maar daar is hij lang niet op zijn best![]()
![]()
hè Ajacieden. Was matig gisteren in de ArenA vooral de tweede helft.
Ik heb mij vooral zitten ergeren aan die Fischer. Echt...liep niet waar hij moest zijn en was eerder een stoorzender dan een volwaardige speler in het elftal.En wat mij helemaal tegen de borst stootte ware mensen die wederom eerder weggingen en niet de moeite wilde nemen even te wachten tot de huldiging van Eriksen voorbij was.
Volgende keer moeten die stewards gewoon de uitgangen afsluiten voor mensen die om wat voor reden ook eerder weg willen.Op het vak indertijd hielden wij ze gewoon tegen en als ze een grote mond gaven of doordramden kregen ze klappen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 14:59:24 ]![]()
Ik heb het over spelers die daar uit de voeten zouden kunnen als de eerste twee (Blind en Bazoer) wegvallen, in noodgevallen dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet meer aanvallende middenvelders daar neerzetten
Een aankoop op die positie zou belachelijk zijn![]()
Ben ik het ook mee eens zie liever een creatieve middenvelder komenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb het over spelers die daar uit de voeten zouden kunnen als de eerste twee (Blind en Bazoer) wegvallen, in noodgevallen dus.
Ben ik het niet mee eens. Je weet niet of Bazoer en evt een andere jeugdspeler daar kan staan, en met Boilesen is het goed mogelijk dat Blind net als nu vaak naar linksback moet. Riedewald is naar mijn mening nog niet goed genoeg, en Dijks hetzelfde. Ik zou dus zeggen: of een goede linksback erbij, of een goede verdedigende middenvelder, of het nou iemand is die doorstroomt uit de jeugd of een aankoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb het over spelers die daar uit de voeten zouden kunnen als de eerste twee (Blind en Bazoer) wegvallen, in noodgevallen dus.
Ik heb trouwens meerdere kaarten te koop voor Ajax - Az vak 403. Waar kan ik deze kaarten het beste aanbieden aangezien het seizoenskaarten zijn en ik ze graag terug wil hebben. Alvast bedankt![]()
Ajax kaartenmarkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:16 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb trouwens meerdere kaarten te koop voor Ajax - Az vak 403. Waar kan ik deze kaarten het beste aanbieden aangezien het seizoenskaarten zijn en ik ze graag terug wil hebben. Alvast bedankt![]()
Dat jij Riedewald nu hebt beoordeeld op twee wedstrijden zegt wel iets over hoe opportunistisch jij bent. Frank heeft gezegd dat hij tweede linksback is en heeft vertrouwen in hem. Hij traint dagelijks met hem ik denk dat hij een iets beter oordeel over hem kan vellen dan jij.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je weet niet of Bazoer en evt een andere jeugdspeler daar kan staan, en met Boilesen is het goed mogelijk dat Blind net als nu vaak naar linksback moet. Riedewald is naar mijn mening nog niet goed genoeg, en Dijks hetzelfde. Ik zou dus zeggen: of een goede linksback erbij, of een goede verdedigende middenvelder, of het nou iemand is die doorstroomt uit de jeugd of een aankoop.
+ een backup aankopen is geld weggooien![]()
Die supporters die eerder weggaan zijn een bron van ergernis. En iedereen altijd maar roepen dat de ArenA halfleeg is in de 88e minuut als we achterstaan. Dat is bijna altijd zo. Helemaal bij zo'n afscheid, ook bij Vertonghen/Anita/Wiel was het zo, is het onbegrijpelijk. Of na Ajax - Barça, zo'n wereldpot en dan eerder weggaan, en dan was het ook nog eens enorm spannend in de slotfase. Ik snap dat nooitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb mij vooral zitten ergeren aan die Fischer. Echt...liep niet waar hij moest zijn en was eerder een stoorzender dan een volwaardige speler in het elftal.En wat mij helemaal tegen de borst stootte ware mensen die wederom eerder weggingen en niet de moeite wilde nemen even te wachten tot de huldiging van Eriksen voorbij was.
Volgende keer moeten die stewards gewoon de uitgangen afsluiten voor mensen die om wat voor reden ook eerder weg willen.Op het vak indertijd hielden wij ze gewoon tegen en als ze een grote mond gaven of doordramden kregen ze klappen.
![]()
![]()
Ja, waar moet ik hem anders op beoordelen? Ik zeg toch ook dat ik hem op dit moment nog niet goed genoeg vind? Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat jij Riedewald nu hebt beoordeeld op twee wedstrijden zegt wel iets over hoe opportunistisch jij bent. Frank heeft gezegd dat hij tweede linksback is en heeft vertrouwen in hem. Hij traint dagelijks met hem ik denk dat hij een iets beter oordeel over hem kan vellen dan jij.
+ een backup aankopen is geld weggooien![]()
Waarom zou je hem nu al moeten beoordelen en zeggen dat hij niet goed genoeg is? Geef hem eens een kans joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik hem anders op beoordelen? Ik zeg toch ook dat ik hem op dit moment nog niet goed genoeg vind? Wat is daar mis mee?![]()
Waarom zou ik hem niet beoordelen? Ik mag toch mijn mening geven of niet? En als je eens leest zie je dat ik hem op dit moment niet goed genoeg vind. Van mij mag hij zeker de kans krijgen op linksback als Boilesen weer eens geblesseerd is, dan kan Blind lekker op het middenveld blijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou je hem nu al moeten beoordelen en zeggen dat hij niet goed genoeg is? Geef hem eens een kans joh.![]()
Er zijn mensen die altijd en overal zijn, van Leeuwarden tot Zagreb en van Kerkrade tot Bratislava, die sowieso al van ver moeten komen en daarom echt nog wel eens besluiten lekker wat eerder weg te gaan. Laat ze lekker. Zijn ook trouwens echt de jongens die je klappen wil geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
En wie niet quooooooooote, en wie niet quote die is geen jooooooooooodquote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
@heinz( kan even niet quoten om wat voor reden dan ook?) maar ben het volledig met je eens!!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kijk, dat hoor ik nou graag.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
@heinz( kan even niet quoten om wat voor reden dan ook?) maar ben het volledig met je eens!!
Je moet je adblocker uitzetten, dan doet alles het weer goed.![]()
Kijk eens aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef iketurnerjr het volgende:
Ik irriteer mij mateloos aan de ads![]()
Nou laten we dan nog maar een linksback kopen totdat Riedewald goed genoeg isquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem niet beoordelen? Ik mag toch mijn mening geven of niet? En als je eens leest zie je dat ik hem op dit moment niet goed genoeg vind. Van mij mag hij zeker de kans krijgen op linksback als Boilesen weer eens geblesseerd is, dan kan Blind lekker op het middenveld blijven.![]()
Het gaat natuurlijk niet om die mensen, en dat is maar een klein groepje. Er gaan zoveel mensen eerder weg.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die altijd en overal zijn, van Leeuwarden tot Zagreb en van Kerkrade tot Bratislava, die sowieso al van ver moeten komen en daarom echt nog wel eens besluiten lekker wat eerder weg te gaan. Laat ze lekker. Zijn ook trouwens echt de jongens die je klappen wil geven.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zo klopt het.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef iketurnerjr het volgende:
Ik irriteer erger mij mateloos aan de adsDan kan je lang wachten, Riedewald is geen linksback en zal het ook nooit worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nou laten we dan nog maar een linksback kopen totdat Riedewald goed genoeg is![]()
Iedereen moet lekker zelf weten of ze eerder weg gaan ze betalen ten slotte net zoveel voor een kaartje als de eckto's![]()
Of een andere goede CVM zodat het geen ramp is als Blind naar linksback moetquote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nou laten we dan nog maar een linksback kopen totdat Riedewald goed genoeg is. Ik betwijfel of Bazoer er volgend seizoen al klaar voor is.
![]()
@kurk_droog, ik wilde het net corrigeren, een taalfout die ik altijd maak
Voor mij bekt het gewoon lekker![]()
voorin wat versterking lijkt me ook wel aardigquote:Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of een andere goede CVM zodat het geen ramp is als Blind naar linksback moet. Ik betwijfel of Bazoer er volgend seizoen al klaar voor is.
![]()
Dat klopt, maar het lijkt mij dat er een aantal jeugdspelers langzaamaan wat kansen kunnen krijgen toch? Weet niet precies wie er allemaal zouden kunnen doorschuiven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorin wat versterking lijkt me ook wel aardig![]()
Kischgodquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het lijkt mij dat er een aantal jeugdspelers langzaamaan wat kansen kunnen krijgen toch? Weet niet precies wie er allemaal zouden kunnen doorschuiven.![]()
Andersen misschien, die had ik wel wat vaker al verwachtquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het lijkt mij dat er een aantal jeugdspelers langzaamaan wat kansen kunnen krijgen toch? Weet niet precies wie er allemaal zouden kunnen doorschuiven.![]()
Ja, maar dat is dan volgens mij meer een middenvelder. Heerlijke techniek, maar op de vleugels brengt hij wel erg weinig.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersen misschien, die had ik wel wat vaker al verwacht![]()
Voor zo'n speler is het wel goed om niet meteen als middenvelder gebruikt te worden, heb je bij Ajax aardig wat inhoud voor nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan volgens mij meer een middenvelder. Heerlijke techniek, maar op de vleugels brengt hij wel erg weinig.![]()
Zou die op links kunnen? Schöne doet het natuurlijk prima op rechts.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja dat klopt wel, maar ik geloof ook niet dat die paar wedstrijdjes op de vleugel goed zijn geweest voor zijn ontwikkeling/zelfvertrouwen. Volgens mij speelt hij bij Jong Ajax nu wel veel op het middenveld toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor zo'n speler is het wel goed om niet meteen als middenvelder gebruikt te worden, heb je bij Ajax aardig wat inhoud voor nodig![]()
Lijkt me een type die eigenlijk op alle drie de posities voorin uit de voeten kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou die op links kunnen? Schöne doet het natuurlijk prima op rechts.![]()
Hij heeft me ook nog niet kunnen overtuigen, maar ik heb de laatste jaren wel gemerkt dat ik jeugdspelers ook weer niet te snel moet afschrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen zie ik het niet redden eerlijk gezegdVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sja ook als je leest dat hij het zo moeilijk heeft met aanpassen in Nederland.... We zullen het wel zien wat er van komtquote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft me ook nog niet kunnen overtuigen, maar ik heb de laatste jaren wel gemerkt dat ik jeugdspelers ook weer niet te snel moet afschrijven.![]()
Een 'grote' aankoop van +- 8 miljoen zou ik zeker niet erg vinden. Dat waren ze dit jaar natuurlijk al van plan met v. Ginkel maar we weten allemaal waarom dat niet doorging. Vooral als we volgend jaar echt iets in de CL willen klaarspelen moet er echt wat gaan gebeuren, vooral als Siem vertrekt hebben we voorin totaal geen ervaren spelers. Ik heb liever eens één grote aankoop zoals een Tadic (onhaalbaar maar het is slechts een voorbeeld) dan meerdere 'kleine' aankopen zoals v.d. Hoorn, Duarte en Sana..quote:Ajax heeft de zaken op financieel gebied prima op orde en dat blijkt maandag ook uit een stuk in Het Financieele Dagblad. Volgens financieel analist Tom Muller van Theodoor Filissen Bankiers kunnen de mooie cijfers leiden tot enkele grote aankopen.
“Ajax heeft een ijzersterke, solide financiële positie. De vraag is wat ze met het geld gaan doen”, laat Muller optekenen in het dagblad. Muller wijst op het eigen vermogen van de club, dat met 23,7 miljoen euro is gestegen naar 95,5 miljoen euro, en op de liquiditeit van 69 miljoen euro.
Omdat Ajax graag weer een keer de tweede ronde van de Champions League wil halen, denkt Muller dat de winst van de Amsterdammers weleens geïnvesteerd kan worden in een of twee topaankopen. Volgens de analist is het logisch dat de Amsterdammers zelf geen uitspraken doen over de te verwachten nettowinst. Veel zal namelijk afhangen van de prestaties van Ajax in de Europa League.
[ Bericht 19% gewijzigd door Gruisman op 17-02-2014 16:24:35 ]![]()
Hoewel ik op zich een uitschieter van 8-10m voor een toptalent uit de eredivisie niet gek zou vinden, is dat nou ook weer niet echt het 'toptalent' waarmee je in de CL op de korte termijn potten gaat breken, lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een 'grote' aankoop van +- 8 miljoen zou ik zeker niet erg vinden. Dat waren ze dit jaar natuurlijk al van plan met v. Ginkel maar we weten allemaal waarom dat niet doorging. Vooral als we volgend jaar echt iets in de CL willen klaarspelen moet er echt wat gaan gebeuren, vooral als Siem vertrekt hebben we voorin totaal geen ervaren spelers. Ik heb liever eens één grote aankoop zoals een Tadic (onhaalbaar maar het is slechts een voorbeeld) dan meerdere 'kleine' aankopen zoals v.d. Hoorn, Duarte en Sana..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie ze dat geld liever steken in het verder optimaliseren van de jeugdopleiding, scouting en ontwikkeling van eigen spelers.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een 'grote' aankoop van +- 8 miljoen zou ik zeker niet erg vinden. Dat waren ze dit jaar natuurlijk al van plan met v. Ginkel maar we weten allemaal waarom dat niet doorging. Vooral als we volgend jaar echt iets in de CL willen klaarspelen moet er echt wat gaan gebeuren, vooral als Siem vertrekt hebben we voorin totaal geen ervaren spelers. Ik heb liever eens één grote aankoop zoals een Tadic (onhaalbaar maar het is slechts een voorbeeld) dan meerdere 'kleine' aankopen zoals v.d. Hoorn, Duarte en Sana..![]()
De drie laatstgenoemde zijn dan ook regelrechte miskopenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef Gruisman het volgende:
Ik heb liever eens één grote aankoop zoals een Tadic (onhaalbaar maar het is slechts een voorbeeld) dan meerdere 'kleine' aankopen zoals v.d. Hoorn, Duarte en Sana..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Je kunt ontwikkelen wat je wilt. Met de echt grote talenten moet je gewoon wat mazzel en aantrekkingskracht hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Ik zie ze dat geld liever steken in het verder optimaliseren van de jeugdopleiding, scouting en ontwikkeling van eigen spelers.
Of je moet voortaan altijd met schone's en blindjes gaan spelen.![]()
Niks mis mee om met spelers als Blind te spelen. Graag zelfs.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt ontwikkelen wat je wilt. Met de echt grote talenten moet je gewoon wat mazzel en aantrekkingskracht hebben.
Of je moet voortaan altijd met schone's en blindjes gaan spelen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als je een investering doet van 8-10 miljoen moet het een speler betreffen met dusdanig veel talent dat je die makkelijk voor hetzelfde bedrag of meer kan verkopen na 2-3 jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel ik op zich een uitschieter van 8-10m voor een toptalent uit de eredivisie niet gek zou vinden, is dat nou ook weer niet echt het 'toptalent' waarmee je in de CL op de korte termijn potten gaat breken, lijkt me.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, echt de groep waar hij het over heeft inddquote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die altijd en overal zijn, van Leeuwarden tot Zagreb en van Kerkrade tot Bratislava, die sowieso al van ver moeten komen en daarom echt nog wel eens besluiten lekker wat eerder weg te gaan. Laat ze lekker. Zijn ook trouwens echt de jongens die je klappen wil geven.![]()
![]()
Aantrekkingskracht is iets waar in geïnvesteerd kan worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt ontwikkelen wat je wilt. Met de echt grote talenten moet je gewoon wat mazzel en aantrekkingskracht hebben.
Of je moet voortaan altijd met schone's en blindjes gaan spelen.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niks mis mee om met spelers als Blind te spelen. Graag zelfs.![]()
![]()
Ga er niet op in aub.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij kijkt geen wedstrijden van Ajax?![]()
Ze hebben al bewezen dat ze niet echt succesvol zijn met aankopen voor het eerste elftalquote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef Smoofie het volgende:
Mooie winst, ik hoop op veel grote aankopen van 10-15 miljoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:31 schreef Smoofie het volgende:
Mooie winst, ik hoop op veel grote aankopen van 10-15 miljoen.
Oh.![]()
Het is totaal niet realistisch om te verwachten dat TH nu wel opeens dure aankopen wil gaan doen.. Die blijven gewoon paar tonnetjes hier en daar spenderen voor nieuwe talenten![]()
Ja, die mogen wel eerder weg dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:04 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Ja, echt de groep waar hij het over heeft indd'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Jawel. Nooit onder de indruk geweest van blind. Op linksback is het te behappen omdat hij wel slim speelt. Maar verder is het van het niveau clasie, schaars etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij kijkt geen wedstrijden van Ajax?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jawel. Nooit onder de indruk geweest van blind. Op linksback is het te behappen omdat hij wel slim speelt. Maar verder is het van het niveau clasie, schaars etc.dan heb je nooit op blind gelet. Die speelt echt beestachtig goed dit seizoen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dan snap jij er geen kloten van. Sowieso Clasie en Schaars zijn echt veel minder.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jawel. Nooit onder de indruk geweest van blind. Op linksback is het te behappen omdat hij wel slim speelt. Maar verder is het van het niveau clasie, schaars etc.![]()
Clasie, haha!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jawel. Nooit onder de indruk geweest van blind. Op linksback is het te behappen omdat hij wel slim speelt. Maar verder is het van het niveau clasie, schaars etc.![]()
![]()
Nou nou nou, ik denk dat Clasie en Blind elkaar niet zoveel ontlopen hoor.
Laat dit huidig TH maar geen investeringen doen voor grote bedragen. Huidige aankoopbeleid is dramatisch te noemen.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jawel. Nooit onder de indruk geweest van blind. Op linksback is het te behappen omdat hij wel slim speelt. Maar verder is het van het niveau clasie, schaars etc., ongelofelijk wat een plaat voor je kop kan doen zeg.
Snelle Egel![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef Voltreffer het volgende:
Nou nou nou, ik denk dat Clasie en Blind elkaar niet zoveel ontlopen hoor.
Laat dit huidig TH maar geen investeringen doen voor grote bedragen. Huidige aankoopbeleid is dramatisch te noemen.![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Welke aankopen van Overmars zijn dan wel geslaagd tot nu toe? Alleen Schone en Moisander denk ik. De gehaalde jeugdspelers reken ik dan voor het gemak er even niet bij omdat ik daar natuurlijk niks zinnigs over kan zeggen. Af en toe een dure speler kopen zoals Huntelaar en Suarez in het verleden is op zich niks mis mee (al zie ik nu geen vergelijkbare spelers in de Eredivisie)quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De drie laatstgenoemde zijn dan ook regelrechte miskopen![]()
Blind is een van de spelers die zeer goed bij Ajax en in de Nederlandse eredivisie. Maar het is nog maar de vraag of hij ook in de Premier League, Bundesliga of Primera Division potten kan breken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Moisander, Cillessen, Schone en Serero. Boerrigter niet te vergeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens een aantal goede aankopen dan?![]()
Serero?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander, Cillessen, Schone en Serero. Boerrigter niet te vergeten.
Rest zijn wel goede aankopen ja![]()
Cilgod, Moisander.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero ziet er leuk uit idd , meer nietquote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero?
Rest zijn wel goede aankopen jaRED ONS HENNIEGOD![]()
Serero doet het gewoon prima op het middenveld hoor. Het is geen Sneijder of VDV, dat moet je van hem ook niet verwachten.![]()
Prima?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero doet het gewoon prima op het middenveld hoor. Het is geen Sneijder of VDV, dat moet je van hem ook niet verwachten.Hij kan net mee dat bedoel je mag ik hopen
![]()
Hij zal nog een stuk mannelijker moeten gaan spelen voor dat soort competities. Aan de andere kant had ik hem 2 a 3 jaar geleden ook al lang afgeschreven voor de eredivisie, dus wie weet heeft hij het in zich.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef Shreyas het volgende:
Blind is een van de spelers die zeer goed bij Ajax en in de Nederlandse eredivisie. Maar het is nog maar de vraag of hij ook in de Premier League, Bundesliga of Primera Division potten kan breken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Paar weken terug was hij nog Sererogod hier en nu kan hij maar net mee.. Nee dat gaat er niet bij mij in. Zijn kap en draaiacties zijn gewoon van uitstekende kwaliteit... Nogmaals, hij zal het verschil niet maken. Daar moeten de aanvallers/Klaassen maar voor zorgen. Maar het is een uitstekende waterdragerquote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima?Hij kan net mee dat bedoel je mag ik hopen
![]()
Dacht dat er alleen bij Feyenoord waterdragers spelenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paar weken terug was hij nog Sererogod hier en nu kan hij maar net mee.. Nee dat gaat er niet bij mij in. Zijn kap en draaiacties zijn gewoon van uitstekende kwaliteit... Nogmaals, hij zal het verschil niet maken. Daar moeten de aanvallers/Klaassen maar voor zorgen. Maar het is een uitstekende waterdragerRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is niets en zal nooit wat worden. Toen hij een poosje terug in vorm was hoopte ik dat hij dat niveau vast kon houden maar dat lukte hem maar 2 wedstrijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paar weken terug was hij nog Sererogod hier en nu kan hij maar net mee.. Nee dat gaat er niet bij mij in. Zijn kap en draaiacties zijn gewoon van uitstekende kwaliteit... Nogmaals, hij zal het verschil niet maken. Daar moeten de aanvallers/Klaassen maar voor zorgen. Maar het is een uitstekende waterdrager![]()
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander, Cillessen, Schone en Serero. Boerrigter niet te vergeten.![]()
![]()
Davyleiden de luchtfietserquote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaar
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaar![]()
![]()
wwaaaahhhhquote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.![]()
![]()
Litmanenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de winst wederom hoger dan 20 miljoen. Ook komende 5 jaren zal Ajax flink wat geld tegemoet zien. Ik verwacht dat we naar een eigen vermogen gaan van 200 miljoen in 5 jaar.
Europese successen zullen dan mogelijk zijn. Misschien al eerder. Ik zeg het weer: Ajax wint binnen 10 jaar de Champions league.![]()
Nee. Gewoon, nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef davyleiden het volgende:
Zoals ik al zei is de winst wederom hoger dan 20 miljoen. Ook komende 5 jaren zal Ajax flink wat geld tegemoet zien. Ik verwacht dat we naar een eigen vermogen gaan van 200 miljoen in 5 jaar.
Europese successen zullen dan mogelijk zijn. Misschien al eerder. Ik zeg het weer: Ajax wint binnen 10 jaar de Champions league.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja, gewoon ja. Jij hebt gewoon geen benul van waar men nu aan bezig is. De financiële basis ligt er al en wordt uitgebreid. Het sportieve gedeelte wordt buitengewone klasse.quote:![]()
Die pool kon goed van afstand schieten. Jammer dat die plaats moest maken voor Lambiek die er helemaal geen kut van konquote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kent iemand hém nog?
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Met het huidige beleid en de mogelijkheden lijkt me dit best realiseerbaarquote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef davyleiden het volgende:
Europese successen zullen dan mogelijk zijn. Misschien al eerder. Ik zeg het weer: Ajax wint binnen 10 jaar de Champions league.![]()
Dat heb ik wel, en nee; Nederland is te klein geworden om de CL te winnen. EL winst is wel mogelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja, gewoon ja. Jij hebt gewoon geen benul van waar men nu aan bezig is. De financiële basis ligt er al en wordt uitgebreid. Het sportieve gedeelte wordt buitengewone klasse.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En waar zijn de hoogtepunten in het shirt van Ajax?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef davyleiden het volgende:
![]()
![]()
Ik zag hem weleens heel mooi een Dinamo Zagreb aanvaller uitkappen .quote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En waar zijn de hoogtepunten in het shirt van Ajax?
