Welke aankopen van Overmars zijn dan wel geslaagd tot nu toe? Alleen Schone en Moisander denk ik. De gehaalde jeugdspelers reken ik dan voor het gemak er even niet bij omdat ik daar natuurlijk niks zinnigs over kan zeggen. Af en toe een dure speler kopen zoals Huntelaar en Suarez in het verleden is op zich niks mis mee (al zie ik nu geen vergelijkbare spelers in de Eredivisie)quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De drie laatstgenoemde zijn dan ook regelrechte miskopen
Moisander, Cillessen, Schone en Serero. Boerrigter niet te vergeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens een aantal goede aankopen dan?
Serero?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander, Cillessen, Schone en Serero. Boerrigter niet te vergeten.
Cilgod, Moisander.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero ziet er leuk uit idd , meer nietquote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero?
Rest zijn wel goede aankopen ja
Prima?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero doet het gewoon prima op het middenveld hoor. Het is geen Sneijder of VDV, dat moet je van hem ook niet verwachten.
Hij zal nog een stuk mannelijker moeten gaan spelen voor dat soort competities. Aan de andere kant had ik hem 2 a 3 jaar geleden ook al lang afgeschreven voor de eredivisie, dus wie weet heeft hij het in zich.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef Shreyas het volgende:
Blind is een van de spelers die zeer goed bij Ajax en in de Nederlandse eredivisie. Maar het is nog maar de vraag of hij ook in de Premier League, Bundesliga of Primera Division potten kan breken.
Paar weken terug was hij nog Sererogod hier en nu kan hij maar net mee.. Nee dat gaat er niet bij mij in. Zijn kap en draaiacties zijn gewoon van uitstekende kwaliteit... Nogmaals, hij zal het verschil niet maken. Daar moeten de aanvallers/Klaassen maar voor zorgen. Maar het is een uitstekende waterdragerquote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima?Hij kan net mee dat bedoel je mag ik hopen
Dacht dat er alleen bij Feyenoord waterdragers spelenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paar weken terug was hij nog Sererogod hier en nu kan hij maar net mee.. Nee dat gaat er niet bij mij in. Zijn kap en draaiacties zijn gewoon van uitstekende kwaliteit... Nogmaals, hij zal het verschil niet maken. Daar moeten de aanvallers/Klaassen maar voor zorgen. Maar het is een uitstekende waterdrager
Het is niets en zal nooit wat worden. Toen hij een poosje terug in vorm was hoopte ik dat hij dat niveau vast kon houden maar dat lukte hem maar 2 wedstrijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paar weken terug was hij nog Sererogod hier en nu kan hij maar net mee.. Nee dat gaat er niet bij mij in. Zijn kap en draaiacties zijn gewoon van uitstekende kwaliteit... Nogmaals, hij zal het verschil niet maken. Daar moeten de aanvallers/Klaassen maar voor zorgen. Maar het is een uitstekende waterdrager
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander, Cillessen, Schone en Serero. Boerrigter niet te vergeten.
Davyleiden de luchtfietserquote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaar
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaar
wwaaaahhhhquote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.
Litmanenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |