abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2014 @ 11:58:44 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136805949

SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Gifjes enzulks

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 17 februari 2014 @ 11:59:16 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136805967
Nogmaals verzoekje tot afgekeurde doelpunt Fischer en schot op de paal van moisander :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_136806054
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En hebben we ook niet een spelertje gekocht? Oh echt joh? Ja? Nee joh? Echt waar ! Oh jee! Wat nu!? Oh wacht eens even ! We huren er ook nog 1tje! Potverdikkeme zeg, die kost ook nog geld! Je meent het! Die 3 miljoen is dus pure onzin die je uitkraamt omdat je de cijfers niet kent.

Dus, even concluderend, we hebben EN contracten verlengd/opgewaardeerd EN de staf uitgebreid EN meer mensen aangenomen op andere onderdelen EN we hebben de selectie op peil gehouden en dat kost ons allemaal een whopping 1 miljoen euro extra. Nou nou, wat een dra-ma-tische ontwikkelingen. Echt. Ik zou me als ik jou was kapot ergeren aan deze wantoestanden.
De cijfers zijn toch zo clear as day? In de 30 FTE zitten namelijk ook de aangetrokken spelers in. Maar goed, een beetje kritiek is hier blijkbaar teveel. Dan is het gelijk de ondergang van de vereniging.

Maar hé, we hebben 2 toppers verkocht, heerlijk brandhout als Bojan, v/d Hoorn en Duarte aangetrokken en daarbij ook nog eens een miljoen meer uitgeven! 0,5 miljoen aan de directie en personeel en dus 0,4 miljoen aan de technische staf. Iemand die ook maar enig idee heeft waar dat naartoe gaat?

Maar inderdaad, lekker allemaal als blinde schapen zitten klappen en juichen, het gaat immers prima met de club. Een beetje vooruitgang is teveel gevraagd :) :).
pi_136806086
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
Nogmaals verzoekje tot afgekeurde doelpunt Fischer en schot op de paal van moisander :P
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-sc-Heerenveen-2.htm
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_136806089
*O* AJAX *O*
  maandag 17 februari 2014 @ 12:04:15 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806124
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

De cijfers zijn toch zo clear as day? In de 30 FTE zitten namelijk ook de aangetrokken spelers in. Maar goed, een beetje kritiek is hier blijkbaar teveel. Dan is het gelijk de ondergang van de vereniging.

Maar hé, we hebben 2 toppers verkocht, heerlijk brandhout als Bojan, v/d Hoorn en Duarte aangetrokken en daarbij ook nog eens een miljoen meer uitgeven! 0,5 miljoen aan de directie en personeel en dus 0,4 miljoen aan de technische staf. Iemand die ook maar enig idee heeft waar dat naartoe gaat?