Tot zover zijn hoogtepuntenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nederland te klein? Hoe kan het dat dat kleine clubje Ajax 20 miljoen winst boekt terwijl zoveel internationale topclubs nog geen een winst boeken? En Ajax ook haar volledige mogelijkheden nog niet heeft uitgebuit? Kopen ArenA---> Meer sponsoringgeld. Betere selectie---> Verder in CL komen, --->Meer merchandising. Betere spelers én langere contracten voor spelers---> Meer geld uit transfers.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, en nee; Nederland is te klein geworden om de CL te winnen. EL winst is wel mogelijk.
Geen crisistaks?---> Scheelt al 3/4 miljoen!
Ajax heeft klaarblijkelijk de hoge televisiegelden niet nodig om aan geld te komen en om het Eigen vermogen uit te breiden.
Als je de trend volgt zie je gewoon dat Ajax SOWIESO AL naar een onrealistisch denkbaar vermogen gaat voor een Nederlandse club.![]()
Hij had toch ook die fake kopbal?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zag hem weleens heel mooi een Dinamo Zagreb aanvaller uitkappen .
Tot zover zijn hoogtepunten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax heeft genoeg geld in kas om de gehele selectie van Feyenoord met technische staf en jeugdopleiding Varkenoord te kopen. Stop eens met 'Nederland te klein'. De opleiding is nu prima en wordt nog beter. En financieel gaat het bij Ajax als nooit te voren. Lach mij maar uit, maar wees zelf ook eens realistisch.![]()
Grappig, dit dacht ik ook toen ik 11 was. In 1995. Goh, wat een naïef joch was ik toen!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nederland te klein? Hoe kan het dat dat kleine clubje Ajax 20 miljoen winst boekt terwijl zoveel internationale topclubs nog geen een winst boeken? En Ajax ook haar volledige mogelijkheden nog niet heeft uitgebuit? Kopen ArenA---> Meer sponsoringgeld. Betere selectie---> Verder in CL komen, --->Meer merchandising. Betere spelers én langere contracten voor spelers---> Meer geld uit transfers.
Geen crisistaks?---> Scheelt al 3/4 miljoen!Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef davyleiden het volgende:
![]()
Dat ook ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hij had toch ook die fake kopbal?![]()
![]()
![]()
Pure magie waar zelfs Ronaldinho niet aan kan tippenRED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Grappig, dit dacht ik ook toen ik 11 was. In 1995. Goh, wat een naïef joch was ik toen!![]()
Karel .. Aub Vitesse is niet gelukt voor je , tijd om verder te gaanquote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef davyleiden het volgende:
Ajax heeft genoeg geld in kas om de gehele selectie van Feyenoord met technische staf en jeugdopleiding Varkenoord te kopen. Stop eens met 'Nederland te klein'. De opleiding is nu prima en wordt nog beter. En financieel gaat het bij Ajax als nooit te voren. Lach mij maar uit, maar wees zelf ook eens realistisch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vitesse vergelijken met Ajaxquote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Karel .. Aub Vitesse is niet gelukt voor je , tijd om verder te gaan![]()
Aalbers vergelijken met Cruijff![]()
![]()
Nee Karel , NUON wil niet meer betalen voor jouw spelers . al dat geld wat je nu denkt te hebben bestaat eigenlijk niet ...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Vitesse vergelijken met Ajax![]()
Aalbers vergelijken met CruijffRED ONS HENNIEGOD![]()
Gozer, ik weet niet wat je lult maar Ajax is heel anders dan Vitesse toen maar als ik je dat moet uitleggen dan ben je echt te dom om te poepen. *Iets met succes willen behalen met spelers kopen of juist met spelers uit eigen opleiding*quote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Karel , NUON wil niet meer betalen voor jouw spelers . al dat geld wat je nu denkt te hebben bestaat eigenlijk niet ...![]()
Net als in 95 . 2 jaar later speelden we met Gabrich en Juan .quote:Op maandag 17 februari 2014 20:11 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Gozer, ik weet niet wat je lult maar Ajax is heel anders dan Vitesse toen maar als ik je dat moet uitleggen dan ben je echt te dom om te poepen. *Iets met succes willen behalen met spelers kopen of juist met spelers uit eigen opleiding*
Die jeugd gaat er ook de pest aan krijgen om steeds naar Waalwijk of Nijmegen te moeten in de wetenschap dat ze toch ruim gaan winnen .RED ONS HENNIEGOD![]()
JAAAAAA want met dit beleid worden er zulke spelers gehaald. Jij bent echt een grap.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als in 95 . 2 jaar later speelden we met Gabrich en Juan .
Die jeugd gaat er ook de pest aan krijgen om steeds naar Waalwijk of Nijmegen te moeten in de wetenschap dat ze toch ruim gaan winnen .
We zullen zien of dat gebeurt, volgens mij presteren spelers bij Barca en Real ook altijd gewoon naar behoren terwijl ze altijd standaard over alle andere clubs heen lopen. Yeaaah we mogen weer naar Getafe of Osasuna.![]()
Echt er worden alleen maar goede spelers gehaald met dit beleid , wat een genot zeg om die Sana elke week weer in Ajax 2 te zien schitteren .quote:Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef davyleiden het volgende:
[..]
JAAAAAA want met dit beleid worden er zulke spelers gehaald. Jij bent echt een grap.
We zullen zien of dat gebeurt, volgens mij presteren spelers bij Barca en Real ook altijd gewoon naar behoren terwijl ze altijd standaard over alle andere clubs heen lopen. Yeaaah we mogen weer naar Getafe of Osasuna.
Je onderschat vooral Osasuna uit . Hebben beide het nog regelmatig moeilijk hoor.
Feyenoord uit en PSV gaan ook kinderlijk makkelijk worden in jouw scenario.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ok jochie. Even je enthousiasme temperen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef davyleiden het volgende:
Ajax heeft genoeg geld in kas om de gehele selectie van Feyenoord met technische staf en jeugdopleiding Varkenoord te kopen. Stop eens met 'Nederland te klein'. De opleiding is nu prima en wordt nog beter. En financieel gaat het bij Ajax als nooit te voren. Lach mij maar uit, maar wees zelf ook eens realistisch.
- De eredivisie is te zwak om van serieus tegenstand te spreken. Alleen de Europese wedstrijden zorgen voor ervaring.
- De suikerooms van Chelsea, Manchester City etc etc, zullen Ajax leeg kopen voordat er überhaupt een serieuze kans is om de CL te winnen.
- TV-gelden: De eredivisie is geen fluit waard tegenover de PL, PD, Bundesliga en jawel: Ook de Franse competitie en Italiaanse competitie brengen een veelvoud aan TV -gelden op.
- Ajax heeft lijfsbehoud gekozen. Dat wil zeggen: Opleiden, eredivisie kampioen worden en dan spelers weer met vette winst verkopen. Denk je dat de inkomsten worden gehaald door het publiek in de Arena? Misschien 25%.
- De Bosman arrest uit '95 is dan wel positief voor de spelers, maar allerminst voor de clubs. Mijn loon is het afgelopen 10 jaar niet met 2000% gestegen. Ajax kan NIET opboksen tegen salarissen die worden betaald in bijna alle grote competities. En maar goed ook
- Ajax had in '95 een uniek elftal die eens in de 50 jaar (en bij de meeste clubs helemaal niet) voorkomt. Zo'n unieke lichting uit eigen jeugd is het afgelopen 50 jaar alleen Barcelona gelukt. En stiekem ook Bayern.
Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan met redenen waarom Ajax geen CL meer wint. Ik heb in de 25 jaar dat ik voetbal volg het voetbal totaal zien veranderen. Alleen de spelers van Manchester United, Bayern Munchen, Barcelona, Real Madrid en nog een select aantal clubs hebben sportief en financieel geen reden nodig om van club te veranderen. Bij Ajax hebben ze dat allemaal wel.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jij bent echt een zeikwijf, kijk naar Duarte, dat is echt een goede man.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt er worden alleen maar goede spelers gehaald met dit beleid , wat een genot zeg om die Sana elke week weer in Ajax 2 te zien schitteren .
Je onderschat vooral Osasuna uit . Hebben beide het nog regelmatig moeilijk hoor.
Feyenoord uit en PSV gaan ook kinderlijk makkelijk worden in jouw scenario.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jaaaa, want Sana kostte zoveeeel geld!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt er worden alleen maar goede spelers gehaald met dit beleid , wat een genot zeg om die Sana elke week weer in Ajax 2 te zien schitteren .
Feyenoord uit en PSV gaan ook kinderlijk makkelijk worden in jouw scenario.
Jij bent echt heel fout bezig. Ten tijde van die flut aankopen maakte Ajax zwaar verlies.
Nu worden met aankopen als Sana, van der hoorn en duarte alsnog 23(!) miljoen winst geboekt.
Snap je het verschil of moet ik het echt per se uitleggen?
Feyenoord en PSV gaan ook omhoog qua niveau.![]()
Beter dan Serero als zijn techniek beter wordtquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent echt een zeikwijf, kijk naar Duarte, dat is echt een goede man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Worden jullie deze discussies niet zat? Jullie gaan elkaar toch niet gelijk geven en de rest van de users/lurkers uit dit topic boeit jullie discussie en de wijsheid die jullie in pacht hebben geen ene fuck.Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Als je goed verkoopt dan haal je het er wel uit ja. Juan was trouwens ook cheap.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jaaaa, want Sana kostte zoveeeel geld!
Jij bent echt heel fout bezig. Ten tijde van die flut aankopen maakte Ajax zwaar verlies.
Nu worden met aankopen als Sana, van der hoorn en duarte alsnog 23(!) miljoen winst geboekt.
Snap je het verschil of moet ik het echt per se uitleggen?
Feyenoord en PSV gaan ook omhoog qua niveau.
Nee vooral PSV is niet goed bezig . Dat is gewoon een paniekclub met alleen maar swekapen in hun jeugd met wat Belgen erbijRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar is een forum voor uitgevonden, stuk verdrietquote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef geindoctrineerd het volgende:
Worden jullie deze discussies niet zat? Jullie gaan elkaar toch niet gelijk geven en de rest van de users/lurkers uit dit topic boeit jullie discussie en de wijsheid die jullie in pacht hebben geen ene fuck.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eredivisie te zwak? Ja nu ja. Ook de andere clubs zullen qua niveau omhoog gaan en het niveau van de eredivisie zal beter worden met een PSV, Twente en Feyenoord die zich meer richten op jeugd en opleiden. Zelfs clubs al Utrecht en AZ zullen het niveau omhoog krikken.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok jochie. Even je enthousiasme temperen.
- De eredivisie is te zwak om van serieus tegenstand te spreken. Alleen de Europese wedstrijden zorgen voor ervaring.
- De suikerooms van Chelsea, Manchester City etc etc, zullen Ajax leeg kopen voordat er überhaupt een serieuze kans is om de CL te winnen.
- TV-gelden: De eredivisie is geen fluit waard tegenover de PL, PD, Bundesliga en jawel: Ook de Franse competitie en Italiaanse competitie brengen een veelvoud aan TV -gelden op.
- Ajax heeft lijfsbehoud gekozen. Dat wil zeggen: Opleiden, eredivisie kampioen worden en dan spelers weer met vette winst verkopen. Denk je dat de inkomsten worden gehaald door het publiek in de Arena? Misschien 25%.
- De Bosman arrest uit '95 is dan wel positief voor de spelers, maar allerminst voor de clubs. Mijn loon is het afgelopen 10 jaar niet met 2000% gestegen. Ajax kan NIET opboksen tegen salarissen die worden betaald in bijna alle grote competities. En maar goed ook
- Ajax had in '95 een uniek elftal die eens in de 50 jaar (en bij de meeste clubs helemaal niet) voorkomt. Zo'n unieke lichting uit eigen jeugd is het afgelopen 50 jaar alleen Barcelona gelukt. En stiekem ook Bayern.
Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan met redenen waarom Ajax geen CL meer wint. Ik heb in de 25 jaar dat ik voetbal volg het voetbal totaal zien veranderen. Alleen de spelers van Manchester United, Bayern Munchen, Barcelona, Real Madrid en nog een select aantal clubs hebben sportief en financieel geen reden nodig om van club te veranderen. Bij Ajax hebben ze dat allemaal wel.
Suikerooms Ajax leegkopen? Prima. Maar dan wel minstens 20 mil per speler. Ajax gaat steeds langere contracten afdwingen en spelers kiezen voor Ajax voor hun eigen ontwikkeling
TV-gelden? Ajax boekt 23 miljoen winst, niet noodzakelijk.
Lijfbehoud? Ja, met dikke winst zoals je zelf zegt. Wat denk jij dat Ajax gaat doen als ze uiteindelijk 250 miljoen in kas hebben?
Bosmanarrest en salarissen? Spelers kiezen voor Ajax voor hun eigen ontwikkeling. Die kiezen bij voorbaat al niet voor het salaris. En indien het Eigen vermogen zo blijft stijgen als nu kan er nog een salarisplafond bovenop over 5 jaar.
Uniek elftal? Die gaat er ook staan op de manier zoals Ajax nu opleidt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Cilessen is de enige. Schöne is gewoon een breedte-aankoop. Moisander toch ook prima.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schone, Blind en Cillessen zijn dit seizoen boven de rest uitgestegen. Jammer dat Veltman het een beetje laat liggen de laatste tijd.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gister was hij wel weer goedquote:Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
Schone, Blind en Cillessen zijn dit seizoen boven de rest uitgestegen. Jammer dat Veltman het een beetje laat liggen de laatste tijd.![]()
Ja wat, ik weet zeker dat De Boer toch weer naar een andere rechtsbuiten op zoekt gaat in de zomer.quote:
Tuurlijk doet die het prima, maar het kan beter.
Maar ik had het er juist over dat Schöne als breedte-aankoop was gehaald. Had die 4 mil gekost was die niet gehaald.![]()
Vraagje. Ajax draait 24 miljoen winst.
13.5 miljoen komt voort uit de transfer van Eriksen. Daarnaast waren er misschien (geen idee) nog andere transfers.
Zonder deze transfer had Ajax 10.5 miljoen euro winst gedraaid. De opbrengsten van Ajax uit de CL zijn ongeveer 18 miljoen uit het hoofd: komen zonder CL neer op 5 a 6 (EL) of als een tweede team zich plaats ongeveer 12 miljoen.
Impliceert dit dat, als Ajax geen CL haalt, ze verlies draaien?Dat lijkt me totaal niet des Ajaxs?
Ik moet haast ergens iets niet begrijpen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 20:43:03 ]![]()
Krijg ik mijn 100 euro nog?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok jochie. Even je enthousiasme temperen.
Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan met redenen waarom Ajax geen CL meer wint. Ik heb in de 25 jaar dat ik voetbal volg het voetbal totaal zien veranderen. Alleen de spelers van Manchester United, Bayern Munchen, Barcelona, Real Madrid en nog een select aantal clubs hebben sportief en financieel geen reden nodig om van club te veranderen. Bij Ajax hebben ze dat allemaal wel.![]()
![]()
Ajax heeft 18,8 miljoen euro verdient aan transfers. Tenminste, met aankopen van der hoorn en duarte er afgehaald.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Vraagje. Ajax draait 24 miljoen winst.
13.5 miljoen komt voort uit de transfer van Eriksen. Daarnaast waren er misschien (geen idee) nog andere transfers.
Zonder deze transfer had Ajax 10.5 miljoen euro winst gedraaid. De opbrengsten van Ajax uit de CL zijn ongeveer 18 miljoen uit het hoofd: komen zonder CL neer op 5 a 6 (EL) of als een tweede team zich plaats ongeveer 12 miljoen.
Impliceert dit dat, als Ajax geen CL haalt, ze verlies draaien?Dat lijkt me totaal niet des Ajaxs?
Ik moet haast ergens iets niet begrijpen.