Maar inderdaad, lekker allemaal als blinde schapen zitten klappen en juichen, het gaat immers prima met de club. Een beetje vooruitgang is teveel gevraagd :) :).
Na eerder slap gewauwel besloten deze post niet te lezen.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:05:11 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806156
pi_136806196
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Na eerder slap gewauwel besloten deze post niet te lezen.
Zorg jij nu maar dat je volgende keer wel optijd voor de tv zit.
pi_136806218
ik zie heel veel parallellen met Ziyech t.o.v. Maher vorig jaar
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:08:27 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806258
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Zorg jij nu maar dat je volgende keer wel optijd voor de tv zit.
Zit ik altijd. Helaas is het niet altijd mogelijk wanneer je verplicht bent tot het volgen van streams ;(
  maandag 17 februari 2014 @ 12:09:41 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136806295
Wiehen- 24/2/14
Ajax Amsterdam hatte der röte bullen vom Roger Schmidt eine lesse fussbal angetauscht. Mit einem übergewaltigende leistung hat der mannschaft von Frank der bauer mit 5-0 gesiegt über das mangelhafte Salzburg. Töre von Viktor Fischer(2), Kolbein Sigthorsson, Davy Klaassen und Lasse Schöne machten der hollandische meister sieger über red bull. Der verein aus holland kan nächsten woche weiter kommen ins europa league, und mit diesem fussball sieht es aus wie ein formalität.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136806334
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Oh je hebt jeuk aan je anus door de spelers die aangekocht zijn, zeg dat dan meteen in plaats van semi-intellectueel over de cijfers te ouwehoeren waar je de ballen verstand van hebt. Kijk, dat je een aversie hebt tegen het transferbeleid vind ik prima hoor, maar zeg dat dan gewoon. Nu kom je over als een sneuneus met een anale obsessie als het gaat om Ajax en kritiek hebben op en dat moet je niet willen jongen.
pi_136806344
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef wieisboos het volgende:
ik zie heel veel parallellen met Ziyech t.o.v. Maher vorig jaar
Ziyech is echter wel een stuk beslissender. Ziyech heeft nu 8 doelpunten en 7 assists, Maher had in de 2 voorgaande seizoenen 5 doelpunten en 7 assist en 7 doelpunten + 5 assists.
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het een directe versterking zou zijn voor het niveau waar Ajax naar toe wil gaan.
pi_136806421
Ziyech is volgens mij qua karakter ook wel wat anders dan Maher.
pi_136806457
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh je hebt jeuk aan je anus door de spelers die aangekocht zijn, zeg dat dan meteen in plaats van semi-intellectueel over de cijfers te ouwehoeren waar je de ballen verstand van hebt. Kijk, dat je een aversie hebt tegen het transferbeleid vind ik prima hoor, maar zeg dat dan gewoon. Nu kom je over als een sneuneus met een anale obsessie als het gaat om Ajax en kritiek hebben op en dat moet je niet willen jongen.
Tsja.. sneue reactie natuurlijk. Hier kan je weinig mee. Dat jij deze investeringen wel kan waarderen kan ik niks mee. Ik constateer dat een stijging in de loonkosten opvallend is. Maar dan val jij direct om en kan het allemaal niet...
pi_136806462
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zei daar iemand neus
  maandag 17 februari 2014 @ 12:16:12 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806493
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ziyech is echter wel een stuk beslissender. Ziyech heeft nu 8 doelpunten en 7 assists, Maher had in de 2 voorgaande seizoenen 5 doelpunten en 7 assist en 7 doelpunten + 5 assists.
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het een directe versterking zou zijn voor het niveau waar Ajax naar toe wil gaan.
Hoeft natuurlijk ook geen directe versterking te zijn. Kan je nog wel een jaartje uitlenen.
pi_136806496
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Zit ik altijd. Helaas is het niet altijd mogelijk wanneer je verplicht bent tot het volgen van streams ;(
Als je in de arena zit mis je geen minuut ^O^ .
pi_136806512
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Tsja.. sneue reactie natuurlijk. Hier kan je weinig mee. Dat jij deze investeringen wel kan waarderen kan ik niks mee. Ik constateer dat een stijging in de loonkosten opvallend is. Maar dan val jij direct om en kan het allemaal niet...
Ja, en als ik vervolgens vraag waarom die stijging zo opvallend is kom je met een klassificatie van het feit dat de spelers die gekocht zijn 'brandhout' zijn en dus het geld blijkbaar niet waard, maar ga je verder totaal niet in op het feit dat er 25 FTE bij is gekomen op gebied van de gehele organisatie. Wie hangt er hier nou een persoonlijk kaartje aan de cijfers, jij of ik?

Daarnaast is het natuurlijk van den zotte om het transferbeleid te gebruiken om de hafljaarcijfers te bekritiseren, maar dat hoef ik je niet uit te leggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:17:36 ]
pi_136806516
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het voor hem handig is om steeds vanuit Bulgarije richting de ArenA te gaan, om over uitwedstrijden met een verplichte combi nog maar niet te spreken.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:17:49 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806543
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Het blijft verbazend waarom jij een stijging van de loonkosten opvallend vindt, ook nadat je uitgelegd is dat er bijna 30 extra fulltimers bij zijn gekomen.
pi_136806547
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het voor hem handig is om steeds vanuit Bulgarije richting de ArenA te gaan, om over uitwedstrijden met een verplichte combi nog maar niet te spreken.
Wat een vieze teletekstsupporter :r
pi_136806570
quote:

[..]