Ajax krijgt inderdaad 18 miljoen voor CL ongeveer.
Maar, volgens jaar worden de kosten minder door het wegvallen van crisistaks en ajax experience. Dat kan dus al 6 miljoen schelen of meer.
Als Ajax geen CL speelt maar wel EL, dan hebben ze 4 miljoen winst ongeveer of meer.
Als Ajax geen grote winst boekt, hebben ze ook veel minder belastingen. Dus dat kan dan ook al 6 miljoen schelen.
Ajax is niet meer afhankelijk van én het verkopen van spelen én het spelen van CL. Maar nog wel van 1 van beiden.![]()
De Telegraaf meldt nog niks dus het zal wel erg voorbarig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Ajax meldt zich voor Zivkovic volgens VI![]()
Teleneusquote:Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Telegraaf meldt nog niks dus het zal wel erg voorbarig zijn.Voor al je Ajaxroddels.
![]()
Geloof er niks van. Kishna, Bailey en Walian.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Ajax meldt zich voor Zivkovic volgens VI![]()
Hoe meer talenten hoe beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Kishna, Bailey en Walian.![]()
quote:Ajax volgt talentvolle Groninger Zivkovic op de voet
Richairo Zivkovic (17) staat in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax. De talentvolle aanvaller van FC Groningen geldt bij de landskampioen als mogelijke versterking voor volgend seizoen.
'Zivkovic is een interessante speler die we inderdaad volgen', reageert voetbaldirecteur Marc Overmars tegenover Voetbal International. 'Nederlandse spelers hebben onze voorkeur als we rondkijken naar mogelijke versterkingen. In de Eredivisie kom je dan uit bij een handjevol spelers en daar zit Zivkovic bij.'
Ajax is niet de enige club die de jeugdinternational op de radar heeft. Vorige week informeerde Newcastle United nog bij Zivkovic naar zijn toekomstplannen. Ook Manchester City volgt hem.
De spits, wiens contract bij FC Groningen doorloopt tot medio 2016, wil voorlopig echter in Nederland blijven. Bij een vertrek uit Groningen heeft Ajax zijn voorkeur. Dit seizoen speelde de talentvolle aanvaller twintig competitieduels, waarin hij vijf keer trefzeker was.![]()
Is al sinds jaar en dag een Ajacied. Stond vorig jaar eveneens in de belangstelling van Ajax toen hij nog bij de a-jeugd speelde, heeft toen met de belofte speelminuten in het eerste van Groningen uiteindelijk bijgetekend voor 3 jaar zodat hij alsnog naar Ajax kan gaan op relatief jonge leeftijd met ervaring.quote:![]()
ALS Ajax hem haalt, laat hem dan wel nog twee jaar spelen bij Groningen.
En als Ajax ook echt belangstelling heeft, ben ik wel benieuwd of Bailey nog komt.![]()
Kishna gewoon op rechts in het eerste. Speelt alleen maar in de spits nu omdat Groenendijk de beste opstelling op papier wil neerzetten.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Kishna, Bailey en Walian.![]()
Reken er maar op dat Groenendijk dat niet zelf beslist hoor. Die mag geen enkele keuze maken als dat nadelig is voor het eerste.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kishna gewoon op rechts in het eerste. Speelt alleen maar in de spits nu omdat Groenendijk de beste opstelling op papier wil neerzetten.![]()
Interessantquote:En terecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Groenendijk dat niet zelf beslist hoor. Die mag geen enkele keuze maken als dat nadelig is voor het eerste.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dan beslist de Boer het, prima. Maakt niet zoveel uit. Honer is al 6 maanden pleitte en Hendriks voldoet blijkbaar niet, daarom staat Kishna er.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Groenendijk dat niet zelf beslist hoor. Die mag geen enkele keuze maken als dat nadelig is voor het eerste.
Volgend seizoen Zivkovic, Kishna en Muric bij het eerste zou wel tof zijn.![]()
hij word gezien als één van de grootste talenten in de eredivisie. Reken maar op 5 miljoen+quote:Op maandag 17 februari 2014 21:24 schreef Scorpie het volgende:
Zivkovic zou een gokje zijn. Ben benieuwd hoeveel het kost.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dankzij de CL stijgt de omzet met 18 miljoen. Het klopt dat ze 18 miljoen euro krijgen uit de Champions League, maar vergeet niet dat ze hier ook kosten aan hebben... Denk aan bonussen (voor spelers, technische staf, directeuren) en aan reizen en voorbereiding. Dat scheelt ook nogal eens wat!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ajax heeft 18,8 miljoen euro verdient aan transfers. Tenminste, met aankopen van der hoorn en duarte er afgehaald.
Ajax krijgt inderdaad 18 miljoen voor CL ongeveer.
Maar, volgens jaar worden de kosten minder door het wegvallen van crisistaks en ajax experience. Dat kan dus al 6 miljoen schelen of meer.
Als Ajax geen CL speelt maar wel EL, dan hebben ze 4 miljoen winst ongeveer of meer.
Als Ajax geen grote winst boekt, hebben ze ook veel minder belastingen. Dus dat kan dan ook al 6 miljoen schelen.
Ajax is niet meer afhankelijk van én het verkopen van spelen én het spelen van CL. Maar nog wel van 1 van beiden.![]()
Ik besef me nu pas dat het seizoen nog maar 10 wedstrijden duurt:oI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ah ja, de kampioenbonussen ook nog vergeten. Dan ziet het er niet zo slecht uit als Ajax geen CL haalt en geen spelers verkoopt. Maar ja, als als als. Ajax haalt elk jaar CL.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankzij de CL stijgt de omzet met 18 miljoen. Het klopt dat ze 18 miljoen euro krijgen uit de Champions League, maar vergeet niet dat ze hier ook kosten aan hebben... Denk aan bonussen (voor spelers, technische staf, directeuren) en aan reizen en voorbereiding. Dat scheelt ook nogal eens wat!![]()
21 wedstrijden nog.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
Ik besef me nu pas dat het seizoen nog maar 10 wedstrijden duurt:o![]()
Marktwaarde is 2,5 mln. Dus denk dat je wel aardig warm zit!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
hij word gezien als één van de grootste talenten in de eredivisie. Reken maar op 5 miljoen+![]()
![]()
Die marktwaarde zegt niks...quote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Marktwaarde is 2,5 mln. Dus denk dat je wel aardig warm zit!
[ afbeelding ]![]()
De komende 2 wedstrijden winnen en de competitie is afgelopen ja, hopelijk pakken we de beker nog en de Uefa sowieso een ronde verder.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
Ik besef me nu pas dat het seizoen nog maar 10 wedstrijden duurt:o![]()
Ik zou Zivkovic wel een leuk spelertje vinden. Sowieso hebben we volgend seizoen waarschijnlijk behoefte aan een spits, want ik zie de Jong, Sigthorsson en Hoesen allemaal vertrekken.Oh.![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit zo vroeg in het seizoen al zoveel vertrouwen in het kampioenschap gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De komende 2 wedstrijden winnen en de competitie is afgelopen ja, hopelijk pakken we de beker nog en de Uefa sowieso een ronde verder.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Pakken we toch Zeebuik als je dat zo leuk vind?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie toch liever een fysiek toch wat sterkere aanvaller staan dan Zivkovic...I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat is het andere uiterste, Zeebuik zit in de categorie Van Burgerkingquote:Op maandag 17 februari 2014 22:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Pakken we toch Zeebuik als je dat zo leuk vind?![]()
Suarez en Huntelaar waren goed. Alleen Ajax is er geen kampioen mee geworden.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog steeds wachten op de eerste goeie sinds KluivertOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelf opgeleidquote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Suarez en Huntelaar waren goed. Alleen Ajax is er geen kampioen mee geworden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Brutil Hosé was baas.....oh wachtquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Briljante voorhoede in de jeugd : Bobson-Hosé-Vd Meydequote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brutil Hosé was baas.....oh wacht
Enige goede wat die ooit gedaan heeft was een speler van Twente op zijn bek timmerenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax heeft de voorbije jaren de meest scorende speler zelf opgeleid: Siem de Jong.
Liever eentje die er 10 maakt en een schaal
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat is wel zo maar een ideale spits zou het niveau een stuk omhoog brengen, voorin valt sowieso de meeste winst te halen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Planga het volgende:
Ajax heeft de voorbije jaren de meest scorende speler zelf opgeleid: Siem de Jong.
Liever eentje die er 10 maakt en een schaal![]()
Heerlijk vooruitzichtquote:wat mij betreft lekker rouleren.
Bojan, Sigthorsson, Ligeon, Denswil weer eens laten spelen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Telegraaf meldt nog niks dus het zal wel erg voorbarig zijn.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_lijstje_Ajax__.html![]()
Lekkere concurrentie voor v rhijn ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Benieuwd? Ligeon kan er geen reet van kan ik je nu al vertellen.![]()
Klopt. Maar echt goed was het nog nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef Tyron het volgende:
Van Rhijn was beter dan normaal tegen Heerenveen.![]()
Moeten ze wel wat bedenken qua contractduur. 5 dagen na de transfer deadline wordt hij pas 18, kan eerst dus maar voor 3 jaar tekenen.![]()
Direct contractverlenging aanbiedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Moeten ze wel wat bedenken qua contractduur. 5 dagen na de transfer deadline wordt hij pas 18, kan eerst dus maar voor 3 jaar tekenen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Laat hij eerst maar wat presterenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Direct contractverlenging aanbieden![]()
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Moeten ze wel wat bedenken qua contractduur. 5 dagen na de transfer deadline wordt hij pas 18, kan eerst dus maar voor 3 jaar tekenen.![]()
Volgens mij is dat precies waar het bij PSV en Labyad fout ging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?![]()
Inderdaad, FC Groningen weet dat Ajax het kan betalen dus die zullen wel 8 miljoen euro vragen. Aan PSV of Feyenoord zouden ze wellicht de helft vragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dat niet een mondelinge overeenkomst en stond er niks op papier?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is dat precies waar het bij PSV en Labyad fout ging.![]()
Lijkt me niet, we hebben het hier over een talent van 17quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, FC Groningen weet dat Ajax het kan betalen dus die zullen wel 8 miljoen euro vragen. Aan PSV of Feyenoord zouden ze wellicht de helft vragen.![]()
Dat is inderdaad een Labyadje. Niet aan branden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?
Maar hij mag zeker komen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, we hebben het hier over een talent van 17![]()
Dat is geen goede verdediger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Planga het volgende:
Liever eentje die er 10 maakt en een schaalSo confused when you're lost in the groove![]()
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat dat jochie ook een jeugdcontract heeft dus is het meer een geval van of hij naar Ajax wil of dat ze voor het echte grote geld elders kiezenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.
de UEFA bepaalt de regels, niet jij.Dat is dan weer onzin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.![]()
We moeten echt wel met de sterkste 11 komen, anders walst Salzburg over ons heen vrees ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Planga het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzichtwat mij betreft lekker rouleren.
Bojan, Sigthorsson, Ligeon, Denswil weer eens laten spelen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Er is geen 'waarheid' met betrekking tot het zelf opleiden of niet. Iemand is nooit uitgeleerd, en iemand valt ook altijd dus 'op te leiden' naar iets hoger. Gewoon een simpele ver-pis-wedstrijd voor clubs die zich erop laten voorstaan dat ze zo goed zijn in het zelf opleiden.
Lekker belangrijk natuurlijk. Officieel -volgens de UEFA- ben je zelfs tot je 23e jaar een 'zelfopgeleide speler'.
Als PSV Wijnaldum verkoopt, krijgen ze nog 2 jaar opleidingsvergoeding. Mooie grap he?
Ajax krijgt bij een buitenlandse transfer ook een opleidingsvergoeding voor Suarez, bijvoorbeeld. Zijn nou niet echt twee voorbeelden van 'zelfopgeleide' spelers.Gourmetten of steengrillen?![]()
Omdat jij het zegt of?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:35 schreef Silenus het volgende:
Zijn nou niet echt twee voorbeelden van 'zelfopgeleide' spelers.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ja maar PSVquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.
So confused when you're lost in the groove![]()
Na Ajax nog altijd de grootste club van Nederland.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ligt aan je definitie van 'grootste'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Ajax nog altijd de grootste club van Nederland.
Niet dat dat zo relevant is, sowieso is je hele antwoord irrelevant.![]()
Nee, omdat men bij het beeld van 'zelfopgeleide' speler iemand heeft die je als klein jochie binnen ziet komen en helemaal kunt kneden tot een topspeler. Dat was bij Wijnaldum en Suarez niet het geval.quote:
Maar nogmaals, lekker belangrijk wat jij of ik of Pietje van om de hoek vindt. Er is geen vastgestelde definitie, tenminste geen andere dan die van de UEFA.Gourmetten of steengrillen?![]()
Sportief succes, financiële situatie en Europese prestaties van de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van 'grootste'.
Niet dat dat zo relevant is, sowieso is je hele antwoord irrelevant.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, terwijl iemand anders weer hele andere criteria kan hebben. Subjectief en irrelevant dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sportief succes, financiële situatie en Europese prestaties van de afgelopen 10 jaar.![]()
![]()
Zolang je het maar met me eens bent dat Ajax met afstand de grootste club is van Nederland.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, terwijl iemand anders weer hele andere criteria kan hebben. Subjectief en irrelevant dus.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een betere club maar Feyenoord is ...........................na Ajax nog steeds de grootste club.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sportief succes, financiële situatie en Europese prestaties van de afgelopen 10 jaar.![]()
Na Ajax komt PSV, dan een hele tijd niets. Feyenoord en Twente zijn om het even, Feyenoord iets groter denk ik, maar dat kan over 3 jaar weer anders zijn, ze liggen dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een betere club maar Feyenoord is na Ajax nog steeds de grootste club.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt dit ooit nog wat?twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:39:46RT @NicoBoilesen: Laying in an mri for two hours straight, is not something you cherish! reageer retweet
![]()
Hou het hier maar bij, de rest is niet zo interessantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang je het maar met me eens bent dat Ajax met afstand de grootste club is van Nederland.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hou het hier maar bij, de rest is niet zo interessantOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Feyenoord qua uitstraling, supporters, stadion gewoonweg groter dan Psv hoor hoewel het eigenlijk geen fuck uitmaakt, Ajax staat daar ver voor. .quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Ajax komt PSV, dan een hele tijd niets. Feyenoord en Twente zijn om het even, Feyenoord iets groter denk ik, maar dat kan over 3 jaar weer anders zijn, ze liggen dicht bij elkaar.Lastig, het is wel bloedirritant dat hij elke keer uitvalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Wordt dit ooit nog wat?twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:39:46RT @NicoBoilesen: Laying in an mri for two hours straight, is not something you cherish! reageer retweet
![]()
We moeten in de zomer maar eens een nieuwe LB kopen. Boilesen speelt misschien de helft mee. Blind moet op middenveld blijven.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Uitstraling = subjectiefquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord qua uitstraling, supporters, stadion gewoonweg groter dan Psv hoor hoewel het eigenlijk geen fuck uitmaakt, Ajax staat daar ver voor. .
Stadion heeft niets met de club an sich te maken
Supporters, tja, het zijn veelal anti-Ajax mensen die voor Feyenoord worden hè, of kinderen die papa en mama nadoen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dijksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Black-Death het volgende:
We moeten in de zomer maar eens een nieuwe LB kopen. Boilesen speelt misschien de helft mee. Blind moet op middenveld blijven.![]()
Nee bedankt.quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat is zeker waar jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitstraling = subjectief
Supporters, tja, het zijn veelal anti-Ajax mensen die voor Feyenoord worden hè, of kinderen die papa en mama nadoen.Te triest voor woorden eigenlijk.