Ik heb anders vaak dat ik delen van de wedstrijd niet meer weet hoor of gewoon gemist heb :')
pi_136806598
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik heb anders vaak dat ik delen van de wedstrijd niet meer weet hoor of gewoon gemist heb :')
Komt omdat je natuurlijk het grootste gedeelte van de wedstrijd met de rug er naar toe staat te hossen.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:19:59 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806620
quote:

[..]

Voor elke wedstrijd tenminste 14 uur reizen, dat kan ik helaas niet. Maar in ieder geval fijn om te weten dat jij zo'n fervente Arena-ganger bent en derhalve je eigen mening en supporterschap direct ook meerwaardig vindt.
pi_136806646
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Voor elke wedstrijd tenminste 14 uur reizen, dat kan ik helaas niet. Maar in ieder geval fijn om te weten dat jij zo'n fervente Arena-ganger bent en derhalve je eigen mening en supporterschap direct ook meerwaardig vindt.
Je bent geen eckte eckte, dus mag je niks zeggen over Ajax natuurlijk.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:20:53 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806650
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een vieze teletekstsupporter :r
Hoho, Ajax - Groningen gezien en vorig jaar Steau Bucuresti - Ajax _O_

Dit jaar willen ze maar niet in de omgeving loten ;(
pi_136806679
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena.
pi_136806704
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, en als ik vervolgens vraag waarom die stijging zo opvallend is kom je met een klassificatie van het feit dat de spelers die gekocht zijn 'brandhout' zijn en dus het geld blijkbaar niet waard, maar ga je verder totaal niet in op het feit dat er 25 FTE bij is gekomen op gebied van de gehele organisatie. Wie hangt er hier nou een persoonlijk kaartje aan de cijfers, jij of ik?

Daarnaast is het natuurlijk van den zotte om het transferbeleid te gebruiken om de hafljaarcijfers te bekritiseren, maar dat hoef ik je niet uit te leggen.
Dat hoef je inderdaad niet uit te leggen. 25 FTE op de gehele organisatie? 7 FTE bij de vrouwen, 12 FTE op de kantoren, en 5 man technische staf. Ik vind het met het oog op de versterkingen allemaal wat prijzig? Jij niet? Of verdient iedereen op kantoor 100k per jaar :D.

Dat was het hele punt, dat jij direct uit je slof schiet dat het belachelijk is dat er kritiek is als we voor maar 1 miljoen 30 FTE meer hebben...
  maandag 17 februari 2014 @ 12:22:55 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806712
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena.
Als ik binnenkort naar Thailand verhuis en dik geld verdien kom ik wel elke twee weken.
pi_136806753
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds in Praag sjimmie 8-) .
pi_136806768
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds in Praag sjimmie 8-) .
Ah oke. Dat wist ik niet.
pi_136806780
Leuk hoe die Arenadeken altijd als een rooie lap werkt op forums :D
pi_136806781
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Komt omdat je natuurlijk het grootste gedeelte van de wedstrijd met de rug er naar toe staat te hossen.
Oh ja, dat was het :D
pi_136806821
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Dat hoef je inderdaad niet uit te leggen. 25 FTE op de gehele organisatie? 7 FTE bij de vrouwen, 12 FTE op de kantoren, en 5 man technische staf. Ik vind het met het oog op de versterkingen allemaal wat prijzig? Jij niet? Of verdient iedereen op kantoor 100k per jaar :D.
Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jong _O-

quote:
Dat was het hele punt,
Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja. Die stuitende domheid irriteert, ik kan er niks aan doen. Zelfs als het om Ajacieden gaan kan ik mijn bakkes dan niet dicht houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:26:50 ]
pi_136806824
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Maar je was er wel bij :D
pi_136806855
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Maar je was er wel bij :D
Ja, maar ik maak altijd een selfie voor de match en dan vertrek ik weer. Ik moet wel de file voor blijven natuurlijk.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:28:20 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806877
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jong _O-

[..]

Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja. Die stuitende domheid irriteert, ik kan er niks aan doen. Zelfs als het om Ajacieden gaan kan ik mijn bakkes dan niet dicht houden.
Sowieso zijn de loonkosten bij een vrij gemiddeld inkomen voor een werkgever al snel 50 K op jaarlijkse basis. Pak je dan ook de voetballers en technische staf erbij, dan is het inderdaad niet lastig om al snel boven de 100 K te komen.
pi_136806893
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja.
Zucht... nog een keertje dan en dan ben ik er wel klaar mee. De salarissen van Duarte, vd Hoorn en Bojan kunnen toch nooit ook maar in de buurt komen van wat Derk, Toby en Eriksen verdienden. Maar goed beste vent. Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.

HET BELEID _O_.
pi_136806936
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Voltreffer het volgende:
Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.
Kijk, eindelijk een verstandige reactie.
pi_136806952
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Oh ja, dat was het :D
Of omdat je kijkt naar al die lekkere wijven op het vak.

:')
pi_136806961
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja, maar ik maak altijd een selfie voor de match en dan vertrek ik weer. Ik moet wel de file voor blijven natuurlijk.
Posten op instagram, twitter, vine en facebook neem ik aan :).
pi_136806971
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Sowieso zijn de loonkosten bij een vrij gemiddeld inkomen voor een werkgever al snel 50 K op jaarlijkse basis. Pak je dan ook de voetballers en technische staf erbij, dan is het inderdaad niet lastig om al snel boven de 100 K te komen.
25FTE die gemiddeld 1.5 modaal verdienen kost je sowieso al 3 miljoen op jaarbasis. Tel daarbij 3 salarissen op van spelers en je zit op de 4.5 miljoen. Dan kan je inderdaad zo een half miljoen/miljoen extra kosten hebben aan salarissen, maar blijkbaar is het ENORM INTERESSANT EN OPVALLEND DAT DIT KAN. ALBERTO KOM ER MAAR IN.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 12:31:33 ]
  maandag 17 februari 2014 @ 12:31:27 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136806973
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Zucht... nog een keertje dan en dan ben ik er wel klaar mee. De salarissen van Duarte, vd Hoorn en Bojan kunnen toch nooit ook maar in de buurt komen van wat Derk, Toby en Eriksen verdienden. Maar goed beste vent. Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.

HET BELEID _O_.
half miljoen. Verder zijn we natuurlijk Derk zijn miljoenensalaris vergeten.
pi_136806999
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Of omdat je kijkt naar al die lekkere wijven op het vak.

:')
Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alom :') Kan ook komen door de biertjes die het beeld wat positief beinvloeden.

Achter de balie staan er soms wel goede exemplaren :') :D

quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Posten op instagram, twitter, vine en facebook neem ik aan :).
Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!
pi_136807008
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Dven het volgende:

[..]

half miljoen. Verder zijn we natuurlijk Derk zijn miljoenensalaris vergeten.
pi_136807176
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

25FTE die gemiddeld 1.5 modaal verdienen kost je sowieso al 3 miljoen op jaarbasis. Tel daarbij 3 salarissen op van spelers en je zit op de 4.5 miljoen. Dan kan je inderdaad zo een half miljoen/miljoen extra kosten hebben aan salarissen, maar blijkbaar is het ENORM INTERESSANT EN OPVALLEND DAT DIT KAN. ALBERTO KOM ER MAAR IN.
En net vond je het nog opvallend dat 25 man a 120.000 werden aangenomen :D.
pi_136807195
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alom :') Kan ook komen door de biertjes die het beeld wat positief beinvloeden.

[..]

Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!
Je moet goed kijken om er 1 te spotten ja. Voor de rest steeds meer bijzonder dikke, suffe zeugen die op een rijtje naast elkaar zitten. Mag wel eens een deurbeleid ingesteld worden potdikkie.
pi_136807207
Laat maar. De almachtige mannen hebben gesproken _O_.

Heerlijk resultaat weer van Ajax. Prima! :) :)
pi_136807251
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij zitten er op Noord veel meer leuke exemplaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')