![]()
![]()
Alsjeblieft niet zeg. Die kan het niveau van Heerenveen niet eens bijbenen en pakt ook debiele rode kaarten.quote:![]()
natuurlijk heeft dat alles er wel mee te maken. Jij bent vroeger gewoon te vaak gepest door Feyenoorders en probeert ze nu terug te pakken door ze op internet kleiner dan PSV en gelijkwaardig aan Twente te noemenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitstraling = subjectief
Supporters, tja, het zijn veelal anti-Ajax mensen die voor Feyenoord worden hè, of kinderen die papa en mama nadoen.![]()
![]()
Dijks is een goede backupquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dijks kan er geen reet van, en kan niet koppenDaarom is hij basisspeler? En hij heeft één rode kaart gepakt die dom was, niet meerderequote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Die kan het niveau van Heerenveen niet eens bijbenen en pakt ook debiele rode kaarten.![]()
Ik heb het over backup he, of zullen we miljoenen gaan uitgeven voor iemand achter Boilesen?![]()
Nee vriend, in het rampjaar 2010 hoopte ik juist dat Feyenoord niet zou degraderen en dat ze groter zouden blijven dan PSV/FC Twente. Lees mijn posts van toen er maar op na. De Klassieker moest wel een wedstrijd op niveau blijven, etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
natuurlijk heeft dat alles er wel mee te maken. Jij bent vroeger gewoon te vaak gepest door Feyenoorders en probeert ze nu terug te pakken door ze op internet kleiner dan PSV en gelijkwaardig aan Twente te noemen![]()
![]()
Naar mate de jaren verstreken realiseerde ik me dat emoties en sentimenten op den duur niet meer tellen, je moet realistisch blijven en leven bij heden en niet 30-40 jaar terug toen Feyenoord nog wel een grote club was.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gekke is dat Dijks enorm sterk is, maar zelf denkt dat hij slapper is dan Bojanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dijks kan er geen reet van, en kan niet koppenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Scharminkel Tadic (overdreven but still) speelde hem fysiek helemaal uit de wedstrijd. Zo erg dat hij zich liet wisselen. Vervolgens kwam De Kamps op de positie van Dijks (quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gekke is dat Dijks enorm sterk is, maar zelf denkt dat hij slapper is dan Bojan) en werd helemaal zoek gespeeld.
Kortom, zowel Dijks als De Kamps lekker uitzwaaien vd zomer.So confused when you're lost in the groove![]()
In rampjaar 2010 nog wel maar nu Feyenoord over de afgelopen jaren na Ajax de best presterende club van de eredivisie is niet meer?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee vriend, in het rampjaar 2010 hoopte ik juist dat Feyenoord niet zou degraderen en dat ze groter zouden blijven dan PSV/FC Twente. Lees mijn posts van toen er maar op na. De Klassieker moest wel een wedstrijd op niveau blijven, etc.
Naar mate de jaren verstreken realiseerde ik me dat emoties en sentimenten op den duur niet meer tellen, je moet realistisch blijven en leven bij heden en niet 30-40 jaar terug toen Feyenoord nog wel een grote club was.Bijzonder.
Het heeft niets te maken met Ajax of Feyenoord. Mijn kijk erop is veranderd. Historie/achterban zijn mindere argumenten dan bijvoorbeeld hedendaagse financiële en sportieve prestaties.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
In rampjaar 2010 nog wel maar nu Feyenoord over de afgelopen jaren na Ajax de best presterende club van de eredivisie is niet meer?!?Bijzonder.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals ik al aangeef, Feyenoord heeft na Ajax de beste sportieve prestaties. Dus wat is het nu?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met Ajax of Feyenoord. Mijn kijk erop is veranderd. Historie/achterban zijn mindere argumenten dan bijvoorbeeld hedendaagse financiële en sportieve prestaties.
En dat allemaal live op Ajax Exclusive. Vanavond dustwitter:BvdPloegg twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:59:53Jong Ajax speelt dinsdagavond een oefenwedstrijd op De Toekomst tegen VV De Zouaven. Aanvang: 19.00 uur. #Ajax reageer retweet
![]()
Jammerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
kannie weer lekker marchanderenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/185994/Sporen-van-Ajax-1-De-Meer.htm
Sporen van Ajax nu gratuit te zien op Ajax TV. Leuke feitjes door Menno 'Balgevoel' PotSo confused when you're lost in the groove![]()
Heel dat scheidsrechterskorps is 1 grote grapquote:
6 cursusavonden en je kan zo in de jupiler fluitenRED ONS HENNIEGOD![]()
Feyenoord en goede prestaties? Hoe ver zijn ze de afgelopen jaren in de el gekomen? Hoeveel kampioenschappen?
Feyenoord is gewoon een mindere club dan ze willen toegeven, dat zie je ook aan het feit dat alle supporters nu willen dat ze kampioen worden terwijl dat realistisch gezien gewoon niet kan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Over een aantal jaar de vierde club van Nederlandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef MouzurX het volgende:
Feyenoord en goede prestaties? Hoe ver zijn ze de afgelopen jaren in de el gekomen? Hoeveel kampioenschappen?
Feyenoord is gewoon een mindere club dan ze willen toegeven, dat zie je ook aan het feit dat alle supporters nu willen dat ze kampioen worden terwijl dat realistisch gezien gewoon niet kan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
3 punten in de tas.quote:Ajax - AZ, 14.30 uur. Scheidsrechter: Vink. Assistent-scheidsrechters: Siebert en Geutjes. Vierde official: Kamphuis.![]()
![]()
Zivkovic? Waar haalt de scouting die dan helemaal vandaan? Nog nooit van gehoord... Hoop dat hij een beetje kan ballen, want je weet het nooit met die exotische verrassingen.![]()
![]()
Ajax is in twee cruciale topwedstrijden genaaid door Pieter Vink.quote:
Tegen PSV maakte Farfan een Schwalbe en kreeg Emanuelson geel en PSV een penalty en ze scoorde. PSV won met 1-0.
Ajax-FC Twente, Ajax maakt een perfecte 2-0, Pieter (blinde)Vink keurt het doelpunt af, daarna maakt Twente 1-1.
Dat Pieter Vink überhaupt nog wedstrijden mag fluiten is een raadsel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ik overdrijf misschien een beetje. De laatste tijd is niet meer zo erg als het vroeger was. Er is gewoon één scheidsrechter die eindeloos op mijn zenuwen werkt en dat is Pietje. Afgelopen weekend onthield hij Twente in de eerste paar minuten weer een penalty. Dat hij daar later een penalty voor Vitesse tegen wegstreept heb ik niet zoveel boodschap aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is in twee cruciale topwedstrijden genaaid door Pieter Vink.
Tegen PSV maakte Farfan een Schwalbe en kreeg Emanuelson geel en PSV een penalty en ze scoorde. PSV won met 1-0.
Ajax-FC Twente, Ajax maakt een perfecte 2-0, Pieter (blinde)Vink keurt het doelpunt af, daarna maakt Twente 1-1.
Dat Pieter Vink überhaupt nog wedstrijden mag fluiten is een raadsel.
En Nijhuis mag geen Twente fluiten, maar Vink wel Ajax. En ik vermoed zo dat het hart van Pieter Vink niet bij Cambuur ligt. En omgekeerd kan natuurlijk ook: de club fluiten die je support (stiekem, diep in je hart) en ze dan vooral niet willen bevoordelen waardoor je ze benadeelt. Aan de andere kant houden we weinig scheidsrechters over als ze hun eigen club en directe concurrenten niet meer mogen fluiten. Vink houdt gewoon zijn mond dicht omdat anders de toppers en leuke reisjes aan zijn neus voorbij gaan.![]()
Zit niet te zeiken joh, je lijkt wel een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is in twee cruciale topwedstrijden genaaid door Pieter Vink.
Dat Pieter Vink überhaupt nog wedstrijden mag fluiten is een raadsel.
Iedere scheidsrechter maakt fouten, hoe zuur dat ook is als het in je nadeel is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef huffderobot het volgende:
Zivkovic? Waar haalt de scouting die dan helemaal vandaan? Nog nooit van gehoord... Hoop dat hij een beetje kan ballen, want je weet het nooit met die exotische verrassingen.
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: